راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Trail of the Dead

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Trail of the Dead

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این ماموریت، مقدار 3000xp برای کریتوس و 750xp برای Freya بدست می‌آورید.

راهنمای مراحل فرعی: GOW: Ragnarok / مرحله‌ی فرعی: Trail of the Dead

بلافاصله پس از اتمام Return of the River، هنگامی که با آسانسور از سد پایین آمدید، Trail of the Dead آغاز خواهد شد. سوار قایق شوید و  سمت راست و تا حد زیادی به سوی شرق و داخل غار و در نهایت به سمت اسکله بروید. هنگامی که از قایق خارج شدید، از شکاف دیوار در بالا به داخل بخزید.

اگر قبلاً جنگل را کاوش کرده باشید، ممکن است به یاد بیاورید که چند Ogres باعث ایجاد دردسر در منطقه شده‌ بودند. خوب، حالا وقت آن است که با آنها مبارزه کنیم. آنها توسط یک زوج Nokken محافظت می‌شوند، بنابراین مطمئن شوید که اول آنها را از سر راه برمی‌دارید و بعد به سراغ Ogreها بروید، در غیر این صورت در این نبرد به جایی نخواهید رسید و فقط مبارزه فرسایشی خواهد شد. وقتی تقریباً کارتان تمام شد، اژدهایی وارد گود می‌شود، وقت آن رسیده که این اژدها را شکار کنید.

قبل از اینکه این منطقه را ترک کنید، به یاد داشته باشید که صندوق قرمز را برای هکسیلور و Petrified Bone باز کنید. با قایق به عقب برگردید و به جنوب‌غربی سفر کنید، در ساحلی که دروازه Mystic Gateway و یک صندوق Nornir وجود دارد، پهلو بگیرید. پس از پیاده شدن، نوکن‌های بیشتری در اینجا از چند وولور دفاع می‌کنند، پس حتما مراقب آنها باشید. (اول نوکن‌ها را از بین ببرید.) همچنین روحی را در سمت راست پیدا خواهید کرد که برای شما Favourای به نام Casualty of War: The Toy آزاد می‌کند.

از دیوارهای شرق، درست فراتر از Celestial Altar، بالا بروید و مسیر را به سمت راست حرکت کنید. از دیوارها عبور کنید تا به درختان انگور قرمز برسید، سپس زنجیره‌ای از تیرهای Sigil ایجاد کنید و با Blades of Chaos خود آنها را بسوزانید. وقتی به سمت دیگر رسیدید اطمینان حاصل کنید که صندوق افسانه‌ای را برای Light Runic Attackای به نام Whisper of the World باز می‌کنید.

مسیر جلوی صندوق افسانه‌ای را دنبال کنید و از دیوار بالا بروید. در سطح بالایی باید با اژدهایی که از ابتدای این Favour دیدید مبارزه کنید. این یکی The Corpse Eater نام دارد.

مبارزه با The Corpse Eater

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Trail of the Dead

این اژدها تفاوت زیادی با اژدهایان دیگری که ممکن است تا اینجا با آنها رو به رو شدید، مانند Crimson the Dread ندارد. (برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید) این اژدها گاهی اوقات به هوا پرواز می‌کند و از راه دور به سمتتان حمله می‌کند. این اژدها خاصیت یخ‌زدگی دارد پس باید وقتی جریان زیادی از بزاقش را از دهانش بیرون می‌ریزد، مراقبش باشید. اما جدا از این، اگر فقط روی کاهش سلامتی آن تمرکز کنید، پیروزی به زودی از آن شما خواهد شد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این اژدها می‌تواند شما را بگیرد و با خود به هوا ببرد، اما حتی در این شرایط نیز می‌توانید با زدن دکمه‌های R1 و R2 در حین پرواز مقدار کمی به او آسیب وارد کنید. اژدها را برای یک Enchantment به نام Sigil of Doom، و همچنین چند Dragon Claws، Purified Crystalline و Bonded Leather از بین ببرید. این کار Trail of the Dead را کامل می‌کند. بعد از کشتن اژدها یک زنجیر طلایی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن سریعتر خود را به قایق بازگردانید.

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است