راهنمای ماموریت‌ کاراکتر Jolan در Shadow of the Erdtree

ماموریت‌های کاراکتر Jolan

ماموریت Jolan با Ymir کاملا به هم وابسته هستند برای اطلاعات بیشتر به صفحه ماموریت Ymir مراجعه کنید.

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

خودتان را به Chathedral Manus Metyr برسانید: 

ماموریت کاراکتر Ymir در Shadow of the Erdtree

Jolan را می‌توان برای اولین بار در کلیسای جامع مانوس متیر بیابید. می‌توانید با پریدن به سوراخی در Moorth Ruins و عبور از روستای Bonny به این منطقه برسید. از پل شرق روستا عبور کنید سپس فلات را دور بزنید تا به کلیسای جامع برسید. (عکس بالا)

۱- ابتدا در Cathedral Of Manus Metyr با Ymir صحبت کنید.

ماموریت کاراکتر Ymir در Shadow of the Erdtree

برای اینکه Jolan شخصیت شما را محل سگ بگذارد، ابتدا باید با Ymir صحبت کنید. ماموریت‌های این دو به هم گره خورده است و برای دریافت نقشه منتهی به ویرانه های انگشتی Rhia با Ymir صحبت کرده و نقشه را بپذیرید. این مورد لازم است تا جولان با شما صحبت کند.

۲- بعد از دریافت نقشه با Jolan صحبت کنید.

ماموریت‌ کاراکتر Jolan در Shadow of the Erdtree

پس از دریافت نقشه خرابه‌ها از Ymir، به دنبال Jolan در همان نزدیکی باشید. او به یکی از ستون های داخل کلیسای جامع تکیه زده است. با او صحبت کنید و دیالوگ او را کامل کنید تا به خط داستانیش ادامه دهید.

۳- ماموریت کاراکتر Ymir را جلو ببرید. (اطلاعات بیشتر)

خط داستانی Jolan مستقیماً با Ymir گره خورده است. برای باز کردن بخش‌های بیشتری از خط داستانی Jolan و تعامل‌های اضافی، باید به پیشروی خط داستانی Ymir ادامه دهید.

جولان با تکمیل اهداف برای Ymir دیالوگ جدیدی دریافت می‌کند:

– پس از به صدا درآوردن زنگ انگشت ویرانه های Rhia.
– پس از شکست دادن مهاجم، Anna.
– پس از زدن زنگ Finger Ruins of Dheo.

هرچه بیشنر مراحل Ymir  را ادامه دهید به Jolan اجازه می‌دهد تا با شما دخترخاله (صمیمی‌تر) شود، زیرا دیالوگ‌های او به آرامی کمی خون‌گرم‌تر می‌شوند. پس از به صدا درآوردن زنگ در ویرانه های انگشتی Dheo، جولان و Ymir به طور موقت از کلیسا ناپدید می‌شوند.

” می‌توانید Jolan را برای مبارزه با Messmer احضار کنید.”

اگر خط داستانی Ymir را پیش بردید و به او گزارش دهید که زنگ را در Finger Ruins of Rhia زده‌اید، Jolan به عنوان یک احضار طلایی برای نبرد با Bossئه Messmer the Impaler در Shadow Keep در دسترس خواهد بود. با ورود به اتاق Boss، علامت احضار طلایی او در سمت چپ ظاهر می‌شود.

توجه: این مرحله اختیاری است و تاثیری بر نتیجه خط داستانی جولان نخواهد داشت. علامت احضار او تا زمانی که هنوز Metyr را شکست نداده باشید همچنان در دسترس خواهد بود.

۴- حال Metyr، Mother of Fingers را شکست دهید.

به عنوان بخشی از خط داستانی Ymir، در نهایت باید با Metyr، Mother of Fingers مبارزه کنید. شکست دادن او به شما Remembrance می‌دهد و مسیر خط داستانی Ymir را پیش می‌برد.

“قبل از مبارزه با Boss حتماً Swordhand of Night Anna را شکست دهید.”

در حالی که به سمت خرابه‌های انگشتی Miyr Bell و Metyr می‌روید، توسط خواهر Jolan، یعنی Anna، مورد تهاجم قرار خواهید گرفت. او را شکست دهید تا خط داستانی او را ادامه دهید.

۵- به Cathedral برگردید تا با Jolan و Ymir مبارزه کنید.

پس از شکست دادن Metyr، به کلیسای جامع برگردید. در داخل، Jolan و Ymir به شما حمله خواهند کرد. هر دو را سیخ بزنید تا ادب شوند و در نهایت خط داستانی Ymir به پایان برسد و خط داستانی Jolan پیشرفت کند.

۶- بعد از مبارزه با Ymir و Jolan با Jolan صحبت کنید.

هنگامی که Jolan و Ymir را مورد ضرب و شتم قرار دادید، منطقه را دوباره بارگیری کنید تا Jolan را در برابر ستونی که در ابتدا به آن تکیه داده بود، درازکش بیابید. با او صحبت کنید و او به شما خواهد گفت که دیگر نمی‌تواند ستاره‌ها را ببیند (به درک!). این بخش بعدی خط داستانی او را آغاز می‌کند.

۷- برای پابان‌بندی خط داستانی Jolan احتیاج به آیتم‌هایی به نام Iris احتیاج دارید

برای کمک به Jolan، باید Iris of Grace یا Iris of Occultation را بدست آورید. یافتن این موارد دشوار است و فقط تعداد کمی از آنها را می‌توان در بازی پیدا کرد. در اینجا چند مکان وجود دارد که می‌توانید Irisesها را پیدا کنید:

مکان Iris of Grace:

۱- یکی از Iris of Grace در Shadow Keep یافت می‌شود. به West Rampart سفر کنید و به سمت شرق به سمت اتاق Living Jar ادامه دهید. Iris of Grace در مقابل یک محراب دارد که یک دشمن گوشتی (همان ثوثیث‌های داخل کوزه) از آن محافظت می‌کند.

ماموریت‌ کاراکتر Jolan در Shadow of the Erdtree

۲- یکی دیگر از Iris of Grace در پایگاه Scadutree یافت می‌شود. آب سیلابی منطقه کلیسا را ​​تخلیه کنید، سپس به سمت ساختمان غرب نمازخانه غرق شده بروید و راهرو را به سمت راست دنبال کنید که این به گذرگاه Tree-Worship منتهی می‌شود. مسیر را دنبال کنید تا به مجسمه بی سر ماریکا برسید، جایی که Iris of Grace را خواهید یافت.

مکان Iris of Occultation:

۱- یکی از Iris of Occultation توسط یک Omenkiller در فاضلاب Fort of Reprimand رها می‌شود. از سایت Fort of Repremand، به سمت غرب و پایین از دیوار نگاه کنید. برای رسیدن به گور دسته جمعی که Omenkiller هم در کنارش هست، به داخل سوراخ مربعی شکل بپرید.

 ماموریت‌ کاراکتر Jolan در Shadow of the Erdtree

۲- دومین Iris of Occultation توسط یک Ulcerated Tree Spirit که در قسمت شمالی حیاط کلیسا در Shadowkeep، رها می‌کند. برای دسترسی به این منطقه، باید آب منطقه کلیسا را ​​تخلیه کنید. (اگر نمیدانید چگونه بعدا توضیح خواهیم داد)

۸- یکی از Irisها را به Jolan بدهید.

هنگامی که یکی از هر آیتم را بدست آوردید، به Jolan در کلیسای جامع Manus Metyr بازگردید. انتخاب کنید که Iris of Grace یا Iris of Occultation را به او بدهید. انتخابی که در اینجا انجام می‌دهید، بر پایان خط داستانی Jolan تأثیر می‌گذارد.

برای بازیکنانی که می‌خواهند خط داستانی جولان ادامه یابد، مطمئن شوید که Iris of Grace را به او بدهید. اگر Iris of Occultation را به او بدهید، کاتانایِ او را دریافت خواهید کرد اما خط داستانی او در همین جا به پایان می‌رسد.

نکته: در پایان خط داستانی Fire Knight Queelign نیز باید به او یکی از آیتم‌های Iris of Grace یا Iris of Occultation را بدهید.

۹- پیوند مجدد Jolan و Anna در Rabbath’s Rise

ماموریت‌ کاراکتر Jolan در Shadow of the Erdtree

اگر انتخاب کردید که Iris of Grace را به Jolan بدهید، می‌توانید Spirit Ash او را با خود به Rabbath’s Rise در Scadu Altus ببرید.

ماموریت‌ کاراکتر Jolan در Shadow of the Erdtree

در اینجا، می‌توانید او را با Anna دوباره متحد کنید تا Spirit Ash جولان و Anna را بدست آورید. زمانی که جولان دوباره با خواهرش متحد شد، خط داستانی Jolan به پایان می‌رسد (و بهترین Spirit Ash تمام بازی را بدست خواهید آورد).

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

دیدگاه ها بسته شده است