آموزش بیلد سلاح Messmer Soldier’s Spear در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد سلاح Messmer Soldier’s Spear در Shadow of the Erdtree

در این راهنمایی، من بیلد Storm Blessed بازی Shadow of the Erdtree خود را به شما نشان خواهم داد. این بیلد حول نیزه سربازان مسمر یا Messmer Soldier’s Spear و یک سپر Medium ​​متمرکز شده است که در حین انجام حملات ویرانگر، امکان Parry را نیز فراهم می‌کند.

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

The Messmer Soldier's Spear scales primarily with Strength and Dexterity and is a well-balanced Weapon

بیایید با Messmer Soldier’s Spear شروع کنیم. اگرچه این نیزه از نظر فنی یک نیزه عالی است و نه یک نیزه معمولی، اما احتیاج به Strength و Dex کمی دارد که آن را از همه لحاظ انتخابی عالی نشان می‌دهد. من به چند دلیل کلیدی آن را روی Heavy Affinity تنظیم کرده‌ام. اول، ما در بیشتر مواقع این سلاح را دو دستی در دست خواهیم داشت، به این معنی که می‌توانیم از Scale یا مقیاس Strength آن نهایت استفاده را ببریم. این نیزه دارای Scaleئه Strength چشمگیری است که آن را به یک انتخاب فوق‌العاده تبدیل می‌کند. علاوه بر این، طلسم جدید Two-Handed Sword هنگام استفاده از یک اسلحه به صورت دو دست آسیب شما را افزایش می‌دهد، بنابراین نه تنها از درجه‌بندی Strength بهره‌مند می‌شویم، بلکه هنگام حمل دو دستی سلاح نیز آسیب بیشتری به دشمن وارد می‌کنیم.

یکی دیگر از دلایل تمرکز بر آسیب فیزیکی این است که وقتی در این بازی با نیزه‌ها، نیزه‌های بزرگ یا هر سلاح Piercing مقابله می‌کنید، فقط آسیب فیزیکی شما را افزایش می‌دهد. از آنجایی که ما در این بیلد از Spear Talisman استفاده می‌کنیم، هدف ما این است که نوع آسیب خود را 100٪ فیزیکی نگه داریم تا تأثیر آن را به حداکثر برسانیم. یکی از ویژگی‌های بارز این سلاح، حمله سنگین آن است که یک آسیب مضاعف را وارد می‌کند. این باعث می‌شود تا با حملات سنگین، وارد کردن ضربات متعدد را آسان‌تر کنید. اگر از Rotten Winged Sword Insignia یا پروتز Millicent استفاده می‌کنید، از این کار بسیار سود خواهید برد.

علاوه بر این، اگر یک Statues Build Effect با این سلاح را انتخاب کنید – مانند Bloodloss، Poison یا Freeze – می‌توانید با حمله سنگینِ حامل این Effectها، آن اثرات را به طور موثرتری فعال کنید. اگرچه این بیلد به جای Statue Effectها، روی آسیب خام تمرکز می‌کند، به لطف آسیب‌های Counter، آسیب‌های فیزیکی و مقیاس بندی عالی Strength، همچنان آسیب‌های عظیمی را مشاهده خواهید کرد.

آموزش بیلد سلاح Messmer Soldier’s Spear در Shadow of the Erdtree 5

عامل دیگری که آسیب ما را افزایش می‌دهد،Royal Knight’s Resolve است. ما این را در بیلد خود ادغام کرده‌ایم تا آسیب حملات Heavy خود را بیشتر کنیم، زیرا برای هر دو ضربه حمله شارژ شده اعمال می‌شود و آسیب را تا 80% افزایش می‌دهد. ترکیب Royal Knight’s Resolve با تعداد ضربات بالا، آسیب‌های بسیار بالایی را به همراه دارد.

The Messmer Soldier Shield is a Shield that scales primarily with Strength.

برای سپر، من از Messmer Soldier Shield استفاده می‌کنم. این یک سپر ​​سبک وزن است، نیاز به Strength پایینی دارد و مجهز به Storm Wall است. این سپر دارای چند مزیت است: سبک است، با نیاز به Strength پایین، و در صورت حداکثر شدن، دارای 66تا Guard Boost برای تنها 10تا Strength است که استثنایی است. Stormwall فریم‌های Parry بیشتری را فراهم می‌کند و در مقایسه با مهارت‌های استاندارد، Parry کردن را آسان‌تر می‌کند. به علاوه، کاملاً با تِم Storm Blessed مطابقت دارد. علاوه بر این، Storm Wall می‌تواند پرتابه‌ها را در هوا Parry کند، که فوق‌العاده است.

آموزش بیلد سلاح Messmer Soldier’s Spear در Shadow of the Erdtree 6

اگر دوست دارید می‌توانید از یک سپر بزرگ برای Guard Boost استفاده کنید، اما من دوست دارم از Storm Wall برای Parry استفاده کنم. من گاهی اوقات از Blade of Mercy در این بیلد استفاده می‌کنم که قدرت حمله شما را پس از وارد کردن ضربه Critical افزایش می‌دهد. از آنجایی که ضربات Critical در این بیلد رایج است، این ترکیب به خوبی کار می‌کند. شما همیشه نیازی به استفاده از سپر ندارید، بنابراین ضروری نیست. حتی اگر می‌خواهید از Royal Knight’s Resolve استفاده کنید، در حالی که نیزه را یک دست می‌گیرید، سپر را روی « No Skill » تنظیم کنید. این می‌تواند هنگام مبارزه با Bossها مانند دشمنان بزرگ یا اژدها مفید باشد. در این موارد، تنظیم سپر روی “بدون مهارت” منطقی است. در حالی که سپرهای عالی برای گیم‌پلی قابل انتخاب هستند، وزن آنها بیشتر است، بنابراین ممکن است نتوانید Rolling سبکی داشته باشید.

زره مورد نیاز در این بیلد:

Highland Attire is an armor piece worn over or around the player's torso to obtain an increase of defense and resistance.

برای زره، من از Highland Attire و Leather Arm Wraps و Leather Leg Wraps برای مطابقت با تم Storm Blessed استفاده می‌کنم. شما می‌توانید از هر زرهی که دوست دارید استفاده کنید، اما من این سِت را به دلیل زیبایی آن انتخاب کردم. نکته قابل توجه در مورد حمله سنگین Charge شده در این سلاح این است که پس از یک نقطه خاص در انیمیشن، Hyper Armor می‌دهد (دشمن نمی‌تواند Interrupt کند). این بدان معناست که تعادل شما از اهمیت کمتری برخوردار است.

من St. Trina’s Blossom را نیز روی سرم می‌بندم، عمدتاً به این دلیل که سرپوش مناسب تِم بیلد را پیدا نکردم. همچنین St. Trina’s Blossom به من تمرکز بیشتری می‌دهد و FP بیشتری برای مبارزه فراهم می‌کند. در صورت تمایل می‌توانید بدون کلاه‌خود به میدان مبارزه بروید یا سرپوش دیگری را انتخاب کنید. زره برای این بیلد مهم نیست، اما من Light Rolling را دوست دارم، بنابراین یک مجموعه سبک‌تر را انتخاب کردم. از آنجایی که ما Hyper Armor در حمله سنگین Charge داریم، لزوماً برای این بیلد نیازی به 51 پویز ندارید. در حالی که داشتن تعادل بیشتر می‌تواند بازی را آسان‌تر کند، اما به معنای Rolling متوسط ​​نیز خواهد بود. این به سبک بازی شما بستگی دارد. Leda’s Armor یکی دیگر از گزینه‌های خوب برای این بیلد است، زیرا حمله‌ی در حال دویدن این سلاح به خصوص با R2 چندین بار ضربه می‌زند و این زره آن را تقویت می‌کند.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

Axe Talisman increases charged attack damage by 10%

برای این بیلد، وقتی صحبت از طلسم‌ها به میان می‌آید، من Axe Talisman را انتخاب کرده‌ام تا آسیب حملات سنگین Charged خود را بیشتر کند، زیرا بیشتر اوقات روی آن‌ها تمرکز می‌کنیم. این طلسم یک عنصر اصلی برای این بیلد است. علاوه بر این، Spear Talisman بسیار مهم است زیرا ما صد در صد صدمات فیزیکی و ضربات Counter را به دشمن وارد می‌کنیم که در نتیجه تعداد آسیب‌های بسیار بالایی را به دنبال دارد. این دو طلسم برای به حداکثر رساندن خروجی ما ضروری هستند.

Two-Handed Sword Talisman enhances attacks with two-handed weapons

دو طلسم دیگر را می‌توان بر اساس موقعیت تنظیم کرد. طلسم Two-Handed Sword یکی از موارد مورد علاقه من است، به خصوص که زمان زیادی را صرف دو دستی گرفتن سلاح خود می‌کنیم. این طلسم آسیب ما را بیشتر می‌کند و حملات سنگین Charged Heavy Attacks با آسیب متقابل را ویران‌کننده‌تر می‌سازد، به‌ویژه وقتی توسط Royal Knight’s Resolve تقویت شود.

Blade of Mercy raises attack power after each critical hit

گزینه‌های دیگر طلسم عبارتند از Blade of Mercy، که اگر روی Parryها یا Guard Counterها و دشمنان Staggerشده تمرکز کنید، عالی است. این قدرت حمله شما را برای مدت کوتاهی پس از رسیدن به یک ضربه Critical افزایش می‌دهد و آن را به گزینه قوی دیگری برای این بیلد تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، اگر به طور مکرر از حملات دویدنی این سلاح استفاده می‌کنید، تالیسمان Lacerating Crossed-Tree ارزش توجه دارد که بسیار مؤثر است. وقتی این طلسم‌ها با Armor Leda ترکیب می‌شوند، برای افزایش آسیب‌دیدگی حمله‌ی شما روی هم قرار می‌گیرند و بسته به سبک بازی شما، آن‌ها را به گزینه‌ای قدرتمند تبدیل می‌کنند.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

برای سطح ۱۶۵ این مقدار برای Statها مناسب است:

Vig:50/ Min:25/ End:50/ Str:66/ Dex:16/ Int:16/ Fai:7/ Arc:9

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای Flask of Wondrous Physick، من از Spiked Cracked Tear استفاده می‌کنم که قدرت حمله Charge را افزایش می‌دهد. این برای بیلدهای متمرکز بر حملات Charge شده بسیار عالی است، زیرا آسیب Charge Attack را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، من Bloodsucked Cracked Tear را برای افزایش آسیب تا 20٪ اضافه می‌کنم، هرچند که با کاهش مداوم Hp شما همراه است (برای Boss Fightها استفاده کنید). اگر قصد کشتن سریع دارید، این Tear یک انتخاب بالقوه است، اما اگر هنوز در حال یادگیری باس فایت هستید، توصیه می‌کنم آن را با چیزی مانند Greenburst Crystal Tear یا Thorny Cracked Tear برای حملات مکرر جایگزین کنید. 

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

وقتی صحبت از گریت رونز به میان می‌آید، من می‌بینم که رون بزرگ Radahn بهترین گزینه در اینجا است. تقویت Hp، Stamina و FP برای این بیلد بسیار مفید است. Morgott’s Great Rune نیز گزینه خوبی است، به خصوص برای افزایش Hp. در حالی که این بیلد آنچنان از مشکلات Stamina یا FP رنج نمی‌برد، منابع اضافی خوب هستند، به خصوص اگر در اوایل بازی از این بیلد استفاده می‌کنید. Rune عالی Malenia نیز می‌تواند مفید باشد اگر متوجه شوید که مرتباً با ضربات خود دشمنان را نوازش می‌کنید، اما احتمالاً در Dlc بیشتر در حال دفاع کردن هستید تا وارد کردن ضربات مکرر پس گزینه‌های قبلی خصوصاً Morgott از بقیه بهترند.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است