آموزش بیلد Rellana’s Twin Blades در Shadow of the Erdtree


آموزش بیلد Rellana’s Twin Blades در Shadow of the Erdtree

در این مطلب، من تنظیمات بیلد Carian Twinblade خود را به نمایش می‌گذارم. اگرچه از نظر فنی یک بیلد برای Light Greatsword است، اما حول محور تیغه‌های دوقلویِ Rellana متمرکز شده است، سلاحی که نام خود را به بیلد می دهد. این سلاح را با شکست دادن Rellana، دومین boss اصلی از طریق Remembranceاش در بازی به دست می‌آورید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

The Rellana's Twin Blades scales primarily with Strength, Dexterity, Intelligence and Faith and is a good Weapon for for Int/Faith Builds.

سلاح Rellana’s Twin Blades یک شمشیر استثنایی در Elden Ring است. این یک سلاح Twin است که آسیب فیزیکی، جادویی، و آتش را وارد می‌کند و با Strength، Dexterity و Faith قدرتش بالا می‌رود. تیغه‌های دوقلوی Rellana به عنوان یک Light Greatsword، یک نوع سلاح جدید طبقه‌بندی می‌شود و دارای یک حرکت ویژه‌ی همه کاره است که به شما امکان می‌دهد حمله آتش یا حمله جادویی را انجام دهید. حمله جادویی امواجی شبیه به حرکات باس فایت Rellana را ایجاد می‌کند، در حالی که حمله آتش یک آتش دایره‌ای AoE در اطراف شما ایجاد می‌کند که ضربه‌های سریعی را به دشمن می‌زند و شعله‌های آتش را روی زمین پخش می‌کند.

یکی از جنبه‌های قابل توجه این سلاح، Scale آن است. علیرغم داشتن مقیاس C در Strength، Dexterity، Intelligence و Faith، از Strength و Dexterity برای حملات Melee سود بیشتری می‌برد. Intelligence حرکت‌ ویژه‌ی حمله جادویی سلاح را تقویت می‌کند و Faith، حمله آتش را Boost می‌دهد، بدون اینکه هیچ یک از این‌ها بر اثربخشی دیگری تأثیر بگذارد. بنابراین، متعادل کردن این ویژگی‌ها بر اساس استفاده ترجیحی شما از سلاح بسیار مهم است.

تیغه های دوقلو Rellana دارای شرایط منحصر به فردی است: 13تا قدرت، 16تا مهارت، 16تا هوش و 16تا ایمان. این توزیع آماری متنوع، انعطاف‌پذیری را در آزمایش سلاح‌های مختلف در DLC فراهم می‌کند. برای به حداکثر رساندن پتانسیل سلاح، افزایش Str و Dex را تا بالاترین سطوح ممکن در سطح 151 در اولویت قرار دادم. همچنین حداقل نیاز برای داشتن Sacred Seal را برآورده کردم و 25 امتیاز را با Faith برای استفاده از Golden Vow و Flame Grant Me Strength اختصاص دادم تا قدرت آتش سلاح را افزایش دهم.

در سطح 150، تیغه های دوقلو Rellana فضای قابل توجهی برای رشد فراهم می‌کند. شما به طور بالقوه می‌توانید Str و Dex را تا 50 افزایش دهید، با Int و Faith در حدود 30 خروجی آسیب خود را به حداکثر برسانید. این انعطاف‌پذیری باعث می‌شود تا با ادامه Levelup کردن، Attack Power به میزان قابل توجهی افزایش یابد و این سلاح را به طور فزاینده‌ای مرگبار می‌کند.

مجموعه حرکت جفتی تیغه های دوقلو Rellana فوق‌العاده است. حملات اولیه، رانش‌های سریع هستند که AoE مناسب و یک زنجیره ترکیبی طولانی را ارائه می‌دهند. این به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت Stamina خود را بر روی دشمنان Stagger یا Break خالی و آسیب قابل توجهی وارد کنید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که به طور مداوم با Poise کمتر دشمنان را Interrupt کنید. وزن این اسلحه فقط 8 است که آن را بسیار سبک‌تر از بسیاری شمشیرهای مشابه در دسته‌ی خود می‌کند.

The Golden Order Seal scales primarily with Intelligence and Faith and is a good Weapon for enhancing incantations of hybrid Intelligence/Faith casters.

همینطور برای این بیلد، من از Golden Order Seal استفاده می‌کنم که هم با Int و هم با Faith مقیاس‌بندی می‌شود. از زمانی که من به عنوان یک Astrologer شروع کردم، برای استفاده از آن فقط به یک Point اضافی در Int نیاز داشتم، که آن را به یک انتخاب راحت تبدیل می‌کند. در حالی که من به شدت روی افسون‌ها تمرکز نمی‌کنم، این Seal یک گزینه انعطاف‌پذیر برای بازی ترکیبی فراهم می‌کند. اگر ترجیح می‌دهید جادو و یا افسون کنید، می‌توانید Int و Faith را در اولویت قرار دهید، اگرچه این به معنای قربانی کردن Str و Dex است که برای شمشیر اصلی این بیلد حیاتی هستند.

The Gelmir Glintstone Staff scales primarily with Intelligence and Faith, with minor scaling in Strength, and is a good hybrid Intelligence/Faith Weapon for casting Magma sorceries.

برای کسانی که قصد دارند جادوگری بکنند، Gelmir Glintstone Staff در این سطح توصیه می‌شود. برای سطوح بالاتر، در حدود 250 یا بیشتر، ممکن است به تغییر به Prince of Death’s Staff فکر کنید، اگرچه برای موثر بودن به سرمایه‌گذاری Stat قابل توجهی نیاز دارد.

زره مورد نیاز در این بیلد:

Rellana's Set is an Armor Set in Elden Ring. It is a brand new Armor Set in the Shadow of the Erdtree DLC

از نظر زره، من از Rellana’s Armor به دلیل تناسب موضوعی آن با شمشیرها، حالت عالی و محافظت خوبش استفاده می‌کنم. این زره دقیقاً 51 پویز را ارائه می‌دهد که ایده‌آل است زیرا نیاز به طلسم Bulls-Goat را منتفی می‌کند. در حالی که این زره عالی به نظر می‌رسد و تعادل خوبی را ارائه می‌دهد، از هر مجموعه زرهی متناسب با سلیقه خود استفاده کنید. 

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

Shard of Alexander greatly boosts the attack power of Skills by 15%

برای طلسم‌ها چندین گزینه خوب برای این بیلد وجود دارد. Shard of Alexander ضروری است زیرا آسیب آتش و مهارت‌های جادویی سلاح را افزایش می‌دهد و آن را به یک امر ضروری تبدیل می‌کند.

Rellana's Cameo enhances attacks executed after maintaining the same stance for a while.

طلسم ارزشمند دیگر Rellana’s Cameo است. این طلسم از این نظر منحصر به فرد است که نگه داشتن دکمه (L2) برای حدود یک ثانیه باعث می‌شود شخصیت شما هاله‌ای قرمز پیدا کند و Attack Power حمله بعدی شما 20٪ افزایش می‌یابد. این افکت با Shard of Alexander ترکیب می‌شود و آسیب مهارت‌های اسلحه شما را افزایش می‌دهد. با این حال، بیشتر موقعیتی است و ممکن است استفاده از آن در boss fightهای سریع سخت‌تر باشد.

Two-Headed Turtle Talisman greatly raises stamina recovery speed.

طلسم Two-Headed Turtle یک نسخه ارتقا یافته از طلسم Green Turtle است و سرعت بازیابی Stamina شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. با توجه به اینکه این بیلد به دلیل ترکیبات و مهارت‌های اسلحه، Staminaیِ زیادی مصرف می‌کند، این طلسم به حفظ فشار تهاجمی شما کمک می‌کند.

Dragoncrest Greatshield Talisman enormously reduces Physical Damage taken, by 20%

در نهایت، Dragoncrest Greatshield Talisman حفاظت بیشتری را فراهم می‌کند، که بسیار مهم است زیرا Bossها می‌توانند آسیب‌های سنگینی وارد کنند. اگر به توانایی خود در جلوگیری از ضربه اطمینان دارید، ممکن است این را با  Millicent’s Prosthesis یا Rotten Winged Sword Insignia عوض کنید، که هر دو قدرت حمله را از ضربات سریع افزایش می‌دهند، که در این بیلد زیاد اتفاق می‌افتد.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

برای لول 150 می‌توانید مقادیر زیر را برای Statهای خود به کار ببرید:

Vigor:50 /Mind:30 /Endurance:30 /Strength:35 /Decterity:34 /Intelligence:17 /Faith:25 /Arcane:9

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای Flask of Wondrous Physick، چند گزینه وجود دارد. در حال حاضر، من Magic-Shrouding و Flame-Shrouding Cracked Tears در فلاسکم دارم، بنابراین می‌توانم از هر یک از مهارت‌های سلاح استفاده کنم و همچنان در هنگام ضربه زدن آسیب بیشتری وارد کنم. اگر قصد دارید وارد یک باس فایت شوید، ممکن است بسته به Resistance رئیس یکی یا دیگری را انتخاب کنید.

این سِت ممکن است همیشه ایده‌آل نباشد، اما زمانی که مطمئن نیستید با چه چیزی روبرو هستید، انتخاب محکمی است. از طرف دیگر، می‌توانید یکی از آن‌ها را با Thorny Cracked Tear برای آسیب بیشتر با حملات مکرر، یا Greenburst Crystal Tear برای بازیابی سریع‌تر Stamina جایگزین کنید. هر دو گزینه‌های خوبی هستند. همچنین اگر روی حملات جادویی تمرکز می‌کنید، می‌توانید از Tear تقویت‌کننده Int یا Faith استفاده کنید، مانند جفت کردن اشک ترک خورده Magic-Shrouding با Int، یا Fire-Shrouding Cracked Tear با Faith.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

Godrick برای این بیلد ایده‌آل است. این Runeئه بزرگ هفت Stat از هشت Stat را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد و Str، Dex، Int، و Faith و همچنین Vigor، Mind و Stamina را نیز بالا می‌برد. اگر اسلحه‌ای وجود دارد که از این Rune سود زیادی می‌بُرد، همین Rellana’s Twin Blades است. گزینه خوب دیگر Radahn’s Great Rune برای FP بیشتر، استقامت و سلامتی بیشتر است. هر دوی این Runeهای بزرگ برای این build فوق‌العاده هستند.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است