آموزش بیلد Void Knight در Shadow of the Erdtree

آموزش بیلد Void Knight در Shadow of the Erdtree

در این مطلب، من می‌خواهم راهنمای Void Knight خود را به شما نشان دهم. این بیلدی است که نه تنها از Armor of Night استفاده می‌کند، بلکه Night Sword و Night Shield را نیز در خود جای داده است.

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

مطلب مرتبط: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

سلاح‌های مورد نیاز در این بیلد:

شما می‌توانید شمشیر شب را با تکمیل خط داستانیCount Ymir و پیشبرد آن تا پایان یا نزدیک به پایان پیدا کنید. Armor of Night و Shield of Night در Bonny Gaol قرار دارند که در اوایل بازی قابل دسترسی هستند. پس از عبور از خرابه‌های Moorth، می‌توانید با کمی جلوتر رفتن، سیاهچالی را پیدا کنید که این موارد درونش وجود دارد.

The Sword of Night scales  with Dexterity and is a good Weapon for DEX Builds.

بیایید با شمشیر شب یا Night Sword شروع کنیم. این کاتانا دارای Bloodloss و Scaleئه Dex است. به عنوان یک کاتانای منحصر به فرد، نمی‌توان آن را infuse کنید، اما صدمات فیزیکی و جادویی قابل توجهی را به همراه دارد و بیشتر آسیب‌ آن فیزیکی هستند. ویژگی برجسته آن مهارت منحصر به فرد سلاح، Witching Hour Slash است.

آموزش بیلد Void Knight در Shadow of the Erdtree 3

Witching Hour Slash شامل نگه داشتن کاتانا به پهلو و اجرای سریع اسلش سه ضربه‌ای است که شخصیت را به جلو می‌برد و دامنه حمله را فراتر از خود کاتانا گسترش می‌دهد، مشابه Rivers of Blood. شما می‌توانید این مهارت را برای افزایش بُرد و آسیب شارژ کنید، مخصوصاً در صورتی مفید است که بتوانید یک فضای مناسب جهت ضربه زدن را پیش‌بینی کنید، مانند هنگام Stun کردن یک boss یا پیش‌بینی نزدیک شدن دشمن. یک مزیت قابل توجه این است که اگر به دلیل حمله دشمن نیاز به تخلیه پیش از موعد شارژ داشته باشید، این مهارت همچنان اجرا می‌شود و امکان انعطاف‌پذیری در زمان‌بندی را فراهم می‌کند.

این سلاح ایراداتی دارد. اولاً، دسترسی آن نسبت به سایر کاتاناها مانند Nagakiba یا Great Katanaها بسیار کوتاه است و نزدیک شدن بیشتر به دشمنان را ضروری می‌کند. علاوه بر این، هزینه FP 21 در هر استفاده برای یک مهارت سلاح بالا است و مدیریت FP را بسیار مهم می‌کند، به خصوص که این مهارت به طور موثر دشمنان معمولی را می‌کشد. در نهایت، هنگامی که مهارت فعال می‌شود، در انیمیشن قفل می‌شوید که می‌تواند یک نقطه ضعف در برابر Bossها و دشمنان تهاجمی باشد. این امر مستلزم یادگیری الگوهای حمله دشمن برای استفاده مؤثر از این مهارت است. استفاده کورکورانه از این مهارت در Boss fightهای ناآشنا می‌تواند منجر به آسیب قابل توجهی شود.

The Shield of Night is a Shield that scales primarily with Strength and Intelligence.

در ادامه، بیایید نگاهی به Night Shield بیندازیم. این یک سپر جالب است زیرا تقریباً هیچ وزنی ندارد. قدرت حمله، فیزیکی و جادویی دارد، اما به جز جادو، دفاع‌های بسیارضعیفی ارائه می‌دهد و گارد تقویتی ضعیفی دارد. با Dex سطحش بالا می‌رود و مهارت منحصر به فردی به نام Revenge of Night دارد. با فشار دادن L2 با این مهارت، پرتابه‌ای شلیک می‌شود که آسیب متوسطی را در بُرد کم وارد می‌کند و فقط 5 FP هزینه دارد. در حالی که آسیب قابل توجهی نیست، گزینه‌ای گسترده برای شخصیت‌های Melee ارائه می‌دهد که صددرصد آسیب جادویی ایجاد می‌کند، که می‌تواند به راحتی افزایش یابد. آسیب این مهارت با Dex سنجیده می‌شود، بنابراین هر چه Dex شما بیشتر باشد، آسیب جادویی بیشتری خواهد داشت.

هدف اصلی Revenge of the Night گرفتن پرتابه‌های جادویی و سپس فشار سریع L2 برای شلیک یک پرتابه به سمت مهاجم است. این شبیه به Block Counter برای حملات Melee معمولی است اما از L2 به جای R2 استفاده می‌کند. این پرتابه، اغلب چهار برابر مقدار معمول آسیب وارد می‌کند و می‌تواند دشمنان را با یک شلیک بکشد. در حالی که این مهارت بسیار موقعیتی است، اما در Boss fightهای خاص که شامل پرتابه‌ها یا هنگام برخورد با دشمنان دامنه‌دار است، بسیار مؤثر است.

The Messmer Soldier Shield is a Shield that scales primarily with Strength.

با این حال، Boost Guard و محافظت فیزیکی Shield of Night برای عملکرد آن به عنوان یک سپر Block Counter سنتی کافی نیست. استفاده از آن برای جلوگیری از حملات Melee، استقامت زیادی را از بین می‌برد و منجر به آسیب قابل توجهی می‌شود. درعوض، اگر می‌خواهید سپری را داشته باشید که با مجموعه مطابقت داشته باشد و Block Counter معمولی را فراهم کند، می‌توانید Messmer Soldier Shield را در نظر بگیرید. این سپر محافظت و عملکرد بهتری را برای مسدود کردن سنتی حملات دشمنان ارائه می‌دهد. در عمل، بسته به موقعیت می‌توانید بین دو دست گرفتن شمشیر شب و استفاده از سپر جا به جا شوید.

زره مورد نیاز در این بیلد:

برای زره، از Armor of Night و Helm of Night ترکیب شده با Black Knight Greaves و Gauntlets استفاده می‌کنم. دلیل این ترکیب، Poiseئه کم Armor of Night Set است که در کل حدود 26 یا 29 است. با پوشیدن Gauntletهای شوالیه سیاه و Greavesهای شوالیه سیاه و اضافه کردن Talismanئه Bull-Goat می‌توانم از آستانه 51 پویز گذر کنم. این امر ضروری است زیرا اگر در حین استفاده از مهارت اسلحه کاتانا از انیمیشن ضربه بخورید و Interrupt شوید، می‌تواند یک شکست بزرگ باشد.

Talismanهای مورد نیاز در این بیلد:

Crusade Insignia raises attack power after defeating an enemy.

اولین طلسم ما Crusade Insignia است که برای اکتشاف در محیط و سیاه‌چال‌ها عالی است زیرا آسیب حملات، مهارت‌های سلاح و مهارت‌های سپر (از جمله پرتابه) شما را افزایش می‌دهد. زمانی که به طور مرتب دشمنان را بکشید همواره این Buff را خواهید داشت.

Shard of Alexander greatly boosts the attack power of Skills by 15%

دومین طلسم Shard of Alexander است که آسیب هر دو مهارت‌ ویژه Witching Hour Slash و Revenge of the Night را افزایش می‌دهد و آن را به یک انتخاب بالقوه برای این بیلد تبدیل می‌کند.

Blessed Blue Dew Talisman slowly restores FP

طلسم بعدی Blessed Blue Dew Talisman است که برای اکتشاف در محیط مفید است زیرا به آرامی FP را در طول زمان بازسازی می‌کند و به شما امکان می‌دهد مهارت‌های سلاح خود را بیشتر استفاده کنید و هزینه بالای Witching Hour Slash را جبران کنید. با این حال، در طول bossfightها، FP را به اندازه کافی سریع بازسازی نمی‌کند که قابل قبول نیست.

Godfrey Icon raises attack power of charged Spells and Skills by 15%

آیکون گادفری برای افزایش آسیب‌های Witching Hour Slash بسیار عالی است. اگر می‌بینید که اغلب از نسخه شارژ شده استفاده می‌کنید، این یکی از موارد ضروری است.

پروتز Millicent یا Rotten Winged Sword Insignia نیز گزینه‌های مناسبی هستند. در طول Boss fightها، آنها موثرتر از اکتشاف هستند زیرا افزایش آسیب کوتاه مدت است.

علاوه بر این، متوجه شدم که طلسم Curved Sword آسیب انیمیشن block counterئه Revenge of the Night را بهبود نمی‌بخشد، بنابراین اگر روی به حداکثر رساندن آسیب آن تمرکز می‌کنید، ارزش استفاده از آن را ندارد.

وقتی برای اولین بار این بیلد را ساختم، سعی کردم آسیب Revenge of the Night را به حداکثر برسانم، اما بهترین استفاده از آن برای گرفتن پرتابه‌ها و مقابله موثر با آنها است. استفاده منظم از نسخه بدون شارژ آن ناچیز است، بنابراین روی استفاده از آن برای هدف مورد نظر خود یعنی گرفتن پرتابه و پاسخ دادن به آتش حریف تمرکز کنید.

Attributesهای مورد نیاز در این بیلد:

در سطح 150 مقادیر Statها برای کلاس Astrologer به شرح زیر است:

Vigor:55/ Mind:25/ Endurance:27/ Strength:11/ Dexterity:80/ Intelligence:16/ Faith:7/ Arcane:9

اولویت با Dex است برای آسیب بیشتر سلاح، Vigor را برای بقا و Mind و Endurance را برای پایداری در اولویت قرار دهید. Strength فقط برای برآورده کردن نیاز سلاح برای Equip کردن کافی است و سایر آمارها را می‌توان نادیده گرفت مگر اینکه کلاس شروع شما چیز دیگری باشد.

Flask of Wondrous مورد نیاز در این بیلد:

برای Flask of Wondrous Physick، چند تنظیم موثر وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید. اگر قصد دارید به طور مرتب از Revenge of the Night استفاده کنید، Magic-Shrouding Cracked Tear فوق‌العاده است. این به طور قابل توجهی آسیب‌اش را افزایش می‌دهد و آن را برای مناطقی با تعداد زیادی از دشمنان یا bossfightها که شامل پرتابه‌های زیادی است ایده‌آل می‌کند. Thorny Cracked Tear برای افزایش آسیب در حملات مکرر عالی است، که هم برای Witching Hour Slash و هم برای حملات معمولی کاتانا مفید است. Opaline Hardtear محافظت بیشتری را ارائه می‌دهد که همیشه مفید است.

Great Runes مورد نیاز در این بیلد:

برای Great Runes، شما دو گزینه قوی دارید. Rune بزرگ Malenia برای بازگرداندن سلامتی در هنگام حمله پس از آسیب دیدگی عالی است. با توجه به سبک بازی تهاجمی این build، این گزینه می‌تواند بسیار سودمند باشد. Radahn’s Great Rune هم سلامت، FP و استقامت بیشتری را فراهم می‌کند که برای این بیلد مفید است.

منبع: Fextralife

منوی اصلی: معرفی بیلدهای مختص Shadow of the Erdtree / ساخت بهترین کاراکترها

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است