راهنمای ماموریت‌ کاراکتر Redmane Freyja در Shadow of the Erdtree

همچون بازی اصلی Elden Ring در Shadow Of The Erdtree نیز NPCهایی وجود دارد که می‌توانید داستان‌ آنها را پیگیری کنید و به گوشه‌ی دیگری از راز و رمزهای Shadow Land پی ببرید. در این مقاله به Questهای مربوط به یکی از این NPCها می‌پردازیم و مرحله به مرحله آنها را شرح می‌دهیم.

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

راهنمای ماموریت‌ کاراکتر Redmane Freyja

۱- با Redmane Freyja در Gravesite Plane صحبت کنید.

ماموریت‌های کاراکتر Hornsent در Shadow of the Erdtree

با Redmane Freyja در نزدیکی محل استراحت Three-Path Cross صحبت کنید تا ماموریت او را آغاز کنید. با دنبال کردن مسیر اصلی شمال منطقه Scorched Ruins، به راحتی می‌توانید مکان او را در دشت Gravesite پیدا کنید. به طور کامل با او صحبت کنید تا حرف‌هایش تکراری شود.

۲- می‌توانید برای پیکار با Divine Beast Dancing Lion او را احضار کنید.

فریا را می‌توانید به عنوان برای مبارزه با Divine Beast Dancing Lion فرا بخوانید. علامت احصار او درست سمت چپ درب Boss قرار دارد.

۳- بعد مبارزه دوباره با او صحبت کنید.

دوباره به نزد Freyja در Three-Path Cross برگردید و با او صحبت کنید. گزینه‌ای که برای صحبت با او دارید این است که “Ask about the Damage On Her Helm” او در پاسخ می‌گوید که در گذشته عضو ارتش ژنرال رادان بود.

۴- به دروازه‌ی ورودی Shadow Keep بروید تا Miquella’s Charm را بشکنید.

از Highroad Cross Site of Grace مسیر شمال را ادامه دهید تا به Shadow Keep برسید. همانطور که به دروازه‌های آن نزدیک می‌شوید، پیامی روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود که می‌گوید:

“جایی یک Rune بزرگ و همینطور یک طلسم قدرتمند شکسته است.”

این پیام به میکولا اشاره می‌کند که در نهایت Rune بزرگ خود را کنار می‌گذارد (که تبدیل به آواتار Scadutree خواهید شد و بعداً آن را در بازی خواهید یافت). وقتی این مورد را تجربه کردید، ماموریت تمام NPCها وارد مرحله‌ی تازه‌ای می‌شود، بنابراین قبل از کاوش در Shadow Keep و بقیه Scadu Altus حتماً با همه‌ی NPCها صحبت کنید.

۵- فریا را در Storehouse Seventh Floor پیدا کنید.

راهنمای مراحل اصلی Elden Ring Shadow of the Erdtree قدم به قدم

گام بعدی این است که Freyja را در طبقه‌ی هفتم انبارخانه (درون Shadow Keep) پیدا کنید و دیالوگ‌های او را کامل کنید. در این مرحله از ماموریتِ فریا، باید Questline کاراکتر Ansbach را نیز دنبال کنید.

برای پیدا کردن محل Freyja طبق دستورالعمل زیر اقدام کنید:

راهنمای ماموریت‌ کاراکتر Redmane Freyja در Shadow of the Erdtree

-از محل استراحت Storehouse, Fourth Floor از سمت چپ خارج شده و دوباره به چپ بپیچید.
-مسیر را دنبال کنید تا به دو خفاش برسید.
– بلافاصله بعد از خفاش‌ها به سمت چپ بپیچید تا دوباره به داخل قلعه برگردید. به سمت دیگر اتاق حرکت کنید تا به پلکانی برسید که به سمت بالا می‌روید.
– از سه پلکان پشت‌ هم بالا بروید تا اتاقی را بیابید که داخلش Site of Grace قرار دارد. فریا نیز در این اتاق روی زمین زانو زده و کتیبه‌ای را می‌خواند.

۶- طومار Secret Rite را بدست آورید.

در مرحله بعد، باید طومار مناسک مخفی را پیدا کنید که باید در Shadow Keep به Sir Ansbach داده شود. این آیتم را می‌توان در نزدیکی Storehouse, Fourth Floor، پس از بیرون رفتن و استفاده از پلکانی که به داخل انبار بازمی‌گردد، پیدا کرد. (روش پیدا کردن در ویدیو بالا)

۷- قبل از تحویل دادن طومار، با Sir Ansbach درباره‌ی Freyja صحبت کنید.

راهنمای ماموریت‌ کاراکتر Redmane Freyja در Shadow of the Erdtree

این دو عمل باید به ترتیب یا همزمان انجام شوند.
ابتدا Ansbach را در پشت Storehouse, First Floor پیدا کنید و وضعیت فریا را به او بگویید. پس از گفتگو، اگر قبلاً آن را دارید، می توانید طومار را به Ansbach بسپارید.
در Site of Grace استراحت کنید تا دنیا را Refresh کنید، سپس به پیش Ansbach برگردید تا آیتم کلیدی Letter for Freyja را دریافت کنید.

به هیچ عنوان قبل از ملاقات با Freyja، طومار را به Ansbach تحویل ندهید.

اگر در وسط انجام ماموریت کاراکتر Ansbach هستید، قبل از اینکه وضعیت Freyja را به او بگویید، طومار Secret Rite را به او ندهید، در غیر این صورت او پس از بارگذاری مجدد منطقه بعدی از موقعیت خود ناپدید می‌شود و شما نمی‌توانید ماموریت Freyja را پیش ببرید.

ترتیب رویدادها باید به صورت زیر باشد:

  1. با فریا در طبقه هفتم (Storehouse Seventh Floor) صحبت کنید.
  2. به سِر Ansbach در مورد وضعیت Freyja بگویید.
  3. طومار مناسک مخفی را به Ansbach بسپارید.
  4. نامه Freyja را دریافت کنید.
  5. نامه را به Freyja برسانید.

۸- نامه‌ی Ansbach را تحویل Freyja دهید.

به طبقه هفتم انبار (Storehouse Seventh Floor) بازگردید تا نامه Ansbach را به Freyja تحویل دهید و او Golden Lion Shield را به شما پاداش خواهد داد. پس از استراحت در سایت گریس، Freyja از جای خود ناپدید می‌شود. هنگامی که او رفت، به پیش Ansbach در طبقه اول انبار (Storehouse, First Floor) بازگردید و سخنان Freyja را به او برسانید تا درباره Freyja بیشتر بدانید.

اگر نامه را به Freyja تحویل ندهید او خواهد مُرد.

اگر نامه را به Freyja ندهید، پس از سوزاندن درخت مهر و موم شده، او در کنار سایت گریس Storehouse، طبقه هفتم خواهد مُرد. شما قادر خواهید بود سِت تجهیزات Freyja به همراه شمشیرش را از جسدش بگیرید.

توجه داشته باشید که اگر نامه را انتخاب کنید، پس از اتمام مرحله 7 همچنان می‌توانید این موارد را دریافت کنید. بهتر است نامه را تحویل دهید تا بتوانید تمام موارد ممکن را از Freyja، از جمله Golden Lion Shield دریافت کنید.

۹- با Leda و متحدانش در Cleansing Chamber Anteroom پیکار کنید.

بعد از آنکه درخت سیاه بالای Blurat Settlement Tower را از بین بردید به Enir-Ilim تلپورت می‌شوید. در نهایت به Cleansing Chamber Anteroom خواهید رسید که در آنجا با علامت قرمز Leda تعامل کنید. حال باید متحدان Leda را شکست دهید.

۱۰- بعد نزاع Freyja کجاست؟

بعد از مبارزه با Leda و متحدانش آنها در همان Chamber Anteroom قرار دارند که می‌توانید تجهیزات او را از جسدش بردارید.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است