معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی بهترین بیلدهای مختص DLC جدید الدن رینگ یعنی Shadow of the Erdtree بپردازیم. با ساخت بیلدهای این صفحه بهترین کاراکترهای ممکنه را میتوانید درست کنید و میتوانید کاراکترتان را به شکل مرگبار آماده نابود کردن دشمنان و باسهای Shadow of the Erdtree کنید. برای راحتی شما و سبکتر شدن این صفحه بیلدها در صفحات جداگانه قرار گرفته‌اند. همینطور در به روز رسانی‌های پیش رو بیلدهای بیشتری به این صفحه اضافه خواهد شد. 

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

به روز شده>> ۱۹ شهریور ۱۴۰۳

آموزش بیلد Carian Sovereignty 

آموزش بیلد Carian Sovereignty در Shadow of the Erdtree

این بیلدی است که از Ash of War جدید، Carian Sovereignty استفاده می‌کند، که بسیاری از بازیکنان به خاطر قدرت ویرانگرش در مورد آن صحبت می‌کنند. در این راهنما، نحوه استفاده از آن را نشان خواهیم داد و توضیح میدهیم که چرا این بیلد واقعاً فوق‌العاده است. (ادامه مطلب: آموزش بیلد Carian Sovereignty در Shadow of the Erdtree)

آموزش بیلد  Gravity Sorcery 

معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها 7

 این در اصل یک نسخه 2.0 از بیلد Meteor Mage ماست که مدت کوتاهی پس از عرضه‌ی بازی Elden Ring ایجاد کردیم. در این راهنمایی، ما دو طلسم جدید اضافه شده به DLC را به بیلد قبلی اضافه می‌کنیم: Gravitational Missile و Blades of Stone. ما این جادوها را به همراه چند طلسم دیگر که ممکن است از راهنمای قبلی به خاطر داشته باشید، به نمایش می‌گذاریم تا در صورتی که قبلاً Gravity Mage را بازی نکرده‌اید، یک نمای کلی جامع در ذهنتان بوجود بیاید. (ادامه مطلب: آموزش بیلد Gravity Sorcery در Shadow of the Erdtree)

آموزش بیلد سلاح Euporia 

آموزش بیلد سلاح Euporia در Shadow of the Erdtree

این یک بیلدِ مخصوص Shadow of the Erdtree است که بعد از سطح 150 به کار می‌آید. اگر به دنبال بیلدِ Twinbladeئی هستید که با مهارت Euporia Vortex آسیب زیادی وارد کند، ممکن است بخواهید این بیلد را بررسی کنید. (ادامه مطلب: آموزش بیلد سلاح Euporia در Shadow of the Erdtree)

آموزش بیلد Impaler Knight

آموزش بیلد Impaler Knight در Shadow of the Erdtree

این buildئی است که از Spear of the Impaler استفاده می‌کند. سلاحی فوق‌العاده که ضربات متنوع و قدرت بالا وارد می‌کند. شما این سلاح را با شکست دادن Messmer the Impaler و فروش Remembrance او در Roundtable Hold بدست می‌آورید. (ادامه مطلب:آموزش بیلد Impaler Knight در Shadow of the Erdtree)

آموزش بیلد Double Dragon 

آموزش بیلد Double Dragon در Shadow of the Erdtree

 این بیلد بر روی Poison و Scarlet Rot تمرکز دارد و از Dane’s Footwork، یک سلاح Hand-To-Hand منحصر به فرد، و Ash of War: The Poison Flower Blooms Twice استفاده می‌کند. (ادامه مطلب: آموزش بیلد Double Dragon در Shadow of the Erdtree)

آموزش بیلد سلاح Star-Lined

معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها 8

شمشیر Star-Lined یک سلاح کاملاً جالب است. هر دو آسیب فیزیکی و جادویی را وارد می‌کند، که حدود دو سوم آسیب فیزیکی و یک سوم آن جادو است. با داشتن Scaleهای Strength ،Dexterity و Intelligence سلاح قابل توجهی به نظر می‌رسد، اگرچه مقیاس بندی Dex به طور قابل توجهی بهتر از Str یا Int است. در ادامه با آموزش ساخت بیلدی مختص این سلاح همراه شما هستیم. (ادامه مطلب: آموزش بیلد سلاح Star-Lined در Shadow of the Erdtree)

آموزش بیلد سلاح Ancient Meteoric Ore

آموزش بیلد Ancient Meteoric Ore در Shadow of the Erdtree

 این بیلد از Ancient Meteoric Ore Sword استفاده می‌کند که می‌توانید به سرعت آن را در DLC و در Ruined Forge Starfall Past به دست آورید. هیچ Bossئی در این منطقه وجود ندارد، بنابراین می‌توانید به سادگی بدوید و اسلحه را بردارید. (ادامه مطلب: آموزش بیلد Ancient Meteoric Ore در Shadow of the Erdtree)

آموزش بیلد Devonia’s Hammer

معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها 9

 این بیلدی است که از سلاح Devonia’s Hammer و زره Crucible Knight برای دستیابی به نتایجی کاملاً ویرانگر استفاده می‌کند. این بیلد البته به نام Devonia، یکی از شوالیه‌های Crucible که در DLC Shadow of the Erdtree با او روبرو می‌شوید، گرفته شده است، که این چکش و همچنین سرپوش را می‌توانید از او دریافت کنید. (ادامه مطلب: آموزش بیلد Devonia’s Hammer در Shadow of the Erdtree)

آموزش بیلد Maternal Mage

آموزش بیلد Maternal Mage در Shadow of the Erdtree

 این یک بیلد جادویی است که از جادوهای Fingerئی جدید استفاده می‌کند که در DLC از ماموریت‌های Ymir به دست آمده است. این بیلد به گفته‌ی Fextralife برای آن دسته از افرادی که با سختی بازی نتواتسته‌اند کنار بیایند مناسب است. (ادامه مطلب: آموزش بیلد Maternal Mage در Shadow of the Erdtree)

آموزش بیلد Storm Arrow

آموزش بیلد Storm Arrow در Shadow of the Erdtree

 این یک بیلد کمانِ خالص است که من برای Shadow of the Erdtree DLC طراحی کردم و با آنچه تاکنون دیده‌ام، بسیار خوب کار می‌کند. در این بیلد از Ansbach’s Longbow استفاده می‌کنیم که کمان جدیدی است که همراه با DLC منتشر شده است. اجرای این بیلد ممکن است دشوار باشد، اما نتیجه رضایت بخش خواهد بود… (ادامه مطلب: آموزش بیلد Storm Arrow در Shadow of the Erdtree)

آموزش بیلد Carian Knight

آموزش بیلد Carian Knight در Shadow of the Erdtree

در این Build من شوالیه کاریان خود را به نمایش خواهم گذاشت. این بیلد حول محور Carian Sorcery Sword متمرکز شده است که در پچ 1.12.3 یک buff دریافت کرد. پیش از این، این سلاح به دلیل Scaleئه Intelligence آن چندان مورد توجه نبود. (ادامه مطلب: آموزش بیلد Carian Knight در Shadow of the Erdtree)

 آموزش بیلد سلاح Milady

آموزش بیلد سلاح Milady در Shadow of the Erdtree

در این راهنمایی به بررسی سلاح Milady می‌پردازیم و آن را با افزونه‌های متفاوت و مختلف مورد ارزیابی قرار داده تا ببینیم بهترین عملکرد و بالاترین Attack Powerئی که می‌توان از این سلاح گرفت، چیست. (ادامه مطلب: آموزش بیلد سلاح Milady در Shadow of the Erdtree)

 آموزش بیلد خدای اژدها 

آموزش بیلد خدای اژدها در Shadow of the Erdtree

در این بیلد الدن رینگ، می‌خواهم خدای اژدها را به شما معرفی کنم. این بیلد بر روی استفاده از Incantationهای Dragon Communion تمرکز دارد و از آیتم جدیدی به نام Rock Heart برای افزایش بیشتر آسیب این طلسم‌ها استفاده می‌کند و در کل شما را به یک اژدهای دو پا تبدیل می‌کند! (ادامه مطلب: آموزش بیلد خدای اژدها در Shadow of the Erdtree)

 آموزش بیلد Knight Blade

آموزش بیلد Knight Blade در Shadow of the Erdtree

این بیلد برای همان ابتدای DLC طراحی شده است و به گونه‌ای ساخته شده که در طول بازی پایه و در DLC موثر باشد. (ادامه مطلب: آموزش بیلد Knight Blade در Shadow of the Erdtree)

 آموزش بیلد Blood Lancer

آموزش بیلد Blood Lancer در Shadow of the Erdtree

این بیلدی است که از یکی از سلاح‌های DLC به نام Sword Lance استفاده می‌کند که بعد از شکست دادن فرمانده گایوس و تبادل Remembrance او در Roundtable Hold به دست می‌آورید. این یک سلاح فوق‌العاده است، بنابراین بیایید بیشتر در مورد آن صحبت کنیم. (ادامه مطلب: آموزش بیلد Blood Lancer در Shadow of the Erdtree)

 آموزش بیلد Dragon Slayer 

آموزش بیلد Dragon Slayer در Shadow of the Erdtree

در این build قصد دارم بیلد کاتانای بزرگ Dragon-Hunter خود را به شما نشان دهم. این بیلد در کشتن اژدها تخصص دارد اما در مقابل دیگر Bossها و دشمنان بازی نیز بسیار موثر است. این سلاح از Dragon-Hunter’s Great Katana، یکی از انواع جدید سلاح های Great Katana استفاده می‌کند. (ادامه مطلب: آموزش بیلد Dragon Slayer در Shadow of the Erdtree)

 آموزش بیلد Death Knight

آموزش بیلد Death Knight در Shadow of the Erdtree

در این بیلد، تمرکز ما بر روی تبرهای دوقلو شوالیه مرگ (Death Knight’s Twin Axes) است که می‌توان آن‌ها را در Shadow of the Erdtree پیدا کرد و از Death Knight Armor استفاده می‌کند. این زره باعث افزایش آسیب مهارت سلاح این اسلحه که Blink Bolt Twin Axe نام دارد میشود. این یک بیلد کاملاً خارق‌العاده است (یکی از بهترین بیلدهای Fextralife که بیشتر در PvP عالی است ولی نمی‌توان استایل فوق‌العاده‌ی آن را نادیده گرفت). (ادامه مطلب: آموزش بیلد Death Knight در Shadow of the Erdtree)

 آموزش بیلد Frost-Fu Monk

آموزش بیلد Frost-Fu Monk در Shadow of the Erdtree

در این راهنمایی، من می‌خواهم ساخت بیلد Frost-Fu Monk خود را که از سلاح Hand To Hand جدید استفاده می‌کند، به نمایش بگذارم. این اسلحه از زمان انتشار تریلرهای گیم پلی قبل از عرضه مورد توجه قرار گرفته است و در این راهنما، نحوه استفاده از آن، بهترین استراتژی‌ها و یک آموزش سریع در مورد چگونگی به دست آوردن سریع آن در بازی ارائه می‌دهم. (ادامه مطلب: آموزش بیلد Frost-Fu Monk در Shadow of the Erdtree)

 آموزش بیلد Dragon Priestess

آموزش بیلد Dragon Priestess در Shadow of the Erdtree

این بیلدی است که بر روی استفاده از Dragon Cult Incantations تمرکز دارد که بسیار قدرتمند و اصطلاحاً Op است. بنابراین بدون بحث بیشتر، بیایید به نحوه عملکرد این بیلد بپردازیم. (ادامه مطلب: آموزش بیلد Dragon Priestess در Shadow of the Erdtree)

…ادامه دارد…

مقالات ویژه به روز شده

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد
احمد

دمتون گرم خیلی عالی و کامل بود دست مریزاد