آموزش بیلد Carian Knight در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Carian Knight در Shadow of the Erdtree

در این Build من شوالیه کاریان خود را به نمایش خواهم گذاشت. این بیلد حول محور Carian Sorcery Sword متمرکز شده است که در پچ 1.12.3 یک buff دریافت کرد. پیش از این، این سلاح به دلیل Scaleئه Intelligence آن چندان مورد توجه نبود. به طور متوسط ​​در هر طلسم 30 درصد آسیب کمتری نسبت به Carian Regal Scepter وارد می‌کند.

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

با این حال، مزیت این سلاح این است که می‌توانید بدون جابجایی بین Staff و Sword خود، Sorcery کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که از یک Shield در offhand (دست مخالف) خود استفاده کنید، که می‌تواند به ویژه برای بازیکنانی که ممکن است با تغییر سلاح در Inventory خود مشکل دارند، مفید باشد. من شخصاً تغییر بین staff و یا Seal با شمشیر خود را در هنگام مواجهه با Bossها که یک اتفاق رایج در DLC است، دشوار می‌دانم. بنابراین، من معتقدم که این سلاح و نحوه‌ی کارکردش، مورد قوی برای چرایی استفاده از این سلاح است، و در این راهنما، نحوه استفاده موثر از آن را نشان خواهم داد.

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

شمشیر جادوگری Carian (Carian Grandeur) یک شمشیر Thrusting است که در درجه اول حدود یک سوم آسیب فیزیکی و دو سوم آسیب جادویی را وارد می‌کند. این شمشیر دارای Scaleئه S در Int است، برخی از نیازهای Dex و Int و حداقل نیاز به Strength را دارد. نکته قابل توجه این است که این سلاح دارای Scoreئه Criticalئه 110 است، به این معنی که Backstabing و حملات Criticaly شما نسبت به اکثر سلاح‌های دیگر در Elden Ring آسیب بیشتری وارد می‌کند. Ash of War در این سلاح Impaling Thrust است که قابل تغییر نیست. این مهارت در برخورد با آسیب Stance و شکستن Guard دشمن موثر است. در حالی که من از آن به طور گسترده در این build استفاده نمی‌کنم، می‌تواند در برابر دشمنانی که Guard می‌گیرند مانند Black Knightsها، بسیار مفید باشد. با توجه به Scoreئه Critical مناسب آن، من تصمیم گرفتم بر روی یک buildئه Break Stance تمرکز کنم تا از آسیب افزایش یافته حملات Criticaly نهایت استفاده را ببرم. من Spellهایی را انتخاب کردم که به جای آسیب خام، آسیب Stance را در اولویت قرار می‌دهند. این بسیار مهم است زیرا، در حالی که Spellهای شما در مقایسه با یک Sorcerer آسیب کمتری وارد می‌کنند، آسیب‌های Stance باعث می‌شود که مکرر دشمنان را Stun کنید.

یکی از مزایای قابل توجه این Build، امکان اجرای Spell بدون تعویض اسلحه است. این انعطاف‌پذیری به شما امکان می‌دهد از Spellها طوری استفاده کنید که گویی Ashes of War هستند. به عنوان مثال، Great blade Phalanx آسیب قابل توجهی به Stance وارد می‌کند و می‌تواند در کنار Block Counterها یا حملات منظم برای ایجاد آسیب به Stance قبل از رفتن به محل استراحت استفاده شود.

Glintblade Phalanx یکی دیگر از گزینه‌های خوب برای این بیلد است که آسیب‌های Stance مناسبی را ایجاد می‌کند و به Breakهای Safe در طول مبارزات کمک می‌کند. من این اسلحه را با Wolf Crest Shield جفت کرده‌ام، که نیاز به Strength پایین و Guard Boost عالی 66 دارد. من Carian Retaliation را به این سپر اضافه کرده‌ام، که به block counterهای موثر برای ایجاد آسیب بیشتر در Stance یا دفع حملات برای موارد حیاتی اجازه می‌دهد. این ترکیب بسته به دشمنی که با آن روبرو هستید به خوبی کار می‌کند و در هر دو سناریو تهاجمی و تدافعی انعطاف‌پذیری بالایی را ارائه می‌دهد.

جادوهای مورد نیاز در این بیلد:

جادوهای موجود در این Build، به غیر از Greatblade Phalanx و Glimpblade Phalanx جادوهای،Scholar’s ​​Shield و Rellana’s Twin Moons هستند. Scholar’s ​​Shield محافظت و تقویت Guard سپر شما را افزایش می‌دهد، این مزیتی از داشتن کاتالیزور در دست راست و سپر در دست چپ است. قمرهای دوقلو Rellana یک Spell جدید از DLC است که در صورت زمان‌بندی صحیح، به ویژه در هنگام Stun شدن دشمن، پتانسیل آسیب قابل توجهی را ارائه می‌دهد.

زره مورد نیاز در این بیلد:

برای Armor آزاد هستید ولی از آنجا که کاراکتر من مونث بود، Carian Knight Helm را برای سرپوش و Renalla’s Armor و Greavseاش را برای بدن و پاها و برای دست از Beast Champion Gauntlet استفاده کردم (برای دست‌ها می‌توانید موارد سنگین‌تر برای دستیابی به Poise بیشتر را هم مدنظر قرار دهید).

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

برای Talismans در این build، من از Magic Scorpion Charm استفاده می‌کنم زیرا آسیب جادویی ما را افزایش می‌دهد، که مکمل سلاح و جادوهایی است که استفاده می‌کنیم.

من همچنین از Assassin’s Cerulean Dagger استفاده می‌کنم زیرا قدرت حمله را برای مدت زمان قابل توجهی پس از انجام یک ضربه Critical افزایش می‌دهد. با توجه به تمرکز ما روی Break Stance، ضربات Critical زیادی وارد می‌کنیم، در نتیجه این موضوع افزایش آسیب مداوم را حفظ می‌کند.

هنگام کاوش در بازی، Ritual Sword Talisman را مجهز را استفاده کنید که در Hp کامل Attack Power شما را افزایش می‌دهد. این به خوبی با Assassin’s Cerulean Dagger جفت می‌شود و برای ارائه قدرت حمله بیشتر، که هم حملات سلاح و هم Spellهای ما را افزایش می‌دهد، به کار می‌آید. علیرغم اینکه Scaleئه جادویی کمتری نسبت به عصای سلطنتی Carian داریم، این Buffها به حفظ آسیب Spellهای مناسب کمک می‌کنند.

برای بازیابی Stamina می‌توانید Two-Finger Heirloom را هم به کار گیرید، به ویژه برای Buildئی که به Block Counter، اجرای Spellها و Rollکردن مکرر متکی است.  طلسم‌های مفید دیگر شامل تعویض Ritual Sword Talisman با طلسم Graven-Mass در طول مبارزات Bossهاست که برای افزایش آسیب‌های Sorcery مفید است. Dagger Talisman همچنین می‌تواند آسیب‌های ضربات Critical را افزایش دهد، که متناسب با موضوع ضربه Critical در این Build است. این به ویژه برای مبارزه با باسها یا اکتشاف عمومی در محیط بازی مفید است. طلسم Curved Sword گزینه دیگری است که آسیب Block Counter را افزایش می‌دهد، در حالی که Greatshield Talisman می‌تواند Guard بیشتری را ارائه کند و از دست دادن Stamina در هنگام Block کردن را کاهش دهد. این گزینه‌ها به شما این امکان را می‌دهد که تنظیمات خود را بر اساس سبک بازی دلخواه خود و چالش‌هایی که با آن روبرو هستید گلچین کنید.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

برای لول 200 مقدار مشخصه‌ها به این قرار است:

Vigor: 60/ Mind: 45/ Endurance: 30/ Strength: 12/ Dexterity: 19/ Intelligence: 93/ Faith: 10/ Arcane: 10

با داشتن 60تا Vigor میزان Hp شما 1900 است که کافیست. می‌توانید با Morgott’s Great Rune آن را 500 واحد Buff کنید. برای این بیلد مقدار 45 برای Mind یا بیشتر حیاتی است زیرا Spell زیاد استفاده می‌کنید و شاید بخواهید جادوهایی غیر از آنها که معرفی کردم به کار بگیرید، پس می‌توانید روی Mind سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهید. Endurance را می‌توانید بخاطر Guard گرفتن و Block کردن زیاد ضربات دشمنان افزایش دهید. Strength و Dex را همان مقداری که فقط به شما اجازه دهد سلاح Carian Sorcery Sword را Equip کنید، کافی است. Intelligence هرچه قدر بیشتر آسیب Spellها هم بیشتر است. Faith و Arcane هم همان پیش‌فرض Classاتان کافی است.

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

گزینه‌ی اول برای فلاسک جادوی، Magic-Shrouding Cracked Tear است که آسیب جادوها را افزایش می‌دهد. Opaline Hardtear هم برای افزایش Damage Negation فیزیکی شما عالی است. همینطور Thorny هم چنانچه ضربات فیزیکی مکرر وارد کنید می‌تواند Attack Power را Boost کند.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

برای این بخش Radahn مناسب است ولی Morgott هم بسیار خوب است چراکه Hp بیشتری به شما می‌دهد.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است