راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade 2 / مرحله‌ اول – Chapter 1

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ اول 

این راهنمایی شامل نحوه‌ی ٪۱۰۰ کردن بازی است و تمام ۳۵ عدد Collectibles بازی (۱۸ تا Lorestangir و ۱۷ تا Hidden Face) را شامل می‌شود‌. در این بخش راهنمایی مرحله‌ اول یا Chapter 1 آورده شده که شامل چهار زیرفصل است.

منوی اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade 2

Subchapter 1 – Landfall

بعد از میان‌پرده‌های اولیه در شروع بازی، شما باید Senua را کنترل کنید. مسیر خطی پیش رو را دنبال کنید. از دو تاقچه بالا بروید، سپس مسیر را دنبال کنید تا به دیواری برسید که باید از آن بالا بروید.

پس از بالا رفتن از دیوار، یک میان‌پرده‌ی کوتاه شروع می‌شود، پس از آن مسیر روبروی خود را دنبال کنید. شما به صخره‌ای خواهید رسید که در آن باید از طاقچه‌ای در کنار صخره عبور کنید.

Collectible: Lorestangir #1

راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade 2

دوباره مسیر را دنبال کنید تا به یک توتم بزرگ در مسیر اصلی برسید. با نگه داشتن :LT: / :RT: برای بزرگنمایی به آن نگاه کنید («E» را در PC نگه دارید). یک عدد “4” روی توتم وجود دارد (عکس بالا) که وقتی بزرگ‌نمایی می‌کنید تا روی آن فوکوس کنید، قرمز می‌شود، سپس صدایی از توتم صحبت می‌کند و یک علامت قرمز روی آن را می‌گیرد تا به‌ عنوان تکمیل‌شده حساب شود.

از مکان Collectible بچرخید و به جلو حرکت کنید، تپه کوچکی را خواهید دید که در آن شخصی به بالا می‌رود. او را تا بالای تپه دنبال کنید و دو مرد را خواهید دید که در حال نزاع هستند. بعد از این صحنه به چپ بپیچید و از خانه کوچک عبور کنید.

به سمت پایین بروید و مسیر مشخص شده را دنبال کنید تا به منطقه‌ای با تخته‌ سنگ‌های زیاد برسید. این منطقه یک هزارتوی کوچک است، اما عبور از آن بسیار آسان است. مسیر شما توسط یک نماد مسدود می‌شود. با نگه داشتن :LT: / :RT: بزرگنمایی کنید («E» را در PC نگه دارید).

راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade 2

حال به اطراف بگردید تا یک نماد شکسته‌ی قرمز رنگ را معلق در هوا ببینید. (عکس بالا) باید از زاویه خاصی به آن نگاه کنید تا کامل شود، سپس با نگه داشتن :LT: / :RT: روی آن بزرگنمایی کنید تا سفید شود. با اینکار مسیری که قبلا مسدود شده بود اکنون باز است، از میان سنگ عبور کنید تا به این Subchapter پایان دهید.

Subchapter 2: Shore of Slaves

مسیر پیشرویتان را دنبال کنید و از قایق عبور کنید. درست بعد از قایق، در ساحل خواهید بود و در حالی که صداهای داخل سرتان با شما صحبت می‌کنند، به آرامی قدم خواهید زد. پس از آن، شما در منطقه‌ای خواهید بود که تعدادی سنگ و چند ارواح در اطراف شما هستند. فقط اینجا رو به جلو حرکت کنید و برای عبور از منطقه باید از دیوار کوچکی نیز عبور کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade 2

درست پس از آن در یک میان‌پرده مورد حمله یک غریبه قرار خواهید گرفت. پس از آن به سمت قایق حرکت کنید که در آنجا با غریبه دیگری مبارزه خواهید کرد. او را شکست دهید، پس از آن در سمت چپ قایق، از روی مانع بپرید.

مبارزه دوم علیه یک غریبه آغاز خواهد شد. پس از مبارزه، مسیر پیشرویتان را دنبال کنید و جلوتر در ساحل به پیش بروید. جلوتر شما توسط یک غریبه دیگر مورد حمله قرار خواهید گرفت، او را شکست دهید تا این Subchapter را به پایان برسانید.

Subchapter 3: Capsized Ship

راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade 2

پس از شکست دادن غریبه به جلو حرکت کنید. به قایق دیگری می‌رسید و صدای فریاد کسی را می‌شنوید که درخواست کمک می‌کند.

با قایق تعامل کنید، زیر آن خواهید خزید. در اینجا به جلو حرکت کنید و با چیزهایی که در راه شما هستند، تعامل کنید تا از آنها عبور کنید. پس از قایق، مسیر داده شده را دنبال کنید و اندکی پس از آن مبارزه دیگری شروع می‌شود، با شکست دادن دشمن اول، دشمن دوم مبارزه را آغاز می‌کند. او را نیز شکست دهید و مسیر داده شده را دنبال کنید تا زمانی که توسط کسی روی زمین گرفتار شوید، این به یک میان‌پرده ختم می‌شود که این Subchapter را به پایان می‌رساند.

Subchapter 4: Slavemaster Found

راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade 2 / مرحله‌ اول - Chapter 1 3

پس از میان‌پرده، مبارزه با برده‌دار آغاز می‌شود. او دو بار حمله می‌کند، حملات او را جاخالی دهید یا Parry کنید و سپس با دو حمله سریع به او حمله پاسخ دهید. همین فرمان را تکرار کنید تا او را شکست دهید.

بعد از مبارزه میان‌پرده را می‌بینید و Chapter اول تمام می‌شود.

…برای دیدن راهنمای کامل به منوی اصلی مراجعه کنید…

منوی اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade 2

دیدگاه ها بسته شده است