آموزش بیلد سلاح Euporia در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد سلاح Euporia در Shadow of the Erdtree

در این راهنمای از سری ساخت Buildهای Elden Ring، به سراغِ بیلدِ سلاح Euporia می‌روم. این یک بیلدِ مخصوص Shadow of the Erdtree است که بعد از سطح 150 به کار می‌آید. اگر به دنبال بیلدِ Twinbladeئی هستید که با مهارت Euporia Vortex آسیب زیادی وارد کند، ممکن است بخواهید این بیلد را بررسی کنید. 

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌ها و  جادوهای مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد سلاح Euporia در Shadow of the Erdtree

پس بیایید با نگاهی کلی به سلاح Euporia شروع کنیم. این سلاح (که میتوانید آن را در Belurat, Tower Settlement پیدا کنید(نقشه بالا)) یک تیغه‌ی دوقلو یا Twinblade با وزن 8.5 است که آن را برای سنگین‌ترین تیغه دوقلو در بازی به همراه Gargoyle’s Twinblade در یک دسته قرار می‌دهند. این اسلحه با آسیب فیزیکی و Holy با دشمنان برخورد می‌کند و مانند آن همه‌ی این مدل سلاح‌ها با Strength، Dexterity و Faith مقیاس (Scale) می‌گیرد و این احتمال را ایجاد می‌کند که سلاح‌های گارگویل از این سلاح الگوبرداری شده باشند یا برعکس (در واقع این سلاح تا قبل از DLC یک Cutcontent بود و در بازی اصلی تنها در فایل‌های بازی وجود داشت. اما در DLC سازندگان آن را به بازی اصلی افزوده‌اند).

مقیاس یا Scaleئه این سلاح با Faith بسیار بهتر از STR یا DEX است. بنابراین، اگر می‌خواهید حداکثر Attack Power را از این سلاح در سطوح پایین‌تر بدست آورید، فقط باید الزامات STR و DEX را افزایش دهید (یعنی حداقل مقدار برای Equip کردن) و سپس روی افزایش Faith تمرکز کنید. نکته مهم در مورد Scaleئه Faith بالا این است که به شما امکان می‌دهد از این سلاح به همراهِ Sealهای مختلف به منظور اجرای Incantationها که نیازهای Faith بالایی دارند، استفاده کنید، زیرا Score زیادی را برای Faith سرمایه‌گذاری خواهید کرد.

اکنون، افسون‌هایی که با این بیلد استفاده کرده‌ام را با شما به اشتراک می‌گذارم، ولی بیاد داشته باشید هر Incantation یا افسونی که خواستید را می‌توانید استفاده کنید (فقط آنها که نیاز به Scaleئه Faith دارند). من اینجا Golden Vow را دارم، زیرا منطقی است که آسیب فیزیکی را افزایش دهیم، اما در غیر این صورت، از هر افسونی که ترجیح می‌دهید خود را Buff کنید، استفاده کنید که عمدتاً نیازمندی‌های Faith داشته باشد و ترکیبی از Faith با Arcane یا Int نباشد.

در مرحله بعد، بیایید نگاهی به مهارت اسلحه، Euporia Vortex بیندازیم. این مهارت حدود یک ثانیه طول می‌کشد تا تیغه به‌پیچید، و سپس در حالی که به جلو می‌روید شروع به چرخیدن می‌کند و مکرراً ضربه می‌زند. این شما را به یاد Spinning Weapon می‌اندازد که بر روی Carian Regal Septer قرار دارد، یا اگر با Bossئه Godskin Apostle آشنا هستید، آن Boss از حمله مشابهی استفاده می‌کند. این مهارت اسلحه در FPئه 28 نسبتاً گران است. این یکی از گران‌ترین مهارت‌های سلاح در Elden Ring است. آسیب خوبی وارد می‌کند، اما یک مشکلی وجود دارد. این اسلحه دارای خاصیت خاصی است که اگر در مدت کوتاهی تقریباً 10 ثانیه مکرر حمله کنید و در حالت دو دستی حدود 7 بار ضربه بزنید، تیغه‌های شمشیر شما شروع به درخشش می‌کند. اگر به دشمنان مُرده (منظور “آنها که در مرگ زندگی می‌کنند” است که دوباره بلند می‌شوند) یا دشمنانی که قبلاً مرده‌اند ضربه بزنید، این به حساب نمی‌آید. هنگامی که تیغه‌های شما می‌درخشد، 35 آسیب Holy برای حدود 15 ثانیه به سلاح شما اضافه می‌شود. علاوه بر این، سلاح شما شارژ می‌شود و در آزمایش من و شلیک پرتویی که می‌تواند به دشمنان در محدوده نزدیک برخورد کند، حدود 25٪ آسیب بیشتری وارد می‌کند. استفاده از این Euporia Vortex شارژ شده، شارژ را از اسلحه تخلیه می‌کند، آسیب اضافی Holy را از بین می‌برد و آن را به حالت عادی باز می‌گرداند.

آموزش بیلد سلاح Euporia در Shadow of the Erdtree

استراتژی این اسلحه این است که آن را شارژ کنید تا تیغه‌ها بدرخشند، سپس از مهارت سلاح در پنجره 15 ثانیه‌ای استفاده کنید و این روند را تکرار کنید. در صورتی که در پنجره 10 ثانیه‌ای ضربات بیشتری بزنید، در رده بالاتری از این Buff قرار می‌گیرید، تقریباً 14 ضربه، که 70تا آسیب Holy به سلاح شما اضافه می‌کند. هنگامی که از Euporia Vortex با این سطح بالاتر استفاده می‌کنید، درخشش تیغه‌ها دوام بیشتری دارد و آسیب بیشتری وارد می‌کند. با این حال، دستیابی به این سطح بالاتر دشوار است، و اغلب نیاز دارید که چندین دشمن را به طور همزمان بزنید.

در اصل، شما می‌خواهید با این سلاح به سرعت حمله کنید تا آن را شارژ کنید، سپس فرصت مناسبی را برای استفاده از Euporia Vortex در پنجره 15 ثانیه‌ای پیدا کنید. من با Two-Handed گرفتن این اسلحه، از آن برای حملات سریع استفاده کرده‌ام، نه تنها برای افزایش ضربات، بلکه به این دلیل که Rotten Winged Sword Insignia، یکی از طلسم‌های ما، بدون توجه به آسیب هر حمله، با ضربات سریع، سریعتر شما را Buff می‌کند. این مورد (دو دستی گرفتن سلاح) افزایش سریع آسیب را از Rotten Winged Sword Insignia به شما می‌دهد.

برای Seal، به دلیل Faith بالا از Erdtree Seal استفاده می‌کنم. این مهر با Faithئه 70 و به قصد رسیدن به 80، به طور موثری Incantها را تقویت می‌کند (البته Incantهای Erdtree را). این Buildئی است که می‌تواند تقریباً از هر Incantation با Scaleئه Faith بالا استفاده کند.

زره مورد نیاز در این بیلد:

از نظر زرهی، من از مجموعه Divine Bird به دلیل Poise خوب (بیش از 51)، Defence مناسب و ظاهر شیک آن استفاده می‌کنم. این زره به خوبی با سلاح سِت می‌کند. داشتن Poiseئه 51 تقریباً برای این Build ضروری است (هر چه‌قدر بیشتر بهتر) زیرا برای شارژ کردن Euporia Vortex نباید Interrupt شوید. آسیب دیدن اجتناب‌ناپذیر است، بنابراین Defence بالا و حداقل Poiseئه 51 بسیار مهم است.

وقتی با این Build شروع کردم، سعی کردم از Incantationئه Divine Bird استفاده کنم زیرا Helm این زره آسیب آن را افزایش می‌دهد و مقداری STR و DEX برایتان فراهم می‌کند. با این حال، Helm اثربخشی فلاسک‌ها را کاهش می‌دهد. از آن بدتر، این افسون عملکرد ضعیفی دارد و آسیب کمی را برای FP بالا و هزینه Stamina ایجاد می‌کند (انگار اصلاً آسیب نمی‌زنید که عجیب است). من امیدوار هستم که در آینده به این incantation توجه بیشتری صورت بگیرد و Buff شود، که می‌تواند آن را به یک افزودنی مناسب برای این Build تبدیل کند.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

خُب در این بخش کارمان راحت است و انتخاب‌های متنوعی داریم. از Two-Handed Sword شروع می‌کنیم که Euporia را دودستی بگیرید، آسیب فیزیکی وارده از سلاح (نه Faith) را تقویت می‌کند. Two-Headed Turtle را هم بخاطر هزینه‌ی زیاد Stamina در این Build خواهیم داشت. Rotten Winged Sword Insignia نیز کاملاً بدرد بخور است زیرا Attack Power شما را با رساند آسیب مکرر افزایش می‌دهد. دیگر انتخاب ما Dragoncrest Greatshield است که برای هر Build در Shadow Of The Erdtree نیاز است. Shard of Alexander نیز برای Euporia’s Vortex نیاز است.

یکی دیگر از کاندیداهای خوب برای این Build، طلسم Lacerating Crossed-Tree Talisman است که حملات Dash شما را تا 15 درصد افزایش می‌دهد. شما دائماً با این اسلحه حملات Dash انجام می‌دهید تا وارد Combo خود شوید و آنها را شروع کنید. شما این کار را در برابر بسیاری از Bossها و دشمنان انجام می‌دهید و به دلیل اینکه فوق‌العاده Aggro هستید، مبارزه را درجا آغاز خواهید کرد. بنابراین اگر طلسم‌های دیگری مدنظر ندارید یا می‌توانید بدون استفاده از Dragoncrest Greatshield Talisman از Oneshot شدن توسط گوسفندها و مگس‌ها فرار کنید، از این یکی استفاده کنید.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

بالاترین مشخصه Faith است و تا می‌توانید در این مشخصه سرمایه‌گذاری کنید. در سطح 200، مقدار مشخصه از قرار زیر است:
Vigor: 65/ Mind: 38/ Endurance: 38/ Strength: 16/ Dexterity: 16/ Intelligence: 10/ Faith: 86/ Arcane: 10

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

انتخاب برای این Build راحت است، Opaline Bubbletear و Holy-Shrouding. اگر می‌خواهید از Sacred Scorpion Charm استفاده کنید و ریسکش را می‌پذیرید، به جای Holy-Shrouding از Thorny Cracked Tear استفاده کنید. Greenburst نیز می‌تواند مثمر ثمر باشد.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

سه انتخاب دارید، Malenia – Morgott و Radahn که بنا بر مشخصه‌ها و مقدار آنها یکی را برگزینید.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است