راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade 2 / مرحله‌ چهارم– Chapter 4

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ چهارم

این راهنمایی شامل نحوه‌ی ٪۱۰۰ کردن بازی است و تمام ۳۵ عدد Collectibles بازی (۱۸ تا Lorestangir و ۱۷ تا Hidden Face) را شامل می‌شود‌. در این بخش راهنمایی مرحله‌ چهارم یا Chapter 4 آورده شده که شامل هفت زیرفصل است.

منوی اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade 2

Subchapter 1: Enter the Caves

Collectible: Face #8

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ چهارم

در همان ابتدای فصل وقتی وارد غار می‌شوید، از اولین طاقچه روبروی خود پایین بپرید، سپس کمی به جلو حرکت کنید و وقتی به میانه غار با سقف کم رسیدید، خم شوید. برای دیدن این Face به چپ نگاه کنید.

Collectible: Lorestangir #12

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ چهارم 

از Face قبلی، به داخل غار رفته و از 3 طاقچه بعدی که شما را در یک گودال کوچک آب فرو می‌برند، پایین بپرید. بلافاصله پس از پایین آمدن از طاقچه سوم، مسیر را به راست بپیچید و مسیری که به Lorestangir منتهی می‌شود را بالا بروید.

Collectible: Face #9

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ چهارم

کمی بعد از مکان قبلی، آتشی به رنگ فیروزه‌ای روشن خواهید کرد. از آنجا به داخل غار ادامه دهید و از طاقچه بعدی پایین بروید. سپس بلافاصله به راست بپیچید و آن مسیر را دنبال کنید تا آتش فیروزه‌ای دیگری پیدا کنید. با آن تعامل کنید تا آن را خاموش کنید، سپس به اطراف بچرخید تا چهره سنگی را در پشت جایی که آتش بود را ببینید (فقط پس از خاموش کردن آتش قابل مشاهده است).

Collectible: Face #10

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ چهارم

از محل کلکسیون قبلی به داخل غار پیشروی کنید. وارد محیطی می‌شوید که آب سطح غار را پوشانده است. بلافاصله پس از رسیدن به آنجا، بچرخید تا این Face را در انتهای مسیر در قسمتی که از آب پر شده (مقابل مسیر داستانی) پیدا کنید.

مسیر داستانی را ادامه دهید تا در اتاقی قرار بگیرید که برای پیشروی باید با دو آتش فیروزه‌ای تعامل کنید. از شکاف گوشه بالا سمت راست خود عبور دهید. پس از خزیدن به داخل، مسیر را به چپ بپیچید و با اولین آتش تعامل کنید تا آن را روشن کنید.

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ چهارم

از طاقچه کنار آتش به پایین بپرید و از مسیر کوچکی که اکنون باز است، بالا بروید، اینجا به چپ بپیچید و در انتهای مسیر آتش را روشن کنید. اکنون به چپ بپیچید، از طاقچه پایین بپرید و به جلو حرکت کنید. شما باید آتش فیروزه‌ای را که قبلاً روشن کرده‌اید، خاموش کنید. پس از آن از آبشار عبور کنید. بعد از آبشار به چپ بپیچید و از طاقچه بالا بروید. در انتهای مسیر مشعل خود را روشن کنید، سپس بچرخید و دومین آتش فیروزه‌ای را روشن کنید.

Collectible: Lorestangir #13

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ چهارم

پس از استفاده از آتش دوم برای ساختن پل، از روی آن عبور کنید تا به مسیری برسید که به سمت پایین غار می‌رود. در اینجا به سمت راست مسیر را ادامه دهید تا زمانی که یک لبه مخفی پیدا کنید که می‌توانید از آن پایین بروید که به Lore Totem منتهی می‌شود.

از کلکسیون، به چپ بپیچید و از طاقچه پایین بروید. شما دوباره در مسیر داستانی قرار خواهید گرفت. مسیر را دنبال کنید تا به منطقه سیل زده با آتش فیروزه‌ای برسید.

به داخل آب بپرید و به آتش برسید و آن را خاموش کنید. سپس به داخل آب برگردید و مسیری را که اکنون باز است، را دنبال کنید. پس از مدت کوتاهی باید از کنار آبشاری کوچک بگذرید. بلافاصله پس از آن به سمت چپ بپیچید و بر روی لبه‌ای در کنار آب بچرخید. از مسیر بالا بروید و مشعل خود را روشن کنید، سپس بر روی طاقچه برگردید. حالا وارد دریاچه کوچک شوید و در آن قدم بزنید. در آن سوی دریاچه باید دوباره از آبشار کوچکی گذر کنید. بلافاصله پس از آن به چپ بپیچید و مسیر را از طریق آبشار دیگر دنبال کنید. در اینجا به راست بپیچید و پس از چند قدم به چپ بپیچید و از زیر دیوار خزیده و مسیر را دنبال کنید تا مشعل خود را روشن کنید.

بعد از اینکه مشعل خود را روشن کردید، از دیوار برگردید و به چپ بپیچید. از طاقچه بالا بروید و در پایان آتش را روشن کنید.

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ چهارم

به ابتدای منطقه برگردید، هدف شما اکنون عبور از دریاچه است. شما می‌توانید سه آتشدان را با یک منطقه کوچک زرد روی دریاچه ببینید. برای رسیدن به آن سوی دریاچه، به سمت مناطق زرد رنگ بدوید. اگر در منطقه سیاه بمانید خواهید مُرد. مشعل خود را با آتشدان سوم روشن کنید و ادامه دهید. مدت کوتاهی پس از آن، شما باید برای یک ثانیه شیرجه بزنید، این به طور خودکار اتفاق می‌افتد.

حالا دوباره جلو بروید، دوباره به آبشاری کوچک می‌رسید. پس از عبور از آن، مستقیم تا انتها بدوید وگرنه خواهید مُرد. بعد از اینکه از دریاچه خارج شدید، مسیر را دنبال کنید. وقتی به بیرون رسیدید، Subchapter تمام شده است.

Subchapter 2: Trial of Wisdom

در ابتدای این بخش، مشعل را از داخل دیوار بردارید. اکنون به چپ بپیچید و پس از چند قدم، دنیای بیرون به طور کامل باز خواهد شد. در سمت چپ، اولین آتش فیروزه‌ای این منطقه را می‌بینید، آن را روشن کنید. مسیر تازه باز شده را دنبال کنید. در آخر دومین آتشدان فیروزه‌ای را خاموش کنید. یک مسیر درست در کنار آتش دوم باز می‌شود که به سومین آتش فیروزه‌ای منتهی خواهد شد که آن را خاموش کنید.

حالا به آتش فیروزه‌ای دوم برگردید و آن را روشن کنید. حالا به سومین آتش فیروزه برگردید و دوباره آن را روشن کنید. به اطراف بپیچید و در انتهای منطقه می‌توانید از مسیر باز شده بالا بروید. در انتهای آن باید مشعل را داخل دیوار قرار دهید. حالا بچرخید، از طاقچه پایین بپرید و به راست بپیچید. راهی به چهارمین آتش فیروزه‌ای باز می‌شود، آن را خاموش کنید. زیر مسیری که اکنون باز شده است، خزیده و آن را دنبال کنید، در انتها مشعل را بردارید. به چهارمین آتش فیروزه برگردید و دوباره آن را روشن کنید. از تپه کوچک بالا بروید و مشعل پنجم را روشن کنید. حالا به اولین آتش فیروزه‌ای این منطقه برگردید و آن را خاموش کنید. این مسیری را در پشت آتش باز می‌کند که باید آن را دنبال کنید. در انتهای مسیر، مشعل خود را دوباره داخل دیوار قرار دهید. پس از این، مسیر سمت چپ را دنبال کرده و وارد غار شوید. مسیر را دنبال کنید، پس از پایین آمدن از یک طاقچه، این Subchapter به پایان می‌رسد.

Subchapter 3:  Into Darkness

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ چهارم

تنها کاری که باید در این Subchapter انجام دهید این است که از غار فرار کنید. برای این کار کافی است نور آبی روی زمین را دنبال کنید. توجه داشته باشید که در کل این بخش، چندین نزاع وجود خواهد داشت. مطمئن شوید که پس از مبارزات دوباره نور آبی را دنبال کنید وگرنه خواهید مُرد. هیچ Collectibleئی در این Subchapter وجود ندارد. در انتها به یک دیوار می‌رسید و میان‌پرده آغاز می‌شود و این بخش به پایان می‌رسد.

Subchapter 4:  Act of Sacrifice

در ابتدای این قسمت، دوباره نور آبی را دنبال کنید. یک جا ساکن نمانید وعلا خواهید مُرد. هنگامی که به نور رسیدید، از شر هیولا در امان هستید.

Collectible: Face #11

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ چهارم

هنگامی که از دست هیولا فرار می‌کنید، از روی برخی از تاقچه‌ها (مسیر داستانی اجباری) عبور می‌کنید. سپس از یک شکاف به داخل خزیده و وارد غاری روشن می‌شوید که نور روز از بالا وارد آن می‌شود و سنگ‌های معلق در طرفین آن قرار دارد. در اینجا به سمت چپ نگاه کنید تا این Face را پیدا کنید.

Collectible: Lorestangir #14

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ چهارم

از جایی که Face قبلی را پیدا کردید مسیر را ادامه دهید تا از لبه بعدی پایین بروید. سپس مستقیم ادامه داده و مسیر راست را انتخاب کنید. (وارد مسیر چپ نشوید).

حالا بچرخید و مسیر اصلی را دنبال کنید. شما در یک اتاقِ بازِِ بزرگ خواهید بود. در اینجا برای عبور از این اتاق باید یک معمای کوچک حل کنید.

روی حباب آب در وسط اتاق Focus کنید، سپس مسیر را به سمت راست طی کنید، سپس به چپ بپیچید و حباب آب را از وسط عبور دهید. حالا روی اولین حباب آب در سمت چپ را Focus کنید. حالا به جایی که از آنجا وارد این قسمت شده بودید، برگردید. برای این کار روی حباب بزرگ وسط اتاق را Focus کنید. حالا از نقطه شروع، این بار مسیر چپ را در پیش بگیرید. برای این کار، دوباره روی حباب وسط Focus کنید.

مسیری که اکنون باز است را دنبال کنید تا به بن‌بست برسید، اکنون دوباره روی حباب وسط Focus کنید. دوباره مسیر را دنبال کنید و روی حباب آب در انتهای این مسیر Focus کنید.

در حال حاضر خروجی برای رسیدن به مسیر بازگشت به نقطه شروع، باز است. برای رسیدن به آنجا باید روی حباب وسط چندین بار Focus کنید. هنگامی که در نقطه شروع قرار گرفتید، مسیر درست را انتخاب کنید، یک بار دیگر حباب وسط را Focus کنید و اکنون می‌توانید به خروجی برسید. از داخل تونل به بیرون بخزید، بعد از آن تونل، به جلو حرکت کنید تا میان‌پرده شروع می‌شود و این Subchapter به پایان برسد.

Subchapter 5: Breaking Through

پس از میان‌پرده، مانند دو بخش قبل، نور آبی را دنبال کنید. این بخش، بعد از چند دقیقه با یک میان‌پرده به پایان می‌رسد.

Subchapter 6: A Gift Returned

پس از میان‌پرده، در نهایت با برخی موجودات زامبی مانند مبارزه خواهید کرد. این مبارزات با یک میان‌پرده به پایان می‌رسد و این Subchapter به پایان می‌رسد.

Subchapter 7: The First Ritual

بعد از دمو، مرد را دنبال کنید. در نهایت با یک غول مبارزه خواهید کرد. برای شکست دادن او، باید به طرف دیگر میدان نبرد بروید و زنجیرهای آن را از بین ببرید. برای رسیدن به آنجا پشت ستون‌ها پنهان شوید و تنها پس از اینکه غول حمله خود را انجام داد به ستون بعدی بروید.

راهنمای بازی Hellblade 2 مرحله‌ چهارم

در نهایت در مقابل اولین زنجیره قرار خواهید گرفت، با آن تعامل کنید تا آن را از بین ببرید. به سمت راست بپیچید و به پیش زنجیره بعدی بروید. بعد از چند ستون دیگر به آن خواهید رسید. دوباره با آن تعامل کنید، پس از آن به سمت راست بپیچید و به زنجیره سوم بروید. پس از یک گذر از یک مکان درّه مانند به آن خواهید رسید و دوباره باید با آن تعامل کنید.

حالا دوباره به سمت راست بپیچید و مسیر را در سراسر دامنه کوه دنبال کنید، سپس از طاقچه بالا بروید. حالا فقط بدوید و از روی چند مانع بپرید تا به آخرین زنجیره برسید. آن را نابود کنید، این به یک میان‌پرده ختم می‌شود و این فصل به پایان می‌رسد.

…برای دیدن راهنمای کامل به منوی اصلی مراجعه کنید…

منوی اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade 2

دیدگاه ها بسته شده است