راهنمای بازی Lies of P قسمت سیزدهم: (بخش آخر منطقه هشتم) (ویدیوی اختصاصی)

در این قسمت به منطقه Barren Swamp میرویم و ضمن برداشتن تمام آیتم‌های منطقه، ماموریت فرعی این بخش و قسمت‌های مخفی آن را نیز کامل میکنیم و باس اصلی این منطقه را نیز شکست می‌دهیم.

منوی اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Lies of p (تمام اسرار بازی)

ویدیوی اختصاصی  راهنمای بازی Lies of P قسمت سیزدهم

 

بازگشت به محل دفن زباله ها و شکست مینی باس ها

از Stargazerی که در قسمت قبلی بازی را به اتمام رساندیم ادامه میدهیم. از در خارج شده و از نبردبان بالا بروید. مسیر سر بالایی را به سمت جلو ادامه دهید تا به دژ برسید. در قسمت قبلی دشمن بالای دژ به همراه توپ را نابود کردیم حالا وارد دژ شوید و Dim Ergo Fragment را بردارید فقط مراقب دشمنی که در سمت راست در ورودی کمین کرده باشید. به پایین دژ بروید در آنجا دو عروسکی که پرسه میزنند را نابود کنید و بعد از برداشتن یک Dim Ergo Fragment دیگر در دژ را باز کنید. حال وارد محیط باز بخش دفن زباله می‌شوید.

راهنمای بازی Lies of P قسمت سیزدهم

مراقب عروسک‌هایی که روی زمین سینه خیز می‌روند باشید در اینجا دو  PUPPET OF THE FUTURE پرسه می‌زنند قبلا توضیح دادیم که چگونه آنها را شکست دهید (به قسمت سوم مراجعه کنید) (در ویدیو به دقایق ۱:۴۱ تا ۹:۴۲ مراجعه کنید) با شکست هر PUPPET OF THE FUTURE یک Quartz باارزش بدست می‌آورید. حال محیط را به خوبی بگردید چند پروانه وجود دارد که پروانه قرمز  Motivity Crank به شما می‌دهد. در وسط تپه عروسک های بی جان  Radiant Ergo Fragment و Vivid Ergo Fragment پیدا خواهید کرد. همینطور یک پروانه بنفش وجود دارد که بعد از شکستش Balance Crank به شما می‌دهد. در سمت شرقی محیط اگر بروید یک صندوق پیدا میکنید که درونش Fancy Venigni Collection وجود دارد. این آیتم را به Pulcinella بدهید تا مغازه‌اش را ارتقا دهد. یک پروانه طلایی نیز در این منطقه وجود دارد که به شما  Dark Moon Moonstone of the Covenant می‌دهد. اینها مهمترین آیتم‌های منطقه هستند ولی اگر بیشتر بگردید آیتم‌های فرعی دیگری را نیز مثل Fable Catalyst پیدا می‌کنید. همینطور یک پروانه قرمز و بنفش دیگر نیز پیدا خواهید کرد. 

شکست دکتر جغد 

راهنمای بازی Lies of P قسمت سیزدهم

حالا که منطقه را کاوش کرده‌ایم، زمان آن فرا رسیده است که سراغ Owl Doctor برویم. یک مینی باس که در یک کلبه پنهان شده است. کلبه در بخش غربی منطقه در بالای سر بالایی وجود دارد. وارد کلبه شوید و نوشته Experiment Report of Order – Test Subject 890 و Crescent Moonstone را بردارید. بعد از نبردبان پایین بروید تا دکتر جغد ملاقات کنید.  پس از گفتگوی کوتاهی با او، نبرد آغاز می‌شود. او عاشق مبارزه با حملات ترکیبی است و چاقوی خود را پرتاب می‌کند و با پریدن به سمت شما فاصله را کم می‌کند. با این حال، دفع بیشتر حملات او آسان است. از قبل برنامه ریزی کنید و همیشه منتظر بمانید تا او ابتدا حمله کند و سپس مقابله کنید. به پشت او بروید و ضربه بزنید تا بیشترین خون را از او کم کنید. پس از شکست دادن دکتر جغد، ماسک او یعنی ماسک دکتر جغد (Owl Doctor’s Mask) را به دست خواهید آورد.

رسیدن به باس اصلی منطقه

بعد از اینکه دکتر جغد را شکست دادید و تمام لوت‌های محیط زباله‌دان را برداشتید و دشمنان را شکست دادید به درون دژ برگردید و به بالای آن بروید. به بیرون دژ رفته و از نبردبان سمت راست به بالا بروید. در بالا دشمن را شکست دهید و از نبردبان آنجا به پایین بروید. از سمت چپ از دژ خارج شوید و از روی پل‌ها بگذرید. بعد از گذر از چند پل به مسیری می‌رسید که در سمت راست آن با مردی که در کنار درب بسته‌ای قرار دارد می‌توانید صحبت کنید. 

ماموریت فرعی Rookie Explorer Hugo

راهنمای بازی Lies of P قسمت سیزدهم

با فردی به نام  Rookie Explorer Hugo صحبت کنید. بعدا می‌توانیم درب کنار او را باز کنیم و بخش مخفی این منطقه را تکمیل کنیم. در قسمت‌های بعدی به آن خواهیم پرداخت. فعلا با او به طور کامل در موضوعات مختلف با او صحبت کنید تا برگه Wanted: Alidoro و البته Old Cryptic Vessel را بدست بیاورید. بعد به سمت چپ بروید تا به یک Stargazer برسید، در اینجا می‌توانید به هتل برگردید و ارتقاهای لازم را انجام دهید. 

در هتل کرات به پیش Pulcinella بروید و آیتم Fancy Venigni Collection را به او بدهید تا Dim Ergo Fragment بدست بیاورید و آیتمهای جدید در شاپش باز شود. 

رمز گشایی Old Cryptic Vessel

راهنمای بازی Lies of P قسمت سیزدهم

به پیش Venigni بروید و بعد از پایان صحبت‌ها Old Cryptic Vessel را به او بدهید تا رمزش را برایتان باز کند. بعد به Stargazer برگردید و در منطقه پنجم بازی (V) به قسمت Path of the pilgrim بروید. در آنجا از سمت چپ وارد آسانسور شوید و به پایین محیط بروید. در پایین مسیر را به سمت جلو بروید تا به یک سربالایی برسید، در بالای سر بالایی دربی باز شده و مردی که در عکس بالا مشخص است را در آنجا می‌بینید. ابتدا با مرد صحبت کنید تا کلید را بدست بیاورید. بعد به کلبه کنار او بروید و درب را با کلید باز کنید. یک صندوق در انتهای کلبه می‌بینید. اگر ناگهانی به وسط کلبه بروید چوب‌ها تخریب شده و به زیر زمین سقوط می‌کنید ولی اگر از کنار بروید می‌توانید خود را به صندوق برسانید. درون صندوق life amulet +1 و یک Legion caliber پیدا می‌کنید. اگر لوت اضافه میخواهید به وسط کلبه بروید تا سقوط کنید دشمنان را بکشید و در انتها از نبردبان بالا بروید در آنجا Star Fragment را بردارید و از نبردبان بعدی بالا بروید. حال می‌توانید به هتل کرات برگردید و ارتقاهای ضروری را در آنجا انجام دهید. حال به منطقه هشتم و قسمت Barren swamp Bridge برگردید تا با باس این منطقه مبارزه کنیم.

باس اصلی: Puppet-Devouring Green Monster 

راهنمای بازی Lies of P قسمت سیزدهم

کمی جلوتر در منطقه Barren swamp Bridge وارد مبارزه با باس می‌شویم. این باس دو فاز کامل دارد. یعنی باید دوبار کامل خونش را تمام کنید تا شکست بخورد. این باس به آتش بسیار حساس است پس باید با ضربات آتشین و شمشیر آتشین به او ضربه بزنید تا بیشترین اثر را رویش بگذارید. حتما از یار کمکی استفاده کنید چراکه دو فاز وجود دارد و به تنهایی کارتان بسیار سخت خواهد بود.

این باس سمی است پس وقتی سعی می‌کند به سمتتان سم پرت کند محیط را بچرخید و به کنار یا پشتش بروید تا کمترین آسیب را ببینید و بیشترین آسیب را وارد کنید. وقتی به رنگ قرمز در آمد و سعی می‌کرد به رویتان بیفتد به کنار جاخالی دهید و سعی کنید فرار کنید. در فاز اول ضرباتش کند است و می‌توانید بدون مشکل از آنها فرار کنید یا آنها را جاخالی دهید. وقتی دو دستش را به بالا برد از زیرش به سمت راست یا چپ بروید تا ضربات به شما برخورد نکند. اگر زیاد از او فاصله بگیرید با شاخک‌های بالای سرش به سمت شما حمله می‌کند. این فاز را به راحتی می‌توانید پشت سر بگذارید بعد از اینکه خونش به طور کامل تمام شد دمویی آغاز می‌شود و وارد فاز دوم می‌شویم.

در فاز دوم، او سریعتر، قویتر و وحشی‌تر از فاز قبلی ظاهر می‌شود. پرش‌های بلند، ضربات کمبوی پشت سرهم و پیاپی و استفاده از شاخک‌های به طور مداووم و خطرناکتر از بخش‌های مهم مبارزه در این فاز محسوب می‌شود. در اینجا سعی کنید از تمام قدرتی‌های خود بر علیه باس استفاده کنید و با جاخالی و بلاک ضرباتش بیش از پیش زنده بمانید. او روی زمین غلت می‌زند و ضربات پیاپی وارد می‌کند، سعی کنید در این لحظات از جلوی او کنار بروید تا کمترین آسیب را ببینید. او دو دستش را بالا می‌برد و بعد به زمین می‌کوبد و همزمان با شاخک‌ها و دست‌هایش حمله می‌کند، در اینجا از او دور شوید اگر زیرش بمانید خواهید مرد! مبارزه در فاز دوم سختتر و دردناکتر خواهد بود ولی اگر با آمادگی لازم و ارتقای مناسب تا اینجا پیش آمده باشید می‌توانید این باس را نیز شکست دهید. اگر شکست خوردید سعی کنید الگوی ضربات او را به یاد بسپارید و یادتان نرود از سپر Aegis در موارد ضرروی استفاده بکنید و نابودش کنید تا Golden Ergo و یک Puppet-Devouring Green Hunter’s Ergo بدست بیاورید.

صحبت با افراد مختلف در هتل کرات

بعد از شکست باس Stargazer را فعال کنید و کمی جلوتر با Alidoro صحبت کنید. حال می‌توانید به هتل کرات برگردید، در هتل با Alidoro  بعد Venigni برای بدست آوردن باطری اسیدی و در نهایت با Antonia پیرزن روی ویلچر صحبت کنید تا Greet و Radiant Ergo Fragment را بدست بیاورید. همینطور اگر آهنگی در گرامافون باقی مانده برای تبدیل شدن به یک انسان آن را گوش دهید و در نهایت ارتقاهای لازم را انجام دهید و برای رفتن به منطقه بعدی خود را آماده کنید. در قسمت بعدی وارد منطقه نهم بازی خواهیم شد…

قسمت بعدی: راهنمای بازی Lies of P قسمت چهاردهم: (بخش ابتدایی منطقه نهم)

منوی اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Lies of p (تمام اسرار بازی)

آخرین راهنماییهای ساعت هفت در مورد بازی Lies of P:

 

 

دیدگاه ها بسته شده است