در متن پیش رو نگاهی کوتاه به داستان و تریلر پر از اکشن فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» انداختیم و همچنین آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به این فصل را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

[lwptoc toggle=”0″]

تریلر فصل دوم سریال The Lord of the Rings: Rings of Power

نگاهی به تریلر فصل دوم سریال The Lord of the Rings: Rings of Power

تریلر بر تهدید قریب الوقوع سائورون، شرور افسانه‌ای جی.آر.آر. تالکین، که سایه‌ی شومش را بر دوران دوم سرزمین میانه می‌اندازد، تمرکز می‌کند. تریلر با نمایی نزدیک از چهره‌ی او (با بازی چارلی ویکرز) آغاز می‌شود و صدای غرش‌گونه‌ی دورین چهارم (با بازی اوین آرتور) را می‌شنویم که هشدار می‌دهد: «شَری باستانی، نیرومند و اهریمنی بازگشته است.»

در ادامه گالادریل (با بازی مورفید کلارک) و تعدادی دیگر از مبارزان، از جمله الروند (با بازی رابرت آرامایو) را می‌بینیم که برای نبرد آماده می‌شوند. در همین حال، یک صدای روایت‌گر در مورد قدرت‌های فریب‌آمیز سائورون صحبت می‌کند، زیرا بواسطه اینکه او تمام این مدت در میان آن‌ها بوده، نگرانی‌هایی در میان آنها به وجود آمده است. تریلر همچنین نشان‌دهنده‌ی ظاهر جدیدی است که سائورون در این فصل به خود گرفته است-با اینکه بازیگر او تغییر نکرده اما این بار به شکل یک الف با موهای بلند بلوند ظاهر می‌شود.

چندین صحنه اکشن حماسی در ادامه تریلر نمایش داده می‌شود و همچنین در تریلر نگاهی اولیه به ساخت حلقه‌های قدرت می‌اندازیم.

خلاصه داستان فصل دوم سریال The Lord of the Rings: Rings of Power

علاوه بر تریلر، پرایم ویدیو امروز خلاصه رسمی‌ای از داستان این فصل منتشر کرد که می‌توانید آن را در زیر بخوانید:

“در فصل دوم «حلقه‌های قدرت»، سائورون بازگشته است. ارباب تاریکیِ در حال ظهور، که توسط گالادریل بدون ارتش یا متحدی ترد شده است، اکنون او باید برای بازسازی قدرت خود و نظارت بر ساخت حلقه‌های قدرت به حیله‌گری خود تکیه کند. حلقه‌هایی که به او اجازه می‌دهند همه مردم سرزمین میانه را به اراده‌ی شوم خود متصل کند. فصل جدید با تکیه بر عظمت و جاه‌طلبی او در فصل اول، شخصیت‌های محبوب را حتی بیشتر در موجی از تاریکی فرو می‌برد و هر کدام را به چالش می‌کشد تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کنند که به طور فزاینده‌ای در آستانه‌ی فاجعه قرار دارد. الف‌ها و دورف‌ها، اورک‌ها و انسان‌ها، جادوگران و هارفوت‌ها… با تیره شدن دوستی‌ها و فروپاشی پادشاهی‌ها، نیروهای خیر برای حفظ آنچه برایشان بیش از هر چیز اهمیت دارد، با شجاعت بیشتری مبارزه خواهند کرد… [تا در نهایت] یکدیگر [را حفظ کنند.]”

تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Lord of the Rings: Rings of Power

پرایم ویدیو تأکید کرد که «حلقه‌های قدرت» موفقیت بزرگی برای پلتفرم استریم آمازون بود، چراکه بیش از 100 میلیون نفر در سراسر جهان آن را به عنوان یکی از سریال‌های اورجینال خود دیده‌اند. در ماه مارس مطلع شدیم که کارهای اولیه روی فصل سوم در حال انجام است و شورانرها، پاتریک مک‌کی و جی‌دی پین، قرارداد سه ساله‌ی جدیدی با آمازون امضا کرده‌اند. به نظر می‌رسد حتی با اینکه سریال بسیار پر خرج آغاز شده اما پرایم ویدیو به برنامه‌ی پنج فصلی که برای سریال تلویزیونی متعهد شده پایبند است.

پرایم ویدیو امروز اعلام کرد که فصل دوم در تاریخ 29 آگوست 2024 (۸ شهریور ۱۴۰۳) در بیش از 240 کشور و منطقه به زبان‌های مختلف منتشر خواهد شد. پلتفرم استریم جزئیاتی در مورد نحوه پخش خود فاش نکرد، اما فصل اول پس از پخش دو قسمت اولیه به طور همزمان، به صورت هفتگی در روزهای جمعه منتشر شد و به نظر می‌رسد این فصل نیز در هشت قسمت و به صورت هفتگی منتشر خواهد شد.

بررسی قسمتی فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها : حلقه‌های قدرت 

بررسی سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power

اگر می‌خواهید مطلب کامل ما در مورد بررسی تک تک قسمت‌های سریال را مطالعه کنید به لینک زیر مراجعه کنید:

بررسی قسمتی سریال ارباب حلقه‌ها : حلقه‌های قدرت (تا قسمت هشتم)

آخرین مطالب به روز شده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها