آموزش بیلد Ancient Meteoric Ore در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Ancient Meteoric Ore در Shadow of the Erdtree

در این بیلد، من بیلد Meteoric Marauder خود را به نمایش خواهم گذاشت. این بیلد از Ancient Meteoric Ore Sword استفاده می‌کند که می‌توانید به سرعت آن را در DLC و در Ruined Forge Starfall Past به دست آورید. هیچ Bossئی در این منطقه وجود ندارد، بنابراین می‌توانید به سادگی بدوید و اسلحه را بردارید. (محل در نقشه زیر)

آموزش بیلد Ancient Meteoric Ore در Shadow of the Erdtree

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌ها و Ash of Warهای مورد نیاز در این بیلد:

این یک بیلد Strength-Arcane است زیرا سلاح Ancient Meteoric Ore Sword عمدتاً با Strength مقیاس می‌شود و بیشتر آسیب فیزیکی را با کمی آسیب جادویی وارد می‌کند. تعداد کمی از سلاح‌ها در Elden Ring آسیب فیزیکی و جادویی را با Arcane ترکیب می‌کنند و سایر سلاح‌های قابل توجه عموماً سلاح‌های Eochaid هستند. بنابراین، این یک سلاح منحصر به فرد برای Scaleهای Arcane است.

اولین چیز در مورد این سلاح، جدای از ظاهر بد آن، وزن آن است. وزن آن 22 است که آن را به یکی از سنگین ترین سلاح‌های بازی تبدیل می‌کند. مدیریت Equipload برای جلوگیری از Fatroll بسیار مهم است. ثانیاً، این اسلحه Guard Boost خوبی در حالت ارتقاء کامل دارد. این به شما امکان می‌دهد جلوی Guard Counter را بگیرید و در عین حال بلاک هم داشته باشید و در نهایت آسیب قابل توجهی وارد کنید، چه در حال کاوش در محیط بازی یا در مبارزه با باسها باشید. بنابراین، در Block کردن با این سلاح دریغ نکنید.

آخرین ویژگی مهارت سلاح، White Light Charge است. این حرکت 10 واحد FP کم می‌کند، همچنین شما را به سمت جلو میفرستد و آسیب کمی به هدف وارد می‌کند. اگرچه آسیب اولیه زیاد نیست، اما در ادامه با انفجاری که باعث آسیب قابل توجهی به صورت گروهی می‌شود، ضربه بعدی سلاح وارد می‌شود. این مهارت اسلحه چندین مزیت دارد. اولا، این حرکت برای ایجاد شکاف یا فاصله در یک متری کاراکترتان عالی است (فضا برای نفس کشیدن به شما می‌دهد). این حرکت برای ایجاد فاصله با Bossها، به خصوص آنهایی که زیاد حرکت می‌کنند، عالی است. اگر Bossی از کنار شما بگذرد، فعال کردن این مهارت شما را به نزدیکی او رسانده و به سمت آنها می‌رود و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند. ثانیاً، آسیب Stance از ضربه اولیه و پیگیری آن قابل توجه است و به شما این امکان را می‌دهد که آسیب‌های سنگین به Bossها وارد کنید. این انفجار همچنین دشمنان قوی را سرنگون و زنجیره‌ی حملات آنها را متوقف می‌کند.

با این حال، شعاع انفجار گروهی کوچکتر از حد انتظار است و به نظر می‌رسد که بیشتر به پشت و اطراف شما ضربه می‌زند تا مستقیماً به جلو ضربه وارد کند. اگر به سختی دشمن را با شارژ اولیه مورد اصابت قرار دهید، ممکن است اثر انفجار از بین برود. اما اگر از کنار دشمن عبور کنید یا مستقیماً به آنها ضربه بزنید، همیشه با AoE ارتباط خواهید داشت. این به ویژه در برابر Bossهای تهاجمی مانند Rellana که تمایل دارند پشت سر شما بپرند، مؤثر است، زیرا انفجار در جایی که او قرار دارد یعنی پشت سر شما برخورد می‌کند.

شما کمی زمان دارید تا پس از جاخالی دادن با سلاح، دکمه‌ی انفجار را فشار دهید، بنابراین اگر دشمن نزدیک شود، می‌توانید قبل از انفجار برای حداکثر اثر، یک ثانیه صبر کنید. برای دشمنان معمولی و Elite، می‌توانید به شکم آن‌ها بروید و با فشار R1 ضربات خود را وارد کنید تا FP را حفظ کنید. این حرکت مفیدی است زیرا مهارت این سلاح بسیار گران است به طوری که 10 FP برای شارژ اولیه و 25 FP برای ادامه ضربه و در مجموع 35 FP مصرف میکند. لغزش و استفاده از یک R1 می‌تواند برای کشتن دشمنان معمولی با توجه به آسیب بالای این سلاح کافی باشد. همینطور می‌توانید چیزی مانند Sacrificial Axe را برای کسب FP بیشتر بعد از کشتن دشمنان تجهیز کنید که  به مدیریت FP در حین این بیلد کمک کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که این به بار Equipload شما اضافه می‌کند، که در حال حاضر با این سلاح و زره‌های مربوطه سنگین است، بنابراین باید آن را با دقت مدیریت کنید.

زره مورد نیاز در این بیلد:

از نظر زرهی، من از سه قطعه سِت Black Knight و Greathelm عمدتاً برای ظاهر کاراکتر استفاده می‌کنم. من عاشق سبک این کلاهخود هستم و ای کاش گزینه‌ای برای تغییر رنگ آن به مشکی یا طلایی وجود داشت تا با برخی از زره‌های تیره‌تر یا روشن‌تر مطابقت داشته باشد. البته با این Build می‌توانید از هر زرهی که می‌خواهید استفاده کنید، اما یادتان باشد Poise قابل توجهی می‌خواهید.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

مثل همیشه این Shard of Alexander است که می‌درخشد. من همچنین از Spear Talisman استفاده می‌کنم که آسیب Thrust را افزایش می‌دهد. علی‌رغم اینکه این سلاح آسیب‌های جادویی وارد می‌کند، اکثریت قریب به اتفاق آسیب وارده فیزیکی هستند، بنابراین به طور قابل توجهی از Spear Talisman سود می‌برد، که آسیب Thrust Counter را افزایش می‌دهد. برای قدرت حمله بیشتر در حین کاوش در محیط، می‌توانید آن را با Crusade Insignia جایگزین کنید، زیرا گاهی اوقات ممکن است با این سلاح آسیب Counter دریافت نکنید.

طلسم مهم دیگر برای این build، طلسم Two-Handed Sword است. از آنجایی که ما این سلاح را دو دستی استفاده می‌کنیم، برای حملات پرش، حملات سنگین، حملات دویدن و هر حمله‌ای که مهارت سلاح نیست، آسیب بیشتری ایجاد می‌کند. این طلسم برای به حداکثر رساندن میزان آسیب بسیار عالی است. در نهایت از Carian Filigreed Crest استفاده می‌کنم که هزینه مهارت سلاح ما را کاهش می‌دهد. هزینه اولیه را از 10 به 8 FP و ادامه ضربات را از 25 به 19 FP کاهش می‌دهد. با 33 Mind در این build، می‌توانید هفت‌بار استفاده از اسلاید و ضربات پیگیری را بدون نیاز به فلاسک انجام دهید.

یکی دیگر از توصیه‌های طلسم خوب برای این build، طلسم Blessed Blue Dew است که با کاوش در سیاه‌چال‌ها و مناظر، FP را بازیابی می‌کند. می توانید Spear Talisman یا Carian Filigreed Crest را با این یکی جایگزین کنید. این در مناطق بزرگ با دشمنان بسیار زیاد مفید است، زیرا FP را به مرور زمان پر می‌کند، اگرچه در مبارزه با باسها به دلیل سرعت پر کردن آهسته تر آن، کارایی کمتری دارد.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

در Level 200 مقادیر مشخصه‌ها می‌تواند به شرح زیر باشد:

Vigor:60/ Mind:40/ Endurance:33/ Strength:64/ Dexterity:12/ Intelligence:10/ Faith:10/ Arcane:50

در این حالت که Scaleهای Ancient Meteoric به ترتیب B برای Strength ،همینطور E برای Dex و در آخر C برای Arc هستند، بهتر است بیشترین سرمایه را برای Strength خرج کنید. سپس Arc را افزایش دهید تا آسیب White Light Charge را بیشتر کنید.

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای Flask of Wondrous Physick، من از Opaline Hardtear برای محافظت بیشتر در مبارزه با باسها استفاده می‌کنم. گاهی اوقات، من همچنین از Stonebarb Cracked Tear برای افزایش آسیب Stance در اوایل مبارزه استفاده می‌کنم. همانطور که اشاره کردم، این مهارت اسلحه آسیب Stance مناسبی را وارد می‌کند و امکان Break کردن دشمن را در اوایل مبارزه فراهم می‌سازد، که می‌تواند Boss را تحت فشار قرار دهد. بسته به باس، این ممکن است بسیار مفید نباشد، بنابراین ممکن است بخواهید آن را عوض کنید. من همچنین از Greenburst Crystal Tear نیز برای بازیابی سریع Stamina بهره می‌برم زیرا این Build از Staminaی زیادی استفاده می‌کند. حتی با 35 Endurance، ممکن است تمام شود، بنابراین بازیابی Stamina نیز گزینه خوبی است.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

بهترین گزینه Radahn’s Great Rune است که هم Hp بالایی به شما می‌دهد و هم Stamina و FP شما را افزایش می‌دهد.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است