آموزش بیلد Piercing Paladin در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Piercing Paladin در Shadow of the Erdtree

در این راهنمایی، من می‌خواهم بیلد Piercing Paladin خود را به شما نشان دهم. این بیلد از Leta’s Sword استفاده می‌کند، یک شمشیر Light Greatsword که یکی از انواع سلاح‌های جدید در DLC است و همچنین زره او را برای ایجاد یک سبک بازی منحصربه‌فرد متفاوت از سایر بیلدهایی که تاکنون به نمایش گذاشته‌ام، به این بیلد اضافه کرده‌ام.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

The Leda's Sword scales primarily with Strength, Dexterity and Faith and is a good alternative for Faith builds

بیایید ابتدا روی Leda’s Sword تمرکز کنیم. این یک شمشیرِ بزرگِ سبک است که عمدتاً آسیب فیزیکی ایجاد می‌کند و در درجه اول با Dexterity مقیاس می‌شود، اگرچه مقداری مقیاس Strength و Faith نیز دارد و کمی آسیب Holy نیز وارد می‌کند. برای به حداکثر رساندن آسیب خروجی این سلاح، باید روی افزایش Dex تمرکز کنید.

آموزش بیلد Piercing Paladin در Shadow of the Erdtree 21

مهارت اسلحه، Needle Piercer، ترکیبی از آسیب فیزیکی و Holy را انجام می‌دهد که اکثریت قریب به اتفاق آن فیزیکی است. پس با افزایش Dex، آسیب بیشتری از Needle Piercer دریافت خواهید کرد. از آنجایی که این اسلحه به 19تا Faith نیاز دارد، توصیه می‌شود برای اجرای Golden Vow و Flame، Grant Me Strength، تا 25 Faith را بالا ببرید، که هر دو به خوبی با این سلاح و مهارت اسلحه ، به‌ویژه به دلیل ماهیت آسیب فیزیکی آن هم‌افزایی دارند. Leda’s Sword دارای یک مجموعه حرکتی عالی است که امکان حملات مکرر را فراهم می‌کند، که جنبه اصلی این بیلد است. 

در مورد مهارت اسلحه، Needle Piercer، آسیب Piercer می‌زند که از Spear Talisman سود می‌برد. این بدان معناست که اگر با این مهارت به دشمنی در حین انیمیشن حمله ضربه بزنید، آسیب متقابل وارد می‌کنید و Spear Talisman این را بیشتر تقویت می‌کند. با این حال، این مورد همیشه قابل اعتماد نیست. نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که Needle Piercer توسط Shard of Alexander یا Warrior Jar Shard تقویت نمی‌شود، احتمالاً به دلیل وجود یک اشکال یا Bug.

هزینه Fpیِ Needle Piercer با 19 FP بالا است و آسیب آن می‌تواند بر اساس محدوده متفاوت باشد. اگر خیلی نزدیک باشید، ممکن است از هدف عبور کند. اگر خیلی دور باشد، آسیب کمتری وارد می‌کند. محدوده بهینه بسیار مهم است و ممکن است نیاز به تمرین داشته باشد. این مهارت در باس فایت‌ها که در آن باس‌ها قبل از شارژ کردن فاصله خود را حفظ می‌کنند، مؤثر است و به شما امکان می‌دهد به طور مداوم آسیب وارد کنید و آسیب Stance ایجاد کنید. Blue Dancer Charm در صورت داشتن بار تجهیزات بسیار سبک می‌تواند آسیب Needle Piercer را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، اگرچه این ساختار برای حداکثر آسیب Needle Piercer بهینه نشده است. 

The Golden Order Seal scales primarily with Intelligence and Faith and is a good Weapon for enhancing incantations of hybrid Intelligence/Faith casters

برای Seal، من از Golden Order Seal استفاده می‌کنم. حتی بدون برآورده کردن شرایط کامل، برای Golden Vow و Flame، Grant Me Strength استفاده می‌شود و وزنی ندارد و بار تجهیزات را سبک نگه می‌دارد. این بیلد به شدت بر روی افسون‌ها متمرکز نیست، بنابراین یک Seal سبک وزن که بتواند این دو افسون (Golden Vow و Flame, GMS) را انجام دهد ایده‌آل است.

زره مورد نیاز در این بیلد:

برای زره، من از Oathseeker Knight Helm، Leda’s Armor، و Black Knight Gauntlets و Black Knight Greaves استفاده می‌کنم. این ترکیب دقیقا 51 پویز می‌دهد. اگرچه من Oathseeker Knight Gauntlets و Oathseeker Knight Greaves را به دلیل زیبایی‌شناسی با این ساخت دوست دارم، اما آن‌ها Poise لازم را ارائه نمی‌دهند. اگر قصد استفاده از آنها را دارید، می‌توانید طلسم Bull-Goat را برای رسیدن به 51 پویز مجهز کنید، اما من ترجیح می‌دهم Slot طلسم را برای طلسم‌های مفید دیگر ذخیره کنم.

یکی از جنبه های عالی زره ​​Leda این است که آسیب حملات Dash پس از Roll زدن یا Backstepping رفتن را تا 10 درصد افزایش می‌دهد. این build شامل بسیاری از حملات عجولانه است، به ویژه هنگام دویدن به جلو و استفاده از حمله R2. دنبال کردن ترکیب‌های R1 و حملات چرخشی یک استراتژی رایج است، بنابراین آسیب اضافی از زره بسیار مفید خواهد بود.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد Piercing Paladin در Shadow of the Erdtree 22

وقتی صحبت از انتخاب‌های Talisman می‌شود، آنها را بر اساس موقعیت تغییر می‌دهم. تنظیمات متعددی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید، اما مواردی که من به طور کلی مجهز می‌کنم، طلسم Green Turtle یا طلسم Two-Headed Turtle برای بازیابی Stamina است. این بیلد به شدت به Stamina متکی است، نه تنها به این دلیل که ما به سرعت حمله می‌کنیم، بلکه به این دلیل که در Block Counter شرکت می‌کنیم، که به زودی توضیح خواهم داد.

آموزش بیلد Piercing Paladin در Shadow of the Erdtree 23

علاوه بر این، ما از Millicent’s Prosthesis استفاده می‌کنیم، زیرا Dex ما را افزایش می‌دهد – که ویژگی اصلی برای سلاح ما است – و قدرت حمله را با ضربات متوالی افزایش می‌دهد. هر دوی این اثرات برای این ساخت مفید هستند.

آموزش بیلد Piercing Paladin در Shadow of the Erdtree 24

فراتر از اینها، چند گزینه دیگر نیز وجود دارد. ممکن است Blade of Mercy را برای افزایش قدرت حمله خود در Critical Hit در نظر بگیرید، که مفید است زیرا Block Counter را انجام می‌دهید که می‌توانند با Critical Hit دنبال شوند. این طلسم به طور موقت قدرت حمله شما را تقویت می‌کند و آن را هم در کاوش در دنیای بازی و هم در باس فایت‌های خاص موثر می‌کند.

آموزش بیلد Piercing Paladin در Shadow of the Erdtree 25

اگر جایگزینی را ترجیح می‌دهید، می‌توانید از Crusade Insignia در دنیای باز استفاده کنید. فعال کردن آن آسان‌تر است، زیرا با هر دشمنی که می‌کشید، قدرت حمله را افزایش می‌دهد. با این حال، تقویت قدرت حمله کمتری دارد و در باس فایت‌ها، جایی که دشمنان کمتری برای کشتن وجود دارد، تأثیر کمتری دارد.

آموزش بیلد Piercing Paladin در Shadow of the Erdtree 26

یکی دیگر از گزینه‌های مفید طلسم Curved Sword است که باعث افزایش آسیب از Block Counter می‌شود. همانطور که قبلا ذکر شد، این بیلد به شدت بر روی Block Counterها تمرکز دارد، بنابراین این طلسم می‌تواند آسیب وارد شده را بیشتر افزایش دهد.

آموزش بیلد Piercing Paladin در Shadow of the Erdtree 27

اگر اجرای Block Counter در یک باس فایت خاص برایتان چالش برانگیز است، یا اگر خیلی سریع دشمنان را می‌کشید و نیازی به تقویت Block Counter ندارید، می‌توانید آن را با Ritual Sword Talisman جایگزین کنید. این طلسم آسیب Needle Piercer را افزایش می‌دهد که برای کشتن دشمنان از راه دور مفید است و در سلامت کامل آسیب کلی را افزایش می‌دهد. با توجه به اینکه Block Counter معمولاً آسیب بیشتری وارد نمی‌کنند، حفظ سلامت کامل قابل کنترل است و می‌توانید در صورت نیاز خون خود را پر کنید.

آموزش بیلد Piercing Paladin در Shadow of the Erdtree 28

طلسم خوب دیگری که باید در نظر گرفت طلسم Lacerating Crossed-Tree است. این طلسم با افزایش 15% در PvE و 7.5% افزایش در PvP، آسیب ناشی از حملات dash را در هر دو PvE و PvP افزایش می‌دهد. این به خوبی با این بیلد ترکیب می‌شود، به خصوص اگر طرفدار حمله R2 هستید. 

در نهایت طلسم Spear قابل ذکر است. وقتی به سمت Boss یا دشمنی که با انیمیشن تهاجمی خود در حال حرکت به سمت شماست، اجرای حرکت ویژه، آسیبِ Needle Piercer را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، اگر دشمن با انیمیشن حمله نیز پیشروی کند، هرگونه حمله Thrusting که با سلاح شما انجام شود، آسیب بیشتری وارد خواهد کرد.

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد Piercing Paladin در Shadow of the Erdtree 29

قبل از پرداختن به ویژگی‌ها، می‌خواهم Flask of Wondrous Physick را پوشش دهم زیرا برای این ساخت بسیار مهم است. من از Deflecting Hardtear، افزودنی جدید از DLC و Greenburst Crystal Tear استفاده می‌کنم. بازیابی Stamina برای این بیلد به دلیل Block Counterهای مکرر و حملات سریع حیاتی است. Deflecting Hardtear ضروری است و واقعاً برای این بیلد اختیاری نیست. Deflecting Hardtear اساساً به شما این امکان را می‌دهد که اگر دقیقاً در لحظه‌ای که حمله‌ی دشمن به شما برخورد می‌کند آن را Block کنید، آسیب فیزیکی را کاملاً نفی کنید (هیچ آسیبی از گارد گرفتن با سلاح دریافت نمی‌کنید، دقیقاً مثل Sekiro). برای حملات جادویی یا Holy یا آذرخش، 75 درصد مقاومت را ایجاد می‌کند و آسیب آن را نیز به حداقل می‌رساند. این باعث می‌شود که از سلاح خود مانند سپر استفاده کنید یا سبک بازی مشابه Sekiro را اتخاذ کنید. علاوه بر این، آسیب Block Counter بعدی شما را افزایش می‌دهد. بنابراین، اگر چندین بار مسدود کنید و سپس یک Block Counter را انجام دهید، در مقایسه با یک بار مسدود کردن و مقابله با آن، به طور قابل توجهی آسیب بیشتری وارد خواهید کرد.

طلسم Curved Sword این خروجی آسیب را بیشتر افزایش می‌دهد. این ترکیب منجر به آسیب فوق‌العاده بالایی می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که با بیلدی که معمولاً نمی‌تواند Block کند، Block کنید. همچنین آسیب‌های Stance را از Block Counter افزایش می‌دهد و این امکان را فراهم می‌کند که در مقابل باس‌ها یا دشمنانی که معمولاً نمی‌توانستید آنها را بلاک کنید، ایستادگی کنید. بدون Deflecting Hardtear، به سرعت Guardاتان شکسته شده و آسیب قابل توجهی می‌بینید. زمان بندی مناسب Block با Deflecting Hardtear بسیار مهم است. در غیر این صورت، احتمالاً در نهایت شکست خواهید خورد.

آموزش بیلد Piercing Paladin در Shadow of the Erdtree 30

این سبک بازی پیشرفته اما بسیار لذت بخش است. Deflecting Hardtear به دلیل تقویت Guard بالاتر با Piercer Shieldها و Thrusting Shield جدید به خوبی جفت می‌شود. استفاده از آنها به عنوان سلاح اصلی باعث افزایش آسیب می‌شود و امکان گیم پلی مفرحی را فراهم می‌کند، ترکیب Block Counter با ترکیب‌ها و Deflectهای اضافی، زیبایی و سرگرمی زیادی به بیلد اضافه می‌کند. یکی دیگر از مزایای این Tear مدت پنج دقیقه آن است که آن را برای دوره‌های طولانی در حین اکتشاف مفید می‌کند.  در طول یک باس فایت دوام این Tear بسیار مهم است، بنابراین مطمئن شوید که از آن در طول مبارزات استفاده کنید.

با این حال، Deflecting Hardtear برای هر Bossئی ایده‌آل نیست. به خصوص در برابر باس‌هایی مانند Messmer چالش برانگیز است، مگر اینکه مبارزه را به خوبی بلد باشید، و همینطور مبارزه با Divine Beast، به دلیل حملات نامنظم و تمایل به عقب راندن شما سخت خواهد بود. در چنین مواردی، Winged Crystal Tear را جایگزین Delecting Hardtear کنید، که بار Equipload شما را کاهش می‌دهد و امکان جاخالی سبک‌تر را فراهم می‌کند. اگر Deflect بیش از حد چالش برانگیز باشد، این جایگزین می‌تواند مبارزات دشوار را قابل کنترل‌تر کند.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

بنابراین برای ویژگی‌های این بیلد، در سطح 161 من 55 سلامتی، 34 ذهن، 30 استقامت، 11 قدرت، 65 مهارت، 16 هوش، 25 ایمان و 9 آرکین دارم. شما برای این بیلد نیازی به Intelligence یا Arcane ندارید.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

اگر در مورد Great Runes برای این بیلد صحبت می‌کنید، Radahn’s Great Rune انتخاب آسانی است. این به شما Health، FP بیشتر و Stamina برای Deflectهای بیشتر و Block Counter می‌دهد. همه اینها واقعاً برای این بیلد خوب هستند.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است