آموزش بیلد Knight Blade در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Knight Blade در Shadow of the Erdtree

در این راهنمایی، من بیلد Knight Blade خود را به نمایش خواهم گذاشت. این بیلد برای همان ابتدای DLC طراحی شده است و به گونه‌ای ساخته شده که در طول بازی پایه و در DLC موثر باشد. 

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

The Backhand Blade scales primarily with Strength and Dexterity and is a good Weapon for agile builds that prefer DEX as it has S scaling in DEX at max upgarde.

من واقعاً Counter Block کردن با Backhand Blade را دوست دارم. اگرچه به دلیل Guard Boost کم برای مقابله با بلوک بهینه نشده است، اما یک حمله چرخشی رضایت بخش دارد. اگر شما توسط دشمنان محاصره شده‌اید و موفق شوید یک Block Counter انجام دهید، می‌توانید به چندین دشمن ضربه بزنید. زنجیره حمله این سلاح یک AoE بزرگ را پوشش می‌دهد و آن را برای پاکسازی گروه‌هایی از دشمنان کوچک‌تر عالی می‌کند. Ash of War: Blindspot، چیزی است که واقعاً باعث درخشش این سلاح می‌شود. هزینه آن فقط 9 FP است، بنابراین برای استفاده مکرر از آن به Mind زیادی نیاز ندارید. Blindspot به شما این امکان را می‌دهد که از پهلو به دشمن ضربه بزنید، با iFramesئی که به شما امکان می‌دهد از حملات طفره بروید و در وسط Combo قرار بگیرید. این مکانیک شبیه به یک راهپیمایی یا گام سریع است که با حمله در یک انیمیشن همراه است، که من واقعا از آن لذت می‌برم.

نقطه ضعف این Ash of War هزینه Staminaی بالای آن است. اگر مقدار متوسطی داشته باشید، دوبار استفاده از آن در نبرد می‌تواند Staminaی شما را به طور کامل تخلیه کند. برای رفع این مشکل، من این راه‌اندازی را با Staminaی زیاد ساخته‌ام و یک طلسم برای بازیابی Stamina تجهیز کرده‌ام که به شما امکان می‌دهد بیشتر از این توانایی استفاده کنید. 

The Great Turtle Shell is a Shield that scales primarily with Strength.

برای تقویت بیشتر بازیابی Stamina، می‌توانید از Great Turtle Shield برای اثر بازیابی Staminaی Passive خود استفاده کنید. اگرچه Fashion کاراکترتان را برهم می‌زند، اما موثر است. همچنین می‌توانید Sacrificial Axe را برای بازسازی FP تجهیز کنید، اگرچه مدیریت FP مشکل اصلی این بیلد نیست. 

زره مورد نیاز در این بیلد:

Black Knight Set is an Armor Set in Elden Ring. It is a brand new Armor Set in the Shadow of the Erdtree DLC.

 برای زره ​​از ست شوالیه سیاه استفاده می‌کنم که می‌توانید از شوالیه‌های سیاه آن را بدست آورید. در حالی که شما مجبور نیستید از این مجموعه استفاده کنید، من سبک آن را دوست دارم، که مکمل تیغه‌ها است. این مجموعه محافظت خوب و تعادل مناسبی را در Poiseئه 60 ارائه می‌دهد، زیرا دشمنان در این DLC ضربه سختی می‌زنند. هدف این ساخت این است که با iFrames آسیب نبیند، اما تا زمانی که مهارت سلاح و الگوهای دشمن را یاد نگیرید، زره سنگین‌تر انتخاب هوشمندانه‌ای است.

همانطور که مهارت بیشتری پیدا می‌کنید و الگوهای حمله دشمن را یاد می‌گیرید، ممکن است به زره سبک‌تر، مشابه بازی پایه تغییر دهید. با این حال، در اوایل DLC، زره‌های سنگین‌تر به کاهش آسیب کمک می‌کند. اگر ساخت زره سنگین را ترجیح می‌دهید، به دلیل بار Equipload بیشتری برای زرهایی با دفاع بیشتر به شما تحمیل می‌شود و موقع جاخالی کند می‌شوید و به مشکل برمیخورید. 

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

Millicent's Prosthesis increases Dexterity by 5, and raises attack power with successive attacks. Rotten Winged Sword Insignia greatly raises attack power with successive attacks.

برای طلسم‌ها، Millicent’s Prosthesis و Rotten Winged Sword Insignia را دارم تا قدرت حمله را با حملات سریع تقویت کنم. ممکن است هر دو را نداشته باشید، بنابراین می‌توانید از یکی از طلسم‌های Winged Sword Insignia، Millicent’s Prosthesis، یا Rotten Winged Sword Insignia استفاده کنید و شاید Shard of Alexander را اضافه کنید. مهارت Ash of War: Blindspot به خودی خود آسیب زیادی وارد نمی‌کند – می‌تواند دشمنان معمولی را در یک ضربه بکشد اما منبع اصلی دمیج زدن شما محسوب نمیشود. در اصل حملات سریعی که روی هم رفته برای مقابله با دشمنان و باس‌های سخت‌تر انجام میدهید، منبع دمیج شما در این بیلد می‌باشند. پس طلسم‌های خود را بر اساس آنچه دارید و ترجیح می‌دهید تنظیم کنید.

Dragoncrest Greatshield Talisman enormously reduces Physical Damage taken, by 20%

من همچنین Dragoncrest Greatshield Talisman را خیلی دوست دارم، که احتمالاً آن را در اکثر بیلدهای DLC اولیه خود قرار خواهم داد، زیرا دشمنان ضربات سختی می‌زنند و این طلسم به بقا کمک می‌کند. با این حال، یک استراتژی اصلی در این بیلد، یادگیری جلوگیری از ضربه خوردن است. همانطور که در مهارت Blindspot و الگوهای دشمن مهارت بیشتری پیدا می‌کنید، آن را با چیزی که قدرت حمله را افزایش می‌دهد، جایگزین کنید، مانند Ritual Sword Talisman در صورتی که آسیب نبینید، یا Crusade Insignia، که پس از کشتن دشمنان، آسیب را افزایش می‌دهد.

طلسم Two-Headed Turtle به طور قابل توجهی سرعت بازیابی Stamina را بیشتر از طلسم Green Turtle افزایش می‌دهد. من این را برای بسیاری از بیلدها توصیه می‌کنم، به خصوص اگر از طلسم Green Turtle استفاده می‌کنید.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

در Level 150 مقادیر مشخصه‌های شما می‌تواند این اعداد باشد:

Vigor:50/ Mind:20/ Endurance:38/ Strength:10/ Dexterity:85/ Intelligence:16/ Faith:7/ Arcane:9

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد Knight Blade در Shadow of the Erdtree 5

برای Flask of Wondrous Physick، من از Greenburst Crystal Tear برای افزایش سرعت بازیابی Stamina استفاده می‌کنم زیرا انرژی بیشتر برای این ساخت بسیار مهم است. Stamina بیشتر اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به مکث، عمل حمله را مدام انجام دهید. علاوه بر این، من Thorny Cracked Tear را برای افزایش آسیب با ضربه‌های سریع اضافه می‌کنم که کاملاً با موضوع این بیلد هماهنگ است.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد Knight Blade در Shadow of the Erdtree 6

در مورد Great Runeها، رون بزرگ Radahn احتمالا بهترین انتخاب است. سلامتی، FP و استقامت را افزایش می‌دهد. Stamina اضافی ضروری است و FP اضافی مفید است زیرا این بیلد به شدت روی Mind تمرکز نمی‌کند. تقویت سلامت محافظت بیشتری را فراهم می‌کند، که هنگام یادگیری ضربات باس‌های جدید در DLC مفید است، زیرا آنها کاملاً چالش برانگیز هستند.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است