آموزش بیلد Frost-Fu Monk در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Frost-Fu Monk در Shadow of the Erdtree

در این راهنمایی، من می‌خواهم ساخت بیلد Frost-Fu Monk خود را که از سلاح Hand To Hand جدید استفاده می‌کند، به نمایش بگذارم. این اسلحه از زمان انتشار تریلرهای گیم پلی قبل از عرضه مورد توجه قرار گرفته است و در این راهنما، نحوه استفاده از آن، بهترین استراتژی‌ها و یک آموزش سریع در مورد چگونگی به دست آوردن سریع آن در بازی ارائه می‌دهم.

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

The Dryleaf Arts scales primarily with Strength and Dexterity and is a good Weapon for those looking for rapid attacks with long combos.

اسلحه‌ای که ما برای این build استفاده می‌کنیم Dryleaf Arts نام دارد که می‌توانید آن را از Dryleaf Dane، یکی از NPC‌های بازی تهیه کنید. بابت اسپویلر جزئی پوزش می‌طلبم، اما برای به دست آوردن این سلاح، باید این شخصیت را پیدا کنید. Dryleaf Dane در خرابه‌های Moorth، در جنوب شرقی سایت Grace یافت می‌شود که پس از خروج از سمت دیگر قلعه Ensis ظاهر می‌شود. توضیحات بیشتر در مورد ماموریت کاراکتر Dryleaf Dane و بدست آوردن سلاح را در اینجا دنبال کنید. (در پایان ماموریت‌های همین کاراکتر Dane’s Footwork را هم بدست خواهید آورد که دامنه‌ی ضربات بسیار بیشتری دارد و آن سلاح بهتر از Dryleaf Arts است).

آموزش بیلد Frost-Fu Monk در Shadow of the Erdtree 5

من این سلاح و مهارت آن، Palm Blast را آزمایش کردم و چندین جنبه قابل توجه یافتم. Dryleaf Arts به طور مساوی با Strength و Dexterity مقیاس می‌شود. من Affinityهای مختلف را آزمایش کردم: با Quality، Heavy و Keen. در نتیجه Heavy برای آسیب فیزیکی خالص کمی بهتر از Keen و Quality عمل کرد. با این حال، من Affinityئه Cold را به چند دلیل انتخاب کردم. Scaleئه آسیب با Cold مشابه Heavy است و باعث افزایش Frostbite بر روی دشمنان می‌شود، پس در نتیحه آنها آسیب بیشتری می‌ببینند و اغلب در طول Comboهای شما دچار Stun می‌شوند. این می‌تواند به ویژه در برابر دشمنان سرسخت مفید باشد.

آموزش بیلد Frost-Fu Monk در Shadow of the Erdtree 6

برای Ash of War، من از Palm Blast به Divine Beast Frost Stomp تغییر استراتژی دادم، Ash of War جدیدی که از Rememberance رئیس Divine Lion Beast از Belurat Tower Settlement به دست آمد. این تغییر به این دلیل ایجاد شد که Divine Beast Frost Stomp از Affinityئه Cold بیشتر از Infusionئه Heavy بهره می‌برد. Palm Blast یک انیمیشن طولانی دارد که آسیب قابل توجهی را در یک منطقه کوچک اطراف شما وارد می‌کند، اما به فاصله نزدیک نیاز دارد و توالی حمله سریع شما را قطع می‌کند. در مقابل، Divine Beast Frost Stomp از فاصله دور به صورت مخروطی به دشمنان ضربه می‌زند و از رسیدن آنها به شما جلوگیری می‌کند. این قدرتی همه کاره است، برای پاکسازی گروه‌ها از دشمنان مؤثر است و می‌تواند Bossها را Interrupt کند. با شارژ، آسیب و بُرد بیشتری که دارد ارجح‌تر از Palm Blast است که آن را به یک مکمل عالی برای تطبیق‌پذیری در نبرد تبدیل می‌کند.

این سلاح در تنظیمات دودستی برتری دارد و تقریباً مانند یک سلاح Twin شده عمل می‌کند. الگوی حمله دو دستی شامل یک توالی سریع از ضربه‌ها است، در حالی که الگوی یک دست متفاوت است. من ترکیب دویدن R2 را برای دنباله ضربات مشت و حمله پرشی R2 را برای ضربات دوگانه‌اش ترجیح می‌دهم که یادآور کونگ لائو مورتال کامبت است. این حرکات آسیب زیادی وارد می‌کند، شما را اندکی به جلو می‌برد و آسیب موضعی خوبی ایجاد می‌کند.

در حالی که من از سلاح Off-Hand استفاده نمی‌کنم، شما می‌توانید چیزی مانند Sacrificial Axe را برای بازیابی FP یا تقویت مواردی مانند Turtle Shield تجهیز کنید. قابل ذکر است که وزن این اسلحه تنها یک واحد است و آن را به یک کاندیدای عالی برای Blue Dancer Charm تبدیل می‌کند، که وقتی بار Equipload شما کم است، آسیب را افزایش می‌دهد. آن را با زرهی سبک جفت کنید تا این مزیت را به حداکثر برسانید.

دشمنان Shadow of the Erdtree مانند یک کیسه‌بکس به شما مکرراً ضربه می‌زنند، به خصوص اگر قطعات Scadutree زیادی جمع‌آوری نکرده باشید. در بازی‌های متوالی، هنگامی که مکان آنها را می‌دانید و می‌توانید به سرعت آنها را جمع‌آوری کنید، پوشیدن زره سبک‌تر امکان پذیرتر می‌شود. با این حال، من زره سبک را در DLC توصیه نمی‌کنم زیرا دشمنان آنقدر ضربات سنگینی می‌زنند که احتمالاً خیلی سریع می‌میرید. یکی از مزیت‌های استفاده از زرهای قویتر این است که ایجاد 51 پویز به شما امکان می‌دهد از طریق ضربات دشمن به حمله ادامه دهید و زنجیره‌های ترکیبی طولانی خود را حفظ کنید.

زره مورد نیاز در این بیلد:

برای زره، من از Dane’s Hat، Messmer Soldier Armor و Horned Warriors Gauntlets and Greaves استفاده می‌کنم که به ظاهر دلخواه من کمک می‌کنند. نقطه ضعف این است که این زره به طور طبیعی 51 پویز را ارائه نمی‌دهد، بنابراین من از طلسم Bull-Goat برای رسیدن به آن استفاده می‌کنم. من طرفدار مُد این زره هستم، که ظاهری شیک و جالب دارد.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

Bull-Goat's Talisman reduces Poise damage taken by 25%.

برای طلسم‌ها، من طلسم Bull-Goat را مجهز کرده‌ام. می‌توانید آن را با Rotten Winged Sword Insignia یا Millicent’s Prosthesis جایگزین کنید. هر دو به خوبی کار می‌کنند زیرا با انباشتن ضربات، قدرت حمله را افزایش می‌دهند. Shard of Alexander یک انتخاب عالی دیگر برای افزایش آسیب مهارت اسلحه است که به طور بالقوه به شما امکان می‌دهد بسته به تعداد قطعات Scadutree خود، به دشمنان آسیب بیشتر وارد کنید.

Dragoncrest Greatshield Talisman enormously reduces Physical Damage taken, by 20%

طلسم‌های مفید دیگر عبارتند از Dragoncrest Greatshield Talisman برای محافظت بیشتر، حتی اگر از زره‌های سنگین استفاده نمی‌کنید، مزایای دفاعی قابل توجهی ارائه می‌دهد. با این حال، اگر زره سبک‌تر را ترجیح می‌دهید و از Blue Dancer Charm استفاده می‌کنید، ضروری‌تر است. اگر متوجه شدید که Ash of War خود را اغلب شارژ می‌کنید، Godfrey Icon را در نظر بگیرید، که باعث افزایش آسیب مهارت می‌شود. جفت شدن آن با Shard of Alexander می‌تواند به میزان قابل توجهی آسیب مهارت سلاح شما را افزایش دهد.

علاوه بر این، Claw Talisman عالی است اگر به طور مکرر از حمله پرشی R2 این سلاح استفاده کنید. این طلسم آسیب حملات پرشی را افزایش می‌دهد، که برای وارد کردن آسیب‌های قابل توجه بسیار عالی است. اگر طرفدار این سبک حمله هستید، از Raptor’s Black Feathers یا مجموعه زره دیگری استفاده کنید که آسیب حمله پرشی را افزایش می‌دهد.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

برای لول 150 مقادیر Statها بدین شرح است:

Vigor:50 / Mind:29 / Endurance:30 / Strength:35/ Dexterity:35/ Intelligence:35/ Faith:7 /Arcane:9

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای Flask of Wondrous Physick، من از Thorny Cracked Tear برای افزایش آسیب با حملات سریع استفاده می‌کنم، که برای بیلدی که حمله سریع اولویتش است ضروری است. اگر با مشکلات Stamina مواجه شدید، ممکن است به جای آن Green burst را انتخاب کنید. در حالی که من معمولاً مشکل Stamina ندارم، گزینه خوب دیگر Magic-Shrouding Cracked Tear برای افزایش آسیب Divine Beast Frost Stomp شما است. از آنجایی که Divine Beast Frost Stomp صددرصد آسیب جادویی ایجاد می‌کند، این Tear به طور قابل توجهی اثربخشی آن را افزایش می‌دهد.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

وقتی صحبت از Great Runes به میان می‌آید، Godrick’s Great Rune یک انتخاب عالی است زیرا از هشت Stat که در این Build استفاده می‌کنید، شش Stat را افزایش می‌دهد. Radahn’s Great Rune یک گزینه خوب دیگر است که سلامت، استقامت و FP بیشتری را ارائه می‌دهد. اگر Radahn’s را انتخاب کنید، احتمالاً می‌توانید Mind خود را حتی بیشتر کاهش دهید و آن Pointهای اضافی را به Statهای Damage، استقامت یا سلامتی اختصاص دهید.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است