آموزش بیلد سلاح Milady در Shadow of the Erdtree


آموزش بیلد سلاح Milady در Shadow of the Erdtree

در این راهنمایی به بررسی سلاح Milady می‌پردازیم و آن را با افزونه‌های متفاوت و مختلف مورد ارزیابی قرار داده تا ببینیم بهترین عملکرد و بالاترین Attack Powerئی که می‌توان از این سلاح گرفت، چیست.

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

الف – سلاح Milady

The Milady scales primarily with Strength and Dexterity and is a good Weapon for rapid heavy attacks or for using the Wing Stance Skill.

شما می‌توانید Milady را خیلی زود در بازی، بعد از Castlefront به دست آورید. از سایت گریس آن رد شوید، وارد Castle Ensis شوید، کمی ادامه دهید و به سمت چپ بپیچید و وارد یک برج شوید. از نردبان بالا بروید تا Milady را در یک صندوقچه پیدا کنید. بدون نیاز به مبارزه با دشمنان سرسخت؛ شما می‌توانید از همه آنها اجتناب کنید و به سرعت سلاح را بدست آورید.

شمشیرهای Light Greatsword فوق‌العاده سریع و روان هستند و Milady نیز از این قاعده مستثنی نیست. به سرعت حمله می‌کند و یک سری حملات سریع را با یک حمله قدرتمندتر انجام می‌دهد که در ابتدا دو بار و سپس در صورت پیگیر دو بارِ دیگر ضربه می‌زند. چندین سلاح در Elden Ring این ویژگی ضربه دوگانه را با حمله R2 به اشتراک می‌گذارند، به ویژه هنگامی که با طلسم‌ها و افکت‌هایی که ضربات سریع حمله را افزایش می‌دهند، ترکیب شوند.

ب- Ash of War: بهترین Ash of War که هماهنگ با حرکات سلاح است Wing Stance است که ضربه‌ی قدرتمندی را وارد می‌کند. این Ash of War را در Castle Ensis درون صندوقچه‌ای می‌توانید بیابید. البته Ash of Warهایی مثل Overhead Stance یا Blinkbolt یا Flame Skewer یا Savage Lion’s Claw یا Divine Beast Frost Stump که مختص Cold Affinity ساخته شده، یا Ghostflame Call که این مورد هم مختص Cold Affinity است، را نیز میتوانید استفاده کنید. تعداد Ash of Warها بیشتر است و خودتان می‌توانید بهترین گزینه که با Style بازی شما هماهنگ‌تر است، را پیدا کنید.

ج- برای Affinity می‌توانید از Cold استفاده کنید. در حالتی که Str:99 و Dex:99 و Int:99 است و Scadutree را تا سطح 20 ارتقاء داده باشید، Attack Power خوبِ 1599 را خواهید گرفت که با اینکه بالا نیست ولی بخاطر ضربات مکرر و زنجیروار سلاح Milady قابل قبول است. پس بهترین گزینه این است که اگر مثلاً از Ghostflame Call استفاده می‌کنید از Affinityئه Cold استفاده کنید یا اگر از Flame Skewer استفاده می‌کنید بهترین گزینه برای Affinity همان Flame Art است. یادتان باشد Cold و Sacred تنها Affinityهایی هستند که Attack Powerئه 1599 را می‌دهند. Affinityئه Blood به شما Attack Powerئه 1414 را می‌دهد که بسیار کم است ولی اگر با Buildهای Bleed آشنایی دارید بخاطر ماهیت سریع سلاح Milady می‌توانید از آن برای ساخت یک Bleed Build استفاده کنید. به نظرم Blood Tax برای ساخت چنین Buildئی مناسب است ولی باز هم انتخاب به عهده خودتان است.

The Wolf Crest Shield is a Shield that scales primarily with Strength. Medium Shields feature a good balance between defense and weight, which is great for most situations in combat.

د- برای سلاح ثانویه باز هم انتخاب بر عهده‌ی خودتان است ولی سپر به نظرم مناسب است. Wolf’s Crest Shield بخاطر ظاهر قشنگش انتخاب اول من است. اگر در Parry کردن خبره هستید می‌توانید Golden Parry را استفاده کنید (دقیقاً یادم نیست که این مورد می‌تواند Incantationها را Parry کند یا خیر؟) یا Carian Retaliation نیز گزینه دیگر است چون هم سلاح و هم جادو را Parry می‌کند.

ه- می‌توانید به بجای سپر از Sealهایی متناسب با Incantationها دلخواهتان استفاده کنید. اما اگر سلاح را به Cold آغشته کرده‌اید، می‌توانید از Staff استفاده کنید و جادوهای Cold را اجرا کنید. بهترین Staff برای اینکار Carian Regal است که بالاترین Scale و آسیب جادو را به شما می‌دهد.

زره مورد نیاز در این بیلد:

برای زره هرچی که Poise بیشتری داشته باشید بهتر است و در PVE دوام بالاتر و Damage Negation بیشتری داشته در نتیجه Scadutree نیز در بالاترین سطح، Defence بیشتری به شما می‌دهد. در PVP اما بهتر است سطح Medium را در نظر بگیرید و حداکثر Poiseئه ۵۰ به نظر مناسب است. برای Blood Affinity گزینه‌ی White Mask و برای Poison گزینه‌ی Mushroom’s Setها گزینه‌های خوبی هستند. گزینه‌ی بهتر Rakshasa’s Set است که هر قطعه از آن ۴٪ به Attack Power شما می‌افزاید ولی Damage دریافتی از دشمن را به هر شکل ممکن (جادویی و فیزیکی) افزایش می‌دهد.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

متاسفانه در DLC جدید خبری از Talismanئه Exultation برای Cold نیست و تا آنجا که بررسی کردم سرپوشی نیز برای تقویت Cold Affinity و Buildup کردن آن وجود نداشت. برای Affinityئه Poison هم سرپوش داریم و هم Exultation و برای Rot نیز در DLC یک Talisman مشابه وجود دارد ولی Cold متاسفانه مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

چنانچه تکیه شما برپایه‌ی ضربات سریع و زنجیروار است و Affinity را به یک وَرِتان می‌گیرید و اصلاً Affinity نَمَنَدی؟! و آن را به کار نمی‌گیرید (Heavy و Quality و Keen را مورد استفاده قرار داده‌اید) می‌توانید از Rotten Winged Sword Insignia استفاده کنید که Attack Power تا سه مرحله در اجرای ضربات زنجیروار افزایش می‌دهد، Millicent’s Prosthesis نیز حرکتی مشابه انجام می‌دهد. مورد جدیدی که اضافه شده است، Crusade Insignia می‌باشد که بعد از کشتن دشمن Attack Power شما را افزایش می‌دهد و ماندگاری بیشتری هم دارد. Dragoncrest Greatshield مورد بعدی است که من همواره از آن استفاده می‌کنم زیرا با Scadutree Fragment و گیم پلی آن مطابقت کامل دارد و Damage Negationهای فیزیکی شما را %۲۵ افزایش می‌دهد. اگر Incantation استفاده می‌کنید Flock’s Canvas و اگر Sorcery استفاده می‌کنید Graven-Mass را حتماً به کار گیرید. اگر از Ash of Warهای Wing Stance و یا Overhead Stance استفاده می‌کنید (یا موارد مشابه) حتماً Rellana’s Cameo را استفاده کنید. تا زمانی که L2 را نگه‌ دارید Attack Power شما افزایش می‌یابد (%15) که در کنار Rotten و یا Millicent و یا Crusade Insignia بسیار مفید است.

گزینه بعدی Shard of Alexander است که ٪۲۵ ضربات Skill ناشی از Ash of Warها را تقویت می‌کند. اگر Milady رد با دو دست می‌گیرید می‌توانید Two-Handed Sword Talisman را به کار ببرید که چنانچه سلاحی را با دودست بگیرید تمام ضربات فیزیکی (دقت کنید فیزیکی نه جادویی و Skill سلاح‌ها) را تقویت می‌کند.

مورد بعدی Two-Headed Turtle است که نوار Staminaیِ شما را به سرعت برمی‌گرداند و از آنجا که با Milady حرکات و ضربات زنجیروار اجرا می‌کنید گزینه مفیدی برای جلوگیری از خالی شدن Stamina است. همینطور چنانچه قصدتان Blood Affinity است می‌توانید Lord of Blood’s Exultation و Fire Scorpion Charm را بکار بگیرید.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

در این بخش Level 200 را برایتان در نظر می‌گیرم، بخاطر آنکه Level پیشنهادی From Software سطح ۱۵۰ بود و من ۵۰ تا دیگه‌ام گذاشتم روی آن، چون روی حرف میازاکی نمی‌توان حساب کرد!

برای Vig:70 را در نظر گرفتم که ۱۹۵۹ تا HP به شما می‌دهد. Mind را 25 در نظر دارم زیرا Blood Tax که برای Milady قرار دادم ۱۴۷ واحد FP می‌دهد که کافی است. Endurance را ۳۶ است تا Medium Equip Load را داشته باشیم. Strength را ۱۶ گرفتم زیرا Milady به Dex وابسته است. البته اگر از Quality برای Affinity استفاده کنید بهتر است آن را برابر با Dex بگیرید. برای Dex عدد ۶۵ را در نظر گرفتم زیرا با Blood Affinity می‌توانیم Scale B را بگیریم که یعنی همچنان Milady بیشترین آسیب را از Dex می‌گیرد. برای Int همان Default کلاستان مفید است در اینجا Hero کلاس مدنظر بوده و 7 واحد Int دارد (اگر از Cold استفاده می‌کنید حداقل ۶۰ کافی است). برای Faith نیز همان Default کلاستان کافی است (اگر از Sacred استفاده می‌کنید حداقل ۶۰ کافی است). برای Arcane از آنجا که Blood و Build upاش به این مشخصه وابسته است Softcap مناسب است و آن را 52 در نظر گرفتم ولی بهتر است به Hardcap برسانیدش.

Vigor: 70/ Mind: 25/ Endurance: 36/ Strength: 16/ Dexterity: 65/ Intelligence: 7/ Faith: 8/ Arcane: 52

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

در این بخش انتخاب‌های زیادی داریم. اولین گزینه باید و باید Flame Shrouding باشد زیرا تمام Bleedها Fire Damage نیز دارند. گزینه‌ی بعدی می‌تواند Opaline باشد Damage Negation را افزایش می‌دهد. Greenburst نیز سرعت بازگشت Stamina را افزایش می‌دهد. اما بهترین گزینه Thorny است که هر چقدر زنجیره‌ی ضرباتتان ادامه دار باشد میزان آسیب آنها را بالا برده و افزایش می‌دهد.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

در این بخش من همواره از Morgott استفاده می‌کنم زیرا هیچکس از ۵۰۰ واحد HP اضافی بدش نمی‌آید ولی اگر آن را ندارید Radahn علاوه بر HP به مقدار FP و Stamina نیز می‌افزاید.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است