آموزش بیلد Velvet Sword of St. Trina در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Velvet Sword of St. Trina در Shadow of the Erdtree

در این بیلد، من درباره‌ی شمشیر سنت ترینا به شما توضیح خواهم داد. این یک Build سطح 200 است که از شمشیر Velvet Sword of St. Trina استفاده می‌کند که یک شمشیر جدید از Shadow of the Erdtree است. این شمشیر آماری مشابه شمشیر سنت ترینا دارد، اما در کل کمی بهتر است.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد Velvet Sword of St. Trina در Shadow of the Erdtree 15

تفاوت اصلی بین شمشیر مخملی سنت ترینا و شمشیر سنت ترینا این است که شمشیر مخملی آسیب جادویی بیشتری وارد می‌کند، در حالی که شمشیر معمولی آسیب فیزیکی بیشتری وارد می‌کند. Scoreهای شمشیر مخملی سنت ترینا 110 در مقابل 100 در شمشیر سنت ترینا است، بنابراین برای ضربه زدن از پشت‌سر و حملات متقابل از شمشیر St. Trina در بازی اصلی بهتر است. شمشیر مخملی سنت ترینا به جای Sleep دارای Eternal Sleep است. چیزی که در مورد Sleep و Eternal Sleep شایان ذکر است این است که این دو جلوه وضعیت نوار Buildup یکسانی دارند. به عنوان مثال، اگر با استفاده از شمشیر سنت ترینا برای ایجاد Effect وضعیت Sleep حمله کنید، سپس از شمشیر مخملی سنت ترینا برای تکمیل ساختن استفاده کنید، Eternal Sleep به جای Effect وضعیت Sleepئه عادی فعال می‌شود، و بالعکس.

اما تفاوت در این است که Eternal Sleep باعث می‌شود تا بتوانید حدود 5 ثانیه قبل از بیدار شدن دشمن به آنها آسیب وارد کنید. در آزمایش من، اگر با شمشیر مخملی سنت ترینا در حالی که دشمن در Sleep است حمله کنید، همچنان Eternal Sleep را افزایش خواهید داد، بنابراین اگر به آنها حمله کنید آنها در خواب خواهند ماند. شما فقط می‌توانید Eternal Sleep را بر روی دشمنانی که می‌توانند تحت تأثیر Sleep قرار گیرند، مانند شوالیه‌های سیاه (افراد Messmer)، ایجاد کنید. من همچنین در آزمایش خود متوجه شدم که دشمنانی که دچار Sleep می‌شوند، زنجیره حمله یا هر انیمیشنی را قبل از اعمال آن به پایان می‌رسانند (یعنی چنانچه در حین حمله به شما دچار Sleep شوند، اول انیمیشن یا حمله‌ی خود را انجام داده، سپس به خواب فرو می‌روند).

دلیل دیگری که ما از شمشیر مخملی سنت ترینا استفاده می‌کنیم این است که از آن Scoreئه Intelligence بالاتر استفاده کنیم. چیزی که ممکن است گاهی اتفاق بیفتد این است که می‌توانید مقابله با دشمن یا Boss را مسدود کنید، سپس آن‌ها در حالی که اثر وضعیت Sleep را می‌گذارید، به حالت Stance Break بروند. از آنجایی که آنها نتوانسته‌اند انیمیشن Eternal Sleep را انجام دهند، زمانی که شما Critical Hit وارد می‌کنید، این وضیعیت همچنان روی آنها خواهد ماند. سپس دشمن سعی می‌کند پس از بلند شدن از زمین، وضعیت را تغییر دهد و همین به شما چند ثانیه دیگر فرصت می‌دهد تا یک حمله سنگین یا Critical Hit دیگر انجام دهید.

اگر از Effect وضعیت Sleep معمولی استفاده می‌کنید، دشمن یا Boss بعد از دریافت Critical Hit هنگام ایستادن وضعیت Sleepاش دیگر صفر است، که به شما زمان اضافی برای حمله نمی‌دهد. این بدان معناست که Eternal Sleep بهتر از Sleep عمل می‌کند، حتی روی دشمنانی که می‌توانند در برابر آن Resistance داشته باشند.

با این حال، مشکل اصلی اثر وضعیت Sleep و Eternal Sleep این است که بسیاری از دشمنان در برابر آن‌ها مصون هستند. بنابراین، کاری که من با این Build انجام دادم این است که شما می‌توانید از سلاح دیگری بر روی دشمنان استفاده کنید، اگرچه می‌توانید 100٪ از Velvet Sword of St. Trina نیز در تمام طول بازی استفاده کنید.

آموزش بیلد Velvet Sword of St. Trina در Shadow of the Erdtree 16

سلاحی که می‌توانید به عنوان سلاح ثانویه استفاده کنید، یک شمشیر Lordsworn به همراه Ash of War: Square Off است که با قالب Block Counter این build مطابقت دارد. این مقیاس بسیار شبیه به شمشیر مخملی سنت ترینا است، بنابراین با تعویض این سلاح‌ها در دست، شما همچنان می ‌توانید یک خروجی آسیب بهینه با آن داشته باشید. هنگامی که من در Land Of Shadow قدم می‌زنم، از شمشیر Lordsworn استفاده می‌کنم، زیرا بیشتر دشمنان قرار نیست قبل از مرگ به خواب بروند، بنابراین دلیل موجهی برای استفاده از Sleep روی دشمنان معمولی وجود ندارد. اگر در حدس زدن اینکه کدام دشمنان و Bossها از Sleep مصون هستند مشکل دارید، می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به ویکی Elden Ring مربوط به Fextralife مراجعه کنید.

آموزش بیلد Velvet Sword of St. Trina در Shadow of the Erdtree 17

برای سپر از Crossed-Tree Towershield استفاده می‌کنیم. البته که هر Shield دیگری (ترجیحاً بزرگ‌ها) را می‌توانید استفاده کنید.

زره مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد Velvet Sword of St. Trina در Shadow of the Erdtree 18

برای این بخش از Setئی استفاده کنید که بیشتر از 50تا Poise به شما بدهد. اگر تکیه شما Eternal Sleep است و می‌خواهید Buildupاش را تقویت کنید برای سرپوش از St. Trina’s Blossom استفاده کنید که برای همین منظور در بازی وجود دارد.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

آموزش بیلد Velvet Sword of St. Trina در Shadow of the Erdtree 19

از آنجا که Counter Block می‌کنیم، پس داشتن Staminaی همیشه پُر مهم است پس Two-Headed Turtle Talisman اینجا بدرد می‌خورد.

آموزش بیلد Velvet Sword of St. Trina در Shadow of the Erdtree 20

طلسم Blade of Mercy که به مدت 20ثانیه Attack Power را به مقدار 20٪ افزایش می‌دهد. در کنار این طلسم می‌توانید از Dagger Talisman استفاده کنید که آسیب Critical Hit را به مقدار 17٪ افزایش می‌دهد. در کنار این Curved-Sword Talisman به مقدار 20٪ حمله‌ی Block Counter را تقویت می‌کند که برای این Build می‌تواند حیاتی باشد.

آموزش بیلد Velvet Sword of St. Trina در Shadow of the Erdtree 21

اما اگر به وضعیت Eternal Sleep اتکا می‌کنید، این سِت تالیسمان می‌تواند کمک شایانی جهت Buildupئه Eternal Sleep شما بکند. St. Trina’s Smile مشابه طلسم‌های Exultation است و چنانچه در نزدیکی Eternal Sleep باشید Attack Power شما را تا 20٪ برای 30ثانیه تقویت می‌کند. در کنار این Rotten Winged Sword Insignia یا Millicent’s Prosthesis یا هر دو هم به کارتان می‌آیند.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

برای Vigor عدد 66 مناسب و 1936تا Hp خواهید داشت. Mind را 24 قرار می‌دهم چون زیاد از حرکت ویژه‌ی Velvet Sword of St. Trina استفاده نمی‌کنیم. Endurance را 45 گذاشتم تا 148 واحد نوار Stamina باشد و 97.9 هم Equip Loadامان تا بتوانیم زره‌های سنگین با Poise بالا بر تن کنیم. Strength را 34 قرار می‌دهیم و بیاد داشته باشید که بیشترین آسیب را مشخصه‌ی Dex به Velvet Sword of St. Trina می‌دهد و این 34 بالاترین مقدار برای تغییر Score آسیب سلاح است و بعد از آن به ندرت تغییر می‌کند. Dexterity را 74 قرار دادم زیرا بیشترین آسیب و Attack Power را این مشخصه به سلاح می‌دهد و نزدیک به Hardcap سلاح نیز می‌باشد. Intelligence را 20 در تظر دارم زیرا آسیب بسیار کمی از این مشخصه دریافت می‌کنیم. از Strength بیشتر است ولی تاثیرش بسیار کمتر از Dexterity است. دو مشخصه‌ی Faith و Arcane را Defaultئه کلاس خود در نظر بگیرید.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

برای Great Rune از Morgott یا Radahn و یا حتی Godrick هم می‌توانید بهره بگیرید.

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای Flask of Wondrous یکی از بهترین گزینه‌ها Opaline است که Damage Negation فیزیکی شما را بالا می‌برد. برای پر شدن سریع‌تر Stamina هم از Greenburst می‌توانید بهره ببرید. البته می‌توانید از Thorny هم استفاده کنید که Atrack Power شما چنانچه حملات زنجیروار و دامنه‌دار اجرا کنید را تقویت می‌کند.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است