آموزش بیلد Devonia’s Hammer در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Devonia’s Hammer در Shadow of the Erdtree

درباره‌ی Buildئه Devonia’s Hammer می‌خواهیم صحبت کنیم. این Buildئی است که از سلاح Devonia’s Hammer و زره Crucible Knight برای دستیابی به نتایجی کاملاً ویرانگر استفاده می‌کند. این بیلد البته به نام Devonia، یکی از شوالیه‌های Crucible که در DLC Shadow of the Erdtree با او روبرو می‌شوید، گرفته شده است، که این چکش و همچنین سرپوش را می‌توانید از او دریافت کنید.

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌ مورد نیاز در این بیلد:

چکش Devonia یک سلاح عظیم است که آسیب‌های فیزیکی را با کمی آسیب Holy ترکیب و به دشمن وارد می‌کند. با داشتن Scaleئه Strength بسیار خوب و دارای Scaleئه Holy مناسب است، تقویت فوق العاده گارد و امتیاز حمله بالا برای آسیب قابل توجه در هر چرخش از خصوصیات مهم این سلاح محسوب می‌شود. 

با این حال، وزن قابل توجه آن، استفاده از آن را چالش برانگیز می‌کند، به خصوص با زره‌های سنگین مانند مجموعه Crucible Knight دیگر نمیتوانید به خوبی در بازی مانور دهید. حرکت ویژه‌ی اسلحه، شبیه گرداب اردویس عمل می‌کند و شامل یک چرخش و ضربه به زمین می‌شود که می‌تواند برای افزایش آسیب شارژ شود. این مهارت به خصوص زمانی که با Shard of Alexander و Godfrey Icon ترکیب شود، آسیب زیادی وارد می‌کند. تقویت آسیب فیزیکی با Flame، Grant Me Strength یا Exalted Flesh نیز موثر است.

در ابتدا، من چکش دوونیا را با افسون‌های جدید Crucible امتحان کردم، اما با مشکلاتی مواجه شدم: در حالی که از Clawmark Seal استفاده می‌کردم، در مقایسه با build فعلی خود حدود 80 امتیاز حمله را از دست دادم. علاوه بر این، استفاده از Clawmark Seal منجر به افسون‌های کمتر مؤثر نسبت به Erdtree Seal و Faith بالا شد. بنابراین، Buildئی که بیشتر بر Faith متمرکز است، برای استفاده از Talismanها با مجموعه Crucible Knight بهتر عمل می‌کند. 

استفاده از Devonia’s Vortex مستلزم یافتن زمان‌بندی‌های مناسب است، به خصوص برای نسخه شارژ شده‌ی آن. Armorبالای این انیمیشن در حین شارژ به شما امکان می‌دهد تا آسیب زیادی را وارد کنید و اجرای آن را در برابر دشمنان و برخی از Bossها آسان‌تر می‌کند. استراتژی‌های مؤثر عبارتند از حملات پرشی یا دویدن برای ایجاد آسیب به Stance، به دنبال آن دشمنانی Stanceاشان شکسته را با حملات پی‌درپی لَت‌وپار کنید.

برای اجرای Incantationها از Erdtree Seal استفده می‌کنیم و Golden Vow و Flame, Grant Me Strength را برای Buff کردن به کار می‌بریم. اگر Faith شما زیر ۴۰ است بهتر است از Dragon Communion Seal یا Frenzied Seal استفاده کنید زیرا نمی‌توانید با Erdtree Seal افسون‌های Aspects of Crucible را اجرا کنید چون به حداقل Faithئه ۴۰ نیاز دارید. اگر فقط می‌خواهید Golden Vow و Flame, GMS را اجرا کنید نیازی نیست برای Erdtree Seal حتماً Faith خود را ۴۰ کنید.

زره مورد نیاز در این بیلد:

برای این بخش کاملاً مشخص است که از Crucible Set بهره می‌بریم. اگر از Incantationهای Aspects of Crucible بهره می‌برید می‌توانید از کلاه‌خود Crucible Hammer-Helm نیز استفاده کنید.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

برای اولین Talisman بهتر است است از Two-Handed Sword Talisman استفاده کنید. این طلسم ضربات فیزیکیِ عادی (نه حرکات ویژه و Skillها و Aowها) را تقویت می‌کند. از آنجا Devonia’s Hammer را با دودست می‌گیرید این طلسم بسیار عالی عمل می‌کند. بعدی Shard of Alexander است که پای ثابت ۹۹درصد Buildهاست.

اگر Endurance شما زیر ۵۰ است باید Great-Jar Arsenal را به کار ببرید. در غیر اینصورت از طلسم‌های دیگری که معرفی می‌کنم استفاده کنید. طلسم Dragoncrest Greatshield بخاطر آنکه آسیب وارده از سوی دشمنان در Shadow of The Erdtree به طرز مسخره‌ای بالاست به شدت توصیه می‌شود. به دلیل آنکه حرکت ویژه‌ی Devonia’s Vortex قابل شارژ است Godfrey Icon نیز به شدت نیاز است. دیگر طلسم‌هایی که با این Build کاربرد دارند: Crusade Insignia و Claw Talisman هستند که می‌توانید با Great-Jar آنها را جا به جا کنید.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

برای مشخصه‌ها من سطح 200 را مثل تمام Buildهای قبلی انتخاب می‌کنم.

Vigor: 60 / Mind: 30 / Endurance: 50 / Strength: 81/ Dexterity: 13 / Intelligence: 10 / Faith: 25 / Arcane: 10

برای Vigor عدد 60 کافی است و اگر NG+2 هستید کاملاً همه چیز برابر است. Mind را می‌توانید کمتر کنید و به Strength و Endurance بدهید. Endurance را ۵۰ می‌گیرم تا Medium Roll داشته باشیم و نیازی به Great-Jar نباشد و یک اسلات Talisman را خرج چیزهای بهتر کنیم. Strength را 81 گرفتم و این مقدار شروع Hard Cap است و از این به بعد Attack Powerئه سلاحِ Devonia’s Hammer کمتر تغییر می‌کند. Dex ما ۱۳ است تا بتوانیم Devonia’s Hammer را Equip کنیم. Int همان پیش‌فرض کافی است و Faith اما فرق می‌کند، اگر فقط Golden Vow و Flame, GMS را می‌خواهید همان 25 کافی است. ولی اگر افسون‌های Aspects of Crucible را هم می‌خواهید، باید مقدار Faith را بالاتر ببرید. اما یادتان باشد که Devonia’s Hammer بیشترین آسیبش را یعنی ۹۰ درصد آسیبش فیزیکی است نه Holy پس Faith بالا آنچنان روی سلاح تاثیری ندارد. ARC هم همان پیش‌فرض کافی است.

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای این بیلد Opaline که Damage Negation فیزیکی شما را افزایش می‌دهد و Greenburst کافی است.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

هم Radahn و Morgott بهترین گزینه‌ها هستند.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است