آموزش بیلد خدای اژدها در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد خدای اژدها در Shadow of the Erdtree

در این بیلد الدن رینگ، می‌خواهم خدای اژدها را به شما معرفی کنم. این بیلد بر روی استفاده از Incantationهای Dragon Communion تمرکز دارد و از آیتم جدیدی به نام Rock Heart برای افزایش بیشتر آسیب این طلسم‌ها استفاده می‌کند.

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد خدای اژدها در Shadow of the Erdtree 21

ابتدا، بیایید در مورد قلب سنگی بحث کنیم. Rock Heart یک آیتم مصرفی است که می‌توانید بی‌نهایت از آن استفاده کنید.

آموزش بیلد خدای اژدها در Shadow of the Erdtree

برای به دست آوردن این مورد، باید Domain of Dragons Painting واقع در Shadow Keep را پیدا کنید. خیلی دور نیست؛ شما فقط باید از کنار باس این بخش یعنی کرگدن طلایی بگذرید، سپس از نردبان پایین بروید و آن را در یک اتاق کوچک زیر یک پل پیدا خواهید کرد. هنگامی که نقاشی را پیدا کردید، باید به منطقه Jagged Peak بازی بروید. این بدان معناست که از گودال اژدها عبور کنید، Boss آنجا را شکست دهید و سپس به کوه بروید تا نقطه نشان داده شده در نقاشی را پیدا کنید. پس از انجام آن، آیتم Rock Heart را بدست خواهید آورد. (محل آیتم را در نقشه بالا علامت زدیم)

نحوه کار این آیتم مشابه سایر مواد مصرفی است، اما شما نمی‌توانید هنگام پوشیدن زره از آن استفاده کنید. برای استفاده از آن باید زره خود را بردارید و پس از انجام این کار، به یک اژدها تبدیل خواهید شد. شما متوجه افزایش Resistanceها و نفی 10 درصد آسیب در تمام انواع آسیب خواهید شد. علاوه بر این، وزنتان تبدیل صفر میشود و 10٪ بدون وزن کمتر آسیب میبینید. این به ویژه برای Buildهایی که Blue Dancer Talisman استفاده می‌کنند مفید است.

طلسم Blue Dancer آسیب فیزیکی را افزایش می‌دهد اما به وزن تجهیزات کم نیاز دارد. اگرچه ممکن است این بهینه‌سازی برای هر Buildئئ مناسب نباشد. اما ارزش آن را دارد که برای Buildهای سبک با استفاده از Blue Dancer Charm در نظر بگیرید.

در شکل اژدها، می‌توانید دوباره از Rock Heart استفاده کنید تا به خود یک دقیقه Buff بدهید که آسیب Dragon Communion Incantation را تا 20% افزایش می‌دهد و به طور قابل توجهی در کل آسیب شما افزایش خواهد یافت. این buff با Roar Medallion که Match شده است تا آسیب افسون‌های Dragon Communion Seal و Dragon Communion را نیز افزایش دهد. بدین ترتیب شما راه‌های متعددی برای افزایش آسیب خود خواهید داشت.

از این نقطه، می توانید این Build را در دو جهت مختلف پیش ببرید. من روش خود را توضیح خواهم داد، اما شما مطمئناً می‌توانید آن را متفاوت‌تر بسازید. من روی استفاده از Dragon Communion Seal برای انداختن Incantationها تمرکز کردم، Arcane و Faith را افزایش دادم تا الزامات برخی از جادوها را برآورده کنم، و مسیر Arcane را طی کردم. این مزایا و معایب خود را دارد. مزیت اصلی این است که من نیازی به استفاده از Seal دیگری ندارم. اگر مسیر Faith را بروید و از Dragon Communion Seal در Offhand استفاده کنید، Scaleئه Incantationئه بالاتری برای این Incantها خواهید داشت و در نتیجه آسیب بیشتری بدست می‌آورید.

نگه داشتن Dragon Communion Seal در دست شما باعث افزایش آسیب بیشتر می‌شود. نکته منفی این است که من در حین کاوش در محیط بازی از یک سلاح و Dragon Communion Seal استفاده می‌کنم، که به من امکان می‌دهد با L1 افسون کنم یا با R1 حمله کنم بدون اینکه دچار دردسر شوم. اگر ترجیح می‌دهید Inventory خود را به طور مداوم در طول مبارزه مدیریت نکنید، این تنظیم راحت است. به‌علاوه، من یک سلاح Bloodloss دارم که روی Occult Affinity تنظیم شده است و از Arcane بالا بهره می‌برم. به این ترتیب من برای افسون‌های Dragon Communion آسیب بالایی دارم و برای نبردهای نزدیک گزینه bleed در جیبم است. اگر به مسیر Faith بروید، احتمالاً از سلاح Bloodloss استفاده نخواهید کرد.

 The Bloodfiend's Fork scales primarily with Strength, Dexterity and Arcane and is a good Weapon for Bleed and Arcane Builds.

برای این build، من از سلاح جدیدی به نام Bloodfiend’s Fork استفاده می‌کنم. چیزی که من در مورد این اسلحه دوست دارم این است که بسیار سبک وزن است، دسترسی مناسبی دارد، Bloodloss طبیعی خود را دارد که می‌توان تقویتش کرد و هنگامی که به Occult تغییر می‌دهید با Arcane دارای Scale است. این Bloodloss آسیب مناسبی را ارائه می‌دهد و آن را به یک سلاح پشتیبان قابل اعتماد تبدیل می‌کند.

از آنجایی که این بیلد در درجه اول برای اجرای Incant است که جزو زیر شاخه‌ی افسون‌های Dragon Communion بهینه‌سازی شده است، من روی به حداکثر رساندن آسیب Melee تمرکز نمی‌کنم. اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانید یک سلاح متفاوت با آسیب و وزن بیشتر انتخاب کنید، اما من Bloodfiend’s Fork را دوست دارم زیرا ماهیت سبک وزن آن به من اجازه می‌دهد تا بار Equipload نسبتاً پایینی داشته باشم و مزایای Blue Dancer Charm را به حداکثر برسانم. علاوه بر این، این سلاح صد در صد آسیب فیزیکی وارد می‌کند.

Ash of Warئی که روی سلاح می‌گذارید خیلی مهم نیست. می‌توانید هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید من متوجه شدم که Sword Dance به خوبی روی سلاح کار می‌کند، زیرا معمولاً می‌تواند دشمن را در یک بار استفاده با هزینه FP نسبتاً پایین بکشد. گزینه دیگر Braggart’s Roar است که بازیابی Stamina و آسیب را افزایش می‌دهد. با این حال، متوجه شده‌ام که در حالت اژدها، نفی آسیب شما را تقویت نمی‌کند. این ممکن است یک Bug باشد و اگر درست شود و آسیب را در شکل اژدها کم کند، انتخاب بالقوه‌ای خواهد بود. در اصل، شما می‌توانید هر Ash of Warئی را که مناسب سبک بازیتان است انتخاب کنید.

در دست دیگر، Dragon Communion Seal را دارم. اگر مسیر Faith را می‌رفتید، احتمالاً از Erdtree Seal در دست اصلی‌تان، از Dragon Communion Seal در آف‌هندتان و از سلاح‌های دیگرتان در Slot پشتیبان‌تان استفاده می‌کردید.

زره مورد نیاز در این بیلد:

برای زره، به دلیل استفاده از آیتم Rock Heart هیچ زرهی نمی‌پوشیم. از آنجایی که نمی‌توانید از زره با این آیتم استفاده کنید، در این Build نیازی به آن نیست.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

وقتی صحبت از طلسم برای این build به میان می‌آید، چندین گزینه وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما اجازه دهید با طلسم Blue Dancer Charm شروع کنیم. این Talisman آسیب شما را بر اساس سبک بودن بار Equipload شما افزایش می‌دهد و فقط مختص آسیب‌های فیزیکی است. این در مورد افسون‌ها و جادوهای شما که آسیب فیزیکی وارد می‌کنند نیز صدق می‌کند، کاری که بسیاری از طلسم‌های Dragon Communion انجام می‌دهند و برای این build بسیار موثر است.

Blue Dancer Charm raises Physical Damage with lower Equip Load.

خودِ آیتم Rock Heart و ماندن در حالت اژدها وزنی ندارد و ما را بسیار سبک نگه می‌دارد. جادوهایی مانند Ekzykes’ Decay، Dragonmaw، و Dragonclaw همگی از این buffئه Talisman نفی بیشتری می‌برند. با اینکه شما مجبور نیستید از Blue Dancer Charm برای این build استفاده کنید، اما این Talisman به خوبی با این Build همراستا و Match است زیرا ما در کل سبک وزن هستیم و بسیاری از افسون‌های Dragon Communion آسیب فیزیکی وارد می‌کنند. با این حال، اگر ترجیح می‌دهید بر روی انواع دیگر Incantهای اژدها تمرکز کنید، می‌توانید آن را رها کنید بدون اینکه نگران آسیب فیزیکی باشید.

Crusade Insignia raises attack power after defeating an enemy.

من همچنین از Crusade Insignia استفاده می‌کنم که پس از کشتن یک دشمن به مدت 20 ثانیه آسیب شما را 15 درصد افزایش می‌دهد و هر بار که یکی را می‌کشید، Reset می‌شود. این هم برای حملات Melee و هم برای Incantها صدق می‌کند و به طور مداوم خروجی آسیب شما را افزایش می‌دهد.

Blessed Blue Dew Talisman slowly restores FP. Players can use Talismans in Elden Ring to boost a variety of Stats.

طلسم مفید دیگر برای اکتشاف در محیط بازی، طلسم شبنم آبی متبرک یا Blue Blessed Dew است که به آرامی FP شما را دوباره پر می‌کند. این برای یک buildئی که تشنه FP است عالی است، به شما این امکان را می‌دهد که به طور منظم از افسون‌های اژدها بدون نگرانی بیش از حد در مورد مدیریت FP استفاده کنید. با این حال، من این طلسم‌ را معمولاً در طول Bossfightها عوض می‌کنم.

Dragoncrest Greatshield Talisman enormously reduces Physical Damage taken, by 20%

برای محافظت بیشتر، من از Dragoncrest Greatshield Talisman استفاده می‌کنم. در شکل اژدها، میزان آسیب وارده به شما به طور پیشفرض 10% کاهش میابد که بسیار کم است، به خصوص در مناطق چالش برانگیز بازی، Dragoncrest Greatshield Talisman محافظت فیزیکی شما را 18 یا 19 درصد افزایش می دهد و حدود 28 یا 29 درصد آسیب فیزیکی را نفی می‌کند. با ترکیب این مورد با Erdtree’s Favor و Golden Vow، از محافظت بیشتری برخوردار می‌شوید و شما را کاملا انعطاف‌پذیر می‌کند.

شاید در مورد مدالیون Roar تعجب کنید. من از آن استفاده می‌کنم، معمولاً در طول Bossfight، این طلسم مستقیماً آسیب سلاح شما را buff نمی‌کند، اما اگر از Braggart’s Roar استفاده کنید و مدالیون Roar را داشته باشید، حملات سنگین شما آسیب‌بیشتری وارد می‌کند. این می‌تواند یک استراتژی موثر باشد، به خصوص در مبارزه با باسها که ممکن است جایگزین آن Claw Talisman نچندان مفید شود.

Flock's Canvas Talisman raises the potency of Incantations by 8%

طلسم The Flock’s Canvas Talisman یک انتخاب خوب دیگر است که آسیب تمام Incantationهای شما از هر دسته را افزایش می‌دهد. شما می‌توانید آن را به جای Blessed Dew Talisman در طول Bossfightها برای افزایش قدرت Incantها قرار دهید. علاوه بر این، Shard of Alexander می‌تواند آسیب مهارت‌هایی مانند Sword Dance را افزایش دهد و آن را به گزینه‌ای مناسب تبدیل کند.

افسون‌های زیادی وجود دارند که برای این Build خوب کار می‌کنند و من پیشنهاد می‌کنم آنها را آزمایش کنید تا بهترین سبک بازی خود را پیدا کنید. تنظیماتی که استفاده می‌کنم برای من خوب کار کرده است، اما می‌توانید در طول Bossfightها یا سایر برخوردهای چالش برانگیز، آنها را تنظیم کنید.

Incantationهای مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد خدای اژدها در Shadow of the Erdtree 22آموزش بیلد خدای اژدها در Shadow of the Erdtree 23

برای جادوها، ما روی Golden Vow و Flame Grant Me Strength تمرکز می‌کنیم. Golden Vow همچنین محافظت بیشتری را ارائه می‌دهد که برای این بیلد بسیار مهم است. Flame, Grant Me Strength آتش و آسیب فیزیکی را تقویت می‌کند. اگرچه ما افسون آتش در این build نداریم، اما همچنان جادوهای فیزیکی ما را افزایش می‌دهد و آن را مفید می‌کند. من معمولاً از Flame، Grant Me Strength فقط قبل از Bossfight استفاده می‌کنم، در حالی که Golden Vow بیشتر در کنار Rock Heart برای آسیب و محافظت مداوم استفاده می‌شود.

افسون‌های تهاجمی اولیه در این بیلد شامل  Rotten Breath، Ekzykes’s Decay و همینطور Dragonmaw هستند. Rotten Breath نسخه ضعیف تری از Ekzykes’s Decay است، اما می‌توان از اسب استفاده کرد و به شما امکان می‌دهد اسکارلت را در حین سواری در محیط پخش کنید. این استراتژی آن را برای حفظ تحرک در مبارزات خاص ارزشمند می‌کند. Ekzykes’s Decay قوی‌تر است و می‌تواند Scarlet Rot را در اوایل مبارزه با Bossها پخش کند، که بسیار مفید است. همچنین آسیب فیزیکی وارد می‌کند و به خوبی با ساختار ما سازگار است. 

آموزش بیلد خدای اژدها در Shadow of the Erdtree 24

Dragonmaw چندین مزیت دارد: آسیب انفجاری زیاد، Hitbox بزرگ، و آسیب‌های Stance بالا، که می‌تواند پس از چند اجرا، Stance دشمن را بشکند. مهمتر از همه، Armor هایپر را فراهم می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که بدون وقفه، حتی در هنگام ضربه دیدن، آن را اجرا کنید. این بسیار مهم است، زیرا شما در این بیلد دارای Poise صفر هستید. 

آموزش بیلد خدای اژدها در Shadow of the Erdtree 25

در کنار این‌ها می‌توانید از Incantهایی مانند، Ghostflame Breath که یک نسخه FP کارآمدتر از Borealis’s Mist است که Freeze مشابه و آسیب کمی بیشتر را ارائه می‌دهد استفاده کنید. از آنجایی که Freeze و به طور کلی Cold آسیب Magic یا جادویی وارد می‌کنند ما در این Build روی این Incant مانور نمی‌دهیم. اما در کل می‌تواند یک انتخاب عالی برای ساخت‌های آسیب جادویی باشد.

آموزش بیلد خدای اژدها در Shadow of the Erdtree 26

افسون بعدی Bayle’s Tyranny است که آسیب قابل توجهی از آتش AOE را با Armor hyper بالا مانند Dragonmaw، وارد می‌کند. اگرچه در حال حاضر به دلیل اشکالات احتمالی کمتر بهینه است، اما می‌تواند با Patchهای آینده بهبود یابد. 

آموزش بیلد خدای اژدها در Shadow of the Erdtree 27

همچنین Bayle’s Flame Lightning، آسیب فیزیکی و Lightning را با یک حمله Claw دوربرد ترکیب می‌کند. می‌توان آن را از دورتر از Dragonmaw استفاده کرد و Armor Hyper را ارائه می‌دهد.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

در Level 150 یا اندکی بالاتر این مقادیر برای Buildئه Dragon God مناسب هستند:

Vigor:55 /Mind:42 /Endurance:25 /Strength:14 /Dexterity:12 /Intelligence:16 /Faith:30 /Arcane:50

برای Vigor مقدار 55 در نظر گرفته شده تا سعی شود بین Faith و Arcane تعادل بوجود بیاید و هم Hp را از دست نداد. می‌توانید این مقدار را 60 کنید.

برای Mind عدد 42 قرار گرفته است، بخاطر اینکه تمام مدت در حال اجرای Incantهای اژدهایان هستید کافی است. Endurance را 25 می‌بینیم زیرا Rock Heart اجازه‌ی استفاده از Armorهای با Poise بالا را نمی‌دهد. Str و Dex به ترتیب ۱۴ و ۱۲ هستند تا بتوان سلاحی که در بیلد نام برده شد را به دست بگیرید. Intelligence به این دلیل ۱۶ است که پیش‌فرض کلاس Astrologer می‌باشد. Faith که ۳۰ است و Arcane هم ۵۰ است زیرا این دو مشخصه برای داشتن بیشترین آسیب از Incantهای اژدهایان لازم هستند و در این Build اولویت بالا را Arcane و بعد از Faith برعهده دارند.

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد خدای اژدها در Shadow of the Erdtree 28

برای Flask of Wondrous Physick، توصیه می‌کنم از Opaline Hardtear برای تقویت دفاع خود استفاده کنید زیرا ما در دفاع بسیار ضعیف هستیم. این به کاهش آسیب از اولین ضربه هنگام ورود به جنگ کمک می‌کند و به شما امکان می‌دهد با خیال راحت جادوهایی مانند Dragonmaw یا Ekzykes’s Decay را انجام دهید. حباب‌های ایجاد شده توسط این Tear می‌توانند آسیب یک ضربه را تماماً جذب کنند، که وقتی می‌خواهید با دشمنان درگیر شوید بسیار ارزشمند است.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد خدای اژدها در Shadow of the Erdtree 29آموزش بیلد خدای اژدها در Shadow of the Erdtree 30

در مورد Great Runeها، Radahn’s و Godrick’s بهترین انتخاب برای این build هستند. Godrick’s Rune به ویژه مفید است زیرا به همه آمارها کمک می‌کند. Radahn’s Rune همچنین بسیار عالی است زیرا سلامتی، FP و Stamina را افزایش می‌دهد، که همگی برای ساخت هر چه بهتر این بیلد بسیار مهم هستند.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است