آموزش بیلد Death Knight در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Death Knight در Shadow of the Erdtree

در این بیلد، تمرکز ما بر روی تبرهای دوقلو شوالیه مرگ (Death Knight’s Twin Axes) است که می‌توان آن‌ها را در Shadow of the Erdtree پیدا کرد و از Death Knight Armor استفاده می‌کند. این زره باعث افزایش آسیب مهارت سلاح این اسلحه که Blink Bolt Twin Axe نام دارد میشود. این یک بیلد کاملاً خارق‌العاده است (یکی از بهترین بیلدهای Fextralife که بیشتر در PvP عالی است ولی نمی‌توان استایل فوق‌العاده‌ی آن را نادیده گرفت).

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

The Death Knight's Twin Axes scales primarily with Strength, Dexterity and Faith and is a good Weapon for faith builds.

این بیلد حول محور Death Knight’s Twin Axe، یک سلاح دوگانه می‌چرخد. شما می‌توانید یک سلاح را تجهیز کرده و از سِت حرکتی دوگانه آن استفاده کنید که اگرچه از نظر حرکات به خوبی برخی از سلاح‌های Twin دیگر نیست، اما همچنان موثر است. این سلاح در درجه اول صدمات فیزیکی وارد می‌کند، اما شامل آسیب صاعقه نیز می‌شود. برای حمل این سلاح نیاز است، ۱۴تا Str و 12تا Dex و ۱۶تا Faith داشته باشید. Scaleئه این سلاح با Str و Dex و Fai است. ما در اینجا Strength را انتخاب کرده‌ایم زیرا بهترین برآورد Damage را ارائه می‌دهد و Faith را به 25 افزایش می‌دهیم تا از چند Incantation استفاده کنیم و در عین حال امتیازاتی را در Dexterity نیز سرمایه‌گذاری خواهیم کرد. این اسلحه همچنان به رشد Attack Power خود ادامه می‌دهد و وقتی به سطوح 200 یا 250 برسید و آن را برای DLC و New Game+ بسیار قابل اجرا می‌کند.

یکی از مزیت‌های استفاده از سلاح‌های Twin این است که می‌توانید به راحتی چیزی را به صورت غیرقانونی تجهیز کنید (منظور این است که Twin Axe را در دست راست و در دست چپ سلاحی دیگر بگیرید). من Sealئی را برای Golden Order حمل می‌کنم. شما همچنین می‌توانید از Flame، Grant Me Strength هم استفاده کنید که حدود 60 تا 65 درصد آسیب سلاح را افزایش می‌دهد. همچنین می‌توانید چیزی مانند Sacrificial Axe را برای مدیریت بهتر FP تجهیز کنید. توجه داشته باشید که هنگام استفاده از مهارت اسلحه Blinkbolt: Twinaxe، هر دو تبرها را در دست داشته باشید. یادتان باشد که اگر در دست چپ تبر دیگری با Afginityئه Blood داشته باشید حرکت Blinkbolt آسیب Blood وارد نمی‌کند.

آموزش بیلد Death Knight در Shadow of the Erdtree 7آموزش بیلد Death Knight در Shadow of the Erdtree 8

حرکت Blink Bolt Twin Axe یک مهارت سلاح پیشرفته است که برای تسلط بر آن نیاز به تمرین دارد. اینطور نیست که بخواهید حرکت ویژه‌ی سلاح را پشت بند هم Spam کنید زیرا Armor پایینی دارد و به راحتی Interrupt می‌شوید. اگر وحشت کنید و آن را در زمانی که حمله‌ی دشمن قریب‌الوقوع است انجام دهید، احتمالا آسیب خواهید خورد. با این حال، اگر الگوهای حمله دشمن را بشناسید، می‌توانید با استفاده از این مهارت از دریافت آسیب جلوگیری کنید و حملات را مرحله به مرحله انجام دهید. این تبرها کمی آسیب Lightning نیز وارد می‌کنند، اما در درجه دوم اهمیت قابلیت Dodge آن است. پیگیری یک حمله قوی پس از استفاده اولیه از این مهارت منجر به چرخشی می‌شود که به سرعت چندین بار ضربه وارد می‌کند. این حرکت باعث می‌شود بخواهید از Talismanهایی مانند Winged Sword Insignia یا Rotten Winged Sword Insignia یا Millisent’s Prosthesis و حتیThorny Cracked Tear استفاده کنید و درست فکر کرده‌اید همه‌ی این موارد به طور قابل توجهی Attack Power شما را افزایش می‌دهند و به شما این امکان را می‌دهند که Bossها را خُرد کنید.

درک مسافتی که می‌توانید با هر دو بخش این Skill طی کنید، بسیار مهم است. در Bossfightها، به ویژه در برابر آن‌هایی که گهگاه مکث می‌کنند، می‌توانید با فاصله‌گذاری صحیح بین حملات خود، به آنها حمله کنید. البته باید اطمینان حاصل کنید دشمن برای انجام بخش دوم آماده‌ی حمله نباشد که این مورد به شما فرصت بهتری می‌دهد تا از Counter Attack آنها فرار کنید. یادگیری استفاده موثر از این مهارت در برابر Bossهای خاص، شناخت الگوهای حمله آنها و استفاده از بخش ابتدایی مهارت برای فرار از حملات دشمنان و سپس دنبال کردن یک زنجیره ترکیبی دوگانه، ضروری است. این به حفظ FP نیز کمک می‌کند زیرا Skilئه این سلاح حدود 18 واحد FP در هر اجرا کم می‌کند که اگر برای کشتن یک دشمن دو بار اجرای آن لازم باشد در مقایسه با یک مهارت ویژه‌ی سلاح دیگر، نسبتاً زیاد است.

برای اجرای Incantation من از Erdtree Seal استفاده می‌کنم. این را بدانید که نیازی نیست حتماً ۴۰ واحد Faith داشته باشید و حتی بدون داشتن پیش‌نیازها این Seal و Incantationهای Buff کننده به درستی عمل خواهند کرد. من فقط از آن برای Golden Vow استفاده می‌کنم. اگر شما Flame، Grant Me Strength را داشتید، باز هم فرقی نمی‌کرد. به هر حال Frenzied Seal چون هیچ پیش‌نیازی نمی‌خواهد می‌تواند گزینه‌ی بهتری باشد. بنابراین فقط از چیزی استفاده کنید که وزن آن صفر باشد.


زره مورد نیاز در این بیلد:

Death Knight Set is an Armor Set in Elden Ring. It is a brand new Armor Set in the Shadow of the Erdtree DLC

وقتی نوبت به Death Knight Set می‌رسد، هر قطعه از مجموعه آسیب مهارت سلاح Death Knight’s Twin Axe را افزایش می‌دهد البته این میزان Buff، قابل توجه نیست. به نظر می‌رسد که کل مجموعه‌ی Armor در آزمایش من حدود 5٪ آسیب سلاح را افزایش می‌دهند. زیاد نیست و در عین حال یکی از مشکلات این مجموعه زره این است که وقتی هر چهار قطعه را می پوشید، پویز آن 47 واحد میشود. بنابراین شما دقیقاً زیر آن نقطه Stanceئه 51 هستید و استفاده از یک اسلات Talisman برای 4تا واحد Poiseئه بیشتر بسیار بد است. کاری که من در اینجا انجام داده‌ام این است که Greavesهای Death Knight را با یک قطعه متفاوت عوض کرده‌ام، قطعه‌ای که شبیه به هم به نظر می‌رسد، تا مُد و Fashion را حفظ کنم اما از نقطه شکست 51 پویز نیز عبور کنم. به این ترتیب، وقتی Blinkbolt: Twinaxe را انجام می‌دهید، شما از حملات Interrupt نخواهید شد و آنقدرها دچار Break نمی‌شوید.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

مشخص و آشکار است که Millicent’s Prosthesis و Rotten Winged Sword Insignia را داریم. Shard of Alexander پای ثابت هر بیلدِ سلاح داری است، زیرا آسیب Blinkbolt Twinaxe را افزایش می‌دهد و شما می‌خواهید که تا حد ممکن از همین حرکت برای ضربه زدن استفاده کنید. یک چیز واقعاً خوب در مورد این مهارت اسلحه، که قبلاً فراموش کردم به آن اشاره کنم، این است که میزان قابل توجهی آسیب Stance را وارد می‌کند. این بیشترین آسیب Stance در بین هر مهارت اسلحه‌ای نیست که تا به حال استفاده کرده‌ام، اما همچنان مقدار مناسبی را وارد می‌کند و به شما امکان می‌دهد هرازگاهی Break Stance دریافت کنید.

طلسم دیگری که می خواهم به آن اشاره کنم طلسم شبنم آبی متبرک یا Blessed Blue Dew است. چنانچه در محیط بازی در خال چرخ‌زدن هستید بد نیست، زیرا به شما امکان می‌دهد FP را در هر ثانیه بازیابی کنید. در نهایت Crimson Amber Madallion+3 برای Buff کردن Hp خود می‌تواند گزینه‌ی جالبی باشد.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

برای کاراکتری در لول 200 مقادیر مشخصه چنین است:

Vigor:55/ Mind:30 / Endurance:25 / Strenth:50 / Dexrerity:25 / Intelligence:10 / Faith:25/ Arcane:10

سلاح Death Knight’s Twin Axe دارای Scaleهای C برای Strength و D برای Dexterity و C برای Faith است در حالتی که مقادیر بالا را در نظر داشته باشید. آسیب Lightning سلاح ۳۲+۱۵۳ است در حالی که فیزیکی آن ۲۲۷+۲۴۷ است. پس Strength باید Scaleئی باشد که روی آن سرمایه‌گذاری کنیم. اولویت دوم Faith است تا آسیب Lightning سلاح را افزایش دهیم. Vigor در اینجا 55 است ولی می‌توانید آن را بیشتر هم بکنید تا خون بیشتری داشته باشید.

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای Flask of Wondrous Physick، توصیه می‌کنم از Thorny Cracked Tear برای افزایش آسیب هنگام حملات زنجیروار خود استفاده کنید که برای این build واجب است. بازیابی Stamina نیز در اینجا خوب است، زیرا معمولاً مشکلات مدیریت Stamina در Bossfightها را دارید، بنابراین بازیابی Stamina اضافی مفید است. اگر طلسم Two-Headed Turlte دارید، ممکن است به آن نیاز نداشته باشید، اما اگر ندارید، قطعا داشتن آن خوب است. شما همچنین می توانید از Lightning-Shrouded Cracked Tear برای افزایش آسیب Lightning خود استفاده کنید. این سلاح تقریباً یک سوم آسیب خود را به عنوان Lightning وارد می‌کند، بنابراین اگرچه آنقدر که نشان می‌دهد آسیب را تقویت نمی‌کند، اما همچنان راهی برای افزایش آسیب است.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد Death Knight در Shadow of the Erdtree 9

برای این بخش، Radahn’s Great Rune انتخاب بدیهی است زیرا شما به FP بیشتری برای این build نیاز دارید زیرا از مقدار زیادی FP استفاده می‌کنید. شما به Staminaی بیشتری نیاز دارید زیرا تشنه آن هستید و سلامتی بیشتر برای آسیب دیدن کمتر مفید است زیرا تهاجمی بازی می‌کنید. بنابراین اگر در حال بازی کردن با این build هستید، به شدت توصیه می‌کنم از آن استفاده کنید.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است