آموزش بیلد Maternal Mage در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Maternal Mage در Shadow of the Erdtree

در این مطلب، من قصد دارم راهنمایی ساخت بیلد Maternal Mage خود را به شما نشان دهم. این یک بیلد جادویی است که از جادوهای Fingerئی جدید استفاده می‌کند که در DLC از ماموریت‌های Ymir به دست آمده است. این بیلد به گفته‌ی Fextralife برای آن دسته از افرادی که با سختی بازی نتواتسته‌اند کنار بیایند مناسب است.

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

جادوهای مورد نیاز در این بیلد:

بیایید نگاهی به Spellهای استفاده شده در این بیلد بیاندازیم. Glintstone Nail پرتابه معمولی شماست که صد در صد آسیب جادویی وارد می‌کند و علاوه‌بر آن هدف را دنبال می‌کند. در حالی که ردیابی آن عالی نیست، اما می‌تواند گاهی اوقات به دشمنانِ چابک هم ضربه بزند. شارژ کردن آن آسیب را افزایش می‌دهد و آن را برای سریعتر از پیش رو برداشتن دشمان، به ویژه قبل از اینکه متوجه شما شوند، موثر می‌کند.

جادوی بعدی، یک نسخه پرتابه چندگانه از Glinstone Nail است. اگرچه آسیب آن تنها حدود 10 تا 20 درصد بیشتر از Glintstone Nails است، اما در آسیب Stance برتر است. هر Nail به شکستن Stance کمک می‌کند و باعث می‌شود دشمنان را راحت‌تر Stunn کنید. این به ویژه در Boss Faightها مفید است که هدف آن آسیب رساندن سریع به جای حفظ FP است. با این حال، برای اهداف ضعیف‌تر در حین کاوش یا در سیاه‌چاله‌ها، Glinstone Nail ممکن است مقرون به صرفه‌تر باشد. Fleeting Microcosm یک جادوی خارق‌العاده است که یک گوی را زیر پای هدف احضار می‌کند یا اگر هدفی وجود نداشته باشد، آن را به فاصله زیادی دور می‌کند. گوی هنگام بیرون آمدن مقدار کمی آسیب اولیه وارد می‌کند، سپس پس از چند ثانیه منفجر می‌شود و یک اثر AoE عظیم ایجاد می‌کند. مانند جادوهای قبلی، صد در صد آسیب جادویی ایجاد می‌کند و می‌توان برای افزایش خسارت آن را شارژ کرد.

آموزش بیلد Maternal Mage در Shadow of the Erdtree 5

این جادو برای پاکسازی اردوگاه‌های دشمن بسیار عالی است و در برابر دسته‌ها و گروهای دشمنان بسیار موثر است. همچنین می‌تواند دشمنان Elite را از بین ببرد و به شما این امکان را می‌دهد که حملات خود را زنجیره‌ای ادامه دهید. در مبارزه با باس‌ها مفید است زیرا فرار از انفجار AoE آن سخت است. ممکن است در برابر اهداف بسیار متحرک بد عمل کند. اگر به درستی زمان‌بندی شود، با این حال همچنان می‌تواند در فاصله نزدیک چنانچه دشمن در آن گرفتار شود موثر باشد. Cherishing Fingers یک جادو منحصربه‌فرد است که بر خلاف جادوهای دیگری که آسیب جادویی وارد می‌کنند صددرصد آسیب فیزیکی وارد می‌کند. این جادو یک اِفکت AoE در اطراف شما ایجاد می‌کند که آسیب مناسبی به دشمنان می‌زند و می‌تواند برای آسیب بیشتر شارژ شود. همچنین پرتابه‌های دشمنان را دفع می‌کند، اما برای فعال شدن این اثر، انگشتان باید کاملاً بیرون بیایند و استفاده دفاعی از آن دشوار است.

این جادو برای دشمنان تهاجمی که نزدیک شما هستند یا به شدت در برابر آسیب‌های جادویی مقاوم هستند، مناسب است. در مبارزاتی مانند مبارزه با Rellana، که در آن شما باید امواج جادوهای او را مسدود کنید، می‌تواند بسیار مفید باشد. 

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

The Carian Regal Scepter scales primarily with Strength, Dexterity, and Intelligence

بیایید روی تجهیزات این بیلد تمرکز کنیم. من Carian Regal Scepter را برای اجرای جادوها در دست اصلی خود دارم. این Staff یک عنصر اصلی است، زیرا با Intئه 80، Scale جادویی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. در حالی که Staffهای بهتر با Scale بالاتر هم وجود دارند، آنها با اشکالاتی مانند افزایش هزینه FP همراه هستند. برای مثال، Prince of Death’s Staff به Int و Faith بسیار بالایی نیاز دارند تا از Scale عصای Carian Regal Scepter پیشی بگیرند.

The Maternal Staff scales primarily with Strength, Intelligence and Arcane and is a good Weapon for INT/ARC Builds and those using Finger Sorceries.

به همین دلیل است که من از Maternal Staff به عنوان Staff اصلی خود استفاده نمی‌کنم. Maternal Staff به 414 تا Sotcery Scaling در Int 80 و 80 Arcane می‌رسد که بهتر از Carian Regal Scepter است. با این حال، برای دستیابی به آن باید 70 امتیاز در Arcane سرمایه گذاری کنم، یا حداقل 40 امتیاز برای نزدیک شدن به آن. در عوض، من آن را به دلیل افزایش آسیب جادوهای انگشت تا 15٪، در حالت غیرفعال (در دست دیگر) نگه می‌دارم. به این ترتیب، من با Carian Regal Scepter جادوهای Maternal را انجام دادم در حالی که از Buffئه Maternal Staff نیز بهره بردم. اگر یک buildئه Intelligence-Arcane را در Level بالاتری مانند 200 یا 250 بازی می‌کنید، می‌توانید از Maternal Staff به عنوان Staff اصلی خود استفاده کنید. برای مثال، در 50 Intelligence و 50 Arcane، عصای Maternal دارای 280تا Sorcery Scaling است که در مقایسه با Sorcery Scalingئه Carian Regal Scepter با 80 امتیاز، از نظر میزان سرمایه‌گذاری آماری ضعیف است. به همین دلیل است که من از Carian Regal Scepter استفاده می‌کنم در حالی که Maternal Staff را برای Buffئه آن در حالت Offhand نگه می‌دارم.

زره مورد نیاز در این بیلد:

برای زره، من از Helmئه High Priest Hat استفاده می‌کنم. همچنین این آیتم دارای +1 Intelligence و +1 Arcane است که در صورت استفاده از Maternal Staff مفید می‌باشد. من برای بدنم Finger Robe را می‌پوشم که به طور Passive آسیب جادوی انگشت را تقریباً 8 درصد افزایش می‌دهد.

برای Gauntlet و Greaves، من سِت Bull-Goat مجهز به 53 پویز را دارم. این ترکیب تضمین می‌کند که هنگام جادو کردن کسی نتواند شما را Interrupt کند و دفاع بهتری هم به ارمغان می‌آورد. زره Bull-Goat Set در زیر Finger Robe چندان قابل رویت نیست، بنابراین می‌توانید از سایر زره‌هایی که ظاهر بهتری دارند استفاده کنید و در صورت تمایل 51 پویز را حفظ کنید. با این حال، من به شدت توصیه می‌کنم از Finger Robe برای مزایای Passive آن استفاده کنید.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

Crusade Insignia raises attack power after defeating an enemy

وقتی صحبت از Talismanها می‌شود، تعداد زیادی موارد هستند که برای این build خوب کار می‌کنند. اول Crusade Insignia است که پس از کشتن دشمن، قدرت حمله شما را 15 درصد به مدت 20 ثانیه افزایش می‌دهد. با کشته شدن هر دشمن این فرآیند دوباره Reset می‌شود، و برای اکتشاف در محیط عالی است، اگرچه در مبارزه با باسها بدرد نمی‌خورد چون دشمنی کشته نمی‌شود.

Blessed Blue Dew Talisman slowly restores FP

Talisman شبنم آبی متبرک یا Blessed Blue Dew Talisman همچنین برای اکتشاف فوق‌العاده است زیرا FP شما را در هر 2 ثانیه یک واحد بازیابی می‌کند. در حالی که ممکن است حداقل به نظر برسد، در بیش از 60 ثانیه، حدود 30 واحد را دوباره به دست خواهید آورد، که برای 2 تا 3 اجرای جادویی کافی است و بازی با یک جادوگر را در حین کاوش در محیط آسان‌تر می‌کند. در مبارزه با باسها، ممکن است بخواهید آن را عوض کنید، اما همچنان می‌تواند مفید باشد.

Magic Scorpion Charm increases Magic Damage by 12%, but increases Physical Damage taken by 10%

طلسم Magic Scorpion Charm آسیب جادویی شما را تا 12 درصد افزایش می‌دهد، اما در عوض آسیب بیشتری خواهید دید. توجه داشته باشید که این مورد برای جادوی Cherishing Fingers صدق نمی‌کند زیرا باعث آسیب فیزیکی می‌شود. اگر زیاد از Cherishing Fingers استفاده می‌کنید، ممکن است از این Talisman اجتناب کنید. به دلیل افزایش آسیبی که وارد می‌کند، معمولاً برای Bossfightها توصیه نمی‌شود.

Graven-Mass Talisman raises the potency of Sorceries by 8%.

طلسم Graven-Mass قدرت جادوها را تا 8 درصد افزایش می‌دهد، در صورتی که از Cherishing Fingers استفاده می‌کنید، گزینه بهتری نسبت به Magic Scorpion Charm است، زیرا برای آن جادو نیز کاربرد دارد.

Godfrey Icon raises attack power of charged Spells and Skills by 15%.

هر چهار Talisman ذکر شده قابل شارژ هستند و استفاده از Godfrey icon را واجب می‌کنند. این Talisman برای مدیریت FP مفید است و به شما این امکان را می‌دهد که در هنگام کاوش در محیط یا Boss Fightها به ازای هر جادو آسیب بیشتری وارد کنید. در حالی که شارژ کردن همیشه در Boss Fightهای تهاجمی امکان پذیر نیست، اما در صورت امکان، به میزان قابل توجهی آسیب را افزایش می‌دهد.

Ritual Sword Talisman raises attack power by 10% when HP is at maximum

در نهایت، Talismanئه Ritual Sword، زمانی که در Hp کامل هستید، آسیب شما را تا 10 درصد افزایش می‌دهد. این Talisman که زمانی یکی از پایه‌های اصلی ساخت جادو بود، اکنون کمی کهنه به نظر می‌رسد. Crusade Insignia برای اکتشاف در محیط بهتر است و Boss fightها چالش برانگیز هستند، به این معنی که احتمالاً آسیب خواهید دید و باعث می‌شود Ritual Sword Talisman کمتر موثر باشد. با این وجود، اگر برخی از Talismanهای توصیه شده را ندارید، همچنان می‌توان از آن استفاده کرد.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

در Levrl 150 مقادیر مشخصه‌ها به شرح زیر است:

Vigor:50/ Mind:40/ Endurance:25/ Strength:8/ Dexterity:12/ Intelligence:81/ Faith:7/ Arcane:10

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای Flask of Wondrous Physick، من Opaline Hardtear را برای محافظت بیشتر و Magic-Shrouding Cracked Tear را برای آسیب‌های جادویی بیشتر استفاده می‌کنم، حتی اگر این کار آسیب Chereshing Fingers را افزایش ندهد در عوض از سه جادوی دیگر که بیشتر استفاده می‌کنم، با استفاده از آن Tear آسیب قابل توجهی خواهید داشت. همچنین شما همچنین می‌توانید از Terra Magica در این Build استفاده کنید، حتی اگر کمی Nerf شده باشد.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد Maternal Mage در Shadow of the Erdtree 6

برای Great Runes، توصیه من این است که از Radahn استفاده کنید زیرا به شما Hp، FP و Stamina می‌دهد. FP خوب است زیرا شما یک جادوگر هستید، سلامتی خوب است و استقامت هم بدرد می‌خورد – همه این چیزها خوب هستند. بنابراین شما به راحتی می‌توانید با آن پیش بروید و وضعیت خوبی داشته باشید.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است