آموزش بیلد Storm Samurai در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Storm Samurai در Shadow of the Erdtree

در این راهنمایی می‌خواهم بیلد سامورایی Stormblade خود را به نمایش بگذارم که به عنوان بیلد Samurai of the Storm نیز شناخته می‌شود. این بیلد فوق‌العاده است، با استفاده از Arrowهای Stormhawk – که من در بیلد Storm Arrow خود آن را آزمایش کردم – و همچنین Storm blade Ash of War و یک افسون جدید برای افزایش آسیب بیشتر از این بیلد یک بیلد استخوان‌شکن ساخته است. در این راهنما، خواهید دید که چگونه با این بیلد میتوانید بر bossهای DLC تسلط پیدا کنید.

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

 این بیلد نسخه بهبود یافته بیلد Stormblade است جایی که من در آنجا از Flamberge به همراه مهارت اسلحه Storm Blade استفاده میکردم.

آموزش بیلد Storm Samurai در Shadow of the Erdtree 3

این بیلد با حملات نزدیک می‌درخشد، اما همچنین یک حمله بُرد قوی با Storm Blade ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد از فاصله ایمن به دشمنان و Bossها ضربه بزنید و با نزدیک شدن به آنها آسیب بیشتری وارد کنید. در حالت، می‌توانید آن را با سلاح‌هایی جفت کنید که حملات R1 کندتری نسبت به Storm Blade دارند، زیرا این حملات شما را سریع‌تر می‌کند و عملکردتان را بهبود می‌بخشد. استفاده از سلاح سنگین با Storm Blade به شما این امکان را می‌دهد که سریع‌تر از حد معمول تاب بخورید و با کمک حملات سریع‌تر و آسیب ترکیبی مهارت سلاح در فاصله نزدیک، آسیب بیشتری ایجاد کنید.

The Great Katana scales primarily with Dexterity and Strength and is a good Weapon for Dexterity Builds

برای بیلد جدید، من کاتانای بزرگ را انتخاب کردم، یک نسخه سنگین‌تر، با تیغه‌ای بلندتر و آسیب بیشتر از Flamberge تا بتوانیم افزایش Bloodloss را داشته باشیم. این یک مهارت طبیعی برای این اسلحه است که آسیب بیشتر، دسترسی و ظاهری چشمگیرتر برای آن ایجاد می‌کند. ما کاتانای بزرگ را روی keen affinity قرار دادیم و Dex خود را افزایش دادیم. این کار آسیب بسیار بیشتری نسبت به Occult Infusion ایجاد می‌کند و باعث ایجاد bloodloss بهتر می‌شود اما در هر ضربه Storm Blade حدود 200 آسیب کمتر ایجاد می‌کند. 

علاوه بر این، Keen Infusion امکان جفت شدن با Albinauric Bow را برای یک گزینه دامنه‌دار با استفاده از Stormbone Arrow و Stormwing فراهم می‌کند. این با یک Talisman در هم آمیخته می‌شود که آسیب تیرهای استخوانی Storm Blade و Stormwing Bone Arrow را افزایش می‌دهد. حتی با وجود اینکه اخیراً بیلد کمان خالص را به نمایش گذاشتم، معتقدم این بیلد در کل بهتر است چراکه این بیلد آزادی عمل بیشتری به شما میدهد.

The Albinauric Bow scales primarily with Strength and Dexterity and is a good Weapon for long ranged combat.

شما عمدتاً از Albinauric Bow با Arrowهای معمولی برای مقرون به صرفه بودن و از تیرهای استخوانی Stormwing برای به حداکثر رساندن آسیب استفاده خواهید کرد. برخلاف بیلد کمان خالص، با این بیلد می‌توانید از هر تیری که می‌خواهید استفاده کنید. این یک بیلد فیزیکی متکی به Blue Dancer Charm نیست، بنابراین می‌توانید از تیرهای Lightning استفاده کنید، که به خوبی با Dex مقیاس می‌شوند، یا انواع دیگری مانند تیرهای Fire یا Magic بسته به Bossئی که با آن روبرو هستید برای آسیب بیشتر استفاده کنید.

زره مورد نیاز در این بیلد:

برای Armor، زره Divine Beast Warrior و کلاه‌خود Divine Beast، ساعدبند‌های Horned Warrior و Blaidd’s Greaves را دارم. این چیدمان باعث می‌شود در حالی که شیک به نظر می‌رسم، بیش از 51 poise به من برسد. Divine Beast Helm در واقع آسیب شما را با مهارت‌های Stormblade افزایش می‌دهد، همچنین کمی Strength و Dex نیز به Statهایمان می‌افزاید، اما Flaskهای شما را کمی Nerff می‌کند. معاوضه این است که شما با استفاده از Stormblade آسیب بیشتری خواهید رساند و با استفاده از Stormhawk Arrows و آن آمارها، که هر دو برای این بیلد خوب هستند، آسیب بیشتری وارد خواهید کرد.

شما مجبور نیستید از این زره استفاده کنید. افزایش آسیب به میزان 4 درصد به مهارت‌ها و طوفان‌ها آمار زیادی نیست. اما یک نقطه ضعف وجود دارد، بنابراین اگر ترجیح می‌دهید از یک مجموعه زره دیگر استفاده کنید، کاملاً کار خوبی انجام می‌دهید. 

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

برای طلسم‌ها در این بیلد، چند تایی داریم که به خوبی کار می‌کنند و من معمولاً آنها را زیاد تغییر نمی‌دهم. Ritual Sword Talisman وقتی در سلامت کامل هستید آسیب شما را افزایش می‌دهد و آن را برای افزایش آسیب‌های Storm Blade و arrow ایده‌آل می‌کند.

با این حال، در Boss fightهایی که اغلب ضربه می‌خورید، ممکن است آن را با چیزی محافظت‌کننده‌تر یا طلسم دیگری مانند Crusade Insignia جایگزین کنید، که پس از هر کشتن آسیب بیشتری به شما می‌دهد. Blessed Blue Dew Talisman با گذشت زمان FP را دوباره پر می‌کند و برای این بیلد عالی است زیرا Storm Blade یک مهارت اسلحه فوق‌العاده گران قیمت نیست، اما چون مجبوریم آن را Spam کنیم هزینه Mind زیاد می‌شود. این طلسم به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به توقف و استفاده از Flask در هنگام برخوردهای تهاجمی، FP خود را حفظ کنید.

Blessed Blue Dew Talisman slowly restores FP

طلسم Enraged Divine Beast قدرت مهارت‌ها و جادوهای طوفانی شما را تا 10% افزایش می‌دهد و با امتیاز Helm، مهارت اسلحه و تیرهای استخوانی Stormwing را افزایش می‌دهد و آن را به یک مکمل مهم برای این build تبدیل می‌کند.

Enraged Divine Beast raises potency of storms

در ترکیب با Shard of Alexander، که آسیب‌های Mighty Shot و Storm Blade را افزایش می‌دهد، این تنظیمات به خوبی هم‌افزایی می‌کنند. همچنین می‌توانید Blessed Blue Dew Talisman را با Crusade Insignia تعویض کنید تا بعد از کشتن دشمنان برای مدتی آسیب شما بیشتر شود.

Shard of Alexander greatly boosts the attack power of Skills by 15%

مدیریت Stamina جنبه مهم دیگری است که باید در این بیلد نظر گرفته شود. Storm Blade حرکتی است که Staminaی بسیار زیادی طلب می‌کند، به این معنی که اگر آن را اسپم کنید، Stamina خود را به سرعت کاهش خواهید داد. در حالی که این مسئله هنگام حرکت از دشمن به دشمن دیگر مشکلی نیست، در Boss fightها که باید به سرعت آسیب را تخلیه کنید، تمام شدن stamina می‌تواند محدود کننده باشد.

ممکن است در boss fightها، Blessed Blue Dew Talisman را با طلسم Two-Headed Turtle تعویض کنید تا Staminaی خود را افزایش دهید. علاوه بر این، استفاده از سپر Great Turtle Shield در دست می‌تواند Staminaی بیشتری را بهبود بخشد. اگرچه ریکاوری Stamina می‌تواند یک عامل محدود کننده در boss fightها باشد، اما مشکلی در محیط‌های باز با بیلد نخواهید داشت.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

برای لول 151 این مقادیر را در Statهای خود اعمال کنید:

Vigor:55 /Mind:28 /Endurance:25 / Strength:13 /Dexterity:83 /Intelligence:16 / Faith:7 / Arcane:9

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای Flask of Wondrous Physick، من از Greenburst Crystal Tear برای Stamina Recovery استفاده می‌کنم که برای این بیلد ضروری است. علاوه بر این، من از Winged Cracked Tear برای کاهش قابل توجه بار تجهیزاتم استفاده می‌کنم که امکان جاخالی دادن سریع‌تر و راحت‌تر را فراهم می‌کند. غلت‌زدن سریع‌تر سودمند است، به خصوص در DLC که در آن bossها بسیار تهاجمی هستند، زیرا به موقعیت موثر خود برای استفاده از Storm Blade کمک می‌کند. گزینه دیگر Bloodsucking Cracked Tear است که آسیب یک سبک بازی Aggressive را در طول boss fightها افزایش می‌دهد. اگر بازیکن ماهری هستید و از ضربه خوردن خودداری می‌کنید، این Tear می‌تواند به شما کمک کند تا bossها را سریع‌تر شکست دهید، هرچند که Stamina Recovery برای بازی تهاجمی بسیار مهم است.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

در مورد گریت رونز، رون بزرگ رادان بهترین انتخاب است زیرا سلامت، استقامت و FP را افزایش می‌دهد، که همه برای این بیلد مفید هستند. همینطور Rune بزرگ Malenia می‌تواند برای یک سبک بازی تهاجمی مفید باشد، اما Bossها اغلب درگیری را Interrupt می‌کنند و آن را کمتر بهینه می‌کنند. به طور کلی بهتر است به جای نزدیک شدن به bossها در محدوده بمانید، حتی اگر حملات نقطه‌ای می‌توانند آسیب بیشتری وارد کنند.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است