راهنمای ماموریت‌ کاراکتر Hornsent در Shadow of the Erdtree

ماموریت‌های کاراکتر Hornsent 

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

۱- با Hornsent در محل استراحت Three-Path Cross صحبت کنید.

ماموریت‌های کاراکتر Hornsent در  Shadow of the Erdtree

اولین برخورد شما با Hornsent در Three Path Cross خواهد بود، جایی که او در کنار Redmane Freyja ظاهر می‌شود. این Cross در ضلع شمالی دشت Gravesite، درست در کنار یک Miquella’s Cross قرار دارد. پس از ملاقات با او، دیالوگ او را کامل کنید تا او یک نقشه به شما بدهد که در آن مکان سه Cross دیگر میکوئلا را در منطقه مشخص می‌کند.

۲- به Hornsent آیتم سوپ عقرب (Scorpion Stew) را بدهید.

اگر به هورنسنت Scorpion Stew بدهید، او به شما ۳ عدد Furance Visage می‌دهد. دادن Scorpion Stew او را ترغیب می‌کند تا در مورد گذشته خود صحبت کند و اشاره‌ای به کاری که نیروهای مسمر با هورنسنت انجام دادند، داشته باشد. هرگونه تلاش برای دادن یک Sorpion Stew دیگر به هورنسنت توسط او رد خواهد شد.

سوپ عقرب (Scorpion Stew) از کجا فراهم کنیم:

– در ابتدا Divine Beast Dancing Lion را شکست دهید تا Divine Beast Head را بدست آورید.

– کلید Storeroom Key را پیدا کنید. (محل در ویدیو بالا)

– آیتم Divine Beast Helm را بپوشید و با Hornsent Grandam در درون Belurat, Tower Settlement صحبت کنید. (محل در ویدیو بالا)
– بعد از دریافت Watchful Spirit دوباره محیط را Refresh کنید و با Hornsent Grandam صحبت کنید تا Scorpion Stew را دریافت کنید.

۳- با Hornsent در Highroad Cross صحبت کنید.

ماموریت‌های کاراکتر Hornsent در  Shadow of the Erdtree

تعامل بعدی شما با Hornsent در Highroad Cross site of grace در شمال Castle Ensis خواهد بود. Rellana، شوالیه ماه دوقلو را شکست دهید تا به این مکان در Scadu Altus برسید. با هورنسنت صحبت کنید و او اطلاعات و نقشه Cross جدیدی را به شما می‌دهد. پس از آن، او شما را به سمت درخت Scadutreeدر دوردست هدایت می‌کند. وقتی اینجا هستید، حتما با Leda هم صحبت کنید. او اطلاعات بیشتری در مورد Hornsent به اشتراک خواهد گذاشت.

۴- خود را به دروازه‌ی Shadow Keep برسانید تا Miquella’s Charm از بین برود.

پس از اتمام دیالوگ هورنسنت، مسیر شمال را ادامه دهید تا به Shadow Keep برسید. همانطور که به دروازه‌های آن نزدیک می‌شوید، پیامی روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود که می‌گوید:

“جایی یک رون بزرگ و همینطور یک طلسم قدرتمند شکسته است.”

این پیام به میکولا اشاره می‌کند که در نهایت Rune بزرگ خود را کنار می‌گذارد (این Rune در اختیار آواتار Scadutree است). وقتی این راه‌اندازی می‌شود، خط‌های جستجوی NPCها پیشرفت می‌کنند، بنابراین قبل از کاوش در Shadow Keep و بقیه Scadu Altus حتماً با همه صحبت کنید.

۵- به نزد Hornsent بازگردید.

ماموریت‌های کاراکتر Hornsent در  Shadow of the Erdtree

پس از شکستن رون بزرگ Miquella، به Highroad Cross برگردید و با Hornsent صحبت کنید. این بار او در مورد رفتن به Shadow Keep برای گرفتن انتقام از Messmer، Impaler، به شما می‌گوید. بارگذاری مجدد منطقه پس از اتمام دیالوگ او باعث می‌شود او به Shadow Keep برود.

توجه: قبل از اینکه ماموریت Hornsent دنبال کنید، مطمئن شوید که با همه NPC‌هایی که تاکنون با آنها برخورد کرده‌اید صحبت کرده‌اید. این شامل Freyja، Ansbach، Moore، Thiollier و Leda می‌شود.

می‌توانید Hornsent و Freyja را برای مبارزه با Golden Hippopotamus در ابتدای Shadow Keep احضار کنید. علائم احضار آنها بعد از سوار شدن بر آسانسور قابل رویت است.

۶- به Leda کمک کنید.

پس از شکست دادن اسب آبی طلایی، به Highroad Cross برگردید و با Leda صحبت کنید. او به شما خواهد گفت که در مورد فداکاری پیروان Miquella شک کرده است.

سپس او از شما می‌خواهد که پیشنهاد دهید چه کسی را ابتدا بررسی کند. اگر قبلاً Thiollier را ملاقات کرده‌اید، Thiollier در کنار Hornsent در میان گزینه‌های انتخابی خواهد بود. شما همچنین می‌توانید انتخاب کنید که آدم فروشی نکنید. این قسمت را می‌توان نادیده گرفت زیرا Leda بدون توجه به کاری که انجام می‌دهید به دنبال Hornsent می‌‌رود.

صرف نظر از اینکه چه کسی را پیشنهاد می‌کنید، Leda همچنان دنبال هورنسنت خواهد رفت. اگر Hornsent را انتخاب کردید، مطمئن شوید که منطقه را دوباره بارگیری کرده و دوباره با Leda صحبت کنید. اگر او بگوید معتقدم عاقلانه‌ترین کار حذف Hornsent است، به این معنی است که علائم invade اکنون باید در Shadow Keep ظاهر شوند.

۷- به Leda یا Hornsent کمک کنید.

ماموریت‌های کاراکتر Hornsent در Shadow of the Erdtree

با سفر سریع به Storehouse، طبقه اول، در Shadow Keep بازگردید. سوار آسانسور شوید و به سمت اتاقی که در سمت چپ پایین نماد Shadow Keep روی نقشه قرار دارد بروید، دو علامت احضار را خواهید دید.

به چه کسی کمک کنیم؟

کمک به Hornsent (نماد طلایی روی زمین): خط داستانی Hornsent ادامه یافته، اما بعد از آن Leda را تا Enir-Ilim ملاقات نخواهید کرد. جوایز: Swift Slash و Leda’s Rune

نکته: Leda بعد از مبارزه کُشته نخواهد شد.

کمک به Leda (نماد قرمز روی زمین): Hornsent کشته خواهد شد. جوایز: سِت لباس Hornsent، Flax (شمشیر Backhand هورسنت) و تالیسمان Lacerated Crossed-Tree (بعد از آنکه هورنسنت را کشتید به Highroad Cross رفته و با Leda صحبت کنید تا این تالیسمان را به شما بدهد).

توصیه می‌کنیم در اینجا به Hornsent کمک کنید تا هر دو خط را ادامه دهید، زیرا می‌توانید بعداً تجهیزات Hornsent را دریافت کنید. کشتن هورنسنت به داستان او پایان می‌دهد، اما کمک به او Leda را نمی‌کشد و ماموریت او ادامه می‌یابد.

۸- حتماً در طی مبارزه با Messmer هورسنت را احضار کنید.

اگر تصمیم دارید به هورنسنت در برابر Leda کمک کنید، یک علامت طلایی احضار برای او در داخل اتاقی که در آن با مسمر مبارزه می‌کنید ظاهر می‌شود. وقتی وارد Chamber مسمر می‌شوید، نزدیک وسط میدان در سمت راست شما خواهد بود.

توجه: اگر شما هم موفق شدید به Ymir و Jolan کمک کنید، علامت احضار طلای Jolan نیز باید در میدان باشد.

هشدار: احضار جولان در اینجا شما را از دریافت سِت لباس Hornsent محروم می‌کند.

چنانچه او را در حین مبارزه با Messmer فرا نخوانید، او در Enir-Ilim دشمن شما خواهد شد و طرف Leda را می‌گیرد.

۹- با هورنسنت در Boss Arenaیِ Messmer صحبت کنید.

بعد از مبارزه با Messmer، کافی است در Site آنجا استراحت کنید تا Hornsent ظاهر شود. با او صحبت کنید.

۱۰- هورسنت را در Ruins of Rauh شکست دهید.

از دروازه غربی Shadow Keep خارج شده و به سمت غرب ادامه دهید تا به خرابه‌های باستانی Rauh برسید. منطقه‌ای که در مرحله بعد باید پیدا کنید، Church of Bud است که در نزدیکی لبه غربی نقشه قرار دارد.

پس از ورود به عبادتگاه، از اولین پله‌های آلوده به پوسیدگی که می‌بینید، بالا بروید و توسط هورنسنت مورد تهاجم قرار خواهید گرفت. شکست دادن او در اینجا، کوئست لاین را کامل می‌کند و مجموعه زره‌های Hornsent و Falx را به عنوان پاداش به شما می‌دهد.

چنانچه به هر دلیلی او را در اینجا نکشید، او در Enir-Ilim در کنار Leda به شما حمله می‌کند.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است