راهنمای مراحل اصلی Elden Ring Shadow of the Erdtree

راهنمای مراحل اصلی Elden Ring Shadow of the Erdtree

تا قبل از آماده سازی راهنمای ویدیویی به همراه محل آیتم‌های مهم بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree سعی داریم به صورت لیست وار و قدم به قدم به شما راهنمایی کنیم که چگونه بخش داستانی اصلی (و فرعی) Shadow of the Erdtree را به درستی به پایان برسانید. پس با راهنمای مراحل اصلی Elden Ring Shadow of the Erdtree همراه ما در ساعت هفت باشید.

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

برای جلوگیری از اسپویل (فعلا تا انتشار ویدیوها) عکس باس‌ها و محیط آورده نشده و فقط از طریق نقشه شما را برای رسیدن به هدف کمک کردیم. 

نکته: برای راحتی شما در این راهنمایی Site of Grace را منطقه استراحت نام گذاری کردیم!

۱- به Castle Ensis بروید.

راهنمای مراحل اصلی  Elden Ring Shadow of the Erdtree قدم به قدم

از اولین Site of Grace در Gravesite Plain به سمت شمال‌شرقی بروید و از روی پل Ellacgreat Bridge عبور کنید تا به Castle Front Site Of Grace برسید که روبروی آن Castle Ensis قرار دارد.

۲- وارد Castle Ensis شده و خود را به Castle Lord’s Chamber برسانید.

راهنمای مراحل اصلی  Elden Ring Shadow of the Erdtree قدم به قدم

از کنار غول نگهبان روی پل کوتاه بگذرید، سپس وارد غار شوید و از شیب بالا بروید تا مکان استراحت Castle Ensis را پیدا کنید. از سوراخ سمت راست دروازه قفل شده، که در مجاورت Site of Grace است، پایین بروید و از رودخانه زیرزمینی بالا بیایید تا چند اتاق را کاوش کنید و قفل دروازه‌ای را باز کنید که Site Of Grace را به منطقه بعدی متصل می‌کند.

از کنار شوالیه‌ها، سگ‌ها و NPC Moonrithyll Carian Knight عبور کنید تا دروازه منطقه بعدی را پیدا کنید، از درب سمت راست پشت ساختمان Moonrithyll که نگهبان آن است، به پیشرفت خود ادامه دهید و سوار آسانسور شوید که توسط یک شوالیه سیاه محافظت می‌شود تا به سایت Castle-Lord’s Chamber، درست قبل از دروازه‌ی مختوم به Rellana برسید.

۳- مبارزه با Rellana, Twin Moon Knight

اکنون با رنالا، شوالیه‌ی ماه دوقلو باید پیکار کنید. توصیه می‌کنیم با این Boss در Secadutree Fragmentئه سطح ۳ بجنگید تا آسیب بیشتری وارد کنید. همچنین پیشنهاد می‌شود از Needle Knight Leda در این مبارزه استفاده کنید.

۴- از Ensis Moongazing Ground به سمت شمال و Shadow Keep بروید.

راهنمای مراحل اصلی  Elden Ring Shadow of the Erdtree قدم به قدم

شکست Rellana قفل Ensis Moongazing Grounds Site of Grace و همچنین ورودی منطقه Scadu Altus را باز می‌کند. جاده را به سمت شمال دنبال کنید، اردوگاه ارتش و Furnace Golem را پشت سر بگذارید و با آسانسور وارد قلعه شوید تا به منطقه استراحت دروازه اصلی Shadow Keep برسید.

توجه داشته باشید که رسیدن به Shadow Keep Charm فالوورهای Miquella را از بین می‌برد و این امر بر ماموریت‌های NPC مرتبط با آنها تأثیر می‌گذارد. (اگر می‌خواهید ماموریت‌های فرعی را کامل کنید باید صبر کنید و پیش نروید)

۵- اسب آبیِ طلایی را نابود کنید.

مینی باس Golden Hippopotamus را در میدان قلعه درست روبروی دروازه اصلی Shadow Keep شکست دهید. اسب‌آبی frame بزرگی دارد و به شدت ضربه می‌زند، بنابراین مطمئن شوید که برای این مبارزه به خوبی آماده شده‌اید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به ماموریت اصلی ادامه دهید.

۶- از Plaza بالا بروید تا به Storehouse برسید.

راهنمای مراحل اصلی  Elden Ring Shadow of the Erdtree قدم به قدم

شکست دادن کرگدن طلایی،Main Gate Plaza Site of Grace را باز می‌کند. استراحت کنید، سپس از در سمت چپ داخل شده و از پله‌ها بالا بروید تا به دو شوالیه سیاه در اتاق غذاخوری برسید. از در به سمت چپ بروید، سپس به راه رفتن ادامه دهید تا پله‌های بزرگی را ببینید که در سمت راست پایین می‌روند. از این پله‌ها پایین بیایید، که توسط Vulgar Militia محافظت می‌شود، آن را شکست دهید تا دروازه را باز کنید و یک میان‌بر به Main Gate Plaza بزنید.

از پله‌های بزرگ به بالا برگردید و با عبور از آسانسور از کنار دشمن قرمزپوش عبور کنید تا به منطقه استراحت Storehouse, First Floor برسید.

7. از انبار بالا بروید تا به Dark Chamber Entrance برسید.

راهنمای مراحل اصلی  Elden Ring Shadow of the Erdtree قدم به قدم

از طبقه اول، پله‌ها را بالا بروید تا به مجسمه‌ای سنگی که نزدیک نرده‌ها آویزان است، برسید. از مجسمه بالا بروید تا به محل استراحت Storehouse, Fourth Floor برسید.

پس از باز شدن محل استراحت، در امتداد محیط بیرونی قلعه به جلو حرکت کنید تا زمانی که به درگاه دیگری برگردید و به انبار نزدیک به انتهای محیط برسید. به راست بپیچید و از پله‌ها بالا بروید تا به محل استراحت Storehouse, Seventh Floor برسید.

بچرخید، از پله‌ها پایین بروید، سپس از درگاه سمت راست بروید و به انتهای اتاق بروید تا اهرمی پیدا کنید که پله‌های کوچک را در مرکز دهلیز فعال می‌کند.

از داربستی که ظاهر می‌شود و مجسمه را به طبقه بعدی و به درگاه دیگری که به بیرون منتهی می‌شود، بالا بروید.  سپس به راست بپیچید و مسیر را دنبال کنید تا به منطقه استراحت Dark Chamber Entrance برسید.

۸- مِسمِر (Messmer) را نابود کنید.

مسمر را شکست دهید تا Messmer’s Kindling را بدست آورید، یک آیتم کلیدی برای سوزاندن درخت مهر و موم شده در Blurat است. او یک boss دو فازی سرسخت و پرتحرک است، بنابراین مطمئن شوید که برای مبارزه با او مجهز و هم سطح هستید.

۹. یادداشت Leda را در طبقه چهارم انبار بردارید.

پس از شکست دادن مسمر، به Storehouse, Fourth Floor تله پورت کنید تا یادداشت Leda را روی میز نزدیک پیدا کنید. محتویات این نامه شما را راهنمایی می‌کند که در ادامه به کجا بروید.

۱۰- از طبقه‌ی اول Storehouse پایین رفته و به Viaduct Tower بروید.

راهنمای مراحل اصلی  Elden Ring Shadow of the Erdtree قدم به قدم

به Storehouse, First Floor تلپورت کنید، سپس وارد اتاق سمت چپ شوید تا با آسانسور به پایین بروید. اتاق‌ها را ادامه دهید تا به منطقه کلیسا برسید. از در طرف مقابل محراب عبور کنید، سپس قفل West Rampart Site of Grace را درست بیرون باز کنید.

وارد باروها شوید و با تورنت تا انتهای دیگر سواری کنید و در عین حال از باران آتشی که توسط دشمنی با روپوش قرمز ایجاد می‌شود، اجتناب کنید، که او نیز در انتهای دیگر بارو است. از آسانسوری که توسط این دشمن محافظت می‌شود، استفاده کنید تا به سایت Viaduct Minor Tower برسید.

11. از برج Viaduct به خرابه های باستانی Rauh، East بروید.

راهنمای مراحل اصلی  Elden Ring Shadow of the Erdtree قدم به قدم

از برج Viaduct خارج شده و به سمت راست بروید تا پلکانی را پیدا کنید که به خرابه‌ها منتهی می‌شود. پس از رفتن از پله‌ها، مستقیم بروید و در انتها به راست بپیچید، سپس بعد از دربهای بزرگ به چپ بپیچید و از شکاف‌های کف در اطراف منقل غول پیکر پایین بروید.

پس از افتادن، دربهای غول پیکر اتاق را باز کنید، سپس در امتداد راهرو ادامه دهید تا جایی که سوراخی در کف با Spiritspring (محل‌هایی که برای پرش با اسب استفاده می‌کنید) مشاهده کنید. از Spiritspring استفاده کنید، سپس به دنبال جایی باشید که نور از سقف می تابد، جایی که خرابه های باستانی Rauh، East Site of Grace را پیدا خواهید کرد.

۱۲- از پل عبور کنید و به سمت Church of Bud بروید.

راهنمای مراحل اصلی  Elden Ring Shadow of the Erdtree قدم به قدم

پل را از طریق تورنت توسط site of grace با بیشترین سرعت ممکن رد کنید تا از دور توسط Furnace Golem در فلات دیگر منفجر نشوید. هنگامی که به منطقه سرپوشیده در کنار گولم رسیدید، به جنوب نگاه کنید و از حوضچه و شیب بالا بروید تا قفل خرابه‌های باستانی Rauh، West Site of Grace را باز کنید.

از این Site Of Grace، به سمت غرب بروید و از میان خرابه‌های بیشتری صعود کنید. از پله‌ها بالا بروید، سپس وقتی به یک اتاق بزرگ رسیدید، به سمت چپ بروید و گذرگاه را به سمت آسانسور دنبال کنید. از آسانسور بالا بروید و مجموعه‌ای از ویرانه‌های پر از Scarlet Rot را ادامه دهید تا به بیرون برسید و قفل Church of Bud, Site Of Grace را باز کنید.

13. شکست Romina, Saint of the Bud

“رومینا، قدیس غنچه” را شکست دهید تا به درختی برسید که باید آن را با آتش Messmer بسوزانید تا بتوانید وارد بخش‌های بالایی قلعه‌ی Blurat شوید. مواد مصرفی و طلسم های مقاوم در برابر پوسیدگی اسکارلت و همچنین اسلحه‌ها یا جادوهایی که باعث خونریزی و فراست می‌شوند را آماده کنید تا این Bossfight را به سرعت و بدون مشکل پشت‌سر بگذارید.

۱۴- درخت مهر و موم شده را بسوزانید.

پس از شکست دادن رومینا، قفل منطقه کوچکی را که در پشت محل مبارزه‌ی او قرار دارد، باز می‌کنید که شامل درخت سیاهی است که در محراب رشد می‌کند. مطمئن شوید که Messmer’s Kindling را دارید (در بخش هشتم بعد از شکست Messmer آن را بدست می‌آورید) تا درخت مهر و موم را بسوزانید و به منطقه بعدی بروید.

توجه داشته باشید که هنگامی که Sealing Tree را پس از شکست دادن این باس بسوزانید، پیشرفت بیشتر ماموریت‌های NPC غیرممکن می‌شود (مراحل فرعی زیادی از دست خواهید داد)، بنابراین از قبل تا آنجا که می‌توانید ماموریت های NPC خود را پیش ببرید. توصیه می‌کنیم به طور خاص ماموریت‌های Sir Ansbach و Thiollier را تکمیل کنید.

۱۵ – از Enir-Ilim Outer Walls به سمت Spiral Rise حرکت کنید.

راهنمای مراحل اصلی  Elden Ring Shadow of the Erdtree قدم به قدم

پس از سوزاندن Seal Tree، به دیوار بیرونی Enil-Irim از راه دور منتقل خواهید شد. پله‌ها را دنبال کنید و قفل First Rise Site of Grace را باز کنید. سپس به بیرون بروید و تا رسیدن به محل استراحت Spiral Rise به صعود ادامه دهید.

۱۶- از Spiral Rise به سمت Cleasing Chamber Anteroom صعود کنید.

بعد از محل استراحت، از پله‌ها بالا بروید، سپس از پنجره سمت چپ به بیرون بپرید تا به سایبان بیرون برسید. بچرخید و سمت راست را بگیرید، روی پشت بام‌ها راه بروید تا زمانی که نرده‌ای را ببینید که سوراخی در آن وجود دارد تا از آن بپرید. به بالا رفتن از پله‌ها و پشت بام‌ها ادامه دهید تا از طریق یک پنجره باز دوباره وارد برج شوید، سپس به بالا رفتن ادامه دهید تا به سایت Cleansing Chamber Anteroom برسید.

۱۷- شوالیه Leda و متحدانش را شکست دهید.

تا زمانی که Leda و سایر NPCها را در Cleansing Chamber از طریق Summoning Sign شکست ندهید، نمی‌توانید پیشرفت کنید. اگر ماموریت‌های Sir Ansbach و Thiollier را کامل کرده‌اید، آنها از طریق Summoning Signs در دسترس خواهند بود تا در کنار شما بجنگند.

۱۸- خود را با بالابر به Final Boss برسانید.

پس از شکست دادن Leda و متحدانش، می‌توانید یت لباس Leda و دیگر متحدانش را در گوشه‌ی اتاق قبل از سوار شدن به آسانسور و رفتن به Divine Gate Front Staircase Site of Grace بردارید. آن را باز کنید و برای رویارویی با Boss نهایی Shadow of the Erdtree آماده شوید.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است