راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade 2 / مرحله‌ پنجم – Chapter 5

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ پنجم

این راهنمایی شامل نحوه‌ی ٪۱۰۰ کردن بازی است و تمام ۳۵ عدد Collectibles بازی (۱۸ تا Lorestangir و ۱۷ تا Hidden Face) را شامل می‌شود‌. در این بخش راهنمایی مرحله‌ پنجم یا Chapter 5 آورده شده که شامل شش زیرفصل است.

منوی اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade 2

Chapter 5 – Subchapter 1: To the Sea

Collectible: Face #12

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ پنجم

اندکی پس از شروع فصل می‌توانید این کلکسیون را پیدا کنید. پس از 1 دقیقه راه رفتن، دو پسری که با شما همراه هستند را از دست خواهید داد. مسیر را ادامه دهید تا به یک سراشیبی برسید، Face در سمت راست خواهد بود. در همین حین صداهایی با این مضمون به گوش می‌رسد: “ما میدونیم. تو می‌توانی اونو احساس کنی. ما می‌تونیم اونو احساس کنیم.»

Collectible: Lorestangir #15

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ پنجم

از محل قبلی از شیب بالا رفته و سپس به راست بپیچید تا وارد غاری شوید. دوباره به راست بپیچید و جریان آب را دنبال کنید تا Lore Totem را پیدا کنید.

حالا مسیر اصلی را دنبال کنید تا یک میان‌پرده شروع شود و این Subchapter به پایان برسد.

Subchapter 2: Sjávarrisi

Collectible: Face #13

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ پنجم

بعد از میان‌پرده، وقتی با زن قدم می‌زنید، با او مسیر را دنبال کنید تا به شکافی برسید که قرار است از آن عبور کنید. قبل از خزیدن از میان شکاف، Face در سمت راست خواهید دید.

Collectible: Lorestangir #16

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ پنجم

اندکی بیشتر با زن راه بروید تا از دیواری بالا بروید، سپس پایین بیایید و از شکافی به داخل بخزید. پس از خزیدن باید از 3 طاقچه دیگر بالا بروید، سپس به راست بپیچید و از زیر سوراخی در صخره‌ها خم شوید تا این کلکسیون را پیدا کنید. این Totem در محیطی باز قرار دارد، قبل از بالا رفتن از صخره آن را خواهید یافت. (عکس بالا)

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ پنجم

حالا دوباره زن را دنبال کنید، بعد از چند دقیقه در سکانس کوتاهی قرار می‌گیرید که نزاع شروع می‌شود و زن فرار می‌کند. پس از مبارزه، مسیر را دنبال کنید و در نهایت در مسیر مسدودی قرار خواهید گرفت و باید یک معما را حل کنید. از مسیر مسدود شده، به چپ بپیچید و روی حباب Focus کنید. سپس دوباره به چپ بپیچید تا انتها مسیر را دنبال کنید و روی حباب دیگر Focus کنید. حالا تا انتهای مسیر به سمت راست بچرخید و روی نماد Focus کنید.

چند قدم به چپ بپیچید و دوباره روی حباب بعدی Focus کنید، مسیر را دنبال کنید و پس از چند قدم در سمت راست، نماد بعدی را مشاهده می‌کنید. حالا روی اولین حباب کنار مسیر مسدود شده دوباره Focus کنید، سپس از تپه کوچک وسط منطقه بالا رفته و نماد آخر را Focus کنید. اکنون می‌توانید از مسیر مسدود شده عبور کنید، با این کار این Subchapter به پایان می‌رسد.

Subchapter 3: Another Question

Collectible: Face #14

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ پنجم

پس از حل پازل، از مسیری که اکنون باز است وارد شوید و بعد به سمت راست بروید تا این صورت را ببینید. (درست قبل از دیدار مجدد با زن، اگر به او رسیدید، آن را پیدا می‌کنید).

مسیر را دنبال کنید و دوباره زن قبلی را خواهید یافت. مسیر را ادامه دهید تا در نهایت به ساحلی برسید. روی نمادی که مسیر را مسدود کرده Focus کنید. حالا به چپ بپیچید و از یک طاقچه بالا بروید، سپس بلافاصله به چپ بپیچید و مسیر را دنبال کنید. در نهایت به یک مسیر مسدود شده می‌رسید، به سمت چپ خود نگاه می‌کنید و روی حباب Focus کنید، سپس ادامه داده، بعد از چند قدم به دریا نگاه کنید و روی اولین نماد Focus کنید. به راست بپیچید و مسیر را دنبال کنید.

Collectible: Lorestangir #17

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ پنجم

پس از ورود به منطقه بعدی، یک قایق شکسته را روی زمین خواهید دید، پشت آن، از میان گرد و غبار فیروزه‌ای رنگ عبور کنید، بعد از شکافی که به توتم در خط ساحلی منتهی می‌شود، به داخل بخزید. 

Collectible: Face #15

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ پنجم

از Lorestangir قبلی بپیچید، در مسیر خارج شدن از منطقه Face در سمت چپ غار خواهد بود.

به همان روشی که آمدید، به عقب و قبل از شکاف برگردید. حالا مسیر سمت راست قایق شکسته را دنبال کنید. در نهایت به بن‌بست خواهید رسید، همین حالا به سمت راست خود نگاه کنید و روی حباب Focus کنید، حالا مسیر مقابل را ادامه دهید. در انتهای مسیر به سمت چپ خود نگاه کنید و روی حباب بعدی Focus کنید. اکنون بپیچید، از طاقچه بالا بروید و مسیر را دنبال کنید. در نهایت به خانه‌ای تخریب شده خواهید رسید، از پنجره خانه نگاه کنید و روی نماد دوم Focus کنید.

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ پنجم

اکنون تمام مسیر را تا مسیر مسدود شده به عقب برگردید. حالا به طرف دیگر بروید تا توسط یک قایق راه مسدود شود. روی حباب سمت راست قایق را Focus کنید. پشت قایق قرار بگیرید، اما قبل از اینکه بتوانید از آن بالا بروید، روی حبابی که تازه رویش Focus کرده‌اید، دوباره تمرکز کنید تا به آنجا برسید. پس از صعود، مسیر را دنبال کنید و در انتها روی حباب بعدی Focus کنید. سپس به اطراف بپیچید و در نیمه راه به سمت چپ خود نگاه کنید و روی آخرین حباب Focus کنید.

اکنون می‌توانید وارد مسیر مسدود شده شوید. داخل غار شده، تا انتها پایین رفته و وارد آب شوید. روی حباب اینجا Focus کنید. اکنون در یک بخش زیر آب خواهید بود. کافی است دوباره نور آبی را دنبال کنید، چیز دیگری وجود ندارد که به دنبال آن باشید. در انتهای بخش زیر آب، یک میان‌پرده شروع می‌شود.

Collectible: Face #16

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ پنجم

بعد از بخش زیر آب، در دهکده‌ای خواهید بود که رعد و برق شدیدی در حال وقوع است. پس از عبور از کلبه سوم از سمت راست، به راست بپیچید تا Face را در حیاط پشت کلبه پیدا کنید.

Collectible: Lorestangir #18

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ پنجم

از مکان قبلی، چند قدم به مسیر اصلی، درست پشت کلبه سوم سمت راست، عقب بروید. حالا از کلبه بعدی در سمت چپ عبور کنید، سپس مسیر سمت چپ را انتخاب کنید. اینجا مسیر کمی به سمت بالا می‌رود، سپس توتم را در سمت چپ می‌بینید.

Collectible: Face #17

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ پنجم

از آخرین Lorestangir باید 180 درجه بچرخید، سپس مسیر را به سمت چپ تا انتها در پشت کلبه‌ای با مشعل روشن دنبال کنید. در سمت چپ مشعل آخرین Face سنگی قرار دارد.

حالا بچرخید، از طاقچه پایین بروید و به سمت چپ حرکت کنید. برای شروع یک میان‌پرده وارد خانه باز در سمت چپ شوید تا این Subchapter به پایان برسد.

Subchapter 4: Ástriŏr’s Story

پس از میان‌پرده، مبارزه‌ای طولانی با چندین دشمن آغاز خواهد شد. پس از این مبارزه، یک میان‌پرده شروع می‌شود و این Subchapter به پایان می‌رسد.

Subchapter 5: Waking the Giant

پس از میان‌پرده، در نهایت در مقابل یک غار قرار خواهید گرفت. فقط تا انتها بروید، شما به طور خودکار غول را از خواب بیدار خواهید کرد، هنگامی که او بیدار شد، شما را تعقیب می‌کند. در هنگام خروج از غار چهار بار توقف خواهید کرد، هر مرتبه باید نیزه‌ای سوزان را به سمت غول پرتاب کنید. اگر این کار را نکنید خواهید مُرد. Subchapter با رسیدن به یک منطقه حصارکشی شده به پایان می‌رسد.

Subchapter 6: The Second Ritual

پس از میان‌پرده، در ساحلی خواهید بود که با یک گردباد عظیم احاطه شده است . به سمت ساحل پایین بروید و مستقیم در جهت گردباد بدوید.

مسیر را دنبال کنید، برای رسیدن به گردباد باید از یک صخره به صخره‌ی دیگر حرکت کنید. مراقب آب باشید، اگر آب نزدیک شد، با یک تخته سنگ که حلقه‌ی طلایی رنگ دارد، تعامل کنید. هنگامی که آب کم شد، به تخته‌سنگ بعدی بروید. همین فرمان را تکرار کنید و به جلو حرکت بدوید. اکنون باید مراقب سنگ‌های در حال سقوط از آسمان باشید. به سایه‌ها روی زمین نگاه کنید، آنها را Dodge کنید. پس از ورود به گردباد، مسیر را دنبال کنید. در پایان، غول را پیدا خواهید کرد و میان‌پرده شروع می‌شود و این فصل به پایان می‌رسد.

…برای دیدن راهنمای کامل به منوی اصلی مراجعه کنید…

منوی اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade 2

دیدگاه ها بسته شده است