آموزش بیلد Nightclaw در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Nightclaw در Shadow of the Erdtree

در این راهنمایی، قصد دارم شما را با بیلد Nightclaw خود آشنا کنم. این بیلد حول محور Claws of Night، یکی از سلاح‌های جدید DLC می‌چرخد. این یک سلاح از دسته‌ی Clawها است و به سرعت به یکی از مورد علاقه‌های من در DLC تبدیل شده است. بیایید به جزئیات این سلاح و نحوه عملکرد آن بپردازیم.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

The Claws of Night only scales with Dexterity and is therefore a good Weapon for dexterity builds.

سلاح Claws of Night یک سلاح از دسته‌ی Clawها است که فقط با Dex آسیبش بالا می‌رود. (این سلاح را حین ماموریت شخصیت Count Ymir بدست می‌آورید.) علیرغم نیاز کم به Strength و تمرکز اولیه بر Dexterity، آسیب فیزیکی و جادویی وارد می‌کند، که برای سلاح‌هایی که با Intelligence یا Arcane مقیاس یا Scale نمی‌شوند، نادر است. این موارد آن را کاملاً متمایز می‌کند و هر دو نوع آسیب را ارائه می‌دهد در حالی که صرفاً بر Dex تکیه می‌کند.

این اسلحه همچنین دارای یک Bloodloss در هنگام ضربه است که بسیار موثر عمل می‌کند و مانند بسیاری از سلاح‌های Clawئی دیگر از امتیاز Criticalئه 110 برخوردار است. یکی از ویژگی‌های برجسته Claws of Night توانایی آن در پرتاب پنجه‌ها در هنگام حملات Charge شده، شبیه به چاقوی پرتابی است. این آن را به یک سلاح ترکیبی همه کاره تبدیل می‌کند که بسته به اینکه از حملات سبک یا سنگین استفاده می‌کنید، هم به عنوان یک سلاح سرد و هم به عنوان یک سلاح دور بُرد عمل می‌کند.

آموزش بیلد Nightclaw در Shadow of the Erdtree 3

علاوه بر این، Skill اسلحه، Scattered Throw، در ایجاد Bloodloss، به ویژه در باس‌فایت‌ها، عالی است. در حالی که آسیب آن ممکن است زیاد نباشد، اما برای مقابله با چندین دشمن بسیار ارزشمند است و به شما امکان می‌دهد به طور همزمان چندین هدف را با وجود دسترسی محدود سلاح مورد هدف قرار دهید. یکی از جنبه‌های جالب Claws of Night این است که چگونه با Smithing Talisman هم‌افزایی می‌کند، که آسیب حملات پرتاب‌شده را افزایش می‌دهد، خواه در حال سواری روی اسب باشید، یا پای پیاده این مهارت به خوبی به دشمنان آسیب وارد می‌کند. در حالی که افزایش آسیب ممکن است قابل توجه نباشد، استفاده از این طلسم می‌تواند ایمنی شما را افزایش دهد و به شما امکان می‌دهد در هنگام سواری با دشمنان از راه دور درگیر شوید.

Axe Talisman می‌تواند با تقویت حملات سنگین Charge شده، که در این حالت شامل پرتابه‌ی سلاح می‌شود، آسیب شما را بیشتر افزایش دهد. اگرچه من معمولاً این سبک بازی را به دلیل نزدیک بودن و خروجی آسیب متوسط ​​آن توصیه نمی‌کنم، برای کسانی که علاقه‌مند به ساختن بیلد خود بر اساس این مکانیک هستند، می‌تواند گزینه‌ای قابل توجه باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب Claws of Night، توانایی انجام یک سری حرکات پشت‌سر هم است. به طور مشابه، یک Counter Block انجام داده بلافاصله تبدیل به یک چرخش به عقب و پرت کردن پرتابه به سمت جلو را آغاز می‌کند که هر دو از افزایش آسیب Smithing Talisman سود می‌برند.

برای Block Counterها، طلسم Curved Sword می‌تواند آسیب شما را بیشتر کند. با این حال، ترجیح می‌دهم به شدت به حملات سنگین یا Block Counterها تکیه نکنم، زیرا سلاح‌های Claw معمولاً آسیب Stance کمی دارند و شکستن Stance دشمن با این حرکات را دشوار می‌کند.

The Messmer Soldier Shield is a Shield that scales primarily with Strength.

برای بیلد Claws of Night، من بر حملات سریع اسلحه، امتیاز حمله بالا و افزایش Bloodloss خود سلاح تاکید کرده‌ام. قابلیت Scattershot Throw مخصوصاً برای ضربه زدن به دشمنان و باس‌ها از راه دور تا زمانی که برای نبرد Melee نزدیک شوند، مفید است. من همچنین از Messmer Soldier Shield در موقعیت‌های خاص خود استفاده می‌کنم، که تکمیل کننده مقدار کم Strength در این بیلد است. این سپر گارد بسیار خوبی را Boost می‌کند و می‌تواند برای جلوگیری از حملات خاص قبل از بازگشت به حملات دوگانه یا حملات سنگین مفید باشد. در حالی که بسیار کم پیش می‌آید به سپر احتیاج پیدا کنید، اما در صورت نیاز دفاع ارزشمندی را ارائه می‌دهد.

زره مورد نیاز در این بیلد:

برای زره، من از سه تکه از Black Knight Gauntlets، Black Knight Greaves و Black Knight Helm و برای بدن از زره Leda’s Armor استفاده می‌کنم. این باعث افزایش آسیب شما در هنگام حرکت کردن، عقب رفتن یا غلتیدن می‌شود. از آنجایی که ما با این بیلد زیاد Roll می‌کنیم، ظاهر شدن و حمله با ترکیب R1 ما آسیب ما را افزایش می‌دهد. گاهی اوقات حملات سریع R1 را نیز انجام می‌دهید، بنابراین زره لدا به دردتان می‌خورد.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

طلسم‌های این بیلد تا حد زیادی بدون تغییر باقی می‌مانند. من در درجه اول از Millicent’s Prosthesis و Rotten Winged Sword Insignia برای تقویت حملات سریع استفاده می‌کنم که با این ساختار بسیار خوب عمل می‌کنند. اگر هر دو را ندارید، می‌توانید در کنار Millicent’s Prosthesis از Winged Sword Insignia استفاده کنید. از Millicent’s Protthesis یک امتیاز Dex نیز دریافت می‌کنید و ۵ واحد Dexterity خود را تقویت می‌کنید که برای این سلاح عالی است، زیرا با Dex قدرت حمله آن بالا می‌رود. این طلسم‌ها به سرعت AP حمله را در باس فایت‌ها تقویت می‌کنند و تاثیر بسزایی در وارد کردن آسیب اضافی دارند.

Two-Headed Turtle Talisman greatly raises stamina recovery speed

چند طلسم قوی دیگر عبارتند از طلسم Two-Headed Turtle، که در باس فایت‌ها با کمک به مدیریت Stamina ناشی از استفاده از مهارت اسلحه و حملات مداوم با R1 به خوبی شما را تقویت می‌کند. در هنگام کاوش یا کندوکاو سیاه‌چال‌ها به آن نیازی نخواهید داشت زیرا به طور مداوم حمله نمی‌کنید، اما در هنگام برخورد با Bossها بسیار ارزشمند است.

Lord of Blood's Exultation raises attack power by 20% for 20 seconds when Blood Loss occurs in the vicinity

در کنار این Crusade Insignia برای تقویت Attack Power شما پس از کشتن دشمن عالی است، و به طور کلی مفید است، به خصوص زمانی که در محیط باز قرار دارید. طلسم عالی دیگر Lord of Blood’s Exultation است، به خصوص در Bossfightها، چراکه با این بیلد، به راحتی می‌توان Bloodloss ایجاد کرد، به خصوص با مهارت سلاح. در این مبارزات، من معمولاً نشان Crusade Insignia را با Lord of Blood’s Exultation عوض می‌کنم تا قدرت حمله را افزایش دهم، اغلب از مهارت سلاح خود چند بار در ابتدا استفاده می‌کنم تا باعث Bloodloss و افزایش آسیب بیشتر قبل از استفاده مکرر از ترکیب‌های R1 شوم.

چند طلسم مفیدتر عبارتند از: Lacerating Crossed-Tree Talisman که باعث افزایش آسیب برای حملات Dash می‌شود و طلسم Lacerated Crossed-Tree Talisman که آسیب حملات Backstep، حملات Dash یا حملات پس از غلت زدن را افزایش می‌دهد. از آنجایی که غلت زدن در این بیلد مکرر اتفاق می‌افتد، طلسمی که حملات رول را افزایش می‌دهد ممکن است مفیدتر باشد، به خصوص در باس فایت‌ها که در آن بیشتر از جاهای دیگر غلت می‌زنید.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

برای لول 168 این مقادیر را در Statهای خود اعمال کنید:

Vigor:55 /Mind:30 /Endurance:40 / Strength:10 /Dexterity:85 /Intelligence:16 / Faith:7 / Arcane:9

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای Flask of Wondrous Physick، من از Thorny Cracked Tear استفاده می‌کنم تا با ضربه‌های متوالی آسیب را بیشتر کنم. در اسلات دیگر، Winged Crystal Tear را دارم، که به من اجازه می‌دهد در طول مبارزه با Boss، حتی با زره‌های سنگین‌تر، Roll بزنم. Light Roll به طور قابل توجهی تحرک را بهبود می‌بخشد. اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانید Greenburst را برای بازیابی سریعتر Stamina تعویض کنید، که یک گزینه قوی دیگر است.

تصمیم گرفتم از استفاده از Bloodsucking Cracked Tear در این بیلد خودداری کنم، حتی اگر معمولاً آن را برای استراتژی‌های تهاجمی و مبارزه بادBossها دوست دارم. دلیل اصلی این است که این بیلد از شما می‌خواهد تا آنقدر سریع حمله کنید که در نهایت بیشتر اوقات آسیب وارد کنید، که می‌تواند خطرناک باشد. اگر سلامتی شما خیلی سریع شروع به کاهش کند، ممکن است در نهایت کشته شوید. اکثر بازیکنان آنقدر سریع یک Boss را حذف نمی‌کنند تا از ضربه خوردن جلوگیری کنند، بنابراین من معمولاً این Tear را برای این بیلد توصیه نمی‌کنم. با این حال، اگر مطمئن هستید و ساختار و Bossها را به خوبی می‌شناسید، می‌توانید آن را به جای Winged Crystal Tear امتحان کنید. اما برای کسانی که تازه وارد این بیلد شده‌اند، آن را پیشنهاد نمی‌کنم.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

وقتی نوبت به Great Runes برای این بیلد می‌رسد، چند انتخاب خوب وجود دارید. Radahn’s Great Rune سلامت، Stamina و FP بیشتری را ارائه می‌دهد که همه‌ی آنها در اینجا مفید هستند. Malenia’s Great Rune پس از آسیب دیدگی و سپس تلافی، سلامتی را بازیابی می‌کند، که بسیار عالی است زیرا این بیلد شامل حملات مکرر است. Morgott’s Great Rune همچنین یک انتخاب قوی دیگر برای سلامتی بیشتر است و به شما امکان می‌دهد بدون نگرانی زیاد در مورد سلامتی خود حمله کنید. هر کدام از این Great Runes را بسته به سبک بازی خود در این بیلد استفاده کنید.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است