راهنمای کامل ماموریت‌ کاراکتر Igon در Shadow of the Erdtree  

ماموریت‌ کاراکتر Igon

Igon یکی از کاراکترهای فرعی بازی است که با تکمیل ماموریت (بسیار سخت) او آیتم‌های خاص و بیسار خوبی دریافت می‌کنید. (دقت کنید ماموریت این شخصیت کاملا فرعی است)

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

۱- با Igon در نزدیکی محل استراحت Pillar Path صحبت کنید.

ماموریت‌های کاراکتر Igon در Shadow of the Erdtree  

برای شروع خط داستانی Igon، ابتدا باید او را در نزدیکی منطقه استراحت Pillar Path Waypoint جستجو کنید. (عکس بالا) از منطقه Castle Front به سمت جنوب‌شرقی حرکت کنید و از صخره بزرگ بالا بروید تا به این مکان برسید.

ماموریت‌های کاراکتر Igon در Shadow of the Erdtree  

هنگام نزدیک شدن به محل سایت، باید صداهای Igon را بشنوید که درد دارد. در امتداد جاده منتهی به جنوب به دنبال او بگردید و با او صحبت کنید. دیالوگ‌های او را برای پیشبرد خط داستانی‌اش کامل کنید.

“در همان نزدیکی Ancient Dragon-Man را که Invade می‌زند شکست دهید.”

ماموریت‌های کاراکتر Igon در Shadow of the Erdtree  

توقف بعدی شما سیاهچال Dragon’s Pit در جنوب خواهد بود. با این حال، همانطور که به آنجا می‌روید، توسط Ancient Dragon-Man مورد تهاجم قرار می‌گیرید. او را شکست دهید تا راه سیاهچاله را باز کنید. (اگر زیاد نزدیکش شوید مثل یک اژدها به سمتتان آتش پرت می‌کند!) بعد به سمت انتهای مسیر بروید و وارد Dragon’s Pit شوید. 

۲- Ancient Dragon-Man را شکست دهید تا راه Jagged Peak باز شود.

تا انتهای سیاه چال Dragon’s Pit بروید و باس که اتفاقا Ancient Dragon-Man خواهد بود (او کاتانای بزرگی را به کار خواهد گرفت) را شکست دهید تا راه رسیدن به قله Jagged Peak (جایی که Igon و بقیه Bossهایی که باید با آنها روبرو شوید را پیدا خواهید کرد) باز شود.

ماموریت‌های کاراکتر Igon در Shadow of the Erdtree  

توجه: برای رسیدن به Boss Arena، باید به داخل یک گودال بزرگ و تاریک بپرید. اگر پیامی پیدا کردید که می‌گوید شجاع باشید، نترسید، به این معنی است که در نزدیکی گودالی هستید که باید در آن بپرید. (عکس بالا)

۳- اولین Jagged Peak Drake را نابود کنید.

بعد از شکست Ancient Dragon-Man از درهای بزرگ دوتایی پشت او خارج شوید و وارد یک غار کوچک شوید تا منطقه استراحت Dragon’s Pit Terminus را فعال کرده و به پای Jagged Peak برسید. این منطقه جدید به یک حوضِ بزرگ با یک Jagged Peak Drake که خوابیده است باز می‌شود. آن را شکست دهید تا راه رو به جلو باز شود. 

۴- به سمت Grand Altar of Communion بروید.

ماموریت‌های کاراکتر Igon در Shadow of the Erdtree  

از حوضچه‌ی بزرگ، به سمت جنوب بروید تا جسد یک اژدهای غول پیکر را ببینید. برای رسیدن به محراب بزرگ اژدها به آن نزدیک شوید. با Dragon Communion Priestess در همان نزدیکی صحبت کنید و گزینه بلعیدن Dragon Essence (گزینه اولی) را انتخاب کنید. پس از بلعیدن Dragon Essence، شما با برکت اژدهای باستانی پاداش خواهید گرفت – یک آیتم یکبار مصرف که تمام اشکال Damage Negation را افزایش می‌دهد.

۵- دو Drakeئی که با هم نزاع می‌کنند را شکست دهید.

ماموریت‌های کاراکتر Igon در Shadow of the Erdtree  

سپس، به حوضچه‌ای که قبل از رفتن به شرق با اولین اژدها جنگیدید، بازگردید. انحنای کوه را به سمت راست دنبال کنید و از پل چوبی بلندی برای رسیدن به منطقه استراحت Foot of the Jagged Peak استفاده کنید. به سمت جنوب مسیر را ادامه دهید تا زمانی که به یک منطقه باز بزرگ با دو اژدها برسید که در حال مبارزه با یکدیگر هستند!

آن Drakeئی که دارای نوار سلامتی Boss است را شکست دهید تا Igon را به وجد بیاورید. (در هر صورت هر دو را بکشید!) قبل از صحبت با Igon ابتدا همه‌ی موجودات اطراف آنجا را بکشید تا از هر‌گونه حادثه‌ای جلوگیری کنید.

۶- با Igon صحبت کنید تا انگشت را دریافت کنید.

با کشتن دو Drake، با Igon در همان نزدیکی صحبت کنید. (او همچنان روی زمین به حالت درازکش است!) زمانی که به باس این منطقه Bayle the Dread رسیدید، او از شما درخواست می‌کند که او را احضار کنید، و یک آیتم کلیدی به نام Igon’s Furled Finger به شما می‌دهد که به شما اجازه خواهد داد علامت احضار او را در حین مبارزه با Bayle ببینید.

توجه: اگر نمی‌توانید مکان صدای او را تشخیص دهید، پس از شکست دادن دو Drake، نقشه خود را باز کنید. یک نشانگر NPC باید ظاهر شود که به شما نشان می‌دهد Igon دقیقا کجاست.

“معجون Thiollier را برای پاداش‌های متفاوت به Dragon Communion Priestess بدهید.”

ماموریت‌های کاراکتر Igon در Shadow of the Erdtree  

قبل از مبارزه با Bayle، شما این گزینه را خواهید داشت که یک پایان جایگزین برای Dragon Communion Priestess و همچنین مجموعه‌ای متفاوت از جوایز دریافت کنید. اگر می‌خواهید نتیجه خط داستانی او را تغییر دهید، منتظر بمانید تا شب به خواب برود و Thiollier’s Concoction را به او بدهید (اگر آن را دارید).

چگونه Thiollier’s Concoction را بدست آوریم.

۱- با Moore در منطقه استراحت Main Gate در بیرون دروازه‌ی Blurat, Settlement Tower صحبت کنید.
۲- سپس، با Thiollier در Pillar Path Cross صحبت کنید.
۳- برگردید و با Moore صحبت کنید تا Black Syrup را به شما بدهد.
۴- Black Syrup را به Thiollier بدهید تا به شما Thiollier’s Concoction را بدهد.

حال در شب هنگام به نزد Dragon Communion Priestess بروید و Thiollier’s Concoction را به او بدهید تا به خواب برود…

” از راهبه‌ی اژدها درباره‌ی Igon و Bayle The Dread سوال کنید.”

Dragon Communion Priestess اطلاعات بیشتری در مورد Igon (پس از شکست دادن دو Jagged Peak Drakes)، همینطور Bayle the Dread و ارتباط آنها با Dragonlord Placidusax ارائه خواهد کرد. اگر اطلاعات بیشتری می‌خواهید، مطمئن شوید که دیالوگ‌های او را قبل از پایان دادن به خط داستانی Igon کامل کرده باشید.

۷- Ancient Dragon Senessax را شکست دهید.

از منطقه استراحت Foot of the Jagged Peak و بعد از کشتن دو اژدها همانطور که به سمت کوه بالا می‌روید، قبل از رو به رو شدن با Bayle the Dread فقط با یک Boss دیگر روبرو خواهید شد. اژدهای باستانی Senessax را شکست دهید تا راه را برای رسیدن به Jagged Peak جایی که Bayle منتظر شماست باز کنید.

در حالی که این مبارزه با Boss اجباری نیست، اگر موفق به شکست دادن Senesaxx شوید، یک Somber Ancient Dragon Smithing Stone و یک Ancient Dragon Smithing Stone را به شما می‌دهد. مبارزه سختی است که بعدا به شکل ویدیویی نحوه مبارزه آن را نشان می‌دهیم.

۸- Igon را احضار کنید و Bayle the Dread را شکست دهید.

ماموریت‌های کاراکتر Igon در Shadow of the Erdtree  

همینطور مسیر را ادامه دهید تا به در قله به منطقه استراحت Jagged Peak Summit برسید.، به داخل میدان بزرگ Boss بروید و منتظر شروع مبارزه باشید. هنگامی که Bayle the Dread ظاهر شد، علامت احضار طلایی ایگون باید در همان نزدیکی ظاهر شود و به شما امکان می‌دهد او را احضار کنید تا در برابر Boss به شما کمک کند. این اژدهای باستانی را شکست دهید تا آخرین هدف ایگون را به پایان برسانید.(البته اگر توانستید!) (ویدیوی مبارزه با این باس بعدا اضافه خواهد شد)

نکته: علامت احضار ایگون به محض شروع مبارزه ظاهر می‌شود. علامت ۱۰ قدم به جلو سمت چپ قرار دارد (نزدیک همان جایی که وارد محیط باس می‌شوید) ولی در حین احضار به احتمال زیاد Bayle شما را One Shot خواهد کرد، پس مراقب باشید!

۹- به نزد Igon و Dragon Pristess برگردید.

هنگامی که Bayle the Dread کشته شد، به پیش ایگون در پای قله Jagged (جایی که بعد از کشتن دو Drake برایتان هورا کشید) بازگردید. اکنون می‌توانید سلاح، مجموعه زرهی او را از بدن او Loot کنید.

سپس به Grand Altar of Dragon Communion برگردید. بسته به انتخاب‌های شما در طول خط داستانی، راهبه‌ی اژدها یا رفته است یا آنجا خواهد بود تا به شما تبریک بگوید. پاداش شما از او بستگی به این دارد که او آنجا باشد یا نه. (توضیحات بیشتر در صفحه Dragon Pristess موجود است)

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است