آموزش بیلد سلاح Star-Lined در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد سلاح Star-Lined در Shadow of the Erdtree

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌ها و Ash of Warهای مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد Double Dragon در Shadow of the Erdtree

شمشیر Star-Lined یک سلاح کاملاً جالب است. (محلی که میتوانید این سلاح را پیدا کنید در عکس بالا مشخص شده) هر دو آسیب فیزیکی و جادویی را وارد می‌کند، که حدود دو سوم آسیب فیزیکی و یک سوم آن جادو است. با داشتن Scaleهای Strength، Dexterity و Intelligence سلاح قابل توجهی به نظر می‌رسد، اگرچه مقیاس بندی Dex به طور قابل توجهی بهتر از Str یا Int است. علیرغم داشتن نیازهای Int، این سلاح از نظر Intelligence چندان خوب نیست.

این شمشیر فاصله‌ی نسبتا کوتاهی را پوشش می‌دهد که برخلاف کاتاناهای دیگر است و استفاده از آن را در مقایسه با کاتانای بلندتر در بازی تا حدودی چالش برانگیز می‌کند. با این حال، Bloodloss Buildup دارد که یک مزیت قابل توجه است. پس از بررسی سلاح، به این نتیجه رسیدم که شمشیر Star-Lined باید بیشتر شبیه یک Straight Sword باشد. طول آن با یک شمشیر Straight Sword برابر است و گرفتن آن با دو دست فایده چندانی ندارد زیرا این سلاح به طور قابل توجهی از درجه بندی Strength بهره نمی‌برد. در عوض، با سپر در دستِ دیگر بهتر عمل می‌کند.

مهارت اسلحه، Onze’s Line of Stars نام دارد که در موقعیت‌های خاص بسیار موثر است ولی در همه‌ی شرایط خوب عمل نمی‌کند. این مهارت زنجیره‌ای از حملات را با ضربات متعدد انجام می‌دهد: یک بار فشار دادن دکمه یک چرخش مضاعف ایجاد می‌کند، فشار دادن دوباره چرخشی دیگر اضافه می‌کند و فشار دادن دکمه‌ی L2 برای بار سوم منجر به حمله سالتو می‌شود. این به ویژه در برابر دشمنان نخبه‌ای که می‌توانند Block کنند مفید است و امکان وارد کردن ضربات مکرر را فراهم می‌کند. این مهارت همچنین نسبت به خود اسلحه مساحت بیشتری را پوشش می‌دهد و برای ضربه زدن به دشمنانی که خارج از بُرد معمولی شمشیر هستند، موثر است. یادگیری زمان استفاده از یک فشار L2 برای دسترسی بیشتر و زمان حمله به طور معمول بسیار مهم است.

یکی از مزایای این Skill این است که شما مجبور نیستید زنجیره کامل حرکت ویژه‌ی آن را تکمیل کنید. شما می‌توانید آن را بر اساس موقعیت دلخواه قطع کنید، که انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهد. با این حال، بسیاری از Bossها بسیار Aggresive هستند و اجرای کامل ترکیب را برایتان دشوار می‌کنند. در این موارد، استفاده از قسمت اول یا دوم کمبو بدون تعهد به سکانس کامل آن می‌تواند موثرتر باشد.

برای این Build، من از Wolf Crest Shield استفاده می‌کنم، یک سپر متوسط ​​که Guard مناسبی را فراهم می‌کند. هنگامی که به طور کامل ارتقاء داده می‌شود، Guardئه 66 را ارائه می‌دهد که برای یک سپر متوسط ​​با تنها 12 مورد Strength قابل توجه است. اگرچه می‌توانید از Carian Knight’s Shield استفاده کنید، این سپر Guard کمتری دارد، بنابراین من آن را توصیه نمی‌کنم. Wolf Crest Shield واقعاً این Build را سَرِهم آورده است. با تقویت Guard عالی آن، می‌توانید به راحتی جلوی Guard Counter را بگیرید. از آنجایی که شما از قبل Scoreئی در Intelligence برای استفاده از شمشیر Star-Lined دارید، می‌توانید از Scholar’s Shield برای تقویت بیشتر Guard خود برای مدت محدودی در طول مبارزات استفاده کنید، و این کار باعث می‌شود که با Bossهایی که مکرراً یا خیلی شدید ضربه می‌زنند، در حالی که Stamina مصرف نمی‌کنید، راحت‌تر مبارزه کنید.

من معمولاً از Ash of Warئه No Skill در این سپر برای استفاده آزادانه از Onze’s Line of Stars استفاده می‌کنم. این به من امکان می‌دهد Guard Counter را مسدود کنم و سپس، اگر فرصتی پیش آمد، از Onze’s Line of Stars برای وارد کردن آسیب استفاده کنم. با این حال، چند Ash of War دیگر وجود دارد که ممکن است برای این سپر در نظر بگیرید: Carian Retaliation و Barricade Shield.

اگر در حال مبارزه با دشمنان یا Bossهایی هستید که پرتابه‌های زیادی شلیک می‌کنند، Ash of War: Carian Retaliation مفید است. این به شما امکان می‌دهد این پرتابه‌ها را Parry کنید و به عنوان سلاح علیه Boss استفاده کنید. این به شما انعطاف‌پذیری می‌دهد تا در طول مبارزات ضربات باسها را بلاک یا Parry کنید و گاهی اوقات خوب است که بتوانید پرتابه‌های آنها را به خودشان برگردانید.

اگر تصمیم دارید از Scholar’s ​​Shield استفاده نکنید، Barricade Shield برای Bossهای خاص کاربرد دارد. این سپر قابلیت‌های بلاک کردن شما را افزایش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد تا به طور موثری ضربات وارده را مسدود کنید. هنگامی که گارد دشمن شکسته می‌شود، می‌توانید یک حمله Critical یا مرگبار انجام دهید یا از Onze’s Line of Stars برای وارد کردن آسیب‌های قابل توجه در حالی که دشمنان Stun هستند استفاده کنید. بسته به باسی که با آن روبرو هستیم، ممکن است بین این مهارت‌ها جابجا شویم، اما معمولاً به طور پیش فرض No Skill انتخاب بهتری است.

زره مورد نیاز در این بیلد:

برای زره ​​در این Build، من از Iron Kasa، Erdtree Surcoat و Gauntlet و Greaves ستِ White Reed استفاده می‌کنم. این ترکیب به من یک شوالیه سامورایی می‌دهد که جالب توجه است، اما از نظر پویز کم می‌آورید و تنها چهل‌ویک Poise ارائه می‌کند. برای رسیدن به پنجاه‌ویک Poise، من از Bull-Goat استفاده می‌کنم. اگر می‌خواهید می‌توانید یک مجموعه زره با حداقل پنجاه‌ویک Poise انتخاب کنید، که یک اسلات Ttalisman را آزاد می‌کرد و احتمالاً محافظت بهتری را ارائه می‌داد و Build را برای بازی آسان‌تر می‌کرد. با این حال، من مُد را بر همه چیز ترجیح می‌دهم، بنابراین با این تنظیمات کار خود را پیش بردم.

علاوه بر این، می‌خواهم اشاره کنم که ست لباس Spellblade آسیب‌های Onze’s Line of Stars را افزایش می‌دهد. با این حال، از آنجایی که مهارت سلاح، دو سوم آسیب فیزیکی و یک سوم آسیب جادویی ایجاد می‌کند، از آن سود زیادی نخواهید برد. شما فقط یک سوم اثربخشی ست لباس Spellblade را خواهید دید، بنابراین استفاده از آن را توصیه نمی‌کنم.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

چنانچه به Set گفته شده در بالا تکیه کردید بهتر است از Bull-Goat استفاده کنید تا Poise بالاتر از 50 را بدست آورید. برای دو اسلات بعدی از Shard of Alexander و Two-Headed Turtle استفاده می‌کنم. Shard of Alexander که معرف حضور هست و آسیب Onze’s Line of Star را افزایش می‌دهد و Twi-Headed Turtle نیز سرعت بازگشت نوار Stamina را افزایش می‌دهد. برای اسلات دیگر می‌توانید از Crusade Insignia استفاده کنید که به مدت ۲۰ثانیه تا۲۰٪ Attack Power شما را بعد از کشتن دشمن افزایش می‌دهد. Blade of Mercy نیز می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد، به مدت ۲۰ ثانیه ۲۰٪ Attack Power را بعد از وارد کردن Critical Hit افزایش می‌دهد که برای Block Countering مناسب است. Curved-Sword Talisman را داریم که آسیب Block Countering را افزایش می‌دهد. Dragoncrest Greatshield که برای DLC واقعاً واجب است زیرا Damage Negation فیزیکی شما را ۲۵٪ افزایش می‌دهد. Millicent’s Prosthesis و Rotten Winged Sword Insignia هم می‌توانند مثمر ثمر باشند.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

طبق روال معمول سطح کاراکترمان را ۲۰۰ در نظر می‌گیرم زیرا از حداقلی که خود From Software گفته است بیشتر است و راحتر می‌توان بر روی مشخصه‌ها مانور داد.

Vigor: 75/ Mind: 30/ Endurance: 37/ Strength: 12/ Decterity: 80/ Intelligence: 21/ Faith: 10/ Arcane: 10

برای Vigor مقدار ۷۵ را قرار دادم زیرا Hardcap را مدنظر داشتم تا مقدار ۱۹۸۸ واحد Hp بگیرم و دوام بیشتری در مبارزات بدست بیاورم. برای Mind مقدار ۳۰ زیاد هم هست و حرکت ویژه‌ی Star-Lined مقدار FP زیادی مصرف نمی‌کند. Endurance را ۳۷ در نظر گرفتم و این مورد نیز زیاد است و می‌توانید ۷ واحد را خرج مشخصه دیگر کنید. مقدار ۱۲ برای Strength کافی است تا بتوانیم Wolf Crest Shield را به دست بگیریم. ۸۰ برای Dex کافی است می‌توانید ۹۹ را هم در نظر داشته باشید. Intelligence که ۲۱ است و همین مقدار برای در دست گرفتن Star-Lined Sword کافی است زیرا ۲/۳ آسیب وارده از این سلاح فیزیکی است و تنها ۱/۳ آن جادویی می‌باشد، پس تمرکز روی Dexterity کاملاً عقلانی است. مابقی مشخصه همان پیش فرض کلاستان کافی است که در این کلاس پیش‌فرض Wretch بود.

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای فلاسک می‌توانید از Greenburst استفاده کنید زیرا Staminaی زیادی مصرف می‌کنید. Opaline برای بدست آوردن مقدار بیشتری Defence و Damage Negation خوب است. Thorny هم برای گرفتن Atrack Power از حملات زنجیروار و طولانی کافی است. Deflecting Hardtree برای بالا بردن Guard Boost که می‌تواند مفید باشد.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

برای این بخش Radahn’s Great Rune عالی است. هم Hp بالایی به شما می‌دهد و هم Stamina و FP شما را افزایش می‌دهد.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است