آموزش بیلد Dragon Slayer در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Dragon Slayer در Shadow of the Erdtree

در این build قصد دارم بیلد کاتانای بزرگ Dragon-Hunter خود را به شما نشان دهم. این بیلد در کشتن اژدها تخصص دارد اما در مقابل دیگر Bossها و دشمنان بازی نیز بسیار موثر است. این سلاح از Dragon-Hunter’s Great Katana، یکی از انواع جدید سلاح های Great Katana استفاده می‌کند.

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد Dragon Slayer در Shadow of the Erdtree 5

کاتانای Dragon-Hunter یک سلاح جدید است که Scaleئی مانند همه‌ی کاتاناها دارد و استایل یک شمشیر بزرگ خمیده را با هم ترکیب می‌کند. این کاتانا 100% آسیب فیزیکی وارد می‌کند و Scaleئه با کیفیتی دارد، به این معنی که هم با Strength و هم با Dexterity آسیب وارد می‌کند. برای به حداکثر رساندن Attack Power، باید امتیازات Stat خود را به طور مساوی بین STR و DEX تقسیم کنید، مانند 50-50 امتیاز از 100. این سلاح همچنین دارای Bloodlossئه 55 است، اگرچه این مورد برای ما در این بیلد هدف محسوب نمیشود. 

آموزش بیلد Dragon Slayer در Shadow of the Erdtree 6

مهارت اسلحه، Dragonwound Slash، شما را به هوا بُرده تا یک اسلش قدرتمند که می‌توان آن را برای آسیب اضافی شارژ کرد اجرا کند. سپس پرتابه‌‌‌ای را شلیک می‌کند که مسافت مناسبی را طی می‌کند. این مهارت برای حفظ فاصله از دشمنان بسیار موثر است و انیمیشن آن دارای Armor فوق‌العاده برای مقابله با حملات جهت Interrupt است. پرتابه می‌تواند مسیر خود را برای اصابت به اهدافی در بالا یا پایین شما تنظیم کند و آن را در برابر اژدها یا دیگر دشمنان بزرگ منعطف کند. این سلاح همچنین دارای اثر ضد اژدها است و 30 درصد به اژدهای معمولی و 20 درصد به اژدهای باستانی آسیب وارد می‌کند. Dragonwound Slash به دلیل آسیب Stanceئی که وارد می‌کند بسیار موثر است. 

کاتانای بزرگ به طور ذاتی آسیب بیشتری نسبت به کاتانای معمولی دارد و به Break Stance در هنگام حملات منظم کمک می‌کند. برای این بیلد، من Dragon-Hunter’s Great Katana را دو دستی می‌گیرم، اما می‌توانید از یک Sacrificial Axe برای بازیابی FP بعد از کشتن دشمنان استفاده کنید (توصیه نمی‌شود بخاطر افزایش Equip Load).

زره مورد نیاز در این بیلد:

This set boosts damage dealt and damage received, good for skilled players who have mastered dodging, parrying, and the timing of the bosses.

مجموعه زره Rakshasa برای این بیلد مورد استفاده قرار می‌گیرد که به ازای هر قطعه پوشیده شده 2٪ افزایش آسیب را ارائه می‌دهد ولی هزینه آسیب وارده به شما را بیشتر می‌کند. این بیلدِ تهاجمی بر روی وارد کردن سریع آسیب‌های زیاد تمرکز می‌کند تا تهدیدات را قبل از اینکه بتوانند تلافی کنند، از بین ببرد. البته حتماً نیازی به Rakshasa Set نیست ولی برای بازیکنان Aggressive که میخواهند همیشه حمله کننده باشند، توصیه می‌شود.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

Shard of Alexander greatly boosts the attack power of Skills by 15%

طبق معمول از Shard of Alexander استفاده می‌کنیم که آسیب مهارت اسلحه شما را افزایش می‌دهد، که بسیار مهم است زیرا شما به طور گسترده از آن استفاده خواهید کرد، به خصوص در برابر اژدهایان.

Godfrey Icon raises attack power of charged Spells and Skills by 15%

Godfrey Icon آسیب مهارت سلاح‌های شارژ شده شما را افزایش می‌دهد. شارژ کردن مهارت سلاح شما کلیدی است زیرا به شما امکان می‌دهد از فاصله ایمن به Bossها ضربه بزنید و کارایی FP بهتری را ارائه می‌دهد.

wo-Handed Sword Talisman enhances attacks with two-handed weapons

طلسم Two-Handed Sword آسیب تمام حملات شما از جمله حملات پرش، حملات دویدن، حملات منظم و حملات سنگین را افزایش می‌دهد (به غیر از Magical و Faith و Holy و Arcane و Ash of Warها) زیرا ما این سلاح را دو دستی می‌گیریم.

Two-Headed Turtle Talisman greatly raises stamina recovery speed

طلسم Two-Headed Turtle به بازیابی سریعتر Stamina کمک می‌کند، که برای مدیریت کاهش سریع Stamina به دلیل استفاده مکرر از Skill سلاح و حملات ضروری است (توصیه شخصی خودم استفاده از Talisman بعدی است).

Dragoncrest Greatshield Talisman enormously reduces Physical Damage taken, by 20%.

مورد جایگزین Dragoncrest Greatshield است که Defence بیشتری در برابر آسیب فیزیکی ارائه می‌دهد و می‌تواند به جای طلسم Two-Headed Turtle استفاده شود و در صورت نیاز دفاع بیشتری ارائه دهد.

Crusade Insignia raises attack power after defeating an enemy

طلسم Crusade Insignia می‌تواند جایگزین دیگر طلسم Two-Headed Turtle در هنگام کاوش در محیط باشد، جایی که ممکن است نیازی به وارد کردن زنجیروار مهارت کاتانا به دفعات باشید، بعد از مرگ هر دشمن به شما Attack Power بیشتری می‌دهد که مفید است.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

برای کاراکتری در لول 200 این مقادیر برای مشخصه‌ها کافی است:

Vigor:70 /Mind:30 /Endurance:25 /Strength:62 /Dexterity:62 /Intelligence:10 /Faith:10 /Arcane:10

از آنجایی که Scaleئه سلاح Dragon-Hunter برای STR و DEX برابر C است، پس باید این دو مشخصه را یکسان بالا ببریم، بدین ترتیب Attack Powerئه 1662 را بدست می‌آوریم که قابل قبول است. برای Vigor مقدار 70 کافی است و Hpئه ما 1959 خواهد بود. Mind را 30 می‌گذارم زیرا از حرکت ویژه‌ی Dragon-Hunter زیاد استفاده خواهیم کرد. Endurance برای پوشیدن Rakshasa’s Set مقدار 25 را دارد که برای این Build کافی است.

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

وقتی صحبت از Flask of Wondrous Physick می‌شود، من Opaline Hardtear را برای محافظت بیشتر دوست دارم. ما به دلیل سِت زرهی که از آن استفاده می‌کنیم کمی از لحاظ Defensive ضعف داریم، بنابراین Opaline به دادمان می‌رسد. با توجه به ماهیت تهاجمی این بیلد، Damage Negation و کمتر آسیب دیدن ارزش دارد که برای آن هزینه کنیم. من همچنین از Greenburst Crystal Tear برای بازیابی Stamina برای کاهش مشکلات Endurance استفاده می‌کنم، که می‌تواند از کم آوردن Stamina حین استفاده از سلاح تا حدودی جلوگیری کند. هر دوی اینها انتخاب های عالی هستند. Stonebarb Cracked Tear نیز گزینه‌ای بسیار مناسبی است اگر هدفتان Break Stance باشد، زیرا در Bossfightها آسیب Stance را برای مدت کوتاهی افزایش می‌دهد. اگر قصد دارید به سراغ یک boss بروید و به طور مکرر از حرکت ویژه Dragon-Hunter در برابر او استفاده کنید تا زمانی که او را Break کنید، این Tear را در نظر بگیرید.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

وقتی نوبت به Great Runes برای این build می‌رسد، چندین مورد به خوبی کار می‌کنند. Radahn برای FP، HP و Stamina عالی است و به طور کلی به نفع build است. Morgott’s برای Hpیِ بیشتر مفید است و به شما امکان می‌دهد در مبارزات بیشتر دوام بیاورید. Malenia نیز یک انتخاب استراتژیک است زیرا با وارد آوردن ضربه به دشمن Hpیِ خود را برمی‌گردانید. از آنجایی که هنگام استفاده از نسخه شارژ شده این مهارت تمایل دارید به هوا بپرید و ممکن است قبل از شلیک حمله‌ی خود در Bossfightها ضربه بخورید، این Malenia’s Great Rune می‌تواند بلافاصله پس از آسیب دیدگی Hpیِ شما را بهبود بخشد.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است