آموزش بیلد Storm Arrow در Shadow of the Erdtree


آموزش بیلد Storm Arrow در Shadow of the Erdtree

در این راهنمایی، من بیلد Storm Arrow خود را به شما نشان خواهم گذاشت. این یک بیلد کمانِ خالص است که من برای Shadow of the Erdtree DLC طراحی کردم و با آنچه تاکنون دیده‌ام، بسیار خوب کار می‌کند. در این بیلد از Ansbach’s Longbow استفاده می‌کنیم که کمان جدیدی است که همراه با DLC منتشر شده است. اجرای این بیلد ممکن است دشوار باشد، اما نتیجه رضایت بخش خواهد بود…

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

برای این بیلد، ما از دو کمان استفاده خواهیم کرد: Ansbach’s Longbow و Albinauric Bow. این دو کمان برای موارد مختلف استفاده خواهند شد.

آموزش بیلد Storm Arrow در Shadow of the Erdtree 13

کمان Albinauric دارای توانایی Mighty Shot است که آسیب بسیار بالایی برای کمان دارد. اساساً کاری که ما با این کمان انجام می‌دهیم این است که دشمنان را از دور با این Bow از سر راه برمی‌داریم. Mighty Shot یک Ash of War نسبتا ارزان است که 6 FP مصرف دارد. همچنین به شما امکان می‌دهد تیرها را حفظ کنید، زیرا می‌توانید اکثر دشمنان را با یک شلیک بکشید. این مهم است زیرا ما از Stormwing Bone Arrows برای این بیلد استفاده می‌کنیم، بنابراین لازم نیست همیشه آن‌ها را farm کنید. شما نمی‌خواهید تیرهای زیادی را برای کشتن دشمنان صرف کنید تا زمانتان را صرف Farm کردن برای ساخت این تیرها نکنید. زمانی که با یک Boss مبارزه نمی‌کنید، یا زمانی که دشمنانی را هدف قرار می‌دهید که می‌توانید مانند اژدها روی سر آن قفل کنید، آن لحظه‌ی‌ای است که به کمان Albinauric اتکا می‌کنید.

آموزش بیلد Storm Arrow در Shadow of the Erdtree 14

در مورد Ansbach’s Longbow، مهارت اسلحه آن، Fan Shot است و تیرها را در فاصله‌ای با برد خوب پرتاب می‌کند. به نظر می‌رسد حتی اگر فقط یک تیر به دشمن برخورد کند، باز هم آسیب کامل آن را وارد خواهید کرد، که عالی است. قدرتی این تیرکمان صدمات زیادی وارد می‌کند، بنابراین در مبارزه با Bossها مهارت این کمان بکارتان می‌آید. اگر از منظر کشتن Boss صحبت می‌کنید، Fan Shot به راحتی بهترین مهارت سلاح کمانی در بازی است، زیرا آسیب انفجاری خوبی دارد، آنهم فقط با برخورد یکی از تیرهایش – به این معنی که ردیابی خوبی دارد. بنابراین نوار سلامتی Boss را از دور خرد می‌کند. شما همچنین از طلسم استفاده می‌کنید که بُرد کمان را افزایش می‌دهد، که بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

با این حال، یک نقطه ضعف اصلی Fan Shot این است که در هر بار استفاده از هشت Arrow استفاده می‌کند که بسیار زیاد است. این اصلاً کارآمد نیست، بنابراین شما را از استفاده آزادانه از آن در محیط‌های بازی، باز می‌دارد. اگر با دشمن سرسختی که نزدیک شماست روبرو هستید، همچنان می‌توانید از آن استفاده کنید، اما سعی می‌کنید ابتدا روش دیگری را امتحان کنید و در صورتی که ناچار بودید از آن استفاده کنید. با توانایی Mighty Shot می‌توانید تیرهای خود را برای Boss Fightها حفظ کنید. نکته دیگر در مورد Fan Shot این است که شما واقعاً نمی‌توانید از تیرهای Stormwing Bone Arrow با Fan Shot استفاده کنید، زیرا هنگام استفاده از این مهارت، تیرهای زیادی مصرف خواهید کرد. هنگام استفاده از Fan Shot، عمدتاً از تیرهای معمولی استفاده کنید.

یکی از چیزهایی که در مورد Ansbach’s Longbow دوست دارم این است که مانند Light Bow عمل می‌کند. می‌توانید در حین تیراندازی غلت بزنید، بپرید. این واقعاً برای نبردهای نزدیک خوب است، در حالی که کمان Albinauric و کمان‌های دیگر، به جز کمان Black Bow، در این مورد خوب عمل نمی‌کنند. این یک نوع ارتقاء نسبت به Black Bow و به طور کلی با مهارت بهتر است. اگر با دشمنان سرسخت در فضای باز مشکل دارید، می‌توانید به Ansbach’s Longbow تکیه کنید تا راحتتر دشمنان قوی را شکست دهید.

زره مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد Storm Arrow در Shadow of the Erdtree 15

در مورد زره، من هیچ زرهی برای این ساخت نمی‌پوشم زیرا از Lamenter’s Mask استفاده می‌کنم. The Lamenter’s Mask شما را به یک Lamenter تبدیل می‌کند و کمی Damage Negation را افزایش می‌دهد. همچنین وزنی ندارد، بنابراین اساساً بدون هیچ وزنی به شما زره می‌دهد. اگر از Blue Dancer Charm با ساختار کمان استفاده می‌کنید، این یک راه عالی برای محافظت در حالی است که اصلاً زره نپوشید. شما همچنین می‌توانید از Heart of Priestess یا Rock Heart هم استفاده کنید.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

طلسم هایی که ما برای این بیلد استفاده خواهیم کرد عبارتند از: طلسم Blue Dancer Charm، طلسم Arrow’s Sting، طلسم Arrow’s Soaring Sting، و Shard Of Alexander.

آموزش بیلد Storm Arrow در Shadow of the Erdtree 16

ما از Blue Dancer Charm برای این build استفاده می‌کنیم زیرا بار Equipload بسیار سبکی داریم. من توصیه می‌کنم وقتی وارد Boss Arena می‌شوید، Albinauric Bow را Unequip کنید، زیرا قرار نیست از آن استفاده کنید. اگر می‌دانید که دشمنان به شما نزدیک نمی‌شوند، می‌توانید Ansbach’s Longbow را هنگامی که در فضای باز هستید، Unequip کنید. همچنین، Blue Dancer Charm فقط بر آسیب فیزیکی تأثیر می‌گذارد، بنابراین باید از Arrowهایی استفاده کنید که آسیب فیزیکی وارد می‌کند.

ما همچنین Arrow’s Sting Talisman و Arrow’s Soaring Sting Talisman را داریم. هر دوی این طلسم‌ها بدون توجه به تیرهایی که دارید، آسیب Arrowهای شما را افزایش می‌دهند، بنابراین داشتن آن‌ها عالی است. Arrow’s Soaring Sting Talisman همچنین بُرد بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد، بنابراین Mighty Shot از داشتن این Talisman بهره زیادی خواهد برد. همچنین، تیرهای استخوانی Stormwing نیز بُرد خوبی دارند، بنابراین تقریباً همیشه بدون توجه به اینکه از چه فاصله‌ای تیراندازی می‌کنید، آسیب کامل وارد می‌کنید.

آموزش بیلد Storm Arrow در Shadow of the Erdtree 17

در نهایت، من Shard of Alexander را اینجا دارم زیرا آسیب‌های Mighty Shot و Fan Shot را افزایش می‌دهد. شما با این بیلد از این مهارت‌ها زیاد استفاده می‌کنید. Shard of Alexander همچنین می‌تواند به شما کمک کند تیرها را ذخیره کنید، زیرا تعداد تیرهایی را که برای کشتن دشمنان مصرف می‌شود کاهش می‌دهد.

اگر یکی از این طلسم‌ها را ندارید، می‌توانید از طلسم Ritual Sword استفاده کنید تا زمانی که در سلامت کامل هستید آسیب بیشتری به شما می‌دهد، بنابراین استفاده از این طلسم بد نیست. با این حال، ما از Crystal Tear استفاده خواهیم کرد که سلامت شما را تخلیه می‌کند، بنابراین استفاده از آن را برای Bossها توصیه نمی‌کنم. Crusade Insignia همچنین می‌تواند طلسم خوبی برای استفاده در محیط بیرون باشد، زیرا پس از کشتن دشمن، آسیب شما را تا 15 درصد به مدت 20 ثانیه افزایش می‌دهد.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

ویژگی‌هایی که من برای این بیلد دارم عبارتند از: Vigor 60، Mind 25، Endurance 23، Strength 25، Dexterity 65، Intelligence 16، Faith 7، Arcane 17. شما برای این بیلد نیازی به Int، Fai یا Arc ندارید. The Lamenter’s Mask خود Arcane شما را افزایش می‌دهد، به همین دلیل است که در Statها 17 برای Arcane باقی مانده‌ایم. اگر می‌خواهید کارایی کاراکترتان را زیاد کنید، احتمالاً می توانید Faith را افزایش دهید تا بتوانید از Golden Vow استفاده کنید.

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

وقتی صحبت از Flask of Wondrous Physick به میان می‌آید، من از Bloodsucking Cracked Tear و Crimsonburst Crystal Tear استفاده می‌کنم. من قبلاً از اینها در بیلد استفاده نکرده‌ام، بنابراین شما این موارد را در بیلدهای بعدی ما خواهید دید.

اساساً، Bloodsucking Cracked Tear به شما 20 درصد افزایش Attack Power را برای 3 دقیقه می‌دهد، اما به طور مداوم سلامتی شما را تخلیه می‌کند. این یک سبک بازی با ریسک بالا و پاداش بالا است. هنگامی که در حال بازی با کمان هستید، آسیب شما کم است، بنابراین می‌خواهید هر مدل افزایشی در خروجی آسیب خود را داشته باشید.

Crimsonburst Crystal Tear به سادگی وجودش بخاطر این است بخشی از سلامتی را که با اشک ترک خورده Bloodsucking از دست می‌دهید، جبران کند. این به شما کمک می‌کند که به دفعات یک فلاسک را ننوشید، بنابراین می‌توانید روی مبارزه تمرکز کنید.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد Storm Arrow در Shadow of the Erdtree 18

برای Great Rune، بهترین انتخاب Radahn خواهد بود. برای این ساخت به HP، FP و استقامت نیاز دارید و Radahn’s Great Rune همه اینها را افزایش می‌دهد.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است