آموزش بیلد Smithscript Dagger در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Smithscript Dagger در Shadow of the Erdtree

در این مطلب، می‌خواهم بیلدِ Shadowblade خود را به شما نشان دهم. این Build بر روی استفاده از Smithscript Dagger تمرکز دارد، یک تیغه پرتابی منحصر به فرد در میان سلاح های Smithscript. هر حمله‌ای با این سلاح – چه هنگام دویدن، چه حمله پرشی یا حمله سنگین – تیغه‌های خود را پرتاب می‌کند و آن را به تنها سلاحی در بازی با این ویژگی تبدیل می‌کند.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

ابتدا، اجازه دهید Smithscript Dagger که یک تیغه پرتابی منحصر به فرد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. در حین تمامی حملات با این سلاح از جمله حملات دویدنی، حملات پرشی و حملات سنگین، تیغه‌هایی را پرتاب و آن را به تنها سلاح بازی با این مکانیک تبدیل می‌کنند. با این حال، آسیب در مقایسه با سایر سلاح‌های Melee کم است، زیرا به شما امکان می‌دهد با برد بیشتری حمله کنید.

The Smithscript Dagger scales primarily with Strength, Dexterity, Intelligence and Faith and is a good Weapon for players that want a throwable weapon that can also function at melee range.

با وجود مسافت خوبِ پرتاب تیغه‌ها، برد موثر Smithscript Dagger کمتر از حد انتظار است و دشمنان می‌توانند به سرعت واکنش نشان دهند، برای همین این امر آن را به یک سلاح چالش برانگیز تبدیل می‌کند. با این حال، خنجر به خوبی بر روی اسب کار می کند و امکان آسیب سریع و ایمن را از راه دور فراهم می‌سازد. این به ویژه در برابر Bossهایی که می‌توانید سوار بر اسب با آنها مبارزه کنید مؤثر است.

مهارت Piercing Throw سلاح فوق‌العاده است، آسیب و بُرد بیشتری را ارائه می‌دهد و آن را برای از میان برداشتن دشمنان از راه دور ایده آل می‌کند. در حالی که هزینه FP بالا است، دامنه و توانایی اضافه شده برای انحراف دشمنان می‌تواند بسیار مفید باشد، به خصوص در برابر دشمنانی که از راه دور به شما ضربه می‌زنند.

آموزش بیلد Smithscript Dagger در Shadow of the Erdtree 3

 Smithscript Dagger آسیب فیزیکی وارد می‌کند و دارای Scaleئه Dexterity عالی است و با تزریق Keen به مقیاس S می‌رسد. دو راه اصلی برای راه‌اندازی این سلاح وجود دارد: Dexterity کامل برای حداکثر آسیب در هر پرتاب، یا قرار دادن Blood Affinity و تقسیم Scale بین Dexterity و Arcane برای افزایش آسیب Bloodloss. اگر Bleed را انتخاب کردید، از پرتاب Scattershot استفاده کنید تا به طور قابل توجهی Bloodloss را افزایش دهید، این مورد به ویژه در برابر Bossهای بزرگ موثر است.

تصمیم‌گیری بین این تنظیمات ممکن است به موقعیت بستگی داشته باشد. تنظیم Blood برای گیم‌پلی عمومی بهتر است، در حالی که تنظیمات Dexterity با Piercing Throw برای از بین بردن بدون دردسر دشمنان Elite بهتر عمل می‌کند. این اسلحه برای حملات سریعتر و آسیب بیشتر، بهترین حالت دوگانه را دارد. استفاده از طلسم‌هایی که قدرت حمله را با ضربات متوالی افزایش می‌دهند، می‌تواند این موارد را بیشتر تقویت کند.

زره مورد نیاز در این بیلد:

Shadow Militiaman Armor is part of the Shadow Militiaman Set, and is worn by Shadow Militiamen throughout Shadow Keep

برای Armor اگر به مُد اهمبت می‌دهید Shadow Militiaman بهتر است. اگر از Blue Dancer Charm استفاده کنید می‌توانید آسیب فیزیکی سلاح را بیشتر کنید ولی باید قید Equip Load و Poise بالا را بزنید. یادتان باشد حداقل Poiseئه 51 برای DLC بازی مناسب است.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

Shard of Alexander greatly boosts the attack power of Skills by 15%

اولین گزینه مثل همیشه Shard of Alexander است. طلسم Arrow’s Sting Talisman آسیب تمام پرتابه‌های شما را افزایش می‌دهد که شامل Weapon Skill هم می‌شود و در این بیلد خیلی خوب عمل می‌کند.

اگر از Blood Affinith استفاده کرده‌اید بهتر است Lord of Blood’s Exultation را فراموش نکنید. جالب است که Crucible Knot Talisman هم برای این Build مناسب و Damage شما را بعد از کشتن دشمن افزایش می‌دهد که برای موقعیت‌هایی که تعداد زیادی دشمنان بر سرتان خراب می‌شوند مناسب است.

فراموش نکنید که White Mask نیز Attack Power خوبی برای Bloodloss به شما می‌دهد. طلسم Spear هم برای این بیلد مناسب است و آسیب شما را Boost می‌کند. دو طلسم Millicent’s Prosthesis و Rotten Winged Sword Insignia هم برای افزایش Attack Power عالی هستند. طلسم Claw Talisman هم اگر زیاد به حرکات پرشی علاقه داشته باشید در این بیلد جواب‌گوست.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

برای حرکت ویژه‌ی سلاح Smithscript Dagger از Scattershot با Affinityئه Blood استفاده کردم. Vigor را ۵۷ گذاشتم که کم است ولی چنانچه از رویارویی نزدیک با دشمنان اجتناب کنید می‌توانید این مورد را مدیریت کنید. Mind را ۳۰ در نظر گرفتم زیرا به دفعات قرار است که از Scattershot استفاده کنیم. Endurance را ۳۰ می‌گذارم زیرا حداقل Poise مناسب را با Armorهای Medium بگیرم. Strength در این سلاح Scaleئه D خواهد داشت و همان مقدار پیش‌فرض کاراکترتان کافی است زیرا برای Equip کردن Smithscript Dagger باید STRئه ۵ داشته باشید. برای Dexterity مقدار ۸۰ را قرار دادم هر چه‌قدر این مقدار بیشتر باشد آسیب سلاح و Attack Powerاش هم بیشتر می‌شود. Int و Faith هم مقدارشان 11 است تا این سلاح را بتوانیم Equip کنیم. برای Arcane نیز ۵۰ کافی است تا Bloodloss را تقویت کنیم.

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای فلاسک می‌توانید از Opaline که Damage Negation فیزیکی شما را افزایش می‌دهد استفاده کنید. Greenburst هم عالی است زیرا برای این بیلد Stamina به سرعت تخلیه می‌شود. Thorny نیز برای انجام حرکات زنجیروار و تقویت Attack Power عالی عمل می‌کند.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

از Great Runeهای Morgott و Radahn و یا Godrick استفاده کنید که برای این بیلد مناسب هستند.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است