راهنمای کامل ماموریت‌ Dragon Communion Priestess در Shadow of the Erdtree  

ماموریت‌ Dragon Communion Priestess

ابتدا پیشنهاد می‌شود ماموریت Igon را پیش بروید تا به راهبه برسید. با تکمیل کردن ماموریت Dragon Communion Priestess آیتم‌های بسیار خوبی بدست می‌آورید. (دقت کنید ماموریت این شخصیت کاملا فرعی است)

برای خواندن مطالب بیشتر از الدن رینگ به صفحه دنیای الدن رینگ مراجعه فرمایید.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

۱- با راهبه صحبت کنید و Draconic Essence را ببلعید.

ماموریت‌های کاراکتر Igon در Shadow of the Erdtree  

کاهن جامعه‌ی اژدها در محراب بزرگ اجتماع اژدها در Jagged Peak حاضر خواهد شد. در آنجا با او صحبت کنید و گزینه Devour draconic essence را برای شروع خط داستانی او انتخاب کنید. پس از بلعیدن Draconic Essence، قبل از اینکه شما را مأمور کشتن خائن به نسل آنها – Bayle the Dread – کند، در مورد پروردگارش، Placidusax، به شما خواهد گفت.

آیا باید Draconic Essence را ببلعیم؟

بهتر است Draconic Essence را ببلعید زیرا به شما نعمت اژدهای باستانی را می‌دهد، یک آیتم که می‌تواند با مصرف FP باعث افزایش آسیب و دفاع بدون هیچ گونه جنبه منفی شود. شما فقط می‌توانید یک برکت اژدهای باستانی را داشته باشید، اما همیشه می‌توانید پس از استفاده از آن، به پیش راهبه رفته و درخواست قدرت دوباره کنید.

همچنین این تنها راه برای دریافت Incantation و جوایز Spirit Ash از راهبه است، زیرا گزینه استفاده از Thioller’s Concoction بر روی او (در مرحله بعد به تفصیل توضیح داده شده است) ظاهر نخواهد شد تا زمانی که شما از Draconic Essence استفاده نکنید.

۲- تصمیم‌گیری درباره‌ی استفاده از Thiollier’s Concoction

ماموریت‌های کاراکتر Igon در Shadow of the Erdtree  

– دادن Thiollier’s Concoction: او در انتهای خط داستانی خود زنده می‌ماند و یک Incanation جدید و یک احضار Spirit Ash جدید به شما می‌دهد. (به نوعی خودش را با شما همراه می‌کند تا در مبارزات آینده کمکتان کند) (در آخر باید به او اعتراف کنید که او را به خواب بردید تا Spirit Ash را دریافت کنید)

– ندادن Thiollier’s Concoction: او در پایان خط داستانی می‌میرد، اما یک سلاح و یک ابزار قابل استفاده مجدد از خود به جای می‌گذارد که به شما امکان می‌دهد به یک نیمه اژدها تبدیل شوید (مانند خودش).

چگونه Thiollier’s Concoction را بدست آوریم.

۱- با Moore در Main Gate Site Of Grace در بیرون دروازه‌ی Blurat, Settlement Tower صحبت کنید.
۲- سپس، با Thiollier در Pillar Path Cross صحبت کنید.
۳- برگردید و با Moore صحبت کنید تا Black Syrup را به شما بدهد.
۴- Black Syrup را به Thiollier بدهید تا به شما Thiollier’s Concoction را بدهد.
۵- در شب هنگام به نزد Dragon Communion Priestess بروید و Thiollier’s Concoction را به او بدهید.

۳- کشتن Bayle the Dread

ماموریت‌های کاراکتر Igon در Shadow of the Erdtree  

قبل از ماموریت کشتن Bayle، بازیکنان این گزینه را خواهند داشت که با استفاده از Thiollier’s Concoction او را مسموم کنند. اگر تصمیم گرفتید او را مسموم کنید، شب به Grand Altar of Dragon Communion بروید (زمان‌ها را در Graceها میتوانید تغییر دهید) و از معجون Thiollier روی او استفاده کنید. او را دوباره در طول روز بیدار خواهید دید و دیالوگ جدیدی خواهید داشت که نشان می‌دهد پاداش‌های انتهای خط داستانی‌اش تغییر کرده‌اند.

بعد از کشتن Bayle the Dread به پیش او برگردید تا جوایز خود را دریافت کنید. توضیحات و اطلاعات بیشتر در صفحه ماموریت Igon موجود است.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Elden Ring Shadow of the Erdtree

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است