راهنمای بازی Lies of P قسمت آخر: (باس های نهایی) (ویدیوی اختصاصی)

راهنمای بازی Lies of P قسمت آخر

منوی اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Lies of p (تمام اسرار بازی)

ویدیوی راهنمای بازی Lies of P قسمت آخر

 

این راهنمایی را بر اساس ویدیوی اختصاصی بالا (که از گیم‌پلی بازی خودمان کپچر کردیم) برایتان تهیه شده است. 

از Arche Abbey Upper Part – Inside تا باز کردن راه میانبر  (در ویدیو: 00:02 تا 07:17)

آیتم بسیار مهم:  Dark moon Moonstone of the Covenant (برای ارتقای سلاح‌ها به کار می‌رود) (در ویدیو: 00:25)

آیتم مهم: Half Moonstone (برای ارتقای سلاح‌ها به کار می‌رود) (در ویدیو: 01:10)

آیتم بسیار مهم:  Dark moon Moonstone of the Covenant (برای ارتقای سلاح‌ها به کار می‌رود) (در ویدیو: 01:53)

آیتم‌ بسیار مهم درون صندوق: Quartz (ارتقای توانایی‌های شخصیت) (در ویدیو: 02:36)

آیتم بسیار مهم: Full Moonstone of the Covenant (برای ارتقای سلاح‌ها به کار می‌رود) (در ویدیو: 05:04)

آیتم بسیار مهم: Full Moonstone (برای ارتقای سلاح‌ها به کار می‌رود) (در ویدیو: 06:41)

رسیدن به آسانسور و باز کردن راه میانبر (در ویدیو: 06:44 تا 07:10)

تا Arche Abbey Upper Part – Internal Bridge   (در ویدیو: 07:23 تا 11:55)

کمک یا مبارزه با Red Fox: در صورتی که در قسمت قبلی با Black Cat مبارزه نکرده باشید می‌توانید با Red Fox نیز صحبت کنید و یک Coin Fruit به او بدهید تا ماسکش را به شما بدهد و بدون درگیری بتوانید بازی را ادامه دهید. در صورت مبارزه نکردن با او و خواهرش به آنها کمک می‌کنید که زنده بمانند. (در ویدیو: 08:10 تا 09:36)

صحبت با ژپتو: در اینجا ژپتو از شما سوال می‌پرسد: آیا من برای شما پدر قابل اعتمادی بودم؟ بله (دروغ) خیر (حقیقت) اگر هنوز Golden Lie را بدست نیاورده باشید دروغ بگویید در غیر این صورت فرقی نمی‌کند. بعد از پایان صحبت‌ها Arche Abbey Passageway Key را بدست می‌آورید. (در ویدیو: 09:57 تا 11:24)

رسیدن به Stargazer (در ویدیو: 11:55)

از Arche Abbey Upper Part – Internal Bridge تا باز کردن میانبر   (در ویدیو: 12:00 تا 15:21)

آیتم‌ مهم درون صندوق: Assassin’s Amulet (دمیج ضربات Crit را افزایش می‌دهد) (در ویدیو: 12:11)

آیتم‌ مهم درون صندوق: Leaping Amulet +1 (میزان Stamina یا انرژی را افزایش می‌دهد) (در ویدیو: 13:54)

باز کردن میانبر (در ویدیو: 14:56)

 تا Cradle of the Gods   (در ویدیو: 15:37 تا 21:55)

مبارزه با مینی باس: مراقب باشید این مینی باس Disruption پخش می‌کند که اگر تولبارش پر شود درجا کشته می‌شوید. با شکست دادنش آیتم ارزشمند quartz را بدست می‌آورید. (در ویدیو: 17:39 تا 19:24)

آیتم‌ مهم درون صندوق: Legion Caliber (برای ارتقای بازوی لژیونی کاربرد دارد) (در ویدیو: 20:07)

نوشته So Said Pistris III (در ویدیو: 21:25)

نوشته Simon Manus’s Confession (در ویدیو: 21:49)

مبارزه با Simon Manus, Awakened God    (در ویدیو: 23:02 تا 32:47)

1. حتما از یار کمکی استفاده کنید. 2. باس به آتش حساس است پس از همان ابتدا شمشیرتان را آتشین کنید به جان باس بیفتید تا فاز اول به سرعت با کمترین استفاده از امکاناتتان تمام شود. 3. با Aegis جلوی ضرباتش را بگیرید و ضربات قرمزش را جاخالی دهید. 4. فاز دوم مبارزه بسیار سختتر خواهد بود. 5. خون یار کمکی را در فاز دوم پر کنید تا هنوز هم باس را مشغول نگهدارد. 6. در فاز دوم ضربات مرگبارتر که بیشتر محیط مبارزه را پر می‌کند به شما وارد می‌سازد، پس مراقب باشید. 7. وقتی به رنگ قرمز می‌شود و به هوا می‌پرد باید سریع جا به جا شوید. 

مبارزه نهایی و انتخاب‌های تاثیرگذار آخر بازی (در ویدیو: 39:27 تا 50:09)

بعد از شکست دادن باس با آسانسور به پایین بروید در Stargazer آخر استراحت کنید و ارتقاهای لازم را انجام دهید. حتی به هتل برگردید و از هرچه دارید مخصوصا quartz برای قویتر کردن خود استفاده کنید و بعد به Stargazer آخر برگردید و خود را آماده مبارزه نهایی کنید…

وقتی آماده بودید به وسط میدان بروید و با ژپتو صحبت کنید. در اینجا چند انتخاب دارید که به پایان‌های مختلف ختم می‌شود… گزینه اول: Give your heart با این انتخاب درجا بازی تمام می‌شود و شما پایان اول بازی را مشاهده می‌کنید. گزینه دوم Refuse با این انتخاب باید با باس نهایی بازی یعنی Nameless Puppet در دو فاز بسیار سخت مبارزه کنید و آن را شکست دهید. اگر او را شکست دهید پایان دوم بازی را مشاهده می‌کنید. در صورتی که انسانیت‌تان تکمیل شده باشد (موسیقی گوش کنید – در دیالوگ‌ها دروغ بگویید) و البته برای عاقبت Sophia گزینه Give her Peace را انتخاب کرده باشید، پایان مخفی بازی را نیز مشاهده می‌کنید.

حال انتخاب با خودتان است ولی ما انتخاب کردیم که با Nameless Puppet مبارزه کنیم!

مبارزه با Nameless Puppet (در ویدیو: 42:26 تا 47:47)

دقت کنید در این مبارزه هیچ یار کمکی نمیتوانید استفاده کنید و باید به تنهایی با این باس سخت مبارزه کنید. پیشنهاد ما استفاده صد در صدی از Aegis است. در غیر این صورت اگر بخواهید فقط با جاخالی ضربات این باس بسیار سریع را دفع کنید به دفعات کشته و سرخورده خواهید شد! این باس دو فاز کامل دارد. فاز اول سریع و سخت است ولی در فاز دوم بسیار سخت و سریعتر می‌شود. این باس به الکتروسیته بسیار حساس است. پس از همان ابتدای فاز اول سلاح را به الکتروسیته آغشته کنید و به جانش بیفتید تا به سرعت فاز اول را پشت سر بگذارید. البته بدون فکر به او حمله نکنید چراکه ضرباتش بسیار مرگبار است و همیشه از Aegis استفاده کنید تا جلوی ضرباتش را بگیرید. فاز اول که شکستش بدهید در فاز دوم سبک مبارزه‌اش را به کل تغییر داده و به شدت اذیتتان می‌کند. در آخر مبارزه نیز سلاح را به الکتروسیته آغشته کنید تا در انتها سریعتر کارش را بسازید. همینطور قدرتی‌های سلاحتان را نیز برای آخر مبارزه بگذارید. ویدیو مبارزه و شکست دادن این باس را حتما نگاه کنید تا بهتر با حرکات باس آشنا شوید. در اصل این سخت‌ترین باس و مبارزه بازی محسوب می‌شود پس هرچه دارید رو کنید تا آن را شکست دهید. بعد از شکست باس بازی به کل به پایان می‌رسد… خسته نباشید.

منوی اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Lies of p (تمام اسرار بازی)

آخرین راهنماییهای ساعت هفت در مورد بازی Lies of P:

دیدگاه ها بسته شده است