راهنمای قدم به قدم Silent Hill 2 قسمت دوم: بخش دوم East Side Of South Vale

راهنمای قدم به قدم Silent Hill 2 قسمت دوم: بخش دوم East Side Of South Vale

قسمت اول: بخش اول East Side Of South Vale

تعمیر jukebox  و حل معمای Neely’s Bar

راهنمای قدم به قدم Silent Hill 2 قسمت دوم: بخش دوم East Side Of South Vale

وقتی بوسیله نبردبان سطح خیابان برگشتید، سپس قفل در را باز کنید تا دوباره وارد شهر شوید. تنها فقط یک وسیله دیگر برای تعمیر کردن jukebox  نیاز دارید و همانطور که در ژورنال خیابان سول دیدید، باید به کافه در انتهای شرقی خیابان کاتز بروید. (نقشه بالا) در کافه به پشت پیشخوان و پیش صندوق بروید و کلید را بچرخانید و دکمه Cash را بزنید تا در صندوق باز شود و سکه (Neely’s Bar Coin) را بدست بیاورید. با اینکار یک دشمن به شما حمله می‌کند، که البته به راحتی می‌توانید از دستش فرار کنید و به پیش jukebox در بار برگردید.

در پیش jukebox  ابتدا، فنر سمت چپ را پایین بیاورید تا بازو بتواند آزادانه بچرخد، سپس بازو را باز کنید و رکورد (Glued Up Vinyl Record) را روی آن قرار دهید. هنگامی که رکورد در سرجایش قرار گرفت، می‌توانید دکمه جکبوکس را نصب کنید، سکه را وارد کنید و آهنگ C2 را پخش کنید. اینکار باعث هجوم خاطرات جیمز در مورد مری و پارک رزواتر می‌شود. هدف بعدی شما مشخص شده است، زیرا جیمز متوجه می‌شود که این مکان خوبی برای جستجوی مری است. بعد از دمو کلید نلی بار (Neely’s Bar Key) را بدست می‌آورید. با کمک کلید درِ قفل درون بار را باز کنید، در اینجا اگر این مسیر را ادامه دهید ممکن است چند کار فرعی که هنوز در این قسمت شهر باقی مانده است را از دست بدهید.

کارهای فرعی در East South Vale

در حالی که در این قسمت شهر هستید، می‌توانید وارد کتابفروشی اندی، لباسشویی نزدیک و آرایشگاه شوید. بیشتر اینها در حال حاضر فقط برای کمی اطلاعات اضافی مناسب هستند، اما کتابفروشی در بار دوم بازی شما اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. لباسشویی همچنین یک پوستر روی دیوار پشتی دارد که اگر قبلاً با داستان Silent Hill 2 آشنا باشید، بسیار خنده‌دار است. این اولین نمونه از Easter eggهای پراکنده در SH2R است، جایی که پوسترها و تبلیغات چیزهای پنهانی برای گفتن دارند.

در شرق Groovy Music، پشت کافه یک نوشیدنی سلامتی رایگان روی میز وجود دارد. مطمئن شوید که به خودروی پلیس در خیابان نیلی نفوذ کنید تا یک جعبه گلوله تفنگ پیدا کنید.

اولین عکس فوری

غرب بار نلی (Neely’s Bar) ، پنجره جلوی مغازه Silent Hill Fresh Meats را بشکنید تا یک عکس فوری پیدا کنید. این یک کالکشن جدید برایتان باز می‌کند. اینها در صفحه Inventory جیمز ذخیره می‌شوند و اگر همه آن‌ها را جمع‌آوری کنید، تروفی Pieces Unarranged را دریافت خواهید کرد.

یاداداشت Big Jay’s 

مغازه Big Jay’s، در گوشه شمال شرقی تقاطع Neely/Katz، باز است. در اینجا چیز زیادی وجود ندارد، اما می‌توانید یک یادداشت و یک نوشیدنی سلامتی در آنجا پیدا کنید.

رسیدن به Grand Market و چگونگی پیدا کردن کد در آن

Grand Market مستقیماً جنوب غربی Big Jay’s قرار دارد. در حالی که درهای آن قفل شده است، یک صفحه کلید روی در جانبی آن وجود دارد که نیاز به یک رمز عبور 4 رقمی دارد. 

راهنمای قدم به قدم Silent Hill 2 قسمت دوم: بخش دوم East Side Of South Vale

برای دریافت کد، از Grand Market به سمت جنوب بروید تا به بار برسید، سپس به سمت چپ تغییر مسیر دهید. در اینجا، به دنبال کامیون بزرگ پارک شده با مرد مرده‌ای که به پهلو تکیه داده است بگردید. (عکس بالا) بعد از کشتن دشمنان اطراف جسد، می‌توانید دو صفحه یادداشت را در نزدیکی جسد پیدا کنید. طبق یادداشت، مرد مرده در حال تلاش برای شکستن کد  بود، اما هنگامی که به عدد 4439 رسید مجبور شد تسلیم شود. او فکر می‌کرد به پاسخ نزدیک است. طبق درجه سختی که برای بخش پازل انتخاب کردید کد در متفاوت خواهد بود.

درجه سختی آسان: با کد 4442 در باز می‌شود.

درجه سختی استاندارد: کد 4444 است.

درجه سختی سخت: کد 4446 است.

به Grand Market برگردید و در جانبی آن را باز کنید. 3 نوشیدنی سلامتی و 3 جعبه گلوله تفنگ در فروشگاه وجود دارد که میتواند جلوتر در بازی به کارتان بیاید.

مغازه Happy Burger

Happy Burger، در آن سوی خیابان Neely، قفل شده است، اما می‌توانید با شکستن یکی از پنجره‌های جلوی آن وارد شوید. در اتاق اصلی یک نوشیدنی سلامتی وجود دارد، اما شما همچنین توسط دو دشمن مورد حمله قرار خواهید گرفت. اگر وارد آشپزخانه شوید، می‌توانید از مجرای روی زمین برای ورود به انبار قفل شده استفاده کنید. در اینجا، یک سرنگ داخل جعبه کمک‌های اولیه پیدا خواهید کرد.

کالکشن‌های نزدیک آپارتمان‌های Wood Side

5 کالکشن در نزدیکی ورودی آپارتمان‌های وودساید (Wood Side) در خیابان کاتز وجود دارد. جمع‌آوری آن‌ها اکنون که محیط نسبتا آرام است کار سختی نخواهد بود. پوستر را از روی تخته کنار در وودساید بردارید. زبالدانی نزدیک را برای یک فلش بک بررسی کنید. عکس عجیب را از آوار سمت چپ ورودی وودساید بردارید. همچنین می‌توانید پنجره‌های سدان آبی نزدیک ورودی را برای یک نوشیدنی سلامتی بشکنید. پس از آن، به سمت موانع ساختمانی که انتهای غربی خیابان کاتز بروید. یادداشتی روی زمین وجود دارد، که برای یک فلش بک آن را میتوانید بررسی کنید.

خروج از Eastern South Vale

راهنمای قدم به قدم Silent Hill 2 قسمت دوم: بخش دوم East Side Of South Vale

هنگامی که آماده شدید و تمام لوت‌های اضافه را برداشتید، به Neely’s Bar برگردید و درِ پشتی را باز کنید. در راهرو یک گاری چرخ‌دار خواهید دید. آن را به سمت دیوار هل دهید تا بتوانید به پنجره باز نزدیک سقف برسید. از آن پنجره عبور کنید و کابینت دارو را روی دیوار باز کنید تا یک نوشیدنی سلامتی دریافت کنید. در نزدیکی، یادداشت (Back Room Letter) روی میز را بخوانید تا یک سرنخ دیگر در مورد مردی که ما در تعقیب او هستیم دریافت کنید.

طبق آن نامه، باید به دنبال یک خودروی سبز خاص بگردید که جایی پشت بار نلی پارک شده است. (محل با علامت سوال روی نقشه مشخص میشود) از در نزدیک برای رسیدن به پشت بار استفاده کنید. چند دشمن در حال گشت زنی هستند، اما آن‌ها تهدیدی نیستند. به سمت شرق بروید و مطمئن شوید که نوشیدنی سلامتی را از خرابه‌های نزدیک در نیمه باز بردارید. در پارکینگ، ژاکت خونین روی زمین را بررسی کنید تا کلید آپارتمان‌های وودساید (Wood Side Apartments Key) را بدست بیاورید.

بلافاصله توسط سه دشمن محاصره می‌شوید. جیمز برای مقابله با چندین هدف همزمان، به خصوص زمانی که فقط با یک تخته چوبی مسلح شده، عالی نیست. در حالی که درهایی که از آن عبور کردید اکنون قفل شده است، دشمنان کار خوبی برای شما انجام داده‌اند و با جابه‌جایی سطل‌های زباله‌ای که قبلاً راه را به سمت شمال مسدود می‌کردند راه را برایتان باز کرده‌اند. پس بدون درگیری به سمت سطل‌های زباله پشتشان بروید و وارد کوچه شده و فرار را برقرار کنید!

هنگامی که از پشت فرار می‌کنید، در خیابان کاتز در خارج کافه تگزاس خواهید بود. باد ناگهان شدت گرفته است و دید را به شدت به کاهش داده و بسیاری از دشمنان در مه منتظر غافلگیر کردنتان هستند! هیچ کار دیگری انجام ندهید؛ مستقیماً به سمت غرب رفته و به سمت آپارتمان‌های وودساید بروید و از کلید جدید خود برای باز کردن در آن استفاده کنید. (قبل از ورود به ساختمان در کنار در و انتهای خیابان می‌توانید نوشته‌هایی را پیدا کنید و در سمت راست ساختمان کنار تخته‌ای یک تصویر پیدا خواهید کرد) هنگامی که داخل هستید، آن درها قفل خواهند شد و شما داخل آپارتمان گرفتار می‌شوید! با اینکار تروفی Nice and Cozy را بدست می‌آورید. وقت آن است که در آپارتمان‌های وودساید به جستجو بپردازیم…

ادامه دارد…

دیدگاه ها بسته شده است