آموزش بیلد Pyromancer Perfumer در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Pyromancer Perfumer در Shadow of the Erdtree

در این مطلب من قصد دارم راهنمای بیلد Pyromancer Perfumer خود را به نمایش بگذارم. این build از یکی از سلاح‌های جدید بطری عطر یعنی Firespark Perfume Bottle استفاده می‌کند. من نشان خواهم داد که این سلاح در این build چقدر عالی است. من معتقدم این سلاح  به شدت دست کم گرفته شده است. شما می توانید آن را در اوایل بازی، درست در مقابل Castle Ensis، جایی که عطرسازان در آن قرار دارند، به دست آورید. در آنجا در یک صندوق است و می‌توانید بلافاصله آن را بگیرید و این بیلد را شروع کنید. بنابراین، اجازه دهید کمی در مورد این سلاح صحبت کنیم. (نکته: این بیلد و به طور کل Perfume Buttleها در پچِ 1.12.4 به طور گسترده Nerf شده‌اند و bugئی که می‌توانستید آسیب بسیار بالا وارد کنید را برطرف کرده‌اند)

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

Firespark Perfume Bottle دارای Scaleئه Dexterity است و بدون داشتن هیچ الزام دیگری، می‌توانید بدون توجه به آمار خود از آن استفاده کنید. دارای مقیاس‌بندی B در Dex است که مناسب است. 100% آسیب آتش می‌زند، بنابراین تمام حملات شما با این سلاح باعث آسیب آتش می‌شوند. می‌توانید قدرت این سلاح را با مواردی مانند Fire Scorpion Charm یا Fire-Shrouding Cracked Tear و جادوهایی مانند Flame، Grant Me Strength افزایش دهید. این Buffها آسیب اسلحه را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند و رسیدن به خروجی آسیب بالا را آسان می‌سازند.

آموزش بیلد Pyromancer Perfumer در Shadow of the Erdtree 3

برای Ash of War از Quickstep یا Bloodhound Step استفاده می‌کنم. اینها حرکات تدافعی هستند که به ایجاد فضایی برای راه‌اندازی حملات سنگین آتشین کمک می‌کنند و به شما امکان می‌دهند برای حملات غافلگیرانه در پشت دشمنان قرار بگیرید. گزینه دیگر Rolling Sparks است که یک انفجار آتش را در مسیری مشابه spellئه Rykard پخش می‌کند. بُرد آن نسبت به حمله سنگین شارژ شده بهتر است و 14 FP هزینه دارد. این Ash of War می‌تواند دشمنان را Stun کند و به شما زمان می‌دهد تا حملات سنگین خود را انجام دهید. اگر Rolling Sparks را به Bloodhound Step یا Quickstep ترجیح می‌دهید، ممکن است لازم باشد طلسم‌های خود را با چیزی مانند Shard of Alexander تنظیم کنید و آمار Mind خود را افزایش دهید. شما می‌توانید این Ash of War را در جنوب‌شرقی Shadowkeep در اردوگاهی با Furnace Golem و عطرسازان پیدا کنید. به دنبال یک سوسک غلتان پرنده بالای سرتان باشید و آن را بکشید تا Ash of War را به دست آورید.

در نگاه اول، این سلاح ممکن است چشمگیر به نظر نرسد. انیمیشن حمله با دست ضعیف است، اما این یک سلاح Twin است. هنگام استفاده دوگانه، شما با هر دو دست به طور همزمان در یک الگوی ضربدری حمله می‌کنید و آسیب قابل توجهی وارد خواهید کرد. حمله سنگین شارژ شده به ویژه در هنگام استفاده از دو دست بسیار چشمگیر است. این باعث می‌شود در یک دایره بچرخید و آتش را در 360 درجه پخش کنید. انفجارها به تعویق می‌افتند، بنابراین دشمنانی که وارد آن‌ها می‌شوند مورد اصابت قرار می‌گیرند و معمولاً Stun می‌شوند و به شما امکان می‌دهند حمله دوم را راه‌اندازی کنید. این تاکتیک در اکثر مبارزات به خوبی جواب می‌دهد و هزینه FP ندارد. حمله پرش R2 نیز موثر است و یک اسلش دوتایی با هر دو دست ایجاد می‌کند. زنجیره حمله R1، حمله سنگین شارژ شده، دویدن R2 و پریدن R2 همگی حرکات مفیدی با این سلاح در هنگام استفاده با دو دست هستند.

The Golden Order Seal scales primarily with Intelligence and Faith and is a good Weapon for enhancing incantations of hybrid Intelligence/Faith casters.

به‌علاوه، من یک Golden Order Seal در دستم برای اجرای Flame، Grant Me Strength و Golden Vow دارم. Flame, Grant Me Strength برای این بیلد به دلیل صدمات صددرصدی آتش‌سوزی ضروری است. اگر برای این طلسم Faith خود را به 15 افزایش می‌دهید، می‌توانید برای دریافت Golden Vow نیز به 25 واحد بروید. این buffها بسیار قوی هستند، ممکن است این کاری نباشد که در اوایل بازی انجام دهید، اما زمانی که به سطح 150+ رسیدید، باید point کافی برای سرمایه‌گذاری روی Faith برای این جادوها داشته باشید. مطمئن شوید که از Seal Sacred استفاده کنید که وزنی ندارد. مهم نیست که الزامات Seal را برآورده کنید زیرا تأثیر این جادوها تحت تأثیر الزامات Seal نیست، تا زمانی که وزن آن صفر باشد.

زره مورد نیاز در این بیلد:

The Perfumer Set is worn by the Perfumer enemies found throughout Leyndell, Royal Capital.

برای زره، من سه تکه از مجموعه عطرساز و بدون شلوار می‌پوشم تا بار Equiploadام سبک باشد و ظاهر عطرساز را حفظ کنم. اگر برای زنده ماندن مشکل دارید، از زره Medium ​​استفاده کنید. این همچنین به شما 51 Poise می‌دهد که به جلوگیری از Interrupt در طول حملات سنگین شارژ شده و اقدامات مشابه کمک می‌کند. بنابراین، Armor بهتر می‌تواند برای بقا و حفظ حملات شما مفید باشد.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

 Fire Scorpion Charm increases Fire Damage by 12%, but increases Physical Damage taken by 10%.

من از Fire Scorpion Charm استفاده می‌کنم تا آسیب آتش خود را افزایش دهم زیرا این سلاح صد در صد آسیب آتش می‌زند.

Dragoncrest Greatshield Talisman enormously reduces Physical Damage taken, by 20%

من از Dragoncrest Shield Talisman یا Dragoncrest Greatshield Talisman برای تقویت حفاظت فیزیکی خود استفاده می‌کنم. از آنجایی که ما زره بسیار سبک می‌پوشیم، این طلسم بسیار مفید است.

Perfumer's Talisman raises potency of Perfume Arts by 15%.

من همچنین از Perfumer’s Talisman استفاده می‌کنم که به Prefumer’s Buttleها آسیب بیشتر اعطا می‌کند. این طلسم با این نوع سلاح کار می‌کند که برای افزایش آسیب کلی در حملات سنگین و منظم عالی است.

طلسم‌های خوب دیگری نیز برای این ساخت وجود دارد. اگر به Rolling Sparks علاقه دارید، Shard of Alexander انتخاب خوبی برای افزایش آسیب بیشتر است، به خصوص اگر از یک زره متوسط ​​استفاده می‌کنید. از طرف دیگر، Axe Talismanمی‌تواند آسیب ضرباتتان را در هنگام استفاده از حملات سنگینِ شارژ شده، افزایش دهد، که اگر به مواردی بیشتر از Rolling Sparks تکیه می‌کنید، مفید است.

در نهایت Millicent’s Prosthesis و Rotten Winged Sword Insignia را تست کردم و باید گفت که با این نوع سلاح کار نمی‌کنند. با حمله با این سلاح و مجهز کردن آن طلسم‌ها، قدرت حمله را افزایش نخواهید داد. از این نظر که این سلاح‌ها را بازی به عنوان حملات Melee تلقی نمی‌کند، بنابراین از استفاده از آن طلسم‌ها در این بیلد خودداری کنید.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

برای لول 150 این مقادیر را در Statهای خود اعمال کنید:

Vigor:60 /Mind:20 /Endurance:25/ Strength:8/Dexterity:75 /Intelligence:16/ Faith:25/ Arcane:9

از آنجایی که کلاس Astrologer استفاده شده مقدار پیش‌فرض Int 16 است وعلا نیازی به افزایش این خصیصه در کاراکترتان ندارید.

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای Flask of Wondrous Physick، من از Flame-Shrouded Cracked Tear برای افزایش آسیب ناشی از آتش استفاده می‌کنم، زیرا ما با این بیلد 100٪ آسیب Fire را وارد می‌کنیم. این افزایش قابل توجهی در آسیب ایجاد می‌کند. اگر از یک نسخه سطح پایین‌تر از این ساخت استفاده می‌کنید، برای افزایش آسیب اسلحه، Dexterity را اضافه کنید. همچنین می‌توانید از Greenburst یا آن Tearئی که آسیب حمله سنگین را افزایش می‌دهد استفاده کنید، که برای باس فایت‌ها مفید است، زیرا اغلب از این حملات استفاده خواهید کرد.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

وقتی نوبت به Great Runes برای این بیلد می‌رسد، شما از پنج Stat از هشت Sat را استفاده می‌کنید پس Godrick یک انتخاب محکم است که تقویت متعادلی را ارائه می‌دهد. Radahn’s Great Rune همچنین برای افزایش سلامتی، استقامت و FP موثر است. از طرف دیگر، Morgott’s Great Rune می تواند برای HP اضافی مفید باشد، به خصوص اگر از زره سبک استفاده می‌کنید، زیرا به بقا در مبارزاتِ سخت‌تر کمک می‌کند.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است