راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade 2 / مرحله‌ ششم – Chapter 6

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ ششم

این راهنمایی شامل نحوه‌ی ٪۱۰۰ کردن بازی است و تمام ۳۵ عدد Collectibles بازی (۱۸ تا Lorestangir و ۱۷ تا Hidden Face) را شامل می‌شود‌. در این بخش راهنمایی مرحله‌ ششم یا Chapter 6 آورده شده که شامل چهار زیرفصل است.

منوی اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade 2

Chapter 6 – Subchapter 1: Into the Forest

بعد از میان‌پرده دوباره با دو نفر همراه می‌شوید. آنها را دنبال کنید تا زمانی که میان‌پرده بعدی آغاز شود. پس از آن، مسیر را به داخل جنگل دنبال کنید. به یک گذرگاه می‌رسید، مسیر سمت راست را در اینجا انتخاب کنید.

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ ششم

به زودی، با گذرگاه دیگری روبرو می‌شوید، دوباره مسیر سمت راست را انتخاب کنید. از اینجا فرقی نمی‌کند که کدام مسیر را انتخاب کنید، همیشه اول راه را اشتباه خواهید رفت. افرادی که با آنها راه می‌روید ناپدید می‌شوند. جنگل با نور قرمز در پس زمینه تاریک‌تر شده، پس از مدتی دوباره با زن ملاقات خواهید کرد بعد از آن یک میان‌پرده‌ی کوتاه خواهید دید. پس از میان‌پرده، مسیر را دنبال کنید. بعد از چند دقیقه میان‌پرده دیگری می‌بینید. بعد از آن به راست بپیچید و از شکاف به داخل بخزید.

بلافاصله پس از خزیدن به داخل شکاف دیگر، در این ناحیه خواهید بود. در اینجا مسیر سمت راست را انتخاب کنید تا دوباره با زن ملاقات کنید. پس از آن مسیر را دنبال کنید تا دوباره با یکی از اعضای گروهتان ملاقات کنید.

مدت کوتاهی پس از آن، شما دوباره با پسر دوم ملاقات خواهید کرد. اکنون مسیر را از طریق یک منطقه دره مانند ادامه دهید. پس از آن منطقه، شما در یک میدان باز خواهید بود و یک میان‌پرده آغاز می‌شود و این Subchapter را به پایان می‌رساند.

Subchapter 2: Borgarvirki

پس از میان‌پرده، تِرگِستِر را تا دهکده‌اش دنبال کنید تا این Subchapter به پایان برسد.

Subchapter 3: Heart of Darkness

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ ششم

پس از میان‌پرده، مبارزه با چند سرباز آغاز می‌شود. این مبارزه در یک میان‌پرده‌ی دیگر به پایان می‌رسد و پس از آن مسیر را ادامه دهید تا مبارزه دیگری شروع شود. این مبارزه در صحنه‌ای به پایان می‌رسد که شما را به یک مکان تاریک می‌برد. نور آبی روی زمین را در اینجا دنبال کنید.

پس از چند دقیقه دنبال کردن نور، وارد سالنی می‌شوید که در آنجا با پدر ترگستر ملاقات کرده‌اید و صحنه‌ای شروع می‌شود و این Subchapter به پایان می‌رسد.

Subchapter 4: The Last Lie

پس از میان‌پرده، نزاع علیه پدر ترگستر آغاز می‌شود. این مبارزه در یک میان‌پرده به پایان می‌رسد.

…برای دیدن راهنمای کامل به منوی اصلی مراجعه کنید…

منوی اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade 2

دیدگاه ها بسته شده است