راهنمای بازی Lies of P قسمت چهاردهم: (بخش ابتدایی منطقه نهم) (ویدیوی اختصاصی)

در این قسمت به ایستگاه مرکزی کرات میرویم و ضمن برداشتن تمام آیتم‌های منطقه، ماموریت فرعی این بخش و قسمت‌های مخفی آن را نیز کامل میکنیم و مینی باس این منطقه را نیز شکست می‌دهیم.

منوی اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Lies of p (تمام اسرار بازی)

ویدیوی اختصاصی  راهنمای بازی Lies of P قسمت چهاردهم

 

به ایستگاه مرکزی کرات بروید

به Stargazer منطقه Barren swamp Bridge برگردید و با Rookie Explorer Hugo در مورد Medoro صحبت کنید تا در نهایت یک Dim Ergo Chunk بدست بیاورید. حال وارد محلی که باس را شکست دادید شوید به یک غار برخورد کنید. قبل از اینکه مسیر را برای رسیدن به بخش‌های پایین دنبال کنید، از صخره بپرید تا یک Acid Canister بدست آورید. مسیر را دنبال کنید تا در نهایت با دو عروسک روبرو شوید. آنها را نابود کنید و جلوتر از نبردبان پایین بروید و در پایین  Legion Magazine را بردارید.

در اینجا با یک دشمن بزرگ و قویتر روبرو خواهید شد که شبیه یک عروسک زن عضلانی است. این عروسک جان زیادی دارد، از حرکات سریع استفاده کنید و شکستش دهید. پس از شکست دادنش، یک Attribute Resistance Ampoule بدست می‌آورید. جلوتر در طول مسیر، یک Dim Ergo Fragment را پیدا خواهید کرد. مسیر را دنبال کنید تا تونلی با درهای آهنی ببینید. تونل را دنبال کنید و از نردبان انتهای تونل بالا بروید. بعد از بالا رفتن از نردبان یک چرخش 180 درجه انجام دهید. و به عقب بروید تا Frayed Notebook را بدست آورید. به نردبان برگردید و این بار در جهت مخالف حرکت کنید و به سمت راست بروید. (در انتهای سمت چپ یک Saw Blade وجود دارد.)

باز کردن Stargazer ایستگاه مرکزی کرات

سمت راست، شما را به یک واگن قطار می‌رساند و در نهایت متوجه خواهید شد که در ایستگاه مرکزی کرات هستید. در اینجا با تعداد زیادی دشمن زامبی مانند سروکار خواهید داشت، پس با احتیاط مسیر را ادامه دهید. در انتهای سکو، نزدیک واگن قطار، Bloody Letter را بردارید. به ورودی باز واگن قطار بروید و از آن برای رفتن به طرف دیگر واگن استفاده کنید. در اینجا یک زامبی وجود دارد و Attribute Resistance Ampoule را که روی زمین پیدا خواهید کرد. مسیر را ادامه دهید و از پله‌ها بالا بروید تا به Stargazer برسید.

Krat Central Station Platform

همانطور که گفته شد، در این منطقه با مردگان متحرک روبرو خواهید شد که همیشه گروهی حمله میکنند. خونسردی خود را حفظ کنید و به سرعت همه آنها را نابود کنید. ابتدا به خروجی نزدیک خود در سمت چپ بروید. شما وارد یک راهروی طولانی خواهید شد که در دو طرف آن میانبرهای قفل شده وجود دارد. ابتدا راهروی طولانی را دنبال کنید تا به دریچه ای در سمت چپ برسید که به شما امکان دسترسی به سقف واگن‌های قطار را می دهد.

راهنمای بازی Lies of P قسمت چهاردهم

همچنین توجه داشته باشید که در منطقه راستی بین دو واگن قطار، هاگ‌هایی وجود دارند که گاز سمی را آزاد می کنند و فضای میانی را پر می‌کنند. (عکس بالا) برای عبور ایمن از این قسمت، به سادگی هاگ ها را نابود کنید تا گاز سمی از بین برود. پس از انجام این کار، با جسدهای متحرکی که از آیتم‌های اینجا محافظت می کنند روبرو شوید. نکته قابل توجه این است که جسد بزرگ که سم به سمتتان پرتاب می کند، یک Star Fragment و یک Carcass Body Fluid Bottle را رها می‌کند. پس از شکست همه دشمنان، لوت‌ها را جمع آوری کنید. یک Fire Canister و یک Resplendent Ergo Fragment و در نهایت، جعبه حاوی یک Quartz با ارزش را باز کنید. 

به نردبان برگردید و مسیر را ادامه دهید. پس از بالا رفتن از نردبان، به سمت چپ خود بروید تا شکاف بزرگی را ببینید که می توانید از آن بپرید. پس از فرود، Chain را بردارید. خود را در طرف دیگر واگن قطار خواهید دید. سکو را طی کنید تا ورودی باز واگن قطارِ نزدیک را پیدا کنید و به داخل آن بروید. داخل واگن قطار مسیر مستقیم را طی کنید و توجه داشته باشید که یک جسد در انتهای واگن قطار خروجی را برای شما باز می کند. در طول مسیر Shot Put را بردارید.

از واگن قطار خارج شوید، در سمت چپ منطقه‌ی سمی را مشاهده می‌کنید، ابتدا به این منطقه بروید و تمام هاگ‌ها را از بین ببرید تا از شر سم منطقه خلاص شوید. همچنین می‌توانید یک Special Purification Ampoule و یک Radiant Ergo Fragment در اینجا پیدا کنید. به طرف چپ منطقه بروید و از راه‌پله فلزی که به طبقه بالا منتهدی می‌شود بالا بروید. پس از رسیدن به طبقه بالا، درب را باز کنید تا در صورت نیاز بتوانید به Stargazer اولیه این منطقه دسترسی داشته باشید.

مبارزه با عقرب

بعد از باز کردن میان بر به سمت دیگر بروید. در اینجا با یک دشمن قویتر و یک سری لاشه‌هایی که از سقف آویزان هستند رو به رو خواهید کرد، احتیاط کنید و آنها را از بین ببرید. دشمن بزرگ از خودش ماده‌ای اسیدی رها خواهد کرد ولی این دشمن به آتش حساس است پس با شمشیری آتشین کارش را بسازید تا یک Acid Abrasive بدست بیاورید و بعد Radiant Ergo Fragmentرا بردارید. بعد از شکست دشمنان جلوتر از نبردبان پایین بروید. در پشت نبردبان در کنار واگن بعد از کشتن دشمان یک Dim Ergo Fragment پیدا خواهید کرد.

راهنمای بازی Lies of P قسمت چهاردهم

به نزدیکترین دروازه بروید. زمان آن فرا رسیده است که طرف دیگر قطار که یک دشمن نخبه در آنجا منتظر است، را خالی کنید. به دلیل اندازه اش می توانید به راحتی آن منطقه را تشخیص دهید و با عقرب چهارپا روبرو شوید. این دشمن آسیب کلی زیادی وارد می‌کند اما از نظر سرعت حرکت کند است. از این موضوع به نفع خود استفاده کنید و سعی کنید بیشتر به صورت و کنار بدنش که بیشترین نقطه ضعف اوست ضربه بزنید. (پشت او و دست و پاهایش بسیار مستحکم هستند) ضربات آتشین نیز خون او را به سرعت کم می‌کند. پس از شکست، یک Murderer Puppet’s Amulet دریافت خواهید کرد.

راهنمای بازی Lies of P قسمت چهاردهم

در نزدیکی ورودی واگن قطار یک Special Resistance Ampouleوجود دارد. اگر وارد واگن شوید و دشمنان را شکست دهید در انتها با یک صندلی قرمز رو به رو می‌شوید. پرده قرمز پشت صندلی را تخریب کنید تا وارد یک محیط مخفی شوید. (عکس بالا) در آنجا نوشته letter from someone who has gone ahead را پیدا میکنید و همینطور از گاوصندوق LADA Break Cartridge را بدست می‌آورید. (حتما برای افزایش دفاع خود در این منطقه از این آیتم استفاده کنید) از واگن خارج شوید، در سمت دیگر این منطقه یک منطقه سمی است که درونش یک Resplendent Ergo Fragment و Radiant Ergo Chunk پیدا خواهید کرد.

به محیط باز برگشته و به سمت نردبان بروید، در بالا از سکو عبور کنید و  راه میانبر نزدیک را باز کنید. Special Resistance Ampoule را در نزدیکی میانبر بردارید. این نزدیکترین میانبر به اولین Stargazer در این منطقه است. اگر ترجیح می دهید استراحت کنید، حالا وقتشه که کمی لول خود را ارتقا دهید. 

کامل کردن ماموریت کاراکتر Belle

راهنمای بازی Lies of P قسمت چهاردهم

به هتل کرات بروید و با شخصیت Belle که در کنار راهرو ایستاده صحبت کنید و گزینه I’ll do it را انتخاب کنید. به Stargazer قبلی برگردید و اینبار وارد میانبری که تازه باز کردید شوید و از پله‌ها پایین بروید. در راهرو Dim Ergo Fragment را بردارید و بعد وارد واگن شوید در انتهای واگن با عشق Belle که اکنون به زامبی تبدیل شده رو به رو می‌شوید کمی با او صحبت کنید تا نامه را بدست بیاورید و بعد کارش را بسازید! 

راهنمای بازی Lies of P قسمت چهاردهم

به هتل کرات و به پیش Belle برگردید در اینجا دو انتخاب پیش رویتان است، به او راستش را بگویید (گزینه سمت چپ) که در این صورت اگر عشقش را نکشته باشید و بعدا به واگن بروید جسد بی جان Belle را در آنجا خواهید یافت. ولی اگر دروغ بگویید (گزینه سمت راستی) هم به شما در انسان شدن P کمک می‌کند و هم Belle را نجات خواهید داد. پیشنهاد ما گزینه سمت راستی است. همینطور اگر به او دروغ بگویید دیسک why و یک Electric Blitz Canister بدست می‌آورید. دیسک را گوش تا انسانیت P بیشتر شود.

شکست دادن مینی باس Robber Weasel 

راهنمای بازی Lies of P قسمت چهاردهم

به Stargazer ایستگاه مرکزی کرات بروید، از راه میانبر وارد شوید و از پله‌ها پایین رفته و بعد به عقب دور بزنید و در راهرو پیش بروید. در انتهای راهرو وارد در شوید. همه دشمنان اینجا که تعدادشان کم هم نیست را بکشید و در انتهای این بخش Chains و از صندوق تیغه و دسته Master Chef را بردارید. به عقب برگردید و وارد اتاق سمت چپ شوید. از پله‌ها بالا بروید و Resplendent Ergo Fragment از وسط اتاق بردارید. دشمنی که از بالا به پایین می‌پرد را بکشید و بعد از راه پله سمت راست بالا بروید و تمام دشمنان آنجا را از بین ببرید و Vivid Ergo Fragment را از بالا بردارید. به پایین برگردید و وارد اتاق شوید تا با Robber Weasel رو به رو شوید. یک مینی باس در انتظار شماست. Robber Weasel یک مینی باس انسان نما است که عاشق حمله ترکیبی با تبر خود است. این مینی باس میتواند به شدت شما را اذیت کند پس حتما از سپر Aegis بر علیهش استفاده کنید تا جلوی ضرباتش را بگیرید. همینطور به پشتش خود را برسانید و با ضربات پی در پی خونش را حسابی کم کنید. بعد از شکست دادنش Robber Weasel’s Mask و Robber Weasel’s Hunting Apparel را بدست می‌آورید.

می توانید او را برای یک لرزش سریعتر دفع کنید یا فقط از حملات او کاملاً اجتناب کنید و مشکلی نخواهید داشت. پس از شکست دادن راسو دزد، او یک ماسک راسو دزد و یک لباس شکار راسو دزد را رها خواهد کرد.

Stargazer بعدی یعنی  Krat Central Station Lobby را فعال کنید

بعد از نبرد با راسو، از پله‌های نزدیک بالا بروید. شما قبلا اینجا بوده‌اید و نقشه برایتان آشناست. (ابتدای بازی) این بار فقط باید با مجموعه دیگری از دشمنان که زامبی هستند مبارزه کنید. بعد از پله‌ها به سمت راست خود به اتاق بعدی بروید تا یک Resplendent Ergo Fragment بدست بیاورید. از این اتاق، مستقیم بروید و از راهرویی که شبیه پل است عبور کنید. بعد از راهرو، با یک مینی بار روبرو خواهید شد که Fable Catalyst را پشت پیشخوان پنهان کرده است. به راهرویی بروید که قبلا از آن عبور نکرده اید و در طول مسیر، یک پروانه طلایی ظاهر می شود. آن را بکشید تا یک Stabilized Alchemical Booster دریافت کنید.

 راهرو را ادامه دهید و در طول مسیر، Cat Dust را بردارید. با نزدیک شدن به لابی، قبل از اینکه Stargazer بعدی را فعال کنید، یک Dark Moon Moonstone of the Covenant را از نزدیکترین توالت بردارید. پس از انجام این کار، برگردید و Stargazer بعدی را فعال کنید.

ادامه دارد…

منوی اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Lies of p (تمام اسرار بازی)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است