راهنمای ماموریت کاراکتر Ymir در Shadow of the Erdtree

ماموریت کاراکتر Ymir در Shadow of the Erdtree

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

۱- با Ymir در Chathedral Manus Metyr صحبت کنید.

ماموریت کاراکتر Ymir در Shadow of the Erdtree

ایمیر را می‌توان برای اولین بار در کلیسای جامع مانوس متیر در حالی که بر تخت خود نشسته است، یافت. می‌توانید با پریدن به سوراخی در Moorth Ruins و عبور از روستای Bonny به این منطقه برسید. از پل شرق روستا عبور کنید سپس فلات را دور بزنید تا به کلیسای جامع برسید. (عکس بالا)

ماموریت کاراکتر Ymir در Shadow of the Erdtree

با Ymir در داخل صحبت کنید و او به شما یک گردنبند و یک نقشه می‌دهد. او همچنین به شما خواهد گفت که زنگ را در خرابه‌ها بزنید. علاوه بر این، کامل کردن دیالوگ‌های او در اینجا به شما این امکان را می دهد که از او Spell یاد بگیرید.

“با Jolan صحبت کنید تا دیالوگ‌های بیشتری برای Ymir آزاد کنید”

ماموریت‌ کاراکتر Jolan در Shadow of the Erdtree

پس از اولین مکالمه خود با Ymir، به اطراف بچرخید تا جولان را در کنار یکی از ستون‌ها پیدا کنید. صحبت کردن با او گفت و گوهای بیشتری را برای Ymir می‌افزاید، به خصوص که خطوط داستانی آنها به طور موازی پیش می‌رود.

۲- زنگ را در Finger Ruins of Rhia به صدا دربیاورید.

ماموریت کاراکتر Ymir در Shadow of the Erdtree

زنگ آویزان را در Finger Ruins of Rhia به صدا در آورید تا طلسم Crimson Seed +1 را دریافت کنید.  می‌توانید ابتدا با رفتن به Cerulean Coast در جنوب دشت Gravesite، به خرابه‌ها برسید، سپس نقشه را دور بزنید تا به نقطه مشخص شده در نقشه خرابه برسید. (عکس بالا)

۳- به نزد Ymir رفته و به او گزارش کار بدهید.

بعد از به صدا در آوردن زنگ به پیش Ymir برگردید و او نقشه خرابه‌های (دوم) و طلسم Stardust را برای قدم بعدی به شما می‌دهد. خطوط دیالوگ Ymir و Jolan را کامل کنید تا مجدداً در مسیر داستانی آنها پیشرفت کنید (ابتدا با Ymir صحبت کنید بعد با Jolan). در این مرحله، جولان به عنوان یک احضار طلایی در برابر Messmer the Impaler در دسترس خواهد بود.

۴- پیدا کردن منطقه مخفی Scaduview

برای رسیدن به خرابه دوم، ابتدا باید به سایت Shadow Keep، Back Gate برسید که فقط با عبور از دروازه شرقی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. برای یک مسیر دقیق برای رسیدن به این محل از دروازه شرقی، مراحل زیر را دنبال کنید:

ماموریت کاراکتر Ymir در Shadow of the Erdtree

۱- می‌توانید با رفتن به Church District Highroad و رسیدن به Church District Entrance به ورودی شرقی Shadow Keep برسید. (عکس بالا) (اگر خط داستانی Ymir را دنبال کرده‌اید، ممکن است سایت Church District Highroad از قبل فعال باشد.)

ماموریت کاراکتر Ymir در Shadow of the Erdtree

۲- از Church District Entrance، از پشت بام روبه‌رویتان بپرید و به سمت دیگر بروید. شما باید دوباره به پشت بام بعدی بپرید، اما باید مراقب باشید زیرا ممکن است در مرکز به داخل آب بیافتید. حالا از دیوار شکسته سمت راست خود بالا بروید تا به طاقچه بالا برسید. (عکس بالا)

۳- به سمت لبه این طاقچه بپرید تا به راحتی به پشت بام بعدی برسید، سپس به سمت چپ بدوید تا سقف دیگری را ببینید.

ماموریت کاراکتر Ymir در Shadow of the Erdtree

۴- در انتهای سقف بعدی در سمت چپ روی لبه بپرید (عکس بالا) و به بالا رفته، در روی سقف بعدی یک سوراخ می‌بینید.

۵- مراقب باشید و از شکاف سقف به پایین بپرید. جلوتر از شکاف بعدی روی زمین بپرید. در پشتتان اتاق Prayer Room وجود دارد که در مرحله شخصیت Queelign در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

۶- راهرو را به سمت غرب دنبال کنید تا زمانی که یک درگاه با یک پل در سمت چپ خود ببینید. به انتهای این پل بروید تا آسانسوری پیدا کنید که چندین طبقه شما را بالاتر می‌برد.

۷- به چپ بپیچید، تا به محل استراحت Storehouse, Back Section برسید. از آن بگذرید و از اولین نردبانی که جلوتر خواهید دید بالا بروید.

ماموریت کاراکتر Ymir در Shadow of the Erdtree

۸- به راست بپیچید و از پله‌ها به طبقه بالا بروید. سوراخ بزرگی در دیوار شمال شرقی این اتاق وجود دارد که شما را به بیرون از قلعه می‌برد. (عکس بالا) مسیر جنوب را دنبال کنید تا دوباره وارد قلعه شوید و تا محل استراحت Storehouse, Loft را پیدا کنید.

۹- با آسانسور کوچک به سمت بالا بروید و به سمت غرب نگاه کنید، جایی که یک نردبان را مشاهده خواهید کرد. به سمت این نردبان بروید و از آن بالا بروید.

 را شرح دهید. اگر تصویر کاملا تزئینی است، این را خالی رها نمایید.

۱۰- دوباره به سمت غرب بروید روی چرخ دنده بپرید تا بتوانید با خیال راحت در اتاق کوچک زیر فرود بیایید. (دقیقا باید به سمت دیگر بروید و به جایی برسید که دری باز وجود دارد (عکس بالا))

۱۱- به بیرون بروید و با آسانسور کوچک  پایین بروید. مسیر چوبی را ادامه دهید تا در انتها یک آسانسور بزرگتر پیدا کنید که شما را به Shadow Keep, Back Gate خواهد برد.

ماموریت کاراکتر Ymir در Shadow of the Erdtree

۱۲- وارد اتاق سمت راست خود شوید و ژست O Mother را در مقابل مجسمه انجام دهید تا گذرگاهی به Scaduview نمایان شود. (ژست O Mother را در منطقه Bonny Village در محلی که در نقشه بالا مشخص شده پیدا خواهید کرد)

۵- زنگ را در Finger Ruins of Dheo به صدا درآورید.

ماموریت کاراکتر Ymir در Shadow of the Erdtree

مسیر را  تا انتهای منطقه Scaduview ادامه دهید تا به Finger Ruins of Dheo برسید. هنگام سواری به جنوب مراقب مارمولک‌هایی که جادوی جاذبه دارند باشید، زیرا اگر پیاده باشید، شما را گیر می‌اندازند و اگر روی اسب باشید زمین می‌زنند. هنگامی که به آن رسیدید زنگ دوم را به صدا در آورید تا طلسم Cerulean Seed Talisman +1 را دریافت کنید.

۶- به پیش Ymir برگردید و با او صحبت کنید

برای دریافت نقشه نهایی خرابه‌ها (سوم) به پیش Ymir بازگردید. به صدا درآوردن زنگ دوم همچنین طلسم‌های بیشتری را پیش Ymir و همچنین دیالوگ‌های اضافی برای Jolan باز می‌کند.

۷- به ویرانه سوم بروید

منطقه را دوباره بارگیری کنید (در Site of Grace یکبار استراحت کنید) تا Ymir ناپدید شود. سپس دکمه‌ی زیر صندلی را بزنید و از نردبان پایین بروید.

در اینجا Invaderئی ظاهر می‌شود به نام Swordhand of Night Anna او را شکست دهید (می‌توانید قبل‌تر هم او را در اینجا شکست دهید اما بهتر است طبق مراحل پیش بروید تا خط داستانی Jolan و Anna خراب نشود). سپس تا انتهای مسیر بروید تا زنگ سوم را به صدا درآورید.

۸- Metyr, Mother of the Finger را شکست دهید.

به صدا درآوردن زنگ سوم شما را به منطقه‌ای انتقال می‌دهد که باید Metyr، مادر انگشتان را شکست دهید. شکست دادن این Boss به شما Remembrance او را می‌دهد و مسیر خط داستانی Ymir را جلو می‌برد.

۹- حال Jolan و Ymir را شکست دهید.

به کلیسای جامع بازگردید و  به صدلی نزدیک شوید و آن را بررسی کنید تا Swordhand of Night Jolan به شما حمله کند. Ymir پس از کشته شدن Jolan وارد می‌شود. مبارزه سختتری است و از او به سمت شما جادو می‌فرستد. او را شکست دهید تا، مجموعه زرهی کاهن اعظم و Spell و Maternal Staff را بدست آورید.

۱۰- بدست آوردن Cherishing Fingers

پس از شکست دادن Ymir، می‌توانید به قبرستان غرب کلیسای جامع بروید تا جادوی Chereshing Fingers را پیدا کنید. این داستان Ymir را به پایان می‌رساند، در حالی که خط داستانی Jolan پس از صحبت دوباره با او در داخل کلیسای جامع ادامه می‌یابد.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ (کلی):

دیدگاه ها بسته شده است