آموزش بیلد Dragon Priestess در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Dragon Priestess در Shadow of the Erdtree

در این مطلب، من بیلد Dragon Priestess خود را به شما نشان خواهم داد. این بیلدی است که بر روی استفاده از Dragon Cult Incantations تمرکز دارد که بسیار قدرتمند و اصطلاحاً Op است. بنابراین بدون بحث بیشتر، بیایید به نحوه عملکرد این بیلد بپردازیم.

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌ها و جادوهای مورد نیاز در این بیلد:

تمرکز این Build بر روی استفاده از Incantationهای Dragon Cult است که توسط Gravel Stone Seal تقویت می‌شوند. اگر چنانچه دوتا از این Sealها را در اختیار دارید هر دو را Equip کنید تا 32٪ بیشتر Dragon Cult Incantationها رو تقویت کنید. اگر سلاحی معمولی می‌خواهید که برای نبردهای نزدیک به کار ببرید پیشنهاد من Coded Sword است ولی هر سلاحی که دوست دارید را می‌توانید استفاده کنید. اگر دو تا Gravel Stone ندارید از Erdtree Seal استفاده که 15٪ Incantationهای مربوط به Erdtree را تقویت می‌کند، کارایی زیادی ندارد ولی تا زمانی که دوتا Gravel Ston Seal ندارید بهترین گزینه است.

آموزش بیلد Dragon Priestess در Shadow of the Erdtree 9

این بیلد از Dragon Cult Incantation جدید، Knight’s Lightning Spear استفاده می‌کند که فوق‌العاده قدرتمند است. این یکی از بهترین Incantationهای بازی با بُرد بسیار زیاد است. پرتابه‌هایی که در اطراف صاعقه‌ی اصلی بیرون می‌آیند حتی اگر در اواسط انیمیشن Interrupt شده باشید، باز هم به سمت هدف پرتاب می‌شوند، همچنین می‌توانید این Incantation را برای آسیب اضافی شارژ کنید. در مقایسه با Lightning Spear باید گفت Knight’s Lightning Spear آسیب قابل توجهی بوجود می‌آورد و به شما امکان می‌دهد تا Bossها را Break Stance کنید. این به شما امکان می‌دهد از طلسم‌های دیگر استفاده کنید یا با Knight’s Lightning Spear به ضربه زدن به آنها برای آسیب‌های عظیم ادامه دهید.

یک ترکیب مرگبار دیگر، Break Stance کردن یک Boss متوسط ​​تا بزرگ با Knight’s Lightning Spear، سپس با استفاده از حمله Ancient Dragon Lightning Strike است. این می‌تواند باعث از بین رفتن بیشتر Bossها شود، اگر آنها زیر 50٪ از HP باشند. این بهترین عملکرد را روی Bossهای متوسط ​​تا بزرگ دارد و به سرعت به مبارزه پایان می‌دهد.

دیگر طلسم های جدید Dragon Cult شامل Dragonbolt of Florissax است که Damage Negation را بالا می‌برد اما ارزشش را ندارد. Golden Vow نفی آسیب مشابه به اضافه یک افزایش Damage (ناشی از Attack Power) ارائه می‌دهد که آن را برای این بیلد بهتر می‌کند.

آموزش بیلد Dragon Priestess در Shadow of the Erdtree 10

از دیگر جادوهای این بیلد می‌توان به Lightning Spear که یکی از پایه‌های اصلی بیلدهای Dragon Cult است اشاره کرد. این یک طلسم تک هدفه با برد خوب است که می توانید برای آسیب اضافی از آن استفاده کنید. از این Spear برای دشمنان معمولی استفاده کنید که می‌توانید با یک ضربه آنها را بکشید. ارزان‌تر از Knight’s Lightning Spear است که آن را برای گشت‌وگذار در Land of Shadow ایده‌آل می‌کند. Lightning Strike یک طلسم AoE در راستای مستقیم است که در برابر دشمنان گروهی موثر است. معمولاً می‌توانید گروه‌ دشمنان را با هدف قرار دادن تنها یک نفرشان بکشید، البته اگر به‌ درستی آنها را هدف قرار دهید. این Incantation قابل شارژ کردن نیز می‌باشد. افسون Honed Bolt یک جایگزین سریع برای لایتنینگ اسپیر است. این برای دشمنانی که کشتن آنها با Knight’s Lightning Spear سخت است مفید است اما Knight’s Lightning Spear عموماً بهتر است. در برخی موارد می توانید از آن به عنوان جایگزینی برای Lightning Spear استفاده کنید.

آموزش بیلد Dragon Priestess در Shadow of the Erdtree 11

افسون Ancient Dragon Lughtning Strike موردی است که اگر در Youtube آن را مورد جستجو قرار دهید خواهید که بسیاری از افراد با این افسون Bossهای بازی را Oneshot می‌کنند. این افسون برای AoEهای بزرگ یا دشمنانی با جثه‌ی متوسط ​​تا بزرگ عالی است. از آن در مواقعی استفاده کنید که Bossها را Stun می‌کنید یا به یک AoE قوی نیاز دارید.

آموزش بیلد Dragon Priestess در Shadow of the Erdtree 12

شارژ الکتریکی یا Electrocharge افسون خیلی موثری نیست. آسیب آن بسیار کم است و به نظر نمی‌رسد که صرف Rotten Winged Sword Insignia یا Millicent’s Prothesis آسیب آنرا افزایش دهد. همچنین آسیب موضعی به Bossها را حفظ نمی‌کند و باعث می‌شود بدردنخورترین افسون Fromsoftware تا به امروز باشد.

زره مورد نیاز در این بیلد:

اما نکته‌ی اصلی این Build این است که به هیچ عنوان نباید زره یا لباسی Equip کنید. زیرا می‌خواهیم از Priestess Heart استفاده کنیم. این عملکرد مشابه Rock Heart دارد. این آیتم شما را به یک کشیش اژدها تبدیل می‌کند و 7 درصد آسیب را تا زمانی که در همین حالت باشید کم می‌کند و تمام Resistanceهای شما را افزایش می‌دهد. بسیار سبک است و امکان چرخش و جاخالیِ بهتر را فراهم می‌کند، اگرچه Defence محدود و Balance صفر را ارائه می‌دهد و باعث می‌شود در طول اجرای یک انیمیشن با کوچک‌ترین اشاره‌ی دشمن Interrupt شوید.

به همین دلیل است که Knight’s Lightning Spear سودمند است، زیرا پرتابه‌های آن همچنان منتشر می‌شوند، حتی اگر در اواسط انیمیشن Interrupt شده باشید. پس از تغییر شکل، استفاده مجدد از Priestess Heart به مدت 60 ثانیه بدون هزینه FP، به مقدار 20 درصد آسیب به طلسمات Dragon Cult افزایش می‌دهد. این به شما امکان می دهد تا با Golden Vow آسیب طلسم خود را بدون تخلیه مداوم FP افزایش دهید. پس یادتان باشد برای Buff کردن خود و افسون‌های Dragon Cult ابتدا از Priestess Heart و سپس Golden Vow استفاده کنید.

Death Knight Set is an Armor Set in Elden Ring. It is a brand new Armor Set in the Shadow of the Erdtree DLC. Sets of Armor in Elden Ring are composed of four armor pieces which are Helms, Chest Armor, Gauntlets, and Leg Armor.

چنانچه Priestess Heart را ندارید مهم نیست، از Death Knight Set استفاده کنید. این Set به ازای هر قطعه‌اش 2٪ افسون‌های Dragon Cult را تقویت می‌کند که جایگزین بسیار خوبی برای عدم استفاده از آیتم Priestess Heart است. در نتیجه 8٪ آسیب بیشتر دارید ولی Priestess Heart و تبدیل به اژدها شدن 12٪ به شما Buff می‌دهد که 4٪ بیشتر از Death Knight Set است. اما Death Knight Set به شما Poise بالایی می‌دهد که در قیاس با Priestess Heart و Interrupt شدن‌ها بسیار مناسب‌تر می‌نماید. چنانچه از Priestess Heart استفاده می‌کنید می‌توانید برای گرفتن Poise از Bull-Goat Talisman بهره ببرید ولی Talismanهای بهتری برای بالابردن آسیب افسون‌ها وجود دارد که استفاده از Bull-Goat را توجیح نمی‌کنند.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

Flock's Canvas Talisman raises the potency of Incantations by 8%

– اولین Talisman که کاملاً واضح است Flock’s Canvas است که تمام Incantationها از هر دسته را تقویت می‌کند.

Godfrey Icon raises attack power of charged Spells and Skills by 15%

– از آنجایی که اکثر افسون‌های Dragon Cult قابلیت شارژ شدن دارند، Godfrey Icon بهترین گزینه برای تقویت این امر است.

Lightning Scorpion Charm increases Lightning Damage by 12%, but increases Physical Damage taken by 10%

– طلسم Lightning Scorpion Charm برای افزایش آسیب ناشی از Lightning کاملاً مفید است ولی آن 15٪ کاهش Damage Negation در کنار Priestess Heart که Poise ندارد و Damage Negation بسیار پایینی هم دارد، می‌تواند بازی را برایتان جهنم کند. (با یک ضربه کشته شوید!)

Dragoncrest Greatshield Talisman enormously reduces Physical Damage taken, by 20%

– یکی از طلسم‌هایی که همواره از آن استفاده می‌کنم Dragoncrest Greatshield است که Defence فیزیکی شما را در برابر تمام حالات آسیب فیزیکی (فقط فیزیکی) افزایش می‌دهد.

Crucible Knot Talisman can be used to reduce the damage from the impact of headshots taken

– طلسم جدیدی که در SOTE معرفی شده، Crusade Insignia، بعد از کشتن یک دشمن 20٪ Attack Power شما را بالا می‌برد و این حالت را برای 20 ثانیه حفظ می‌کند.

Ritual Sword Talisman raises attack power by 10% when HP is at maximum

– جای آن می‌توانید Ritual Sword را استفاده کنید که تا زمانی که Hp شما Full باشد Attack Powerاتان را افزایش می‌دهد.

Two-Headed Turtle Talisman greatly raises stamina recovery speed

– همینطور اگر نمی‌توانید Staminaیِ خود را مدیریت کنید، Two-Headed Turtle گزینه مناسبی است.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

در این بخش لول فرضی شما را ۲۰۰ در نظر می‌گیریم تا کارمان برای ساخت یک Build مناسب Dragon Cult راحت باشد. در این Build از آنجا که سلاح نداریم (ترجیحاً از سلاح استفاده نکنید)، پس Strength و Dexterity نمی‌خواهیم. بدین منظور راحت‌تر می‌توانیم دیگر مشخصه‌ها مانند Mind و Vigor و Faith را تقویت کنیم. در ضمن برای این بیلد ترجیحاً سطح Scadutree خود را بالاتر از ۷ قرار دهید (حداکثر ۲۰ است). کلاس مهم نیست ولی Wretch برای این Build انتخاب شده است.

Vigor: 60 /Mind: 45 /Endurance: 35 /Strength: 10 /Dexterity: 10 /Intelligence: 10 /Faith: 99 /Arcane: 10

چنانچه Vigor یا خون بیشتر میخواهید از Faith کم کنید و به Vigor بدهید زیرا Hard cap برای Incantationها و دریافت حداکثر آسیب از آنها 80 است.

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای Flask of Wondrous که کاملاً مشخص است Lightning Shrouding گزینه‌ی اول آخر ماست و برای گزینه‌ی دیگر کاملاً می‌توانید دلخواه عمل کنید. اما Opaline برای بالا بردن Damage Negation و Defense بالاتر توصیه می‌شود. اگر می‌خواهید دشمنان سریع‌تر Break Stance شوند هم Stonebarb گزینه‌ی مناسب شماست.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

برای این بخش Radahn و Morgott بهترین گزینه‌ها هستند.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است