راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Chop

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Chop

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Chop بازی GTA 5
(این مرحله با علامت F در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. نه حتی یک خراش: در موقع رانندگی سعی کنید ونِ Lamar هیچ آسیبی نبیند و از قدرت فرانکلین در این مورد استفاده کنید. 2. هوم داگ: حدود 10 ثانیه از دیدِ Chop محیط را نظاره کنید. 3. عکس العمل‌های پیشرفته: در حین رانندگی با استفاده از Caps Lock حدود 7 ثانیه در مجموع از قدرتی فرانکلین استفاده کنید.) 

به علامت F در نقشه بروید. بعد از دمو به دنبال Lamar و Chop حرکت کنید تا به ون سفید برسید. برای بدست آوردن مدال طلایی نباید ون هیچ آسیبی ببینید پس با دقت رانندگی کنید. چون مرحله زمانی نیست پس عجله‌ای در کار نیست. سوار  ون شوید و به سمت محل زرد رنگ در نقشه حرکت کنید با احتیاج حرکت کنید و سعی کنید در طول مسیر به مدت 7 ثانیه یا بیشتر از قدرتی فرانکلین استفاده کنید. وقتی به محل رسیدید دمو شروع می‌شود.

بعد از دمو به سرعت سوار ون شوید و به دنبال حرکت کنید، در طول مسیر باید از قدرتی فرانکلین استفاده کنید تا تصادفی انجام ندهید و خراشی روی ون نیفتید. همینطور موتور را تعقیب کنید. احتیاج نیست آن را متوقف کنید و فقط به تعقیب کردن آن ادامه دهید. تعقیب را ادامه دهید تا موتور وارد یک کوچه تنگ شود و زمانی که از آن خارج شد با یک اتوبوس تصادف کند. حال به صورت پیاده به همراه Chop باید به تعقیب مرد بپردازید. مرد را تعقیب کنید تا در انتهای مسیر به فنس برسید با Space از فنس بگذرید و به تعقیب مرد ادامه دهید. از بلندی به پایین بپرید و مرد را دنبال کنید. وقتی به بخش چوبی رسیدید که Chop پشت آن گیر کرده با Space آن را تخریب کنید تا سگ بتواند مرد را تعقیب کند. از درون واگن‌ها عبور کنید و مرد را تعقیب کنید. کمی جلوتر بعد از دموی کوتاهی مرد روی یک واگن میپرد و غیبش می‌زند.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Chop

حال Alt را فشار دهید و Chop را انتخاب کنید. ده ثانیه از دید Chop محیط را نظاره کنید تا بخش طلایی این قسمت را نیز بدست بیاورید. بوی مرد را تعقیب کنید تا به واگن درست برسید وقتی جلوی واگن درست بودید Alt را بزنید تا دوباره کنترل فرانکلین را در دست بگیرید و در واگن را باز کنید. در هیچ کدام از واگن‌ها خبری از مرد نیست. یک لحظه از Chop غفلت کردید و او در حال شیطنت با سگ دیگری دیده می‌شود! با E سگ را صدا کنید و باز به دنبال مرد بگردید. Chop جلوی یک واگن توقف می‌کند. واگن را باز کنید تا دمو شروع شود. بعد از دموی کوتاه Alt را بزنید تا در نقش Chop مرد را تعقیب کنید و او را بگیرید تا دموی دیگری آغاز شود. بعد از دمو سوار ون شوید و به محل زرد مشخص شده بروید. مراقب باشید که ون در طول مسیر آسیبی نبیند و به جایی برخورد نکند. کمی جلوتر وقتی که بازی از شما خواست بایستید. ماشین را نگهدارید تا مرد پیاده شود. حال به سمت محل زرد رنگ بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو ماموریت تمام شده است.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی GTA 5 

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

دیدگاه ها بسته شده است