آموزش بیلد Double Dragon در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Double Dragon در Shadow of the Erdtree

در این راهنمای بیلد، من بیلد Double Dragon خود را به نمایش خواهم گذاشت. این بیلد بر روی Poison و Scarlet Rot تمرکز دارد و از Dane’s Footwork، یک سلاح Hand-To-Hand منحصر به فرد، و Ash of War: The Poison Flower Blooms Twice استفاده می‌کند.

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌ها و  Ash of War مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد Double Dragon در Shadow of the Erdtree

بیایید ابتدا در مورد Ash of War بحث کنیم، زیرا پایه و اساس این بیلد است. (محلی که میتوانید این آیتم را پیدا کنید در نقشه بالا آورده شده است) The Poison Flower Blooms Twice با خود Kick (همان لگد) آسیب وارد می‌کند. هنگامی که به داخل یک دشمن شیرجه می‌زنید، با تماس مستقیم با ضربه، باعث آسیب می‌شود. یک اثر کوچک AoE وجود دارد که باعث Damage در محدوده‌ای کوچکی نیز می‌شود. اگر هدف دارای Statueهای Poison یا Scarlet Rot باشد، علاوه بر آسیب AoE و ضربه مستقیم، 5٪ از حداکثر سلامتی به اضافه 250 آسیب دیگر را وارد می‌کند.

فرود آمدن آن بر روی هدفی با این اثرات، منجر به آسیب زیادی می‌شود. این مهارت همچنین Scarlet Rot را به سرعت ایجاد می‌کند و بین 150 تا 200 بار افزایش می‌بخشد. این بدان معنی است که می‌توانید Scarlet Rot یا Poison را دوباره روی هدف خود اعمال کنید، حتی اگر آنها از اثر وضعیت قبلی درمان شده باشند. با این حال، دشمنان و Bossها در طول زمان در برابر اثرات Scarlet Rot مقاوم‌تر می‌شوند.

شروع Scarlet Rot، درمان آن و سپس تلاش برای استفاده مجدد از آن با افزایش مقاومت دشوارتر می‌شود. اگر هدفی دارای Poison و Scarlet Rot باشد، آسیب را به میزان قابل توجهی افزایش نمی‌دهد و منجر به 10٪ حداکثر سلامت به علاوه 500 آسیب نمی‌شود. بنابراین، جایگزینی متناوب این اثرات، نتایج آسیب بهتری را به‌جای انباشتن هر دو به‌طور همزمان آن‌ها، به همراه دارد.

استثناهایی وجود دارد، گاهی اوقات ممکن است نخواهید فوراً تاثیرات Statue را حذف کنید تا آسیب در طول زمان حفظ شود. برای اکثر باسها، متناوباً موثر است، اما برای برخی از مبارزات یا مراحل، باقی‌ماندن تاثیرات Statue ممکن است بهتر باشد. به عنوان مثال، در مبارزه Divine Beast Dancing Lion، در فاز Lightningاش، باقی گذاشتن Poison یا Scarlet Rot و Dodge دادن ضرباتش در حالی که سلامت باس از بین می‌رود، سودمند است. شما 90 ثانیه فرصت دارید تا زمان تاثیرات Statue ناپدید شوند.

برای Boss Fightهای دشوار، ممکن است بخواهید هر دو افکت وضعیت را دو برابر کنید و آنها را حذف نکنید، روی حملات منظم تمرکز کنید و اجازه دهید آسیب در طول زمان کار خود را انجام دهد. این بیلد انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهد: تاثیرات را Statue جایگزین کنید یا آنها را دوبار روی هم قرار دهید یا منتظر لحظه مناسب برای حمله و حذف سلامتی دشمن باشید.

من از Dane’s Footwork به عنوان سلاحم استفاده می‌کنم. The Poison Flower Blooms Twice یک انیمیشن Kick است که باعث می‌شود طلسم Shattered Stone آسیب‌اش را افزایش دهد که ما در این بیلد از آن استفاده می‌کنیم. Dane’s Footwork ضربات متعددی را در زرادخانه‌ی حملات خود دارد، از جمله حملات عادی، حملات پرشی و حملات دویدن. طلسم Shattered Stone همه اینها را تقویت می‌کند. استراتژی کلی شروع مبارزه لگد زدن به دشمن است. هنگامی که Poison را فعال کردید، از The Poison Flower Blooms Twice استفاده کنید تا بخش بزرگی از سلامتی را از بین ببرید و شروع به ایجاد پوسیدگی اسکارلت کنید. استفاده از The Poison Flower Blooms Twice را ادامه دهید تا زمانی که Scarlet Rot را روی هدف ایجاد کنید.

در این مرحله شما دو گزینه دارید. می‌توانید از The Poison Flower Blooms Twice دوباره استفاده کنید تا پوسیدگی اسکارلت را از بین ببرید و این فرآیند را با ضربات برای ساختن سَم تکرار کنید. از طرف دیگر، می‌توانید Scarlet Rot را فعال رها کنید و به ضربه زدن برای اعمال Poison ادامه دهید، و در طول زمان و در حالی که مرتب مبارزه می‌کنید، آسیب‌ها را دو برابر کنید. رویکرد خود را بر اساس Boss Fight خاص و نحوه پیشرفت آن انتخاب کنید.

در حالت Offhand من از Poisoned Hand استفاده می‌کنم که وقتی Poison یا Scarlet Rot فعال می‌شود، قدرت حمله ما را 7.5 درصد افزایش می‌دهد، شبیه به Kindred of Rot’s Exultation اما با آسیب کمتر. این buff در واقع Passive است (همواره فعال) که به تقویت حملات ما کمک می‌کند.

زره مورد نیاز در این بیلد:

من هیچ زره مجهزی ندارم و از Rock Heart استفاده می‌کنم که شما را به یک اژدها تبدیل می‌کند و با وزن صفر 10% آسیب را نفی می‌کند. این برای حفظ تنظیمات Light یا سبک در این بیلد بسیار مهم است.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

برای طلسم‌ها، ما از Blue Dancer Charm برای افزایش آسیب‌های فیزیکی خود استفاده می‌کنیم، زیرا تمام آسیب‌هایی که وارد می‌کنیم فیزیکی هستند. با کم نگه داشتن بار Equipload خود (حدود 6 عدد برای این بیلد)، آسیب خود را با این طلسم به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهیم.

ما همچنین Shattered Stone Talisman را داریم که تمام ضربات و آسیب مهارت سلاح ما را تقویت می‌کند. این طلسم برای این بیلد بسیار مهم است زیرا تقریباً هر حمله‌ای را که انجام می‌دهیم تقویت می‌کند. The Shard of Alexander آسیب The Poison Flower Blooms Twice را با ضربه زدن افزایش می‌دهد. در حالی که آسیب ناشی از اعمال یک افکت Statue را افزایش نمی‌هد، اما آسیب Kick را که اغلب در این بیلد استفاده می‌شود، بهبود می‌بخشد.

در نهایت، ما Kindred of Rot’s Exultation را داریم که وقتی Poison یا Scarlet Rot را فعال می‌کنید، قدرت حمله شما را افزایش می‌دهد، شبیه به Poisoned Hand. این طلسم در اکثر مبارزه با باسها تقریباً 100% وضعیت را حفظ می‌کند، به خصوص زمانی که بین Poison و Scarlet Rot متناوباً تعویض می‌کنید. اگر در راه‌اندازی مداوم آن مشکل دارید، می توانید آن را با Crusade Insignia در طول گشت‌و‌گذار در محیط جایگزین کنید.

برای Alternative هم Rotten Winged Sword Insignia نیز در این بیلد جایگاهی دارد. با این حال، از آنجایی که ما در حال پخش کردن Poison و Scarlet Rot بیش از حد تهاجمی نیستیم، بلکه تاثیرا Statueها را فعال می‌کنیم و اجازه می‌دهیم تا کار خود را کنند، Rotten Winged Sword Insignia ممکن است آنقدر مؤثر نباشد. این یک جایگزین خوب برای مبارزه با دشمنان یا Bossهای مصون از Poison است، جایی که Kindred of Rot’s Exultation به هیچ عنوان کار نمی‌کند. این می‌تواند به ویژه در boss fight‌‌هایی که Crusade Insignia مرتبط نیست مفید باشد.

اگر با دشمنی می‌جنگید که نسبت به سم‌ها مصون هستند، اما نسبت به Bleed مصون نیست، می‌توانید Affinity را به Blood تغییر دهید تا Bleed را انجام دهید و به جای آن از Lord of Blood’s Exultation استفاده کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که در طول مبارزه مکرراً Bleed ایجاد کنید و آسیب قابل توجهی وارد کنید.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

برای این بیلد در سطح 164، ویژگی های من 60 سلامتی (Vigor)، 27 ذهن (Mind)، 28 استقامت (Endurance)، 30 قدرت (Strength)، 30 مهارت (Dexterity)، 60 هوش (Intelligence)، 7 ایمان (Faith) و 45 آرکین است. 

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای Flask of Wondrous Physick، من اشک کریستال Greenburst را برای بازیابی Stamina استفاده میکنم. شما همچنین می‌توانید از Thorny Cracked Tear برای افزایش آسیب خود با ضربات متوالی استفاده کنید. در حالی که این بیلد اساساً روی ضربات متوالی تمرکز نمی‌کند، مگر اینکه خیلی تهاجمی بازی کنید، اگر متوجه شدید که به این شکل بازی می‌کنید، ممکن است آن را عوض کنید. من Opaline Hardtear را نیز برای محافظت بیشتر دوست دارم زیرا اصلاً Armorئی نپوشیده‌ایم و این برای حفاظت اضافی مفید است.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

برای Great Runes از Radahn استفاده کنید که عالی است زیرا FP، HP و استقامت را افزایش می‌دهد که همه برای این بیلد مفید هستند. Godrick’s نیز انتخاب خوبی است زیرا شش Stat از هشت Stat را افزایش می‌دهد که ارزش کلی خوبی را ارائه می‌دهد.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است