آموزش بیلد Bloody Beastclaw در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Bloody Beastclaw در Shadow of the Erdtree

در این مطلب من راهنمای Bloody Beastclaw خود را به شما معرفی می‌کنم. شما می‌توانید این بیلد را درست در شروع DLC با استفاده از سلاح Beast Claw درست کنید. شما میتوانید این سلاح را درست در جنوب‌شرقی اولین Site of Grace با شکست دادن یک Invader پیدا کنید.

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

The Beast Claw (Weapon) scales primarily with Strength and Dexterity

چهار چیز در مورد Beast Claw وجود دارد که بسیار دوستشان دارم. اول، بسیار سریع حمله می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا به دفعات به دشمنان ضربه بزنید و باعث شود که آنها به غلط‌ کردن بیفتند. دربرابر بسیاری از دشمنان، این امر مانع از حمله آنها می‌شود زیرا آنها نمی‌توانند و اصلاً فرصت نمی‌کنند که کاری کنند. این برای دشمنان سرسخت‌تری مانند شوالیه‌های سیاه و Horned Warriorها صدق نمی‌کند، اما برای بسیاری از دشمنان، هنگامی که الگوی حمله خود را شروع می‌کنید و دچار وقفه نمی‌شوید، شانسی برای آنها وجود ندارد.

دوم، این اسلحه دارای Bloodloss پیش‌فرض در هنگام ضربه زدن است که ما را قادر می‌سازد بروی Bloodloss سرمایه‌گذاری کنیم. من در اینجا از Occult Infusion استفاده کرده‌ام زیرا، مشابه بیلد Savage Slasher که کاتانای بزرگ را آزمایش می‌کند، متوجه شدم که تنظیمات Occult این سلاح تنها حدود 20 امتیاز حمله کمتر از Scaleئه Heavy است. این انتخاب تقریباً Bloodloss ما را در ازای ضریب Damage اندکی کمتر، دوبرابر می‌کند و به ما این امکان را می‌دهد که در طول Bossfightها باعث Bloodloss بیشتر شویم. من همچنین نسخه Heavy این بیلد را با استفاده از Bloodflame Blade آزمایش کردم، اما متوجه شدم که buff کردن سلاح در طول boss fightهای تهاجمی بسیار دشوار است. با Occult Affinity، لازم نیست نگران باف کردن باشید و این کار را بسیار آسان‌تر می‌کند.

سوم، این اسلحه شما را در هنگام حمله به جلو می‌کشد. اگر زنجیره حملات را تماشا کنید، متوجه می‌شوید که شما چندین قدم از نقطه‌ی شروع حملات خود فاصله گرفته‌اید. برای دشمنان متحرکی که به عقب جاخالی می‌دهند یا به اطراف می‌جهند، این خصیصه به شما دست بالاتر را می‌دهد. با این حال، این موضوع یک شمشیر دو لبه است، به عنوان مثال، در مقابل Rellana، استفاده از ترکیب R1 هنگامی که او به پهلو جاخالی می‌دهد، ممکن است شما را به کنار او بکشاند و شما را در برابر حملات از پشت سر باز بگذارد. با این حال، به طور کلی، بیشتر مثبت است تا منفی.

در نهایت، من عاشق این هستم که هنگام حمله مانند یک جانور به جان حریف می‌افتید، که باعث می‌شود تحت حملات زیادی قرار بگیرید و حتی به درون حملات حریف بروید و اصطلاحاً به دل دشمن بزنید. این سبک بازی بسیار تهاجمی، که من در Elden Ring ترجیح می‌دهم، اغلب منجر به جاخالی دادن حملات تصادفی در طول ترکیب‌ها می‌شود و از آسیب و وقفه جلوگیری می‌کند.

آموزش بیلد Bloody Beastclaw در Shadow of the Erdtree 5

حرکت ویژه‌ یا Ash of Warئی در این سلاح به کار رفته Savage Claws است. این مهارت پنج یا شش ضربه اسلش را پشت سر هم اجرا می‌کند و شما را به جلو می‌کشد و چندین بار به دشمن ضربه می‌زند و فقط 13 FP هزینه دارد. چیزی که من در مورد Savage Claws دوست دارم دو دلیل است. اول اینکه حرکت رو به جلو عالی دارد و به شما امکان می‌دهد از فاصله ایمن شروع کنید. حتی اگر چند ضربه اسلش را از دست بدهید، باز هم چندین ضربه به دشمن برخورد خواهد کرد. پس از برخورد اولین ضربه، بسیاری از دشمنان متلاشی خواهند شد و تا زمانی که ترکیب شما به پایان برسد، مقابله به مثل را برای آنها سخت می‌کند. دوم، ردیابی این مهارت عالی است. اگر پشت شما به دشمن باشد، Savage Claws شما را 180 درجه می‌چرخاند و با دشمن فیس تو فیس می‌کند و قادر می‌سازد دشمن را ناکار کنید، بر خلاف ترکیب R1 که برای چرخش سریع تلاش می‌کند.

از آنجایی که این یک اسلحه Twin است، می‌توانید چیزی مانند Sacrificial Axe را در دست خود تجهیز کنید تا با هر ضربه FP شما برگردد (چنانچه از چنین ویژگی می‌خواهید استفاده کنید بهترین گزینه Great Star است که با هر ضربه به دشمن ۸ واحد Hp را برمی‌گرداند، این انتخاب شامل طلسم‌های Godskin Swaddling و Taker’s Cameo هم می‌شود و با توجه به تهاجمی بودن Beast Claw به سرعت می‌توانید جان از دست رفته را برگردانید). مهارت Savage Claws اغلب با یک بار استفاده دشمنان را می‌کشد و Sacrificial Axe به کاهش هزینه‌های FP کمک و آن را به یک مکمل عالی تبدیل می‌کند. در حالی که من مُد این ساخت را ترجیح می‌دهم و اغلب با مشکلات FP مواجه نمی‌شوم، اگر می‌خواهید مدیریت FP را آسان کنید، Sacrificial Axe گزینه مناسبی است.

زره مورد نیاز در این بیلد:

برای زره، من از کلاه‌خود، زره و ساق‌بند Horned Warrior، همراه با Lionel’s Gauntlet استفاده می‌کنم. این تنظیم به من 51 پویز می‌دهد. اگر از Gauntlets Horned Warrior استفاده می‌کنید، فقط حدود 47 پویز خواهید داشت. Clawها دستان شما را می‌پوشانند، بنابراین دستکش‌های نامتناسب قابل مشاهده نیستند، و به من اجازه می‌دهد تا بدون آسیب رساندن به ظاهر و Fashion کاراکترم، روی تعادل تمرکز کنم. 51 پویز کافی است و از نیاز به طلسم Bull-Goat جلوگیری می‌کند و یک Slot برای Talismanها را آزاد می‌کند. علاوه بر این، کلاه‌خود Horned Warrior میزان Strength را تا 5 واحد بیشتر افزایش می‌دهد و نیازهای سلاح را بدون سرمایه‌گذاری بیشتر روی Strength برآورده می‌کند. نکته منفی این است که اثربخشی Flaskها را کمی کاهش می دهد، اما من تأثیر قابل توجهی را متوجه نشده‌ام (کلاه‌خود Horned Warriorها برای Fashion عالی است ولی چون Flaskها را Nerf می‌کند ارزش ندارد).

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

Two-Headed Turtle Talisman greatly raises stamina recovery speed

برای طلسم‌ها از دو ترکیب اصلی استفاده می‌کنم. اولین مورد شامل طلسم Two-Headed Turtle برای بازیابی stamina است، که بسیار مهم است زیرا مهارت اسلحه staminaیِ زیادی را مصرف می‌کند، به خصوص زمانی که اسپم شود.

Lord of Blood's Exultation raises attack power by 20% for 20 seconds when Blood Loss occurs in the vicinity.

من همچنین از Lord of Blood’s Exultation استفاده می‌کنم که به دلیل Bloodlossهای مکرر، به‌ویژه در boss fightها، بسیار مؤثر است. مهارت Savage Claws اغلب این buff را روی یک دشمن فعال می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که آن را به دشمن بعدی پیوند بزنید و همچنان که از میان گروه‌هایی از دشمنان مبارزه می‌کنید، Attack Power بالایی را حفظ کنید.

Crusade Insignia raises attack power after defeating an enemy

علاوه بر این، من Crusade Insignia را دارم، یک طلسم جدید از DLC که پس از کشتن دشمن، Attack Power را حدود 15 درصد به مدت 20 ثانیه افزایش می‌دهد. این طلسم را می‌توان با شکست دادن یک NPC متخاصم در Belurat Tower Settlement  یا در کلیسایی درست خارج از قلعه Ensis پیدا کرد. در نهایت، من از Shard of Alexander برای افزایش آسیب Savage Claws استفاده می‌کنم، که با توجه به تعداد دفعات استفاده از این مهارت ضروری است.

برای ترکیب دوم می‌توانید طلسم‌ زیر را به کار بگیرید:

برای طلسم‌ جایگزین، هنگام مبارزه با Bossها Crusade Insignia را با Rotten Winged Sword Insignia عوض می‌کنم. این به این دلیل است که اثر Crusade Insignia در Boss fightها بی‌معنی است زیرا دشمنی غیر از Boss در محیط نیست، در حالی که Rotten Winged Sword Insignia با ضربات سریع شما Attack Power را افزایش می‌دهد. در حالی که این طلسم به دلیل مدت زمان کوتاه‌تر و نیاز به آماده‌سازی برای رویارویی‌های عمومی دشمن موثر نیست، در Boss fightها پایداری‌اش عالی است. برای حداکثر آسیب، می توانید طلسم Two-Headed Turtle را بردارید و از Rotten Winged Sword Insignia استفاده کنید، اما این ممکن است منجر به مشکلات Stamina شود، مگر اینکه حدود 40 واحد Stamina داشته باشید یا یک سپر لاک‌پشت را در off-hand خود مجهز کنید.

[نکته: این مواردی که Castielle مدیر Fextralife بیان کرد را من اندکی گسترش می‌دهم. همانطور که بالاتر اشاره کردم دوباره هم گوش‌زد می‌کنم که چنانچه میخواهید هم خَر و هم خرما را داشته باشید، می‌توانید یکی از Slotهای طلسم‌های خود را مانند Two-Headed Turtle را با Godskin Swaddling Talisman تعویض کنید. این طلسم با هر ضربه، 3٪ از مجموع کل hp شما را بازیابی می‌کند و مقدار 30 واحد را با آن جمع می‌زند یعنی 30+3٪. چنانچه vigor شما 60 باشد یعنی 1900 واحد Hp، با هرضربه 87 واحد برمی‌گرداند، 30+57. حال در Off-Hand خود از Great Star استفاده کنید که 1٪ با هر ضرب به Hp شما برمی‌گرداند، Fashion شما را بهم می‌زند ولی مهم نیست، چون DLC برای سوسول‌ها ساخته نشده است. این مورد Endurance بالایی می‌خواهد پس اگر دوروبرِ 50 واحد Endurance ندارید بی‌خیالش شوید.]

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

در لول 150 مقادیر مشخصه‌هایتان به شرح زیر است:

Vigor:60/ Mind:25/ Endurance:30/ Strength:13/ Dexterity:12/ Intelligence:16/ Faith:25/ Arcane:80

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای Flask of Wondrous Physick، من از Thorny Cracked Tear برای افزایش آسیب با ضربات متوالی استفاده می‌کنم که به ویژه در باس فایت‌ها مفید است. من همچنین اشک کریستال Greenburst را برای بازیابی Stamina دارم. همچنین می‌توانید از Opaline Hardtear برای کاهش آسیب‌های وارده استفاده کنید. ترکیب دو مورد از این سه، بسته به ترجیح شما، به خوبی جواب می‌دهد. [اگر ترکیب Great Star و Godskin swaddling را به کار برده‌اید از ۰Crimson-Sapping Cracked Tear استفاده کنید با ضربه زدن به دشمنان و Bossها Hp شما را برمی‌گرداند که در کنار موارد گفته شده buffئه Hp بسیار فوق‌العاده‌ای می‌شود.]

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد Bloody Beastclaw در Shadow of the Erdtree 6

در مورد گریت رونز، Malenia’s Great Rune به دلیل ماهیت فوق تهاجمی انتخاب خوبی برای این ساخت است. این به شما این امکان را می‌دهد که با ماندن در حالت تهاجمی، Hp خود را بازیابی کنید. Radahn’s Great Rune نیز یک گزینه قوی است که Hp، Stamina و FP را ارائه می‌دهد.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است