آموزش بیلد Impaler Knight در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Impaler Knight در Shadow of the Erdtree

در این بیلد Messmer Spear، می‌خواهم Build Fire Knight Impaler را به شما نشان دهم. این buildئی است که از Spear of the Impaler استفاده می‌کند. سلاحی فوق‌العاده که ضربات متنوع و قدرت بالا وارد می‌کند. شما این سلاح را با شکست دادن Messmer the Impaler و فروش Remembrance او در Roundtable Hold بدست می‌آورید. 

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌ها و  جادوهای مورد نیاز در این بیلد:

در ابتدا باید گفت که Spear of the Impaler یک سلاح فوق‌العاده است که هم آسیب فیزیکی و هم Fire را وارد می‌کند. بسته به تخصیصِ آماریِ شما، می‌تواند آسیب آتش بیشتری نسبت به فیزیکی داشته باشد. مقیاس اسلحه با Dexterity و Faith است و،به طور کلی با Dex کمی بهتر است.

با این حال، Faith بر آسیب آتش سلاح تأثیر می‌گذارد و از آنجایی که اولین حمله مهارت سلاح کاملاً آسیب آتش وارد می‌کند، ترجیح می‌دهم Faith را کمی بر Dex ارجعیت دهم. برای استفاده از سلاح همچنان به مقدار خوبی از Dex نیاز دارید. علاوه بر این، اگرچه من این کار را در اینجا انجام نداده‌ام، اما اگر می‌خواهید افسون‌ها را با این اسلحه ترکیب کنید، می‌توانید هنگام لول آپ، ارتقای Faith را بیشتر در اولویت قرار دهید تا Incantationهای مختلف را به کار گیرید (Messmer Flameها برای این Build عالی هستند). تمرکز من روی به حداکثر رساندن آسیب ناشی از مهارت سلاح و خود سلاح بوده است. بهینه‌سازی برای جادوها، Talismanها و ویژگی‌های Messmer Flame برای رسیدن به کمال قدرت این بیلد به Level بسیار بالایی در حدود 200 یا 250 نیاز دارد.

حالا بیایید در مورد Messmer’s Assault، مهارت این سلاح صحبت کنیم. این مهارت فوق‌العاده کشنده است (در PvP اگر حریف Parry یا Dodge نکند و گیر بیافتد، در PvE اکثر دشمنان بخاطر HP بالایشان اتفاقی برایشان نمی‌افتد). ورودی اول، یک حمله فراگیر آتش را انجام می‌دهد، ورودی دوم یک سری ضربه‌ی Thrust پشت‌بند هم را اجرا می‌کند و ورودی سوم نیزه را به زمین زده و یک AoE از نیزه‌ها و شمشیرها را از دل زمین بیرون می‌کشد، که آسیب زیادی وارد می‌کند. این سه ورودی دکمه‌های جداگانه‌ای هستند که به شما امکان می‌دهند زنجیره ضربات را در هر زمان برای ترکیب‌های طولانی‌تر یا کوتاه‌تر بسته به باسی که با آن مبارزه می‌کنید، متوقف کنید. این انعطاف‌پذیری عالی است زیرا بسیاری از ترکیب‌ها شما را گرفتار کمبوهای از قبل تعیین شده می‌کنند.

یکی از جنبه‌های مورد علاقه من در مورد مهارت این اسلحه که ممکن است نادیده گرفته شود، این است که آتشی که در اولین استفاده از سلاح بیرن می‌آید، آسیب زیادی در بُرد و مسافت قابل توجهی ایجاد می‌کند. در طول مبارزه با باس‌ها یا هنگام رویارویی با گروه‌هایی از دشمنان، من اغلب از فشار دادن یک دکمه از سلاح استفاده می‌کنم. این امر FP را حفظ می‌کند و اغلب دشمنان را مستقیماً می‌کشد. در مبارزه با باس‌ها، گاهی اوقات فقط برای فشردن یک دکمه قبل از حذف شدن از کمبو وقت دارید. یاد بگیرید که از این مهارت به طور موثر استفاده کنید، مخصوصاً برای هدف قرار دادن چندین دشمن به طور همزمان. به عنوان یک امتیاز اضافی، این مهارتِ اسلحه در برابر دشمنان Finger (دستات بزرگ) بسیار موثر است.

علاوه بر این، می‌توانید Spear of the Impaler را با R2 یا حمله سنگین پرتاب کنید که بُرد خوبی دارد. یک حمله سنگین با شارژ کامل در اثر ضربه منفجر می‌شود، ماگما را رها می‌کند و در طول زمان آسیب وارد می‌کند. من حول محور این مکانیزم Build را نساخته‌ام، اما می‌تواند مفید باشد. تالیسمان Smithing و تلیسمان Axe با این سلاح کار می‌کنند و قابلیت پرتاب آن را افزایش می‌دهند. با این حال، آسیب این حرکت به طور قابل توجهی در فاصله‌های زیاد کاهش می‌یابد، که می‌تواند یک نقطه ضعف باشد. با وجود این، می‌تواند در Bossfightها برای آسیب‌های دامنه‌دار، به ویژه در برابر اهداف بزرگ مانند اژدها مفید باشد.

زره مورد نیاز در این بیلد:

برای زره، من از زره Fire Knightها، دستکش آن، Greaves آن و برای سرپوش از Winged Serpent Helm استفاده می‌کنم. Winged Serpent Helm مهارت‌ها و Skill شوالیه‌های آتش را تا 10 درصد افزایش می‌دهد و Messmer’s Assault را تقویت می‌کند. البته که Fire Knight Armor نیز Incantationهای Messmer که شامل سه عدد Incantation می‌شود را تقویت می‌کند. نقطه ضعف این Set میزان پایین Poise آن است که احتمالاً مجبور شوید Gauntlet و Greaves را با چیز دیگری تعویض کنید. به هر حال از Bull-Goat Talisman استفاده نکنید ارزش‌اش را ندارد.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

وقتی صحبت از Talismans برای این Build به میان می‌آید، من در حال حاضر از Erdtree’s Favor استفاده می‌کنم، زیرا فقط از Golden Vow و Flame، Grant Me Strength برای Buff کردن به کار می‌گیرم، زیرا این سلاح هم آسیب فیزیکی و هم آتش را وارد می‌کند. Flame, Grant Me Strength یک Incant فوق‌العاده است. Golden Vow برای افزایش آسیب و دفاع عالی است و مدت زمان طولانی دوام دارد. بنابراین من معمولاً از آن در حین کاوش در سیاهچال‌ها استفاده می‌کنم. اگر می‌خواهید بیشتر روی یک Build افسون‌دار تمرکز کنید، اولویت‌بندی Faith و استفاده از Fire Knight’s Seal در کنار برخی Messmer’s Incantationها می‌تواند مفید باشد. Fire Knight’s Seal آسیب آتش Incantهای مسمر را افزایش می‌دهد، که با زره مورد استفاده ما به خوبی کار می‌کند، زیرا آسیب‌های Messmer Incantations را افزایش می‌دهد. با این حال، برای مشاهده مزایای قابل توجه به Faith بالاتر نیاز دارید.

برای Talismanهای دیگر، Shard of Alexander را داریم. این Talisman برای افزایش آسیب Messmer’s Assault ضروری است. از آنجایی که ما به طور مکرر از این مهارت استفاده می‌کنیم پس وجودش لازم است. Fire Scorpion Charm آسیب آتش را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد، که بسیار مهم است زیرا این Build بیش از 50 درصد آسیب آتش را وارد می‌کند و اولین ورودی مهارت سلاح Messmer نیز آتش خالص است. برای خنثی کردن خاصیت منفی Fire Scorpion Charm از Dragoncrest Greatshield استفاده می‌کنیم که Defence اضافی را ارائه می‌دهد.

ترکیب فعلی Talismanهایمان تعادل خوبی بین حمله و دفاع ارائه می‌دهد. برای Slot چهارم Talismanها، چهار گزینه دارید، پس Talusmanهای جایگزین عبارتند از Axe Talisman که باعث افزایش آسیب حملات سنگین در هنگام پرتاب نیزه می‌شود، مانند Smithing Talisman. اگر متوجه شدید که اغلب از این حمله استفاده می‌کنید، هر یک از Talismanها یا جفتشان می‌تواند مفید باشد. Rotten Winged Sword Insignia با Millicent’s Prosthesis نیز برای این build خوب هستند زیرا برای این اسلحه نیاز به مهارت کافی دارید. پروتز Millicent مهارت یا Dex بیشتری را ارائه می‌دهد و قدرت حمله را از دنباله ضربات Messmer’s Assault افزایش می‌دهد. با این حال، من متوجه شدم که Fire Scorpion Charm برای آسیب مداوم قابل اعتمادتر است.

در نهایت، Two-Handed Sword می‌تواند برای افزایش آسیب حمله Melee در هنگام دو دستی گرفتن سلاح مورد استفاده قرار گیرد، اگرچه مهارت سلاح را افزایش نمی‌دهد.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

در این بخش کاراکتر من Wretch بود و کاراکتر Fextralife به نظرم Astrologer، بنابراین من مقادیر را برای Wretch میزان کرده‌ام. ذکر این نکته ضروری است که بگویم Fextralife برای سطح ۱۵۱ Build را ساخته است. در لول 151 میزان مقادیر مشخصه‌ها به شرح زیراست:

Vigor:50/ Mind:26/ Endurance:25/ Strength:14/ Dexterity:35/ Intelligence:10/ Faith:60/ Arcane:10

اما اگر سطح 200 هستید مقادیر مشخصه‌ها را اینطور در نظر بگیرید:

Vigor:60/ Mind:26/ Endurance:25/ Strength:14/ Dexterity: 52/ Intelligence:10 /Faith:82/ Arcane:10

همانطور که ملاحظه می‌کنید تغییراتی که دادم مربوط به Vigor و Dex و Faith است. Faith را به Hardcap رسانده‌ام می‌توانید همینجا توقف کنید و به سراغ Dex بروید. Dex را 52 داده‌ام که حتی به Softcap هم نزدیک نیست پس حتماً این گزینه تا رسیدن به مقدار شروع Softcap یعنی تا 60 ارتقا بدهید تا آسیب فیزیک مناسبی هم از Spear of Impaler دریافت کنید. Vigor مهم است و می‌تواند سومین اولویت شما باشد.

نکته: اگر در سطح و Level بسیار بالاتری (بالاتر از ۳۰۰) هستید و NG+اتان هم از Max که NG+7 است رَد شده است. بهتر است از Fingerprint Stone Shiel استفاده کنید که قشنگ می‌توانید در DLC ملت را سوراخ سوراخ کنید و باسنشان را سیخونک بزنید. Attack Power این Spear Of Impaler در حالتی که STR و DEX و FAI همگی Max هستند (یعنی 99) از Mohgwyn’s Spear کمتر است ولی حرکت ویژه‌اش به خوبی Mohgwyn’s Spear است.

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای Flask of Wondrous Physick، من از Flame-Shrouding Cracked Tear استفاده می‌کنم. این آسیب آتش را افزایش می‌دهد و همچنین آسیب اولین حرکت Messmer’s Assault و حملات بعدی را افزایش می‌دهد زیرا حملات Melee ما نیز آسیب آتش‌سوزی قابل توجهی دارند. علاوه بر این، من Opaline Hardtear را برای نفی آسیب بیشتر اضافه می‌کنم. از طرف دیگر، می‌توانید از Greenburst استفاده کنید، که ممکن است بازی با این بیلد را از منظر Stamina آسان‌تر کند.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

در مورد Great Rune، می‌توانید از گریت روینز Godrick استفاده کنید، زیرا شش Stat از هشت Stat شما را Boost می‌کند. گزینه دیگر Radahn’s Great Rune است که HP، Stamina و FP بیشتری را ارائه می‌کند – همه برای این Build مفید هستند و احتمالا بهترین انتخاب هستند.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است