راهنمای ماموریت‌ کاراکتر Fire Knight Queelign در Shadow of the Erdtree

ماموریت‌های کاراکتر Fire Knight Queelign

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

با او دوبار مبارزه کنید.

کوئیلاین کار خود را با دوبار Invade زدن به شما آغاز می‌کند. شما می‌توانید به هر ترتیبی به این مکان‌ها بروید، اما باید او را در هر دو رویارویی شکست دهید تا کلید Prayer Room Key را دریافت کنید.

مواردی که Queelign در هر برخورد Drop می‌کند قابل تعویض است و به ترتیب رویدادها بستگی دارد. اولین برخورد همیشه طلسم Crusade Insignia را پاداش می‌دهد، در حالی که برخورد دوم Flame Skewer و Prayer Room Key را پاداش می‌دهد.

مبارزه با او در Blurat، Settlement Tower

ماموریت‌های کاراکتر Fire Knight Queelign در Shadow of the Erdtree

مبارزه با کوئیلاین در شمال شرقی منطقه استراحت Small Private Altar انجاممی‌شود. (عکس بالا) به اینجا سفر کنید و از در شمالی خارج شوید. هنگامی که بیرون هستید، باید چند پله در سمت چپ و یک مسیر مستقیم به سمت راست خود ببینید. به راست بپیچید و این مسیر را دنبال کنید تا به میدانی برسید که Queeline به آنجا حمله خواهد کرد. او را شکست دهید و جوایز را بدست بیاورید.

مبارزه با او در Church of the Crusade

ماموریت‌های کاراکتر Fire Knight Queelign در Shadow of the Erdtree

کلیسای Crusade در سمت غربی اسکادو آلتوس واقع شده است. (نقشه بالا) این منطقه تنها پس از شکست دادن Rellana و خروج از Castle Ensis با حرکت به سمت شمال قابل دسترسی است. Queelign بلافاصله به محض ورود به کلیسا حمله خواهد کرد و شکست دادن اوبه شما پاداش خواهد داد. ترتیب جوایز Queelign بستگی به این دارد که اولین‌بار کجا به شما Invade بزند.

رسیدن به اتاق prayer

حال باید خود را به Prayer Room برسانید. 

ماموریت کاراکتر Ymir در Shadow of the Erdtree

۱- می‌توانید با رفتن به Church District Highroad و رسیدن به Church District Entrance به ورودی شرقی Shadow Keep برسید. (عکس بالا)

(اگر خط داستانی Ymir را دنبال کرده‌اید، ممکن است سایت Church District Highroad از قبل فعال باشد.)

ماموریت کاراکتر Ymir در Shadow of the Erdtree

۲- از Church District Entrance، از پشت بام روبه‌رویتان بپرید و به سمت دیگر بروید. شما باید دوباره به پشت بام بعدی بپرید، اما باید مراقب باشید زیرا ممکن است در مرکز به داخل آب بیافتید. حالا از دیوار شکسته سمت راست خود بالا بروید تا به طاقچه بالا برسید. (عکس بالا)

۳- به سمت لبه این طاقچه بپرید تا به راحتی به پشت بام بعدی برسید، سپس به سمت چپ بدوید تا سقف دیگری را ببینید.

ماموریت کاراکتر Ymir در Shadow of the Erdtree

۴- در انتهای سقف بعدی در سمت چپ روی لبه بپرید (عکس بالا) و به بالا رفته، در روی سقف بعدی یک سوراخ می‌بینید.

۵- مراقب باشید و از شکاف سقف به پایین بپرید. جلوتر از شکاف بعدی روی زمین بپرید. در پشتتان اتاق Prayer Room وجود دارد که شخصیت Queelign را در آنجا درازکش پیدا می‌کنید.

۲- آیتم Irises را پیدا کنید و به او بدهید.

ماموریت‌های کاراکتر Fire Knight Queelign در Shadow of the Erdtree

دو نوع عنبیه یا Iris وجود دارد که می‌توانید آنها را به Queeline که درون Shadow Keep منتظر شماست بدهید تا خط داستانی او را تکمیل کنید. هر Iris پاداش متفاوتی را به شما اعطا می‌کند، اما شما فقط می توانید یک جایزه از Queelign دریافت کنید زیرا او پس از دریافت یک مدل Iris می‌میرد. اگر واقعاً پاداش دیگری را می‌خواهید، باید داستان اصلی بازی پایه را تکمیل کنید و تلاش Queelign را از دوباره در New Game+ از سر بگیرید.

جوایز Irisها:

با دادن Iris of Grace: آیتم Spirit Ash خود را می‌دهد (Fire Knight Queelign که بسیار Agressive است).

با دادن Iris Of Occultation: سلاح Queelign’s Greatsword را می‌دهد.

نکته: این Irisesها جزوی از خط داستانی کاراکتر Jolan نیز می‌باشند.

مکان Irisها

مکان Iris of Grace:

۱- یکی از Iris of Grace در Shadow Keep یافت می‌شود. به West Rampart سفر کنید و به سمت شرق به سمت اتاق Living Jar ادامه دهید. Iris of Grace در مقابل یک محراب دارد که یک دشمن گوشتی (همان ثوثیث‌های داخل کوزه) از آن محافظت می‌کند.

ماموریت‌ کاراکتر Jolan در Shadow of the Erdtree

۲- یکی دیگر از Iris of Grace در پایگاه Scadutree یافت می‌شود. آب سیلابی منطقه کلیسا را ​​تخلیه کنید، سپس به سمت ساختمان غرب نمازخانه غرق شده بروید و راهرو را به سمت راست دنبال کنید که این به گذرگاه Tree-Worship منتهی می‌شود. مسیر را دنبال کنید تا به مجسمه بی سر ماریکا برسید، جایی که Iris of Grace را خواهید یافت.

مکان Iris of Occultation:

۱- یکی از Iris of Occultation توسط یک Omenkiller در فاضلاب Fort of Reprimand رها می‌شود. از سایت Fort of Repremand، به سمت غرب و پایین از دیوار نگاه کنید. برای رسیدن به گور دسته جمعی که Omenkiller هم در کنارش هست، به داخل سوراخ مربعی شکل بپرید.

 ماموریت‌ کاراکتر Jolan در Shadow of the Erdtree

۲- دومین Iris of Occultation توسط یک Ulcerated Tree Spirit که در قسمت شمالی حیاط کلیسا در Shadowkeep، رها می‌کند. برای دسترسی به این منطقه، باید آب منطقه کلیسا را ​​تخلیه کنید. (اگر نمیدانید چگونه بعدا توضیح خواهیم داد)

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

دیدگاه ها بسته شده است