آموزش بیلد Savage Slasher در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Savage Slasher در Shadow of the Erdtree

در این راهنمایی، من تنظیمات بیلد Savage Slasher خود را به نمایش خواهم گذاشت. این یکی از بیلدهای ما برای Elden Ring Shadow of the Erdtree است و حول Great Katana، یکی از سلاح‌های جدید و Ash of War جدید به نام Savage Lion’s Claw متمرکز است. شما می‌توانید این سلاح را در عرض دو دقیقه پس از شروع DLC بدست آورید که فوق‌العاده است و Ash of War که من از آن استفاده می‌کنم نیز در همان بازه زمانی قابل دستیابی است. این بدان معناست که می‌توانید این بیلد، از جمله مجموعه زره‌ای که من از آن استفاده می‌کنم را خیلی سریع پیدا کنید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

ابتدا بیایید نگاهی به Great Katana بیندازیم. این سلاح جدید با Shadow of the Erdtree معرفی شد. این کاتانای بزرگ را می‌توانید بعد از گذشت مشعل غول‌پیکر و درون حوضچه‌ای که اژدهای Ghostflame در آن خوابید، بر روی جسدی بیابید. حدود دو دقیقه سواری از اولین سایت گریس تا حوضچه فاصله است. فقط آن را بردارید و بلافاصله آنجا را ترک کنید.

The Great Katana scales primarily with Strength and Dexterity and is a good Weapon for Dexterity and Aracane Builds.

این سلاح برای استفاده به کمیت‌های Str و Dex نیاز دارد و دارای مجموعه حرکتی است که ترکیبی از شمشیر Curved و کاتانا است. طول آنها بسیار طولانی‌تر از یک کاتانا است و آسیب Stance آن کمی بیشتر است. چیزی که من واقعاً در مورد آنها قدردان هستم، طول تیغه سلاح است، به ویژه حمله پرشی آن، که من اغلب از آن استفاده می‌کنم، در اکثر مواقع تیغه به دشمن اصابت می‌کند یا امکان فرار را برای دشمن کم می‌کند. ضربه در حال دویدن R1 در حال اجرا و ضربه بعد از آن عالی هستند و اسلش افقی R2 در حال اجرا می‌تواند چندین دشمن را به طور همزمان مورد اصابت قرار دهد. این مجموعه حرکتی تطبیق‌پذیری و دسترسی زیادی را ارائه می‌کند و همچنین دارای یک افکت Bloodloss است که فوق‌العاده عمل می‌کند.

مهارت پیش‌فرض سلاح برای کاتانای بزرگ، حالت Overhead Stance است. با نگه داشتن دکمه L2 روی کنترلر، شمشیر خود را بالای سر خود نگه می‌دارید. با فشار دادن R1 یک اسلش به جلو اجرا می‌شود و با فشار دادن R2 یک اسلش سه‌گانه انجام می شود. اگر Sekiro را انجام داده باشید، این باید شما را به یاد ایچیمونجی از آن بازی بیاندازد. دسترسی مناسبی دارد و شما را به خوبی به جلو می‌کشد، اگرچه آسیب چندانی به Stance ندارد. با این حال، اگر اسلحه شما اثرات Statue خوبی داشته باشد، برای ایجاد افکت Statue buildup (منظور Poison، Rot و Bleed و غیره است) عالی است.

من دو گزینه ارائه کرده‌ام: اگر دوست دارید می‌توانید از Overhead Stance استفاده کنید، زیرا برای Great Katanas منحصر به فرد است و در کلاس‌های سلاح دیگر یافت نمی‌شود. از طرف دیگر، می‌توانید از Savage Lion’s Claw استفاده کنید، که کاربرد و تطبیق‌پذیری بیشتری را در انواع مختلف سلاح‌ها ارائه می‌دهد و در کل یک Ash of War خیلی بهتر است. Savage Lion’s Claw در اصل نسخه ارتقا یافته Lion’s Claw است. این به شما اجازه می‌دهد تا یک سالتو انجام دهید و به دشمن ضربه بزنید، سپس دوباره L2 را فشار دهید تا برای بار دوم به آنها ضربه بزنید. این مهارت برای وارد کردن آسیب و همینطور آسیب Stance بسیار عالی است و به طور کلی نسبت به حالت Overhead مؤثرتر است. با این حال، هزینه آن تقریباً دو برابر FP است و استفاده مکرر از Stance Overhead که کمتر FP مصرف می‌کند را آسان‌تر می‌کند. در سطح 150، FP نباید مشکل اصلی باشد، اما اگر تازه شروع کرده‌اید و فقط با کمک وارد قسمت DLC شده‌اید، Overhead Stance ممکن است برای مدیریت FP در اوایل بازی بهتر باشد.

من این اسلحه را به دلیل مهارت اسلحه‌اش روی Occult Affinity تنظیم کرده‌ام. Point حمله با Scaleئه Arcane کاملاً چشمگیر است، فقط حدود 30 تا 40 امتیاز کمتر از Scaleئه Dexterity اگر شما Keen را انتخاب کنید. علاوه بر این، Bloodloss در مقایسه با حالت پیش فرض تقریباً دو برابر است و در نتیجه باعث خونریزی مکرر می‌شود. پس من مسیر Occult را برای این نوع سلاح توصیه می‌کنم.

زره مورد نیاز در این بیلد:

Oathseeker Knight Set is an Armor Set in Elden Ring. It is a brand new Armor Set in the Shadow of the Erdtree DLC

زرهی که من برای این build استفاده می‌کنم مجموعه Oathseeker Knight است. من عاشق ظاهر و سبک آن هستم که مرا به یاد زیبایی شناسی کلاسیک Demon’s Souls می‌اندازد. یکی از مزیت‌های اصلی این Armor دارا بودن Defence خوب آن و این واقعیت است که می‌توانید آن را در اوایل بازی به دست آورید. با این حال، نقطه ضعف این زره این است که 51 پویز را ارائه نمی‌دهد – دارای 42 poise است. برای رسیدن به سطح poise لازم برای مبارزه مؤثر با این سلاح، باید از طلسم Bull-Goat استفاده کنید تا در حین اجرای حرکت ویژه Interrupt در شما ایجاد نشود. در حالی که این یک اشکال است، می‌توانید در صورت نیاز یک یا دو قطعه را با زره قویتر عوض کنید. در نهایت، مجموعه زره خاصی که استفاده می‌کنید تا زمانی که به 51 پویز دست پیدا کنید، مهم نیست. برای عملکرد بهینه، معمولاً یک زره با حداقل 51 پویز انتخاب می‌کنید که به شما امکان می‌دهد تالیسمان Bull-Goat را با طلسم دیگری جایگزین کنید.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

Shard of Alexander greatly boosts the attack power of Skills by 15%

برای Talismanها، Shard of Alexander را داریم تا آسیب‌های Stance Overhead یا Savage Lion’s Claw را افزایش دهیم. هر دو به طور مکرر در این ساخت استفاده می‌شوند، بنابراین افزایش آسیب آنها بسیار مهم است.

Rotten Winged Sword Insignia greatly raises attack power with successive attacks

من همچنین از Rotten Winged Sword Insignia برای افزایش آسیب با ضربات متوالی استفاده می‌کنم که هم با Savage Lion’s Claw و هم در حالت Overhead Stance به دلیل سکانس‌های حمله سریع آنها به خوبی کار می‌کند. ما در اینجا از Millicent’s Prosthesis استفاده نمی‌کنیم، زیرا ما با Occult Affinity به Arcane چسبیده‌ایم، نه Keen. با این حال، اگر شما Keen را انتخاب کنید، Millicent’s Prosthesis می‌تواند 5 مهارت اضافی را ارائه دهد که آن را انتخاب خوبی برای آن مسیر می‌کند.

Dragoncrest Greatshield Talisman enormously reduces Physical Damage taken, by 20%

من همچنین Dragoncrest Greatshield Talisman را در این ساخت گنجانده‌ام. این طلسم تقریباً برای DLC ضروری است، زیرا دشمنان در اوایل، قبل از به دست آوردن تعداد زیادی از Scadutree Fragments، ضربه‌های بسیار سختی می‌زنند. تعداد زیادی قطعه Scadutree در اوایل بازی برای جمع‌آوری وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا قبل از مواجهه با اولین Boss اصلی، به حدود سطح +4 یا +5 برسید. پس زنده ماندن از ضربات دشمن بسیار مهم است، زیرا هر دو حالت Overhead و Savage Lion’s Claw به اندازه کافی دشمنان را Stagger نمی‌کنند تا حملات خود را متوقف کنند، که منجر به وارد شدن مکرر Damage به شما می‌شود.

Bull-Goat's Talisman reduces Poise damage taken by 25%

علاوه بر این، من طلسم Bull-Goat را دارم. بعداً، اگر تصمیم به تغییر این مجموعه زره گرفتید، به دنبال طلسمی باشید که آسیب حمله Two-Handed را افزایش می‌دهد، که می‌تواند این ساخت را نیز تقویت کند. طلسم‌های ارزشمند دیگری نیز وجود دارد، مانند آنهایی که پس از کشتن دشمنان یا انجام حملات مهم، آسیب را افزایش می‌دهند. طلسم‌های جدید معرفی شده در DLC می توانند مفید باشند و حتی طلسم Two-Headed Turtle برای افزایش بازیابی Stamina مفید است.

Rellana's Cameo enhances attacks executed after maintaining the same stance for a while.

طلسم دیگری که من توصیه می‌کنم Rellana’s Cameo است. در صورت استفاده از Stance Overhead اگر آن را برای حدود یک ثانیه قبل از حمله نگه دارید، 20٪ افزایش آسیب ایجاد می‌کند. بدن شما پس از یک ثانیه قرمز خواهد شد که نشان دهنده افزایش آسیب است. در حالی که این تقویت بیشتر از Shard of Alexander است، برای فعال کردن آن به تأخیر نیاز دارد که ممکن است در موقعیت‌های جنگی سخت عملی نباشد. Shard of Alexander در درگیری‌های سریع قابل اعتمادتر است، اگرچه 5٪ آسیب کمتری ایجاد می‌کند. با این حال، می‌توانید هر دو طلسم را هنگام استفاده از Stance Overhead برای رسیدن به خروجی آسیب حتی بالاتر روی هم قرار دهید.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

برای Statها، منVigor 50، Mind 22، Endurance 25، Str 14، Dexterity 18، Intelligence 16، Faith 7، و 77 Arcane در سطح 150 دارم. Int و Faith برای این بیلد غیر ضروری هستند، بنابراین می‌توانید آنها را نادیده بگیرید. من به عنوان یک Astrologer شروع کردم، اما شما به هیچ یک از این آمارها نیاز ندارید.

علاوه بر این، برخی از Dragon Incantations جدید در DLC نیازهای Arcane بالایی دارند که به خوبی در این بیلد میتوانید از آنها در صورت نیاز استفاده کنید.

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای Flask of Wondrous Physick، من دو گزینه را برای این build توصیه می‌کنم. اولاً، Greenburst Crystal Tear به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که در طول باس فایت‌ها که مکرراً در حال Dodge رفتن و Roll زدن هستید، مشکلات Stamina پیدا نکنید. دوم اینکه، Thorny Cracked Tear برای ضربات پی در پی مفید است، زیرا هم در باس فایت‌ها و هم در حملات منظم، مواردی را از Overhead Stance و Savage Lion’s Claw دریافت خواهید کرد.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

در مورد Great Runesها، Godrick’s Great Rune برای این build ایده‌آل است، زیرا از شش Stat از هشت Stat استفاده می‌کنید که می‌تواند سطوح زیادی را در شما ارتقا دهد و بیلد شما را کارآمدتر کند. از طرف دیگر، Radahn’s Great Rune نیز انتخاب خوبی است که FP، استقامت و سلامت بیشتری را ارائه می‌کند که همگی برای این ساخت مفید هستند.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است