راهنمای قدم به قدم Silent Hill 2 قسمت اول: بخش اول East Side Of South Vale

ورود به سایلنت هیل

پس از پخش دموی ابتدایی، صندلی راننده ماشین جیمز را بررسی کنید تا نقشه جنوب دره را پیدا کنید. همانطور که در بازی اصلی، جیمز روی نقشه‌های خود به صورت خودکار با پیشرفت در بازی یادداشت می‌کرد، در این نسخه نیز مناطق بررسی شده را علامت‌گذاری می‌کند و گاهی اوقات نکاتی را می‌نویسد. اگر دیدید که جیمز در بازی قلمی بیرون می‌آورد و روی نقشه می‌نویسد، به تازگی یک سرنخ مهم را کشف کرده‌اید. توجه داشته باشید که جیمز در نقشه شما درهای بسته و راهروهایی را که هیچ‌گاه باز نمی‌شوند خط می‌زند، اما خطوط ضخیمی بر روی درهایی که فقط قفل هستند می‌کشد.  (نکته: در هنگام استفاده از نقشه بازی متوقف نمی‌شود و دشمنان به شما حمله خواهند کرد)

از اینجا، جایی برای رفتن وجود ندارد جز پایین پله‌ها؛ جاده اصلی به شهر مسدود است. اگر سعی کنید با پیاده‌روی از سایلنت هیل دور شوید، یک تروفی پنهان را باز خواهید کرد. (تروفی: No Turning Back Now)

از پله‌ها پایین بروید و مسیر را تا گورستان دنبال کنید، جایی که با یک دختر ملاقات خواهید کرد. (نکته: در برگه‌های قرمز در بازی میتوانید بازی را ذخیره کنید.) در اینجا کاری نمی‌توانید انجام دهید، بنابراین به حرکت به سمت شهر ادامه دهید. مسیر در نهایت شما را از کنار مزرعه بزرگ و متروکه سایلنت هیل عبور می‌دهد. در انتهای آن، به یک در قفل شده در خارج از یک فروشگاه قطعات خودرو خواهید رسید. از در نزدیک در سمت چپ وارد شوید و به پشت فروشگاه بروید و از پنجره باز داخل شوید. (نکته: با بخش‌هایی از محیط که با پارچه سفید پوشیده شده می‌توانید تعامل کنید.)

راهنمای قدم به قدم Silent Hill 2 بخش اول: East Side Of South Vale

در داخل ساختمان کشوی میز را باز کنید تا کلید Auto Parts Key بازی را پیدا کنید. درِ نزدیک را باز کنید تا به مسیر برگردید و از کلید برای باز کردن دروازه غربی مزرعه استفاده کنید. مسیر را به سمت جلو پیش بروید و تونل مسدود شده را بررسی کنید تا فلش بکی را ببینید. به راست بپیچید و مسیر را تا زمانی که جیمز یک نقشه جدید از یک تابلو گردشگری دریافت کند دنبال کنید. این نشان‌دهنده ورود رسمی شما به سایلنت هیل است و تروفی Enjoy Your Stay را باز می‌کند.

گل‌فروشی مستقیماً در مقابل شما باز است. وارد شوید و اولین یادداشت (Flower Shop Note) در بازی را از روی پیشخوان بردارید. به سمت غرب در خیابان سندرز بروید. به سرعت متوجه خواهید شد که تقریباً هر جایی که نگاه کنید توسط نرده‌ها، موانع ساختمانی یا بقایای تصادفی مسدود شده است. تنها مسیر موجود برای شما رفتن به شمال در خیابان لیندسی است، جایی که می‌توانید یک موجود عجیب را در بین خانه‌های شهری دنبال کنید. قبل از انجام این کار، حصار ابتدای جاده Vachss را بررسی کنید. در اینجا چیز زیادی وجود ندارد، اما اگر تابلو روی حصار را بررسی کنید، یک فلش‌بک دیگر دریافت خواهید کرد.

راهنمای قدم به قدم Silent Hill 2 بخش اول: East Side Of South Vale

اکنون به خیابان لیندسی برگردید و از شکاف بین خانه‌ها برای رفتن به غرب استفاده کنید. (مسیر درست حرکت شما با خون روی زمین مشخص شده است) به نظر می‌رسد در اینجا یک هزارتو وجود دارد، اما می‌توانید مسیر کثیف را دنبال کنید و در نهایت از سوراخ در گاراژ داخل شوید. (نکته: در این بازی معمولا با ورود به بخش‌های خاص بخش‌های قبلی مسدود می‌شود و نمیتوانید به آنها بازگردید.)

از سوراخ روی دیوار برای ورود به آپارتمان‌ رو به رویتان استفاده کنید، جایی که یک نقطه ذخیره قرمز پیدا خواهید کرد. از در نزدیک عبور کنید و کشوی در آشپزخانه را باز کنید تا اولین نوشیدنی سلامتی (health drink) را پیدا کنید. از طریق در آشپزخانه وارد راهرو شوید و وارد تنها آپارتمان باز دیگر شوید. در اینجا، رادیو را روی صندلی راحتی پیدا خواهید کرد، با برداشتن آن اولین دشمن بازی Lying Figures به شما حمله می‌کند. جیمز تخته چوبی را از نزدیک‌ترین پنجره بیرون می‌کشد تا از آن به عنوان اولین سلاح خود استفاده کند.

دیدگاه ها بسته شده است