آموزش بیلد Blood Lancer در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Blood Lancer در Shadow of the Erdtree

در این مطلب من بیلد Blood Lancer خود را به شما نشان خواهم داد. این بیلدی است که از یکی از سلاح‌های DLC به نام Sword Lance استفاده می‌کند که بعد از شکست دادن فرمانده گایوس و تبادل Remembrance او در Roundtable Hold به دست می‌آورید. این یک سلاح فوق‌العاده است، بنابراین بیایید وارد این بیلد شویم.

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

The Sword Lance scales primarily with Strength and Dexterity and is available after trading  the Remembrance of the Wild Boar Rider with Enia at the Roundtable Hold

سلاح Sword Lance منحصر به فرد است زیرا از نظر فنی یک شمشیر Heavy Thrusting است. حملات R1 آن شبیه شمشیرهای Heavy Thrusting است، اما حملات R2 آن شبیه حملات Lance است. حمله R2 در حال اجرا برای انباشتن ضربات متعدد بر روی دشمنان، کم کردن فاصله و افزایش قدرت حمله با طلسم‌های مناسب بسیار عالی است. اگر در حال ساخت بیلد Bleed هستید، این سلاح Bleed را سریعتر ایجاد می‌کند. این حمله همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در زیر بسیاری از حملات دشمن قرار بگیرید.

این اسلحه دارای مقیاس‌های استثنایی است و شما می‌توانید آن را به دو صورت موثر بازی کنید: Heavy Affinity یا Blood Affinity. برای Heavy Affinity، می‌توانید از Ash of War مانند Cragblade استفاده کنید، با تمرکز روی آسیب‌های زیاد در هر حمله، احتمالاً آن را با یک Greatshield برای سبک بازی Tanker ترکیب کنید.

برای Blood Affinity که من در اینجا انتخاب کرده‌ام، این اسلحه متمایز است زیرا بر خلاف سایر شمشیرهای Heavy Thrusting که Bloodloss با Blood Affinity کمتری دارند، مانند یک شمشیر Blood Colossal است. این سلاح حتی با وجود Blood Affinity، مقیاس Str مناسبی را حفظ می‌کند، بنابراین تقسیم آمار بین Arcane و Strength امکان Bloodloss و آسیب قابل توجه از دست دادن Blood را فراهم می‌کند.

آموزش بیلد Blood Lancer در Shadow of the Erdtree 7

برای این بیلد، من سلاح را روی Blood Affinity تنظیم کرده و آن را به Blood Tax مجهز کردم. Blood Tax امکان ضربه‌های سریع، انباشتن آسیب با مواردی مانند Rotten Winged Sword Sword یا Thorny Cracked Tear را می‌دهد. به دلیل ضربه‌های سریع به راحتی باعث از دست دادن Blood می‌شود و آسیب قابل توجهی وارد می‌کند. همچنین با هر ضربه شما را شفا می‌دهد و ضربه نهایی بیشترین بهبود را دارد.

من این بیلد را با Winged Crystal Tear جفت کرده‌ام که آسیب را تا 20 درصد افزایش می‌دهد اما به مرور زمان Hp را از بین می‌برد. در طول باس فایت‌ها، این مورد می‌تواند با استفاده از Blood Tax برای به دست آوردن مجدد Hp، حفظ خروجی آسیب بالاتر جبران شود. این تنظیمات هم در باس فایت و هم در کاوش عمومی به خوبی کار می‌کند. اگر آسیب دیدید، می‌توانید با Blood Tax درمان کنید. استفاده از طلسم Blue Blessed Dew برای بازسازی سلامت به شما امکان می‌دهد حداکثر سلامتی را به طور نامحدود حفظ کنید.

زره مورد نیاز در این بیلد:

Gaius's Set is an Armor Set in Elden Ring. It is a brand new Armor Set in the Shadow of the Erdtree DLC. Sets of Armor in Elden Ring are composed of four armor pieces which are Helms, Chest Armor, Gauntlets, and Leg Armor. This armor set is great for heavy weight tank builds.

برای زره، من از Commander Gaius’s Armor Set استفاده می‌کنم، زیرا مکمل سلاح است. این زره قدرت خوبی را ارائه می‌دهد، بیش از 51 پویز که به شما امکان می‌دهد تا از Blood Tax بدون وقفه در اکثر حملات استفاده کنید. شما می‌توانید از هر مجموعه زرهی با بیش از 51 پویز استفاده کنید. برای به حداکثر رساندن اثربخشی، استفاده از ماسک سفید را برای تقویت قدرت حمله در این ساخت در نظر بگیرید. در حالی که من به طور کامل به بازی با Commander Guios’s Set پرداختم اما White Mask برای بیشتر کردن Attack Power ایده‌آل است. گزینه دیگر Leda’s Armor است که حملات dash را تقویت می‌کند.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

 Lord of Blood's Exultation raises attack power by 20% for 20 seconds when Blood Loss occurs in the vicinity

برای طلسم‌ها، Slotهای خود را بر اساس موقعیت تنظیم کنید. راه‌اندازی اصلی من برای باس فایت‌ها شامل Shard of Alexander است که با هر ضربه آسیب Blood Tax را افزایش می‌دهد. Lord of Blood’s Exultation قدرت حمله را تا 20 درصد افزایش می‌دهد وقتی Bloodloss در نزدیکی شما ایجاد می‌شود (همین ویژگی را White Mask دارد که ۴٪ است. بعلاوه قبل از ورود به Boss Arena می‌توانید با استفاده از هر دو ۲۴٪ با طلسم و سرپوش Attack Power بگیرید). Rotten Winged Sword Insignia هرچه سریعتر ضربه بزنید، Attack Power را افزایش می‌دهد و با Blood Tax به خوبی جفت می‌شود (یکی از بهترین Ash of Warها برای فعال کردن سریع سه مرحله طلسم Rotten Winged Sword همین Blood Tax است که با نکته‌ای در بالا داخل پرانتز گفتم شما را مرگبار می‌کند).

طلسم مفید دیگر برای باس فایت‌ها طلسم Two-Headed Turtle است که بازیابی Stamina را افزایش می‌دهد و برای اسپم کردن Blood Tax بسیار مهم است. با این حال، ممکن است بسته به مبارزه آن را عوض کنید.

هنگام کاوش یا شرکت در نزاع‌ها، به جایگزینی طلسم Turtle با Crusade Insignia فکر کنید. این طلسم زمانی که دشمنان را می‌کشید، قدرت حمله را افزایش می‌دهد و در حین حرکت از دشمنی به دشمن دیگر، خروجی آسیب بالا را حفظ می‌کند.

اگر سوار بر اسب می‌جنگید، این سلاح با حمله سنگین خود برتری می‌یابد. در این مورد، Lance Talisman یا Axe Talisman را در نظر بگیرید که هر دو در هنگام سواری باعث افزایش آسیب می‌شوند.

طلسم Two-Handed Sword در اکثر حملات آسیب را افزایش می‌دهد اما در هنگام سوار شدن روی اسب آسیب را افزایش نمی‌دهد. اگر به طور مکرر از Blood Tax استفاده می‌کنید که باعث بهبودی و خونریزی می‌شود، طلسم Two-Headed Sword ممکن است کمتر موثر باشد. در برابر دشمنان دارای ایمنی در برابر Bleed هستیند بهتر است، Lord of Blood’s Exultation را با Spear Talisman یا Two Handed Sword Talisman جایگزین کنید. Spear Talisman با حملات Thrust یا Piercing، آسیب متقابل را افزایش می‌دهد و در برابر دشمنانی که به شما حمله می‌کنند مؤثر است.

Kindred of Rot's Exultation raises attack power by 20% for 20 seconds when Poisoning or Rot occurs in the vicinity.

اگرچه این بیلد بر روی Bleed تمرکز دارد، اما به دلیل حملات سریع و اثر شفابخش Blood Tax در برابر دشمنانی که دارای Immunity در برابر Blood هستند، موثر باقی می‌ماند. در روشی دیگر، از Poison Affinity روی سلاح استفاده کنید. Lord of Blood’s Exultation را با Kindred of Rot’s Exultation جایگزین کنید تا آسیب Poison را افزایش دهید. همچنین، استفاده از Exalted Flesh را برای افزایش موقت آسیب فیزیکی، به ویژه برای باس فایت‌ها یا فازهای دوم آن، در نظر بگیرید.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

برای این بیلد، توزیع Statها در سطح 167 به این صورت است:

Vigor:55 /Mind:25 /Endurance:35 /Strength:46 /Dexterity:12 /Intelligence:16 /Faith:7/Arcane:50

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای Flask of Wondrous Physick، از Bloodsucking Cracked Tear استفاده کنید تا آسیب را تا 20% افزایش دهید، اگرچه HP شما را تخلیه می‌کند. Blood Tax به کاهش این آسیب سلامتی کمک می‌کند و آن را به یک انتخاب ارزشمند تبدیل می‌کند. Thorny Crystal Tear با ضربه‌های متوالی آسیب را افزایش می‌دهد و برای باس فایت‌ها عالی است. از طرف دیگر Winged Crystal Tear به شما امکان می‌دهد حتی با زره‌های سنگین غلت بزنید، که می‌تواند Dodge رفتن در برابر باس‌ها را آسان‌تر کند. Opaline Hardtear کاهش آسیب بیشتری را ارائه می‌دهد که گزینه دیگری است که باید در نظر بگیرید.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد Blood Lancer در Shadow of the Erdtree 8آموزش بیلد Blood Lancer در Shadow of the Erdtree 9

برای Great Runes، چندین گزینه برای این بیلد خوب کار می‌کنند. Morgott’s Great Rune حداکثر سلامتی را افزایش می‌دهد، ضربات Blood Tax بهبود می‌بخشد و دوام بیشتری را ارائه می‌دهد. Malenia’s Great Rune زمانی که بعد از آسیب دیدگی حمله می‌کنید سلامتی را بازیابی می‌کند، که می‌تواند مفید باشد در صورتی که به شدت در حال وارد کردن ضربه به دشمن هستید عالی کار میکند. Radahn’s Great Rune سلامت، FP (برای Blood Tax) و Stamina را افزایش می‌دهد و آن را به یک انتخاب همه کاره تبدیل می‌کند. برای یافتن بهترین مناسب برای سبک بازی خود، اینها را آزمایش کنید.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است