آموزش بیلد Messmer’s Flame در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Messmer’s Flame در Shadow of the Erdtree

در این مطلب، من بیلد Messmer’s Flame خود را به نمایش خواهم گذاشت. این بیلد Ash of War: Flame Spear را با Fire Giant’s Greatsword ترکیب می‌کند و تعدادی از Messmer Fire Incantationها از DLC را در خود جای داده است.

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

The Fire Knight's Greatsword scales primarily with Strength, Dexterity and Faith and is a good Weapon for Fire Builds.

بنابراین اول از همه، اجازه دهید در Fire Knight’s Greatsword صحبت کنیم. این در واقع یک شمشیر Greatsword است، که از Attack Rate بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین کاری که ما در اینجا انجام دادیم این است که Ash of War: Flame Spear را روی آن قرار دادیم و با Flame Art آن را Fuse کردیم. این راه‌اندازی باعث می‌شود که آسیب Fire آن بیشتر از آسیب فیزیکی آن شود. این سلاح دارای مقیاس Faith فوق‌العاده‌ای است که به ما امکان می‌دهد Faith را بالا ببریم تا به طور مؤثری از Messmer Fire Incantations نیز استفاده کنیم و از مواردی مانند Golden Vow و Flame Grant Me Strength نیز استفاده کنیم. Flame Spear Ash of War نیز بسیار خوب است، با بُرد مناسب و آسیب اضافی هنگام شارژ، وقتی هم با اسلحه و هم با پرتابه ضربه بزنید، آسیب بیشتری وارد می‌کند. در آزمایش من، آسیب Stance قابل توجهی دارد، جایی بین 30 تا 40 آسیب Stance، اگر هم با سلاح و هم با پرتابه ضربه بزنید. همچنین اسلحه را به مدت 40 ثانیه با 95 آسیب آتش اضافی آغشته می‌کند.

آموزش بیلد Messmer's Flame در Shadow of the Erdtree 5

من از قدرتی Fire Knight’s Seal استفاده می‌کنم که بسیار عالی است زیرا 15% قدرت آتش مسمر را افزایش می‌دهد. دو Incant مخربی که ما در این ساخت استفاده می‌کنیم، هر دو افسون‌های Messmer Fire Incantations هستند، بنابراین از آن آسیب اضافی دریافت می‌کنند. در مقایسه با Erdtree Seal با Faith بالا، آنقدرها هم بد نیست. همینطور می‌توانید با Erdtree Seal در دست راست افسون‌ها را اجرا کنید و با نگه‌داشتن Fire Knight’s Seal در دست چپ آسیب وارده از سوی Incantها را افزایش بدهید. با این حال ترجیح ما در این بیلد استفاده از سلاح اسلحه یعنی Fire Knight’s Greatsword است که آن را در دست راست و Fire Knight’s Seal را دست چپ می‌گیریم. تفاوت این دو حالتی که بیان کردم بسیار ناچیز است بنابراین به قدرتی خودمان تکیه می‌کنیم.

برای افسون‌ها، ما Golden Vow را برای تقویت حمله و دفاع، از جمله جادوها، حملات سلاح و مهارت‌های سلاح استفاده می‌کنیم. Flame، Grant Me Strength نیز برای Boss fightها گنجانده شده است، زیرا آتش و آسیب فیزیکی را افزایش می‌دهد، که در مورد جادوها، حملات سلاح و مهارت سلاح ما اعمال می‌شود. همینطور دو افسون جدیدی که ما استفاده می‌کنیم Fire Serpent و Mesmer’s Orb هستند. Messmer’s Orb را با طاق زدن Remembrance همین Messmer بدست می‌آورید.

از طرف دیگر Fire Serpent واقعا خوب است، شما می‌توانید آن را برای آسیب بیشتر هزینه کنید یا برای آسیب زیاد آن را اسپم کنید. اگر به طور روش‌مند دشمنان را انتخاب می‌کنید، احتمالاً می‌خواهید آن را شارژ کنید تا از FP محافظت کنید، اما در Boss Fightها، جایی که Bossها فشار زیادی بر شما وارد می‌کنند، هر بار شارژ کردن آن دشوار است، بنابراین احتمالاً آن را Spam می‌کنید.

یکی از چیزهای مهم در مورد Fire Serpent این است که به ما اجازه می‌دهد تا از آن بر روی اسب با ردیابی عالی استفاده کنیم. وقتی سوار اسب می‌شوید، فرقی نمی‌کند که هنگام اجرا به کدام سمت اشاره می‌کنید، همچنان هدف را دنبال خواهد کرد. شما فقط باید فاصله خوبی داشته باشید تا از افسون کنار دشمنان عبور نکند. همینطور شما می‌توانید مستقیماً از هدف خود دور شوید و آن را پرتاب کنید و این افسون برای زدن هدف پشت سر شما، پرواز می‌کند. افسون‌های زیادی، در صورت وجود، این کار را انجام نمی‌دهند و به همین خاطر Fire Serpent را برای مبارزه با اسب بسیار عالی می‌کند. (مخصوصا مبارزه با اژدهایان) Messmer’s Orb نیز فوق‌العاده است. این افسون شما را قبل از شارژ کردن و منفجر کردن، به هوا می‌برد، شبیه کاری که خود Messmer در طول مبارزه با شما انجام می‌دهد. می‌توانید آن را برای آسیب‌های اضافی شارژ کنید و مدت بیشتری در هوا معلق بمانید، اما در حین استفاده از این اسپل، زره ندارید (یعنی به راحتی آب خوردن Iterrupt می‌شوید)، بنابراین باید آن را به درستی زمان‌بندی کنید و برای جلوگیری از Stun شدن خود، حالت مناسبی داشته باشید.

من ترجیح می‌دهم از این افسون به عنوان یک AOE، زمانی که دشمنان زیادی اطرافم وجود دارد، استفاده کنم. این برای مقابله سریع با بسیاری از دشمنان عالی است. اگر با این افسون اُخت شوید، کاربرد زیادی دارد، اما نیاز به تمرین بسیار دارد تا در آن حرفه‌ای شوید. Rain of Fire یکی دیگر از Messmer Fire Incantionها است، اما ما در اینجا از آن استفاده نمی‌کنیم زیرا آسیب آن خنده‌دار است (جزو ضعیفت‌ترین افسونهاست) و ضربه زدن به یک هدف متحرک با آن سخت است. حتی اگر آسیب این افسون را بیشتر کنند باز بخاطر اینکه در زدن اهداف متحرک مشکل دارد، استفاده از آن توجیح مناسبی ندارد. همینطور شارژ آن برای آسیب اضافی معمولاً ارزشش را ندارد.

زره مورد نیاز در این بیلد:

برای زره، ما کلاه‌خود Messmer و بقیه قطعات از مجموعه Fire Knight را داریم. کلاه‌خود Messmer افسونهای شعله Messmer را تا 3 درصد و مهارت‌های Fire Knight را تا 8 درصد افزایش می‌دهد و مزایا را دو برابر می‌کند. همچنین می‌توانید از Helm Serpent بالدار برای افزایش آسیب مهارت Fire Knight تا 10% استفاده کنید، اما از آنجایی که من می‌خواستم بین مهارت‌های Fire Knight و افسون تعادل برقرار کنم، کلاه‌خود Messmer را انتخاب کردم. Fire Knight Armor صدمه به Messmer Fire Incantations را تا 5 درصد افزایش می‌دهد، بنابراین شما از Chest، Helm و Seal آسیب‌های اضافی برای افسون‌ها دریافت می‌کنید. با این حال، این چیدمان زره به طور طبیعی بیش از ۵۰ پویز به شما نمی‌دهد، بنابراین برای رسیدن به 51 پویز یا باید از Talisman Bull-Goat استفاده کنید یا Gauntletها و Greavesها را تعویض کنید تا به طور طبیعی به آن برسید.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

Fire Scorpion Charm increases Fire Damage by 12%, but increases Physical Damage taken by 10%.

طلسم هایی که من به عنوان آیتم‌های مورد استفاده برای این بیلد استفاده می‌کنم عبارتند از Fire Scorpion Charm و Shard of Alexander. این دو طلسم برای این Build ضروری هستند. Fire Scorpion Charm آسیب بیشتر حملات اسلحه شما را افزایش می‌دهد زیرا شما عمدتاً آسیب آتش را وارد می‌کنید. همچنین باعث افزایش افسون و آسیب مهارت سلاح شما می‌شود. اگرچه آسیب وارده به شما را افزایش می‌دهد، اما به دلیل خروجی خسارت آتش قابل توجه، ارزش استفاده را دارد. Shard of Alexander آسیب مهارت‌های سلاح را بیشتر می‌کند، که با توجه به آسیب بالای مهارت‌های سلاح ما بسیار مهم است.

Godfrey Icon raises attack power of charged Spells and Skills by 15%

فراتر از این، Godfrey Icon نیز مفید است زیرا می‌توانید مهارت اسلحه و هر دو افسون خود را شارژ کنید و آن را به گزینه‌ای همه کاره تبدیل کنید. The Flock’s Canvas Talisman یک انتخاب خوب دیگر است که آسیب طلسم را بیشتر می‌کند. گاهی اوقات اگر متوجه شوم که نمی‌توانم افسون‌هایم را در یک مبارزه خاص شارژ کنم، آن را با Godfrey Icon عوض می‌کنم و در عوض آنها را اسپم می‌کنم. Crusade Insignia گزینه بدی برای کاوش در محیط نیست. اگر مرتباً بدون استفاده از مهارت اسلحه، دشمنان را با طلسم یا حملات Melee می‌کشید، می‌توانید آن را با Shard of Alexander تعویض کنید. این انعطاف‌پذیری را بر اساس موقعیتی که با آن روبرو هستید فراهم می‌کند.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

برای لول 165 این مقادیر را در Statهای خود اعمال کنید:

Vigor:50 /Mind:30 /Endurance:25 / Strength:22 /Dexterity:18 /Intelligence:16 / Faith:74 / Arcane:9

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد Messmer's Flame در Shadow of the Erdtree 6

وقتی صحبت از Flask of Wondrous Physick می‌شود، از Flame-Shrouding Cracked Tear استفاده می‌کنیم. این به این دلیل است که ما آسیب آتش زیادی در این بیلد داریم. افسون‌ها آسیب آتش می‌زنند، بیشتر آسیب سلاح نیز آتش است و مهارت‌های سلاح آسیب آتش زیادی دارند. موضوع این بیلد، آتش است، بنابراین کاملاً منطقی است.

علاوه بر این، ما از Oil-Soaked Tear استفاده می‌کنیم. این کار دشمنان را Debuff می‌کند تا وقتی در نزدیکی شما می‌مانند، آسیب بیشتری از سمت آتش شما دریافت کنند. بنابراین حملات Melee، مهارت سلاح شما و حتی اگر از Messmer’s Orb استفاده کنید و به اندازه کافی نزدیک باشید، از این Debuff سود می‌برید و آسیب آتش شما را افزایش می‌یابد. اگر دور هستید و دائماً طلسم آتش می‌زنید، سود زیادی از این Tear نخواهید داشت. اما برای یک ساخت Melee که خسارت آتش زیادی مانند این ایجاد می‌کند، بسیار موثر است. صادقانه بگویم، این باید در ساخت Fire Knight و Impaler من نیز گنجانده می‌شد، اما من در آن زمان از آن آگاه نبودم. داشتن آن واقعاً خوب است و من شدیداً توصیه می‌کنم آن را در آن بیلد نیز قرار دهید.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

در مورد Great Runes برای این بیلد، دو مورد را توصیه می‌کنم. Radahn’s Great Rune برای استقامت، FP و سلامتی خوب است، که همه برای این ساخت مفید هستند. از طرف دیگر، می‌توانید از Godrick’s Great Rune استفاده کنید، زیرا از شش Stat از هشت Stat استفاده می‌کنید که به مقدار زیادی point نیاز دارد و این می‌تواند به کاهش آن کمک کند.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است